Sari la conținut

Ciumonk

EX+
  • Număr conținut

    25
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    ciumonk

Profil

  • Locatie
    Oradea
  • Carnet moto din
    Nu am
  • Numar Moto
    Nu am
  • Club
    Nu am

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Nu am
  • Interests
    Prostiile :) .

Ciumonk's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Cred ca deocamdata singura metoda de a circula cat de cat legal este sa modifici un cadru omologat/inscris,si dupa aceea sa dai spaga din 2 in 2 ani la ITP. Eu am vrut sa omologhez un dune buggy(zis si Fibant->tren rulare fata de la Fiat Polski,sasiu tubular,motor de Trabi,suspensia spate de la Trabi[lonjeroane fata Trabi+ brate+toootttt) si mi-au cam zis sa ma duc la dracu. Acum vreau sa fac un chopper si imi pare rau ca o sa ma lovesc din nou de problema omologarii.
  2. Ti-o luam eu pe gratis.Ca tin foarte mult la batranele!!!!Si si-ar fi gasit loc langa un IMS si o Volga.....
  3. Domnii mei,multumesc pt idei,dar nu prea am bani.Daca am deja punti(arata ca niste lonjeroane detasabile,sudate cu tevi transversale) si motorul si frane(imi trebuie saboti) de ce sa mai cumpar altul.Prima data sa-i fac sasiul si apoi pot sa-i pun si V8 daca vreau(a se citi "am bani")
  4. Oare de unde as putea eu sa cumpar garnituri originale?Stau in Oradea....
  5. E clar ca amestecul e prea sarac........verifica tot sistemul de alimentare,tevile de la rezervor,filtrul de benzina,jicloarele,acu` de dozaj(e in trepte sau cu filet?) si verifica capacul carburatorului,cel in care intra cablul de acceleratie,sa vezi daca nu trage pe acolo aer fals...
  6. Salut!Cam cat ar costa un motor de 500 cm3 4T in stare acceptabila?Nu stiu,vechi,nou,dar sa fie acceptabil....si preferabil de japoneza..
  7. Pai trabi-ul nu are mare lucru.....am reusit sa-i maresc porturile destul de mult,cu canalele de transfer nu a fost problema,i-am incarcat camerele de ardere cu aluminiu(sudura in argon) pt rap de compresie aproape 10:1(nu mai stiu exact...),am usurat bielele si am largit gaura boltului,am strunjit volanta,am pus segmenti nemtesti(adusi din Ungaria...) cromati(si bruni,700k lei ),am jetat carburatorul(caut o jumatate superioara de carter cu intrare pt carburator dublucorp orizontal )si am pus o pompa de benzina Pierburg care din pacate face figuri... ).Acum trebuie sa gasesc un program pt calcularea tobelor......Aaaa daaa si sa nu uit am facut o galerie de evacuare din niste coturi de 50 I.D 54 O.D ..... Kartul e pt asfalt uscat si bun fara gropi(ca altfel raman acolo in groapa) am un alt proiect-un buggy-in desfasurare dar trebuie sa rezolv cumva cu ferodourile(am punte fata de trabant,dar motorul va fi in spate,pe custom frame ) si cu jenti de trabi pe care nu le gasesc niciunde....
  8. Pana la urma o sa fac altceva:fiindca folosesc motorul pe kart(nu pentru mult timp deoarece ii voi pune motor de trabi@50 calutzi modificat) o sa strunjesc rotorul,lasand numai cama si voi face aprinderea cu baterie si platina.Fara dinam,alternator si alte prostii.Pure performance... Intrebarea era daca merge bobina de 12v la 6v...
  9. Instalatia electrica originala de pe Mobra e de 6 volti,oare e o problema ca folosesc o bobina de 12 v?Sau nu conteaza?Am scanteie destul de buna dar cred ca se poate si mai buna.......
  10. Ciumonk

    ij tuning

    Totusi care e diferenta dintre point si magneto? P.S.:Ce programe ai gasit pt calcularea tobelor?
  11. SI la remontare,care e pozitia clichetului sau a subansamblului selectorului?Pt ca dupa ce pun capacul nu mai schimba vitezele...
  12. ce se intampla cu segmentii de proasta calitate dupa 4 ore de forjat:au 5 mm spatiu intre capete!!!!
  13. De scos imi dau seama cum se scoate,cam acelasi lucru as fi facut si eu,doar ca eu am reusit sa largesc canalele(in afara de transfere) si fara sa le separ..... Pentru canalele de transfer as risca sa le separ...vom vedea.... ,ar trebui sa lucrez un pic si la inertia amestecului(+carburator re-jetat) si la tobe..
×
×
  • Creează nouă...