Sari la conținut

ursu272r

Membru
  • Număr conținut

    73
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    sper acusi.....
  • Motocicleta
    nu am inca

ursu272r's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. fiind taran merg tot timpul pe RES nu ma intreba de ce ca nici eu nu pricep. am facut eu asa in capu' meu un calcul ca avind 6l in rezervor pot sa fac mult mai mult de 80 km, dar tot matematica a avut dreptate. cam asta e.
  2. am facut ieri pana prostului Macke, ai mai investigat modificarea cu indicatorul de benzina?
  3. pai alt sistem de frinare are etrieri ficsi (nu flotanti), mai multe pistoane, montura radiala, alte discuri si eventual furca pe masura (arcuri mai tari, USD, mai multe reglaje). eu mai curind m-as gindi la alt motor daca spui ca nu ti-e suficient nici ca putere.
  4. Macke, pe cuvint de onoare ca furtunurile racing nu fac nici o diferenta (nu vorbesc din auzite). m-as mira sa scrie ca la 4 ani se schimba, cel multi poate scrie "verifica si eventual inlocuieste". arw, e posibil ca zgomotul ala sa fie din cauza jocului la lant si faptul ca s-a uscat doar sa fi scos in evidenta problema.
  5. pai ce te astepti sa-ti zicem: apa de mare amestecata cu vodka? daca nu ai de unde sa alegi orice e mai bun decit nimic, ulei de motor etc. oricum n-o sa i se intimple nimic daca-l lasi asa. dupa mine rolul lubrifiantului de lant e mai mult sa-l protejeze impotriva ruginii, nu altceva. unele stau mai mult pe el, altele mai putin.
  6. nu stiu de unde sinteti voi atit de convinsi ca schimbarea furtunurilor cu unele racing ajuta atit de mult. va bazati poate pe faptul ca cele stock sint de cauciuc? va anunt ca ZX10-R 2008 (e primul care-mi vine-n cap) are furtunuri de cauciuc. daca pur si simplu va place sa va dichisiti (estetic) motorul, puneti-va ce vreti pe el, dar daca vreti upgrade-uri cu raport rezultate/pret bun nu va pierdeti vremea si banii cu asa ceva. veriga slaba sint etrierii, punct. pe de alta parte sint niste frine foarte bune pentru ce ii trebuie unui om normal, isi fac treaba. mie unul chiar imi place ca nu "musca" brutal, ca la SS-uri. cine vrea un upgrade serios isi schimba fata complet (USD etc). Mesaj completat am si o intrebare. azi am pus pentru prima data-n viata ema benzina de 100 (OMV Carrera). nu pot sa bag mina-n foc dar parca merge mai bine motorul. in primul rind am senzatia ca s-a schimbat sunetul motorului in zona 3000-5000 ture. a mai testat cineva?
  7. cam da. chiar iei alt motor la banii aia. cea mai ieftina solutie e o fata (juguri + furca + etrieri + roata) SH de la alt motor. cum a zis Cosmin, GSXR de exemplu. e plin netul de lume care a facut modificarea asta. sa te chinui sa imbunatatesti frina stock de la Bandit dupa parerea mea e pierdere de timp si bani.
  8. ursu272r

    Off-topic

    valeu daca stiam ce stirnesc nu mai intrebam. am fost la firma respectiva dar s-au uitat la furtumu ala de parca ar fi fost adus de pe Marte si concluzia a fost ca "nu se poate". ce mi-a placut a fost ca nu au fost in stare sa-mi explice de ce nu se poate de unde banui ca nu se poate = mi-e lene. dupa care si textu ala "vino miine dimineata ca atunci e colegu care se pricepe". nu e furtum de la motor, e de la un manometru, nimic special.
  9. ursu272r

    Off-topic

    dom' profesor, cf. DEX ala e pluralul corect oricum multumesc de sfat :*
  10. ursu272r

    Off-topic

    stie cineva unde pot sa mufez in Iasi niste furtunuri?
  11. @Claudiu: daca te uiti atent, partea de jos a carburilor e si ea demontabila, se vede zona unde e unita. trebuie sa scoti carburile ca sa demontezi acel capac, evident. dar pina sa ajungi acolo... vezi ca ti-a raspuns un baiat la "Service" si ti-a propus un test f simplu: scoate din stutul carbului furtunul de vid care duce de la carbul 4 (cel din dreapta) la robinetul de benzina (poti sa faci asta fara sa demontezi absolut nimic) si vezi daca nu cumva pe acolo curge, ceea ce ar indica diafragma uzata la robinet.
  12. K&N au si filtre normale in rama, si din alea cite unul pe carb.
  13. @Cosmin: posibil sa confunzi Hiflo (care e o marca) cu "high flow", adica ceva de genul sport. daca vrei chiar sport... nu zic ca ma pricep, dar de cind am problemele legate de pornirea la cald am inceput sa citesc despre constructia si functionarea carburatoarelor si ce-am inteles e ca nu se pune filtru sport fara alte modificari (rejetting), pentru ca o sa-ti mearga sarac si in timp o sa te doara. plus ca mers sarac -> lipsa de putere. sau poate doar te-ai obisnuit cu motoru' si-ti trebuie un B12?
  14. nu e mare brinza la carburi, tre' sa le dai jos si sa desfaci doar "paharele" de la fiecare carb, adica capacele de dedesubt, prinse in cite 4 suruburi. te uiti la cui, la sistemul cu arc din el, la pivotul flotorului etc. cu ocazia asta masori si ce nivel ai la plutitor.
  15. probabil ai lasat rezervorul de Benzina pe "PRI", dar nici asa nu e normal sa ajunga benzina acolo (daca e totul in ordine in carburi).
×
×
  • Creează nouă...