Jump to content

fressko

Membru
  • Content Count

    125
  • Joined

  • Last visited

About fressko

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    cb500r bmwr1150r gsxr750

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    awo425t, cb500r, r1150r, gsxr750

Recent Profile Visitors

555 profile views
  1. Pentru follow up, in cazul in care serveste cuiva: in final am fost la Paul moto si s-a ocupat Lucian (are nr de tel pe siteul lor) baiat foarte ok, experienta vasta, treaba facuta excelent.
  2. daca nu ai una din unitatile cu "ghinion" un ambreiaj te tine cam 80-100+ de mii in medie, depinde cum mergi. Daca ai unul cu probleme cedeaza pe la 30-40k dar nu e un defect extrem de comun. Corect ar fi spus cedeaza dintii axului primar care intra in coroana discului, dintr-o regretabila eroare de design pe care BMW nu a admis-o niciodata (axul primar nu angajeaza discul complet). Simptom clasic de ambreiaj usor problematic poate fi un traca traca la relanti care dispare cand tragi maneta de ambreiaj. Eu in locul tau daca nu ai acest "traca taca" foarte audibil si daca ai depasit 50-60k nu m
  3. multumesc asa e! Serviceul se numeste Desitim.
  4. mersi. Stii cumva numele service-ului? Banuiesc ca nu e Vasi... E cumva serviceul Desitim, cu firma aia rosie?... Sau la Autoshine carwash unde e si spalatoria?
  5. Rog pe cineva daca stie sa-mi spuna unde in oras se pot schimba cauciucurile si echilibra rotile. Dar in oras, Timisoara proper, nu la Sag de exemplu. Mersi anticipat!
  6. e vina noastra ca esti alb si roman?? Data viitoare sa te prezinti in pijamaua aia maro/alba STAS
  7. si a mea va primi gume noi. Ma bucur sa vad ca nu e a mea singura fara carenutele alea laterale oribile Si da, e liniste, ca nu mai sunt chiar atatea CB uri banuiesc... au si ele o varsta... incepatorii de azi trec direct pe 4 in linie, sau pe NOILE "CBuri"... au mai ramas fiarele noastre de muzeu :)) CB ul de 94 e in zona aia ciudata unde e prea veche sa mai valoreze 2 lei si prea noua sa fie clasica adica e pentru cunoscatori
  8. asa e, de acolo am luat si de heidenau acu 15 ani :)) Erau ieftine dar cam sapun. Sa inteleg ca e Florin de la anvelope/heidenaul de pe vremuri, ok mersi.
  9. da si mie imi place. E esenta motociclismului. Un pic scumpe noi totusi. As vrea una japo standard de 5-600 cmc mono....Exista asa ceva pe la noi??
  10. avantajoase? la ce?... daca e sa fie "chopper" mergi pe un 2 in V. Daca vrei sa fii poser ia harley, daca vrei "harley for the poor" ia una japoneza 2 in V, Vmax e faina dar aia veche (daca esti bogat merge si aia noua), eu personal as lua un guzzi V7 ca desi nu e chiar" chopper" e una dintre cele mai cinstite motoare la pret uman pe care le-am vazut. Si daca tot intram la "neoclasice" royal enfield ala nou e cea mai clasica pe care o poti gasi, arata exact ca una din anii 70, de la suduri la finish. Dar e cam scumpa in europa, in india iese 3k euro!! TLDR Guzzi v7 (stone?) s
  11. In general motocicletele de circuit sunt cel mai bine intretinute. De multe ori au componente aftermarket de calitate, consumabile schimbate la timp. Merg de obicei doar pe vreme buna. Motocicletele RR sunt facute pentru circuit. Singura conditie: sa fie moto DE CIRCUIT. Adica nu de toata ziua si in weekend ma dau pe circuit. In tarile cu apa calda moto de circuit si NEINMATRICULATE sunt mai scumpe decat cele second "normale". Dar acolo moto de circuit aia inseamna, nu se dau cu ea pe strada... Daca as avea GARANTIA ca a trait pe circuit nu mi-as face nici o problema. Dar uita-te si tu la
  12. asculta ce zice cstelia, si va fi tot mai rau pe masura ce se urbanizeaza... dar clar casa e mai ok decat bloc, altminteri.
  13. In Sag, are dl. Florin o firma, un numar de casa... nu am mai fost pe acolo de multa vreme, nu cred ca intreb pe strada: "Unde sta Florin care are service moto" sau?.... multumesc pentru raspunsuri! p.s. e cumva fostul maxi scooter la aceeasi adresa?
×
×
  • Create New...