Dupa cum au spus si ceilalti, tre sa vf intai daca intr-adevar e releul au ba.
Printre altele, am avut si eu pb cu reg/rec-ul la motorul meu cand l-am luat. Problema a fost ca m-am prins prea tarziu si apucase sa descarce bateria (noua, ca deh, m-am luat dupa gura altora fara sa vf) complet. Dupa ce am schimbat si reg/rec-ul a trebuit sa incarc bateria de cateva ori pana si-a revenit si a inceput sa "tina curentul". Faza e urmatoarea: tu spui ca ai avut bateria descarcata. Daca ai reusit s-o pornesti, probabil ca mai avea ceva in ea bateria... dar asta nu inseamna ca atat timp cat a rulat si a fost incarcata de releu a reusit sa tina in ea curentul cat a stat degeaba.
Nu sari la concluzii ca asta e sau asta nu e. Ia si vf.
Daca totusi e releul, sa stii ca se potrivesc multe. Trebuie doar sa cauti specificatiile releului tau (de ex, pentru sv-ul meu se potriveste si unul de cbr..) si sa vezi care se fabrica in momentul actual. NU este musai sa iei unul tot de zxr (defapt, daca s-a ars usor, poate ca nici nu-i bine sa iei unul tot de zxr ).