Jump to content

fressko

Membru
  • Content Count

    109
  • Joined

  • Last visited

About fressko

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    cb500r bmwr1150r gsxr750

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    awo425t, cb500r, r1150r, gsxr750
  1. usor nu e. sigur e lantul si nu tensorul?
  2. salutare de curiozitate are cineva idee cate ture aveti deschis surubul de amestec relanti de la carburator? Dupa curatare al meu merge ok abia la 4 rotatii complete. Stiu ca variaza functie de mai multe chestii mi se parea doar cam mult 4. Mersi.
  3. mai e careva cu cb? sau s-a upgradat toata lumea
  4. guban yet again, 70 ron, 20-30 minute, buletin, talon, CIV. Si motorul, mai e nevoie s-o spun?
  5. problemele pe care le-am avut cu simsonu veneau majoritatea din oboseala metalului-capace culbutori fisurate, ovalizari la partea de la grupul de fuga pe unde trece surubul cu care se fixeaza de cadru, cadru fisurat chiar! Daca le mesteriti cu piese de la altceva, tot vor ceda piesele cele mai slabe (originalele). Eu la vremea respectiva am avut bafta ca mi s-a livrat motorul cu o gramada (un atas plin) cu piese de rezerva originale.
  6. simsonul e un motor pentru pasionatii de surubarit, restaurat, pentru iubitorii de motoare de epoca....eu am avut un awo t din '54, cu grup de atas. Mai mult reparam decat mergeam (motorul a fost folosit non stop de fostii proprietari), dar era o placere, ca prima motocicleta.
  7. Simsonul e o bijuterie, sculele rusesti sunt din topor...sa nu se supere nimeni, dar asta e adevarul.
  8. impecabil -modelul respectiv, anul, la pretul ala- nu prea avea cum sa fie. Mic dictionar samsaro-realist: impecabil = asa si asa, functioneaza stare foarte buna= se poate repara, destul de ieftin stare buna= o sa te coste ceva reparatiile in stare de functionare= schimbi pistoane, arbore cotit, cutia de viteze, telescoapele si merge...impecabil (vezi mai sus) pentru piese= nu mai am ce te intereseaza, s-au dat!
  9. Corect. Insa vezi tu, se gasesc si unele (gen g11) care au silicati. Problema la astea nu e cu aluminiul, ci cu garniturile de la pompa de apa, pe care le termina silicatii. Ca sa concluzionez: folosesc car technic ct12 la 20 lei/1.5 litri concentrat, nemtesc, culoare roz-mov. Scrie pe el fara silicati fosfati nitriti, recomandat pentru motoare de aluminiu. Mai era acelasi lucru (adica standard g12) tot rozaliu, la 8 lei, dar arata ca dreq ambalajul si nu am avut incredere sa iau. Oricum mi s-a parut megaieftin fata de motocool si mai stiu eu ce.
  10. Cititi bine ce scrie goodkat, ca zice bine. Mai ales partea cu 'spalarea' instalatiei cu apa distilata, de inspiratie cb500r hepu g12 rosu, 50-50 cu apa distilata.Orice ati lua, sa fie pt motoare cu bloc de aluminiu si neaparat FARA SILICATI. Motocool e insanely expensive. Acu depinde si cat ati dat pe mobra...
  11. ia uita-te pe aici, in engleza http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=173052
  12. Fost mai demult la guban, e ok, baieti simpatici, stand de verificare frane, zona arata ca in Stalker Mi-a placut treaba cu standul, ca mai demult la o alta statie ITP tipu a facut o tura prin parcare sa verifice franele )
  13. frunos motor...pare si original...felicitari cumparatorului
  14. nu cred ca e normal. ar fi interesant ca cine mai are disc pe spate sa vada daca are aceeasi problema...eu am tambur, ca m-as fi uitat
  15. nenorocitii astia de motociclisti!
×
×
  • Create New...