Jump to content

bike me

Membru
  • Content Count

    171
  • Joined

  • Last visited

About bike me

  • Rank
    rookie

Contact Methods

  • Website URL
    http://nu.am
  • Yahoo
    panaitag

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti/calarasi
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Aprilia RSV4 Factory
  • Numar Moto
    nepreferential
  • Club
    n-avem

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    aprilia rs125,kawa zx6r,kawa z750,kawa z1000,aprilia rsv4 factory
  • Interests
    Prea multe
  1. Ok. O sa incerc la memo sa vad daca gasesc ceva. Ms mult!✌
  2. Am sters din greseala eroarea de aparuse. Astept sa vad daca apare iar si o notez. Dar auzisem de un tip ca umbla cu ecu dupa el pe la munte si alte nebunii, bineinteles tot de la un posesor de japoneza:)))
  3. Sau kit-ul race si are deja 200 cp. Sigur sunt destui si pt track. V-ati confruntat cu erori nejustificate in bord la rsv4? Cu probleme la electronica?
  4. Macar panigale are o protectie ceva in jurul evacuarii, asta nu are nimic
  5. Multumesc frumos! Am dat-o si pe sport si rain/road dar tot dogoreste evacuarea in dreptul scaritei stangi. E o varianta viabila sa o infasor cu banda din aia?
  6. Dupa 10 ani de la inceputurile mele in motociclism pe aprilia rs 125 am revenit la aceasta marca. Aprilia rsv4 factory 2009. Dupa un Z1000 2005 mi se pare cam radicala schimbarea. Pozitie mult mai sportiva, se incalzeste foarte tare, cam greu de gasit neutralul. In rest, e ca o jucarie foarte furioasa mai ales in modul track.
  7. Salutare! Cunoaste cineva motocicleta aceasta? https://www.olx.ro/oferta/ducati-999-ID233Ux.html Intreb pt ca as vrea sa dau motocicleta mea la schimb.
  8. Am cdi de la z1000 modelul fara imobilizator. Oare o sa functioneze pe motocicleta mea sau imi trebuie si instalatia electrica de la modelul ala?
  9. Am vorbit cu TNG si nu poate face nimic la ECU-ul de pe modelul meu ca asa era toata treaba rezolvata,si baiatul de avea topic pe tema asta zice ca nu se mai ocupa.
  10. Nu e vorba de hotie sau alte prostii...eu am z750...am un motor de z1000 sa-l pun pe ea si-mi trebuiesc cdi-ul cu setul de contacte de 1000...ceea ce am gasit in tara dar lipseste cheia. La kawasaki ma indoiesc ca ar intelege treaba asta si probabil o sa faca sa nu mai merite toata aceasta investitie.
  11. Daca la auto se poate face de diferite firme ma gandesc ca si la motociclete e valabil.
  12. Salutare! Are cineva idee daca pot face cheie cu ajutorul contactului si cdi-ului pt Kawasaki Z1000 modelul cu immobilizator.
  13. Se pare ca la noi in tara nu gasesc...si un cdi cu setul de contacte si cheie cred ca depaseste lejer suma de 200 € » Post actualizat in 03 Apr 2018 08:01 Am gasit cdi cu set de contacte,dar cheia pierduta in urma unui accident,oare pot face cumva cheia in vreun fel? » Post actualizat in 17 Apr 2018 06:35 Deci nu am renuntat complet la idee si am gasit cdi de z1000 modelul fara imobilizator. Oare acesta o sa se potriveasca pe instalatia mea sau imi trebuie si instalatia electrica de la modelul fara imobilizator?
  14. Am inteles. Deci e cazul sa-mi iau gandul de la asa ceva.
  15. Salutare si mersi de timpul acordat! Din pacate motocicleta mea este din 2006. Dar ce parere ai de montarea unui power commander. Va functiona corect dupa asta?
×
×
  • Create New...