Sari la conținut

Raga

Membru
  • Număr conținut

    70
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    jhonny_raga@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Suzuki GSX-R 600 K4
  • Numar Moto
    B-600-RAG

Raga's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Gata chooper-asul... Ce ai cu "Viraga", nu mai trage?
  2. Raga

    Suzuki GSX-R 600 K4

    Alo, Alo ... usor cu mobila domne' c-o ciobesti . Bine ca i-am pus folia aia de protectie, stiam eu cum este cu balitul asta Ciudata imagine am acum in cap cu incercarea de a calari " o pixda siliconata cu cracii foarte lungi " undeva pe banda a 3a pe B-ul Nicolae Grigorescu PS: Gianni prietene, esti irecuperabil . GARANTAT LUCRU
  3. La ce ora se face plecarea catre Tulcea?
  4. Raga

    Suzuki GSX-R 600 K4

    Mersi mult Bogdan, s-a muncit mult la ea si mai ales s-a muncit cu grija si curat iar aici nu am decat cuvinte de lauda la adresa celor de la Bardak. @little_wayne: nu stiu ce sa zic de crashpad-urile de la roti, nu sunt cele mai frumoase, nu sunt "cool", dau mai mult a "beginner" dar si-au facut atat de bine treaba pana acum incat am decis sa le pastrez. Mi-au salvat carenele si toba de vreo 3 ori pana acum pe AMC si odata pe Urziceni - Buzau cand am comis-o prosteste din cauza cauciucurilor vechi.
  5. Raga

    Suzuki GSX-R 600 K4

    Am doar vreo 500 de km cu ele. Ce pot spune momentan este ca anvelopa fata este un profil V mai propuntat si se apleaca mai usor pe curbe iar ca si grip sunt superioare fata de Diablo-urile vechi. Cei drept iti dau un feedback mai bun si nu mai sunt asa elastice pe laterale. Am ales Qualifier ll pt ca sunt orientate mai mult catre strada si pot sa scot ceva km din ele, deci trb privite si tratate ca atare. PS: am dat cateva ture pe AMC cu qualifier ll si sunt cat se poate de ok pt fun, au grip bun pe benzile laterale. si inca o poza cu Gixxer-ul Reborn
  6. Raga

    Suzuki GSX-R 600 K4

    Mersi mult, s-a muncit mult la ea. Setul de carene este Made in China dar de o calitate mai buna decat am gasit pe Ebay. Radu Bardak s-a ocupat de furnizarea lor. Carenele sunt manufacturate prin injectie de plastic si sunt elastice, plus ca prinderile au venit perfect. Tot ce este vopsit, este facut la Bardak. Motoreta are mai multe imbunatatiri, printre care m-am pricopsit si de un set de discuri wave. M-am folosit de ocazia asta si mi-am luat si Qualifier ll care vad ca sunt decente. Si bineinteles, i-am facut o verificare integrala si service-ul aferent la ridicarea din ei de la Bardak. M-au ajutat mult baietii astia si sunt cat se poate de profi. Recuperarea mea a fost ok, se pare ca nu am ramas cu sechele, mersi pt ganduri. Acum nu vreau decat sa ma bucur de ea. PS: am auzit ca ti-ai vandut 750-ul si te-ai pricopsit cu un miar. Felicitari, sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el.
  7. Raga

    Suzuki GSX-R 600 K4

    Multumesc, am schiopatat o vreme dar mai rau ma durea de gixxer la vremea respectiva
  8. Raga

    Suzuki GSX-R 600 K4

    Mersi. La capitolul daune au intrat capacele de motor de pe partea dreapta dreapta, carenele laterale, carena frontala, manetele de ambreiaj si frana, scaritele, crash-padurile, toba si alte cateva nimicuri plus m-a "shifonat" pe mine pe partea stanga, umar, cot, genunchi, tot nimicuri
  9. Raga

    Suzuki GSX-R 600 K4

    Dupa mult timp revin cu un update Din pacate sezonul 2011 l-am inchis un pic fortat prin luna octombrie multumita unui nene de o varsta mult prea inaintata pentru a mai avea vreo legatura cu covrigul de la conserva. Si momentul acela a inceput sarabanda remedierii utilajului pe baza asiguraii RCA a respectabilului si distinsului conducator de conserva. Am tins sa cred ca la un moment dat toate planetele s-au aliniat impotriva mea, vrajitoarele au dat in carti la drum de seara sa nu imi iasa mie socotelile si uite asa dupa aproape 7 luni imi vad si eu motoreta din nou la culoare. Pe langa devizul asiguratorului s-a mai inlocuit cate ceva din finante propii, imbunatatiri pe ici pe colo. Aici ii raman dator lui Radu (Bardak) pentru ajutorul dat ca totul sa iasa cat mai ok. Rezultatul ar fi acesta:
  10. Eeee, nici chiar la 7... Are voie omul sa mai intarzie, nu?
  11. Salutare, Postez si eu cateva cadre cu pisicul meu Mishu.
  12. Buna ziua doamnelor si domnisoarelor, dupa nenumarate incercari de ai insufla sotiei pasiunea mea pentru "cele 2 roti" ma declar batut. Drept urmare a fost pus la vanzare echipamentul. Toate articolele sunt purtate ocazional si uzura lor este ca atare. Puteti sa le vizualizati mai jos: My link
  13. Un banc si de la mine: Saptamana trecuta eram impreuna cu niste amici. Discutam despre una despre alta, cand unul dintre noi: - Hei ! Am citit undeva ca ar fi hormoni feminini in bere ! Avand in vedere ca suntem dotati cu un oarecare spirit stiintific , am decis sa verificam . Foarte rapid am golit 20 de beri, in interesul stiintei , bineinteles ! Rezultatul acestei experiente 'in vivo' a fost stupefiant . Dupa cele 20 doze : 1 - Toti am prins ceva greutate in plus ; 2 - Vorbeam prea mult fara sa spunem nimic ; 3 - Am intampinat dificultati in a conduce corect ; 4 - Ne era imposibil sa efectuam chiar cel mai simplu rationament ; 5 - Refuzam cu incapatanare sa recunoastem ca nu avem dreptate , chiar daca era evident ; 6 - Ca sa fie complet , mergeam la toaleta la fiecare 5 minute si in plus : impreuna !
  14. "Titan-este" cineva azi sau lasam catalogul sa se umple de absente?
  15. Asa cum scrie si Cesar, poti sa mergi cu incredere la United (Pipera). Au dyno si il au si pe "Masinutza". Pe mine m-au primit cu bratele deschise, ba chiar au depasit timpul, dyno run-urile sau cum naiba concretizeaza ei justificarea baniilor pe care ii platesti. Pana nu a iesit cum vroiam nu s-au lasat. Iar "Masinutza" mai stie "cate ceva" in a regla o motoreta indiferent ca este carburatie sau injectie. Am atasat o poza cu standul lor.
×
×
  • Creează nouă...