Jump to content

-WERNER-

Super Membru
  • Content Count

    785
  • Joined

  • Last visited

About -WERNER-

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.mobra.home.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TemesvĂĄr
  • Carnet moto din
    2000
  • Numar Moto
    TM 69 YBI
  • Club
    EasyRider, �csÊm!
  1. https://www.henco-bikes.de/Artikel-Falter-Herrenrad-C-4-0-Plus-Citybike-2113518880.html Acum depinde ce vrei sa faci cu bicicleta..Doar pt plimbari in oras, fara urcari pe bordura si dat in gropi, si mers cu viteza mai redusa cam toate bicicletele nemtesti mai de marca ar trebui sa reziste fara sa se strice la prima folosire... Astea mai sanatoase care sunt garantate pt 170 kg, sigur rezista si la 200 kg la o utilizare normala si mers mai cu grija..
  2. Reglajul pe retur e ok, dar problema apare cand se modifica temperatura exterioara, si deobicei camerele au diferite pierderi pe la pereti...astfel se dau setarile peste cap.. Din experienta mea, termostatul trebuie pus in camera ce-a mai rece, si cea mai putin izolata..incat pornirea cetralei sa fie corespunzator acestei camere, si pe restul camerelori robineti termostatati incat sa se deconecteze caloiferere pe rand in functie de caldura din camere.. Problema apare cand o camera necesita mai mult timp sa se incalzeasca corespunzator, dar centrala este oprita din cauza camerei in care este termostatul care s-a incalzit mai repede.... asa apar diferente de temperaturi in camere...astea se pot regla din dimensiunea caloriferelor, si in functie de izolatia camerelor...dar tot sistemul este dependet de temperatura exterioara..
  3. parerea mea ..ca trotineta este foarte buna pt distante scurte...2-3-5 km.../un drum, utilizare 10-20 min max.....si e practica ca se poate urca cu ea in mijloacele de transport..tramvai..metrou... se poate pune usor in portbagajul masinii...se poate folosi combinat cu masina!!!.... si se poate si urca in apartament are in jur de 10-12 kg.... Dar bicicleta electrica chiar daca se zice ca e usora..totusi are 20-25kg...nu e usor de carat pe scari...nu prea incape in masina...dar e mult mai comoda.. Avantaj la bicicleta electrica ca are roti mari, nu depinde asa mult de starea drumului/trotuarului..si asa si viteza medie se poate mentine mai ridicat...18-20 km/h....viteaza maxima este limitata la 25 km/h... Statul in picioare peste 20-30 min pe o trotineta necesita efort fizic mult mai mare fata de mersul pe o bicicleta electrica unde se sta pe sa.. concluzia mea este ca o trotineta folosita impreuna cu masina sau cu mijloace de transport e mai practica decat o bicicleta electrica! La costuri pe km, o bicicleta electrica este mult mai fiabila decat o trotineta...Bicicleta electrica e mai ieftina la costul total/km.... .
  4. Pop Mihai Lucian...te-ai luat de cine nu trebuie...si mai ales ca DeVazut_TM :-) a incercat sa glumeasca :-) si e pe forum de ceva vreme, incat "are voie" sa mai faca si o gluma :-) :-D ce trebe atata filozofie la scoaterea unui "prezon"...care este defapt un surub infiletat intr-o gaura..cu filet... 1. invarti de prezon.. nu merge..treci la pasul 2... 2. maresti gaura cu filet (incalzire gaura si racire prezon.degripant..etc..miscat in ambele sensuri) si iar pasul 1 fara sa vrei treci la pasul 3 cand rupi prezonul... 3. micsorezi prezonul..defapt il tai..si dai gaura in el..il scoti pe bucati prin gaurire.....si refaci filetul ..pui alt prezon... problema defapt e cand nu ai cu ce (fara scule nu are rost sa te apuci), sau spatiul nu lasa ..nu ai acces maxim la prezon....nu incape bormasina...etc...
  5. Ce dimensiuni mici la motor, si prindere.. pe vremea respectiva era mare realizare!...Felicitari!
  6. F650 este totul dublat pt fiablitate!!..pur si simplu porneste foarte usor...si nu se opreste din mers la nici o defectiune aparuta la piesele "dublate".....2 carburatoare...2 bujii....2 bobine de inductie.. asta este defapt diferenta fata de aprilia..... dar bujia prezentata...are avantajul ca nu se deregleaza distanta intre elecrozi comparativ cu bujiile conventionale... intrebarea este daca scanteia produsa asa pe lateral area acelasi efect de a aprinde combustibilul ?... cred ca singura modalitate de a afla, este daca sunt testate in practica...
  7. nu prea cred ca exista astfel de statistica....dar in functie de acceleratie/deceleratie se poate stie exact ce poate cauza ranirea creierului ce conduce la moarte... si se stie exact forta prin care se poate strapunge pielea...etc....care cauzeaza ranirea inimi sau la fel a creierului........ dar depinde si de viteza obiectului de care se loveste corpul uman..si de directia cum actioneaza asupra creierului......etc... ca si concluzie...poate sa ramana casca si echipamentul intreg dar creierul sa sufere asa socuri din cauza inpactului ca conduce la moarte celebrara! au fost accidente unde casca era plina de sange....si pe exterior era intreaga doar zgariata.... ca si studiu poti incerca sa fugi putin si sa te arunci pe burta si vei constietiza usor fara sa sa studiezi statisticile ca peste 10-15 km/h poti sa te accidentezi foarte grav....si mai pune in calcul cum ar fi sa te arunci in cap....si atunci iti vei da seama ca defapt cam de la 15-20 km/h ora deja pot deveni accidentele mortale!!!!... nu exista ca la masini ca pana la 50 km/h este destul de safe ......si nu sunt mortale accidentele..... am "citit" de exemplu..acidente cu motociclist...in care pe la 100 km/h teoretic...a lovit cu piciorul borna de km....si si-a "fofecat/amputat" piciorul......deci....greu de facut statistici..... mai sunt multi care cu pielea goala s-au tarat pe asfalt pe la 50-100 km/h si au ramas in viata...dar doar ei pot sa iti spuna ce dureri si ce chinuri au trebuit sa indure pana a crescut pielea la loc si sau inchis ranile..... nu exista in motociclism un prag de viteza fata de care sa se poata spune ca daca circuli sub acest prag esti in siguranta! cel mai in sigurata este daca nu esti pe motor...dar statistica arata ca cei mai multi oameni mor in pat!!! deci cel mai periculos este totusi sa dormi si sa stai in pat!!!! :-D toutsi poate e mai safe pe motor?!?
  8. Caut pe cineva care e familiarizat cu programarea unui microcontroler! am o placa de dezvoltare cu Atmega644P, si asi avea nevoie de ajutor pt a face un mic proiect. Daca cunoasteti pe cineva care are putin timp sa ma ajute, evident contra cost.. puteti sa ma contactati prin PM Multumesc,
  9. -WERNER-

    Arad, 16.05.2015

    nu rezist sa nu comentez la acest accident...mai uitativa foarte atent la filmare...cand opreste masina..si unde este motociclstul care filmeaza....de unde apre asa in cateva secunde... Masina a oprit din cauza motocicletei care a "filmat"... Masina a incercat sa treaca prin intersectie, s-a asigurat..la inceput erau doar doua masini la care trebuia sa dea prioritate, care circulau cu viteza destul de mica...la prima vedere se putea trece prin intersectie fara nici o problema...(vezi prima masina ce usor a trecut intersectia care era in fata masinii care a oprit) dar la urmatoarea clipa..au aparut doua motoare care circulau cu viteza mai mare decat celealte masini ...asta a schimbat muult situatia!!!! Soferul banui nu mai se uita chiar in stanga de tot..ci se uita la cel care filmeaza. mai spre mijlocul intersectiei...ca initial pana cand nu au aparut motoarele se putea trece fara problema.. ...in clipa in care a vazut motocicleta care "filma" si venea destul de tare dintre masni spre el...avea doua posibilitati...continua drumul dar l-ar fi calcat/accidentat pe cel care filmeaza... sau se opreste... masina s-a oprit... varianta pe care asi fi ales si eu..daca asi fi fost surprins in felul acesta intr-o intersectie asa mare... ghinionul era ca masina a patrus mai mult in intersectie si oprirea a facut-o pe banda unu.necestia timp sa "recalculezi toata situatia cand apar lucruri imprevizibile".. Cine se uita cand se asigura la randul doi de masini.....te uiti doar la masinile din randul din fata, care vin spre tine... "nu iti trece prin cap ca din spate pot aparea alte vehicule cu viteza mult mai mare" .... mai uitativa peste filmare...si veti vedea...ca toate masinile circula cu viteza destul de redusa,...si daca motoarele ar fi fost mai "prudenti" ...cel care filmeaza ar fi trebuit sa incetineasca...poate si masina ar fi continuat drumul si nu s-ar fi intamplat nimic.... motocilistul "accidentat" defapt credea ca masina va trece prin intersectie..si doar in ultimul moment a constientizat ca trebuie sa franeze.... ...... naspa situatie......
  10. daca mai vrei sa faci un test.. Daca este influnetat de unde radio..prin schimbarea pozitiei, rotirii aparatului, apropiere/indepartare de convertizorul de la leduri..ar trebui sa ai perturbatii diferite.. tot asa si daca stingi toate luminile din apropiere ar fi trebuit sa ai o schimbare in perturbatii..
  11. de unde ai alimentat aparatura? Ce periaoda de timp?? minute? ore? zile? ceva nu pusca la testele tale.. perturbatii de la tensiunea de alimentare? Perturbarii de la lumina ledurilor? Perturbatii prin unde radio de la convertoarele ledurilor??
  12. http://www.sport.ro/sporturi/romanul-gyenes-castigator-al-dakar-2015-la-clasa-maraton.html o "mutare magazin BMW' e mai important decat acest sportiv??? Faceti loc si lui Gyenes pe prima pagina!!!! Lumea din ziua de azi..nu mai stie sa aprecieze adevarata valoare!!!!! Gyenes a facut ceva pt toata tara..... .........bmw s-a mutat de pe o strada pe alta in Bucuresti!!!!! asta e valoare !!! » Post actualizat in 28 Jan 2015 22:46 ati dat jos un sportiv de pe prima pagina pt un anunt BMW ....
  13. Devin singurii fabricanti pe piata cu asa ceva! Va deveni motocicleta ideala..si pt oras...si pt afara...consum mic..putere suficienta....intretinere normala...nu la "ore de functionare"....cum sunt alte modele de la KTM de capacitate cilindrica mai mica..
  14. oare de ce au pus capatul tobei spre inainte? De ce sa sufle pe picior cand se sta pe loc?
  15. in cazul in care nu gasesti sa cumperi altul..eu am reusit sa gasesc un stungar care sa o bucseze pe exterior...Am cumparat un rulment normal de marimea corespunzatoare, spart interiorul, scos bilele..exteriorul rulmentului e bucsa.. si luat la strung din roata dintata ..exact cat sa se poata inbina exteriorul rulmentului cu roata dintata prin "presare"...prin incalzire exteriorului si racirea roti dintate si presat... ....singura problema este cu centrarea si bataia care poate sa apara daca nu e bine facuta..sunt turatii mari acolo in timpul functionarii...
×
×
  • Create New...