Sari la conținut

cristysir

Membru
  • Număr conținut

    171
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    GSXR 600 K7

Informații profil

  • Motociclete detinute
    GSXR 600 SRAD '99, YZF R6 '00

cristysir's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. salutare TNG, salutare tuturor! am si o a doua cheie, o sa incerc maine sa vedem cum se comporta.. modulul de pornire(dreapta) functional..pus aparatul de masura si are continuitate! TOS este pus la locul lui in spate in pozitia corecta..o sa-l desfac maine sa vedem ce-i pe acolo.. in rest instalatia electrica pare ok, nu are mutilari sau zone unde sa fi fost "peticita".. ideea este ca eu am luat motorul de la o licitatie..in starea in care am luat'o ii lipsea statorul, rotitele din acel capac(stanga) si radiatorul de racire.. nu am putut sa o pornesc la fata locului! deci cumparata la plesneala..si nu recomand nimanui sa faca o astfel de greseala..ca o sa stea cu toata tarlaua de morcovi cu tot cu iepuri in fund!! din simtomele care le are este posibil sa fie din ecm\cdi\ecu sau cum i s'o mai spune? multumesc tuturor,
  2. salutare baieti..fiind mai atent azi la ce se intampla cu mobra de nu o ia din loc(gsxr 600 k7) am constatat ca atunci cand invart cheia pe ON si dupa ce face check-ul in bord, imi apare CHEC scris pe bord! ceva pareri? sper ca am mai facut un pas in deslusirea misterului.. multumesc anticipat,
  3. am benzina, nu e asta prob..ci dc nu imi cupleaza releul care se ocupa de pompa de benzina si sa impinga pompa benzina in injectoare!! da TNG, este afisat N(verde) in bord..
  4. da, este curat! daca invarte electromotorul presupun ca nu e de la senzorul de la cric.. cand e de la senzor stiu ca nu invarte deloc electomotorul.. deci alta e cauza, cred!
  5. multumesc frumos de raspuns!! insa am urmatoarea simptoma..pun contactul pe ON, face in bord check-ul..insa in momentul cand dau de butonul ROSU ca sa imi porneasca pompa de benzina..pauza! am luat pe rand sa verific..comanda dreapta de pornire - 100% ok, releul de sub rezervor din dreapta(de la pompa de benzina) - 100% functional, pompa de benzina..pus 12V pe ea..bazaie! ce altceva ar mai trebui verificat?? Specific..atunci cand dau sa pornesc motorul electromotorul invarte!!! astept parerile voastre, multumesc anticipat!
  6. salutare tuturor..am si eu o simpla intrebare de incepator, este normal ca dupa ce pun contactul pe OFF sa imi clipeasca beculetul din bord care arata o cheie(pe rosu)! detin un gsxr 600 k7.. cu stima,
  7. salutare, am si eu o mica problema sa zic asa! tocmai mi-am cumparat un gsxr 600 k7 de la o firma de leasing.. motocicleta a fost recuperata si tinuta o perioada pe "dreapta" timp in care s-au "luat" de pe ea anumite componente. in momentul de fata ii lipseste statorul, radiatorul si comanda el pe dreapta(pornirea)! azi mi-a venit instalatia el fata(cea care alimenteaza bordul farul si restul de prin fata) si am constatat un lucru ciudat! bateria pusa la incarcat, pus aparatul pe are..arata 12 si ceva V. am conectat la borne si ON sa vada si ochiul meu cati km are..insa surpriza, bordul face un flash(se misca putin acul turometrului, partea de display se aprinde impreuna cu becul acela alb) si tot face asa flash-uri cat este contactul pus.. becurile de pe stanga cu neutralul si celelalte raspund la comenzi..insa restul..mort! o parere ceva? multumesc anticipat..
  8. cristysir

    BURSA LOCALA

    Se vand doua costume din piele DAINESE...marimea 48, respectiv 54. Costumele sunt din cate 2 piese...nu sunt noi dar arata bine. Pretul este NEGOCIABIL!!! Mai multe detalii si poze catre link... http://www.okazii.ro/catalog/42221027/Cost...le-DAINESE.html http://www.okazii.ro/catalog/42775217/Cost...le-DAINESE.html Tel. 0723716533
  9. PROBLEMA REZOLVATA!!! Nu a fost din contact sau de la cablul acestuia mai departe pana la primele mufe...ci imediat dupa, mai exact firele de + si - aveau fiecare cate 12V O lita de la + a strapuns si atingea si de - Le-am izolat din nou..si problema a disparut.. Multumesc pt sfaturi tuturor. Multa bafta si asfalt uscat
  10. bun..sa zicem ca e de la contact. in cazul asta trebuie cumparat unul nou...sau se poate demonta si uitat in el(am vazut ca e capsulat!)??? ca nu as vrea sa cumpar unul nou si sa ma trezesc ca nu-i problema din contact...
  11. hmmm..nu cred ca e de la contact si iti spun si de ce!!! am dat contactul jos(am crezut ca e de la el)pana la primele mufe. practic contactul nu exista...dar daca pun bornele de la baterie..efectul este ca si cum as avea cheia in contact pe pozitia ON!!! un electronist ceva sfaturi???
  12. salutare tuturor, sunt nou printre voi..asa ca voi face prezentarea utilajului..apoi trec la partea cu probleme R6 din 2000, recent adus din italia...saptamana trecuta am terminat cu inscrisul, 34000 km..estetic 90% arata bine(cateva zgarieturi)..fara carene crapate..sau refacute cu fibra, culori originale. motorul suna bine(din cate ma pricep!!!). acum partea cu probleme... am iesit ieri la o tura. toate bune si frumoase..pana am ajuns acasa. dau cheia de la contact in pozitia off...surpriza!!! neutralul ramane aprins...afisajul electronic cu turometrul la fel...luminile...ba inca, daca dau si la automat se invarte si electromotorul(dar nu porneste!!!) toate astea fara cheie in contact...iar potitia pe off. ceva sugestii,,,de la cei care se pricep???
×
×
  • Creează nouă...