Sari la conținut

vonmario_mc

Membru
  • Număr conținut

    22
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    vonmario_mc

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Galati
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Varadero

vonmario_mc's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am avut si eu un SV 650 S din `99 cu 47000 km la vanzare de vreo 2 ani la 1100 euro; anul acesta l-am dat cu ~4000 lei la inceput de sezon cu toate consumabilele undeva pe la mijloc ca si uzura (lant,cauciucuri,etc) cu baterie noua, parbriz suplimentar puig si ulei schimbat...nu prea merg astea la noi in tara cu toate ca personal am fost innebunit dupa SV-ul meu vreo 7 ani in care nu m-a lasat la greu (decat un releu afurisit), nemaipomenita la condus dar postura m-a determinat sa mai incerc si altceva deoarace am 1.87 inaltime si cam incomoda la inaltimea asta - cel putin in zona genunchilor si incheieturilor la maini ( trecut pe varadero de 1000)
  2. Daca pleci pe 14.08-15.08 si mai primesti companioni, vin si eu dar fara pasagera ca traseul e destul de "spectaculos". Mesaj completat PS: Perioada poate fi si 13.08-15.08. Daca intervalul e ok, lasa un nr. de tel si vorbim / al meu e 0722 603 502(orange). Sunt din Galati dar ne putem gasi undeva in afara Bucurestiului la plecare.
  3. Stie cineva cu exactitate ceva date, cod louis, orice pentru pipa si fisa bujiei din spatele radiatorului la un Sv650S din 1999? Din cauza fisei sau pipei care e rupta scanteia/curentul care ar trebui sa se duca la bujie mi-o da afara pe cilindru cu un tacanit specific, si foarte des imi merge intr-un cilindru si multe alte probleme care vin la "pachet". Vreau sa fac o comanda de oriunde si nu stiu nici un fel de date despre fisa/pipa si nici daca o dau jos nu imi dau seama. Am catalogul Louis 2010, si acestea difera in functie de unghi, si distanta (combinatii intre 10,12 si 14 mm) Mesaj completat PS: Si cum lipesc fisa de pipa?
  4. La SV-ul meu din `99 ii joaca foarte usor acul din bord la relanti si sunetul motorului nu e chiar constant, chiar si cu carburatoarele curatate si sincronizate! Am inteles ca e specific motoarelor in 2 cilindri. E intr-adevar normal? Distractie placuta la intrunire!
  5. 1.Solutii pentru a nu mai intra apa la bujia din spatele radiatorului pe timp de ploaie s-au mai gasit? Am vazut pe undeva de vaselina siliconica - e buna si cati o folosesc? In cazul meu garnitura care cred ca ar trebui sa impiedice patrunderea apei la bujia din fata nu stiu daca e cea originala (pipa/fisa bujiei e NGK), e prevazuta cu vreo 4-5 gaurele mici (in semicerc) si nu am vazut rostul lor, ba chiar cred ca asta ar fi problema. 2.Cadrul e normal sa se incalzeasca ceva mai tare, cam la limita in care il poti atinge cu mana? Sau e vreo problema tehnica? PS: Abia la 3 luni dupa ce mi-am luat SV-ul mi-am dat seama ca e cea mai superba motocicleta
  6. I s-a mai intamplat cuiva ca teava de esapament sa se incinga pana se face rosie ca un bec la 2 minute dupa pornire cu socul tras? Portiunea care se inrosise e cea din imagine. Nu am mai pornit-o sa nu aibe consecinte mai grave. Care ar putea fi cauza?
  7. Mica problema la SV-ul meu din `99: tot timpul cand bag a intaia (cu ambreiajul apasat) se aude zgomotul tipic de schimbare din N in 1 dar ceva mai tare, si se misca usor in fata cca 1cm, ca un "bump". Totodata intra greu in viteza a doua. S-a mai confruntat cineva cu problema asta?
  8. Stie cineva de unde pot face rost de 50-100 de grame cod vopsea Y7E (candy jay blue) - Suzuki Sv650s din 1999 albastru, o comanda online, sau cineva care poata sa trimita prin curierat sau posta, sau prin Galati-Braila-Focsani-Buzau-Tulcea, ca pur si simplu nu gasesc si nici nu vreau sa apelez la solutii ajutatoare gen "gasim ceva apropiat culorii ei".
×
×
  • Creează nouă...