Sari la conținut

Diaboliqute

Super Membru
  • Număr conținut

    689
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    real_diaboliq

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    ZX10 2006
  • Club
    Pussyfooters

Informații profil

  • Motociclete detinute
    CBR F4iS 01 CBR 600RR 04

Diaboliqute's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, Am fost anuntat de un accident pe Stefan cel Mare, din directia Dimitrov, in directia pasaj Obor. Motocicleta este un naked, o Honda. B 35 YUU Politia este la locul accidentului. Doua ambulante Smurd la locul accidentului. Pilotul avea si pasager, insa par a fi ok amandoi. Colegul meu "pazeste" motorul. Daca mai stie cineva ceva detalii, postati.
  2. Si eu am avut 600RR si avem un fost RR-ist pe aici la 2 metri+. De stat stai foarte bine... acuma de aratat... :-)) asta e alta poveste.
  3. Din punct de vedere inaltime, nu ai nici o problema. Eu am 1,96, Xeqtor are 2 m, altii au 1,70 :-) si am trecut toti prin F-uri, RR-uri... CBR-ul nu e o motocicleta care sa discrimineze din punctul asta de vedere.
  4. Cele care nu necesita decuparea carenelor sunt, de cele mai multe ori, variante compromis care se monteaza aiurea pe cadru (prin cleme sau gauri de cadru). Cele mai sfinte sunt cele prinse pe suruburile cadrului. Eu iti pot recomanda pe cineva care face crashpaduri super accesibile. Cel putin 4-5 rideri de aici au crashpaduri facute la Alex si cativa le-au incercat recent :-) rezultatele au fost reparatii minime in urma cazaturii. Daca vrei, iti dau pe pm nr.
  5. Pai da... compara-le cu cbr600rr :-) Eu azi voi da skip :-)
  6. CBR-ul merge cu iubire. Cata iubire...depinde de kg :-) La F4i eu m-as astepta undeva intre 5 si 7.
  7. Daca tipa statea pe un CBR si avea un tricou cu "What oil should i use?" merge?
  8. Salut, Carenele in banii aia sunt din plastic ieftin si probabil facute in China. N-am nici o problema cu China, insa la carene chiar nu le prea nimeresc. Prietenul meu care e mecanic a montat cateva seturi chinezesti pana acum si la mai toate a trebuit sa intervina asupra carenei ca sa o poata prinde. Daca recomanda cineva expres replicile respective...poate m-as gandi, altfel... Mai degraba cauti carene originale (care sunt din ABS) pe la dezmembrari si le revopsesti.
  9. Daca esti incepator, F3 (desi ti-as recomanda F4...chiar sunt vechiute F3-urile... ai de bagat bani multi in intretinere...etc). Daca nu esti incepator, e o varianta si SV650-ul (are un cuplu mai maricel, ca e V-twin). Bine-inteles...mai e si zicala... Honda-i Honda
  10. Sa schimbi farurile :-) Oglinzile sunt astfel facute incat unul sa fie faza scurta, iar celalalt faza lunga. Daca vrei sa faci o investitie iti recomand www.theretrofitsource.com Date jos oglinzile, montate lupe bixenon. Am avut pe 600RR-ul meu si a fost cea mai buna investitie pe care am facut-o in motorul ala.
  11. 600RR, si nu m-as duce neaparat dupa 2005. E un motor care iarta greseli, trage liniar si nu are un cuplu care sa te faca sa te pierzi in ture joase.
  12. Nope, pur si simplu ceva mai incapator :-) Desi, tind sa ma indrept spre Kawa 2008-2009 :-)
×
×
  • Creează nouă...