Jump to content

fressko

Membru
  • Posts

    132
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    cb500r bmwr1150r Royal Enfield Classic

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    awo425t, cb500r, r1150r, gsxr750, Royal Enfield Classic 500

Recent Profile Visitors

739 profile views

fressko's Achievements

  1. incearca si pe olx la dezmembrari/piese cb500 Zi-ne si noua ce scoala moto e aia atat de bine asigurata incat te pune sa platesti daunele/ sa le cauti piese cand scapi un pic moto pe jos. Sa radem un pic. Desi e de plans. Nici macar inainte de '89 nu am auzit de asa ceva
  2. Chiar numele ar trebui sa-ti dea de gandit. Roadwin? Serios? Highwaygain. Terminati cu aiurelile, o japoneza pe care sa scrie MADE IN JAPAN e tot ce vrei daca cauti sa te tina. nu daelime, nu chingchonguri... Daaar...sunt banii tai. Chiar daca e prima moto eu as zice sa iti amintesti cu placere de ea!
  3. Chiar esti rasist...se spune "butonul asiatic" si butonul "african-american", se stie.
  4. Intervin doar ca sa constat si sa apreciez nivelul deosebit de tehnicitate si inginerie in care s-a ajuns in ceea ce priveste reparatiile/bricolajele comuniste. Citesc si ma minunez (cata pasiune!!) In 2002-2003, pe cand Simsoneam, ca mecanic absolut ageamiu (de ala care nu-ti repara nici bicicleta) am desfacut singur motorul pana la piston, am schimbat pompa de ulei, mi-am bagat manutzele jegoase la aprindere, desfacut cardan complet, l-am pus la loc si a functionat fara probleme...AWO 425T, cred ca ar fi functionat si cu ulei de floarea soarelui, un motor cu x niveluri de contingency. Un singur kaka mecanic, ovalizarea gaurii de fixare a carcasei grupului de fuga de cadru si jocul aferent klonk KLONK. Ma rog, si simeringul bulit care baga ulei pe disc de am mers cu 30 a 4-a. FUN TIMES! Obisnuiam simsonarii sa le zicem nepristilor (erau mai increzuti ei un pic:)): Ein zylinder, ein problem, zwei zylinder...
  5. In principiu orice teava cat mai goala. Preferabil un burlan de soba. Bafta cu militia. Si poarta dopuri la drum lung...sau la 40 de ani o sa fii SURD.
  6. bre, voi va plictisiti rau. Vezi ce ai pornit cu topicul tau Mi se pare incredibil ca in Romania anului 2021 inca se vorbeste de segmentarea unui gpz in curti particulare Sfatul meu: daca e de segmentat (bietul motor, ce i-au facut???), du-l la un mecanic serios, daca moto are valoare sentimentala. Daca nu, da-l cu rabdare pe piese, vei scoate de 3 ori pretul de piata al unui antic GPZ 500... my 2 cents. ps. sper ca nu i-am triggeruit prea tare pe oldtimerii ce au invatat mecanica pe Simson AWO
  7. Exista in Romania un site, olx Uite cautare: https://www.olx.ro/auto-masini-moto-ambarcatiuni/motociclete-scutere-atv/q-cb500/?search[filter_float_year%3Afrom]=1995&search[filter_float_year%3Ato]=2004 Fiabil? Are cel putin 20 de ani. E deja o motocicleta clasica. E pe carburator. Costa o punga de seminte, dar mai trebuie din cand in cand sa ii mai faci cate ceva... din experienta mea e RELATIV antiglontz, dar isi arata varsta.... Acum 4-5 ani am incercat sa o vand pe mea cu 800-1000 iepuroi, a stat 1-2 saptamani dupa care am retras-o si nu o mai vand ever, cu ea ma ingrop :)) Sfatul meu: nu ti-o lua decat daca stii ce iei (moto de 20+ ani, carburatoare, plastic care incet-incet se coace...) & esti super strans la buget. Altfel, alege una pe injectie si plateste mai mult. Mai ales daca esti "milenial" & incepator. Long story short, sunt destule pe olx, rabdare si tutun (sau ciungam). In alta ordine de idei, acest forum cred ca moare...iubita noastra CB500 1994 a devenit oldtimer :)) ca si noi de altfel. Sic transit gloria mundi
  8. Pentru follow up, in cazul in care serveste cuiva: in final am fost la Paul moto si s-a ocupat Lucian (are nr de tel pe siteul lor) baiat foarte ok, experienta vasta, treaba facuta excelent.
  9. daca nu ai una din unitatile cu "ghinion" un ambreiaj te tine cam 80-100+ de mii in medie, depinde cum mergi. Daca ai unul cu probleme cedeaza pe la 30-40k dar nu e un defect extrem de comun. Corect ar fi spus cedeaza dintii axului primar care intra in coroana discului, dintr-o regretabila eroare de design pe care BMW nu a admis-o niciodata (axul primar nu angajeaza discul complet). Simptom clasic de ambreiaj usor problematic poate fi un traca traca la relanti care dispare cand tragi maneta de ambreiaj. Eu in locul tau daca nu ai acest "traca taca" foarte audibil si daca ai depasit 50-60k nu mi-as bate capul deloc. In general, nu are rost sa iti bati capul, al meu face sunetul asta de 15-20k cel putin si merge la fel de bine. Are aproape 90k si nu cred sa fi fost schimbat vreodata discul...Da-i fara frica, sunt motoare foarte nestresate si agriculturale... Desigur au problemele lor insa procentual cazurile de failure sunt complet scoase din proportii, panica si legende urbane. Ce am patit eu: la schimbarea bateriei mi-au puscat conexiunile rapide de benzina din cel mai ordinar plastic (good job bmw) si a curs benzina, dar ma asteptam si aveam bidoane goale pregatite. Le-am inlocuit cu metalice.
  10. multumesc asa e! Serviceul se numeste Desitim.
  11. mersi. Stii cumva numele service-ului? Banuiesc ca nu e Vasi... E cumva serviceul Desitim, cu firma aia rosie?... Sau la Autoshine carwash unde e si spalatoria?
  12. Rog pe cineva daca stie sa-mi spuna unde in oras se pot schimba cauciucurile si echilibra rotile. Dar in oras, Timisoara proper, nu la Sag de exemplu. Mersi anticipat!
  13. e vina noastra ca esti alb si roman?? Data viitoare sa te prezinti in pijamaua aia maro/alba STAS
×
×
  • Create New...