Jump to content

fressko

Membru
  • Content Count

    117
  • Joined

  • Last visited

About fressko

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    cb500r bmwr1150r gsxr750

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    awo425t, cb500r, r1150r, gsxr750
  1. si a mea va primi gume noi. Ma bucur sa vad ca nu e a mea singura fara carenutele alea laterale oribile Si da, e liniste, ca nu mai sunt chiar atatea CB uri banuiesc... au si ele o varsta... incepatorii de azi trec direct pe 4 in linie, sau pe NOILE "CBuri"... au mai ramas fiarele noastre de muzeu :)) CB ul de 94 e in zona aia ciudata unde e prea veche sa mai valoreze 2 lei si prea noua sa fie clasica adica e pentru cunoscatori
  2. asa e, de acolo am luat si de heidenau acu 15 ani :)) Erau ieftine dar cam sapun. Sa inteleg ca e Florin de la anvelope/heidenaul de pe vremuri, ok mersi.
  3. da si mie imi place. E esenta motociclismului. Un pic scumpe noi totusi. As vrea una japo standard de 5-600 cmc mono....Exista asa ceva pe la noi??
  4. avantajoase? la ce?... daca e sa fie "chopper" mergi pe un 2 in V. Daca vrei sa fii poser ia harley, daca vrei "harley for the poor" ia una japoneza 2 in V, Vmax e faina dar aia veche (daca esti bogat merge si aia noua), eu personal as lua un guzzi V7 ca desi nu e chiar" chopper" e una dintre cele mai cinstite motoare la pret uman pe care le-am vazut. Si daca tot intram la "neoclasice" royal enfield ala nou e cea mai clasica pe care o poti gasi, arata exact ca una din anii 70, de la suduri la finish. Dar e cam scumpa in europa, in india iese 3k euro!! TLDR Guzzi v7 (stone?) sau Special. Sau noul W800. Daca esti pe buget strict, naspa. Un virago antic si inveti si mecanica cu ocazia asta.
  5. In general motocicletele de circuit sunt cel mai bine intretinute. De multe ori au componente aftermarket de calitate, consumabile schimbate la timp. Merg de obicei doar pe vreme buna. Motocicletele RR sunt facute pentru circuit. Singura conditie: sa fie moto DE CIRCUIT. Adica nu de toata ziua si in weekend ma dau pe circuit. In tarile cu apa calda moto de circuit si NEINMATRICULATE sunt mai scumpe decat cele second "normale". Dar acolo moto de circuit aia inseamna, nu se dau cu ea pe strada... Daca as avea GARANTIA ca a trait pe circuit nu mi-as face nici o problema. Dar uita-te si tu la cum se prezinta, semeringuri furca, batai ciudate, the usual.
  6. asculta ce zice cstelia, si va fi tot mai rau pe masura ce se urbanizeaza... dar clar casa e mai ok decat bloc, altminteri.
  7. In Sag, are dl. Florin o firma, un numar de casa... nu am mai fost pe acolo de multa vreme, nu cred ca intreb pe strada: "Unde sta Florin care are service moto" sau?.... multumesc pentru raspunsuri! p.s. e cumva fostul maxi scooter la aceeasi adresa?
  8. Resuscitez un pic topicul, pentru 2020. Schimbat cauciucuri moto (tubeless-dejantat montat echilibrat) unde (preferabil in Timisoara) Am gumele, nu am idee unde sa merg (un loc preferabil incercat deja de voi, un atelier care are ceva experienta cu moto). Multumiri!
  9. usor nu e. sigur e lantul si nu tensorul?
  10. salutare de curiozitate are cineva idee cate ture aveti deschis surubul de amestec relanti de la carburator? Dupa curatare al meu merge ok abia la 4 rotatii complete. Stiu ca variaza functie de mai multe chestii mi se parea doar cam mult 4. Mersi.
  11. mai e careva cu cb? sau s-a upgradat toata lumea
  12. guban yet again, 70 ron, 20-30 minute, buletin, talon, CIV. Si motorul, mai e nevoie s-o spun?
  13. problemele pe care le-am avut cu simsonu veneau majoritatea din oboseala metalului-capace culbutori fisurate, ovalizari la partea de la grupul de fuga pe unde trece surubul cu care se fixeaza de cadru, cadru fisurat chiar! Daca le mesteriti cu piese de la altceva, tot vor ceda piesele cele mai slabe (originalele). Eu la vremea respectiva am avut bafta ca mi s-a livrat motorul cu o gramada (un atas plin) cu piese de rezerva originale.
  14. simsonul e un motor pentru pasionatii de surubarit, restaurat, pentru iubitorii de motoare de epoca....eu am avut un awo t din '54, cu grup de atas. Mai mult reparam decat mergeam (motorul a fost folosit non stop de fostii proprietari), dar era o placere, ca prima motocicleta.
  15. Simsonul e o bijuterie, sculele rusesti sunt din topor...sa nu se supere nimeni, dar asta e adevarul.
×
×
  • Create New...