-
Număr conținut
243 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Yahoo
razvanfeier
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Timisoara
-
Carnet moto din
2003
-
Motocicleta
Triumph Scrambler 900
-
Numar Moto
svenskt
-
Club
-
Informații profil
-
Motociclete detinute
Honda CB500 Suzuki DL650 V-Strom Triumph Scrambler 900
Vizitatori Recenți Profil
1.112 citiri profil
Razv's Achievements
Newbie (1/14)
-
Salutare George, Multzam de link-ul la scribd.com, se pare ca intr-adevar e singura varianta digitala disponibila. Nu mai locuiesc in tara de vreo 2 ani, altfel cautam eu cartile astea vechi direct pe okazii, fara sa mai imi pese de versiunile digitale. Multzam si de oferta cu cele doua carti ale strungarului (Biber si respectiv Barbu, cred ca la ele te referi), insa le-am gasit deja in format pdf. Numai bine, Razvan
-
Multzam de link, stiam de el, insa din pacate nici acolo nu e de gasit.
-
Salutare! Am inceput sa strang ceva documentatie despre prelucrari mecanice, si-am aflat ca se gaseste f. greu in format digital "Cartea frezorului", scrisa de G. Georgescu si St. Vasiliu la sfarsitul anilor '50. O are cineva in format pdf, sa mi-o poata trimite si mie prin e-mail? Dau o bere cand vin pe-acasa! Thx!
-
Adica ton-up boys ii dadeau 100mph numai pe Chelsea Bridge, intre doua cafenele? Nu prea cred. Am avut si eu pe vremuri un CB500N, mai exact chiar CB-ul din topic, pe care i l-am vandut in 2006 lui fressko, si cred ca pana la 130kph chiar poti face cateva sute de km zilnic fara sa te stoarca de puteri. Normal ca-i mult mai comod cu un dual purpose echipat full, si m-am simtit king of the world cand am trecut la V-Strom. Dar pana la urma, trebuie sa admitem ca tot naked-u´ si stilul minimalist iti ofera cea mai mare libertate. Mai da-l in ma-sa de confort, pentru confort exista Honda Civic
-
Zsolt, un arhitect in care am mare incredere e Horea Circa, cu care sunt prieten f. bun. Iti poate da si Paul referinte despre el si eventual numarul lui de telefon, ca am fost toti 3 colegi de liceu. Pe de alta parte, vezi ca si Radu Tulbure, baiatul lui Liviu, e arhitect, si are, daca nu ma insel, o firma impreuna cu un alt coleg de-al meu de liceu care iarasi e un arhitect f. bun (Eugen Filip). Asa ca arhitecti OK ai de unde-alege cu nemiluita. Spor la construit, o sa ai probabil multa bataie de cap. Am fost pe muchie de cutit sa ma apuc si eu de asta, numai ca m-o lovit dintr-odata dorul de duca si am renuntat. Succes!
-
Bun motor V-Strom-ul mic. Am avut si eu unul in perioada 2010-2012 si am facut cca 30000km cu el fara probleme. O varianta excelenta de motor mic pentru touring!! Sa-l stapanesti sanatos! Cand dai o tura prin vest, te poti opri cu incredere la baietii astia din Kecskemet: http://rodeoride34.hu/ Au service autorizat Suzuki si sunt profi, in plus vorbesc si engleza, eu mi-am facut doua revizii la ei si am fost incantat de serviciile/preturile lor. Ride on!
-
Pai din pacate are: daca nu depasea coloana (nu facea lane...cum o fi), acum nu ar fi fost in coma. Vina apartine IN EXCLUSIVITATE conservarului nesimtit, desigur!! Dar macar putem invata de-aici ca daca tot ne asumam riscul de a face lane splitting, ar fi intelept sa reducem mult viteza in preajma intersectiilor cu strazi secundare de pe care pot sa apara asemenea bizoni.
-
Multzam mult, Cristi. Fain si Bonneville-ul, mai ales T100 negru cu rosu de anul asta, insa la inaltimea mea ma chinui si pe Scrambler, pe Bonneville ar fi fost chiar f. greu pt. mine. Nu stiam de SE-ul din Timisoara! Am vazut cateva prin bucale prin 2012.
-
Dupa aproape 2 ani de pauza, in care am facut doar 86km, iaca m-o cadorisit soatza si soarta cu un Triumph Scrambler. Suntem in Banat, momentan, numai cu sufletul, dar pana nu fac cu motorul asta un circuit Timisoara-Lugoj-Soceni-Resita-Anina-Bozovici-Herculane-Orsova-Moldova Noua-Oravitza-Timisoara nu mi-s impacat. Sper ca la anul sa ajung cu el pe-acasa.
-
Dupa o prima cautare pe Google se pare ca sperantele de a circula fara griji pe perioade de ordinul lunilor/anilor cu numere romanesti in Suedia sunt cam desarte. Am gasit aici: http://www.transportstyrelsen.se/en/road/Importing-vehicles-and-verification-of-origin/FAQ/ o informatie de genul asta (si pare a fi site-ul oficial!), dar mai studiez... "For how long am I allowed to use my vehicle in Sweden using my foreign registration? A vehicle that are imported to Sweden, with the intention of registering it here, are only allowed to be used for seven days. This presumes that the vehicle has a valid foreign registration and traffic insurance." Am contactat si-o prietena care e deja acolo, sper sa primesc detalii de la ea in curand, o sa le postez a.s.a.p.
-
19.03.2012: hello, am citit intregul topic si totusi n-am gasit o informatie utila despre costurile inmatricularii unui motor in Suedia. detine careva dintre voi informatia asta? si-a inmatriculat careva motorul din romania in Suedia? daca da, please share it. ar ajuta mai mult decat pretul unui kg de ardei... probabil voi ajunge si eu in curand in Suedia si nu stiu ce sa fac: sa-mi transcriu motorul actual acolo sau sa-l vand si sa-mi iau acolo altul.... -------------------------------------------------- Update 22.03.2012: Chiar n-a inmatriculat nimeni un motor din Ro in Suedia, ca sa aflam la cat se ridica taxa de inmatriculare? Si care ar fi perioada admisa de lege pt. a circula cu numere romanesti? (ma cam tenteaza sa-mi duc motorul acolo si sa prelungesc perioada asta cat de mult posibil) Sau nu exista bikeri romani pe-acolo? (exceptandu-l pe White Raven, care insa si-a cumparat Sportster-ul direct de-acolo) Btw, @White Raven, care-ar fi preturile/taxele in cazul cumpararii unui motor din Suedia? Sorry daca am lezat pe cineva cu kilu' de ardei, da' chiar mi s-a parut hilar sa gasesc astfel de info pe motociclism.ro si sa lipseasca informatii de baza precum cele despre inmatricularea motorului in Suedia.
-
La Louis nu gaseste? Si daca nu, la Suzuki Kecskemet (www.rodeoride34.hu): tel. +3676328633 , sa intrebe de Babar Istvan sau de Kiraly Laszlo, ambii vorbesc engleza daca-mi aduc bine aminte.
-
@cstelia: Man, iti admir rabdarea, dar te lupti cu morile de vant. Din cum/ce scrie, pot deduce doar ca: - e semianalfabet - are o logica absurda, de caine care-alearga dupa propria coada. Cum poola mea sa sustii ca tu dai ignore la cei pe care-i consideri retarzi....printr-o postare in care ii faci direct prosti in fatza?! Ceva de genul: a. Eu nici macar nu va bag in seama.... b. Dar v-o dau la toti, falosilor! Sa te obosesti sa-i explici astuia antiteza dintre multiculturalitate si autarhie inseamna sa arunci margaritare porcilor. Mai bine-l lasi sa se balaceasca plin de certitudini in ortodoxia lui calduta!
-
1. Coat of arms, Prinz Eugen de Savoya (in centru, crucea alba pe fond rosu): 2. Timisoara, 1729: 3. Piata Libertatii (Primaria Veche), mijlocul secolului XIX: Monumentul gotic din centrul imaginii se gaseste azi izolat in cimitirul din Calea Lipovei.
-
n-ai priceput inca? nu rezonam la sintagma "poet (n.n. de preferinta sifilitic) si incendiator". poate de la fantanile otravite vi se trage...dupa va-ntorceati din codru va era lene sa sapati altele.