Sari la conținut

-WERNER-

Super Membru
  • Număr conținut

    785
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.mobra.home.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    TemesvĂĄr
  • Carnet moto din
    2000
  • Numar Moto
    TM 69 YBI
  • Club
    EasyRider, �csÊm!

Vizitatori Recenți Profil

817 citiri profil

-WERNER-'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. https://www.henco-bikes.de/Artikel-Falter-Herrenrad-C-4-0-Plus-Citybike-2113518880.html Acum depinde ce vrei sa faci cu bicicleta..Doar pt plimbari in oras, fara urcari pe bordura si dat in gropi, si mers cu viteza mai redusa cam toate bicicletele nemtesti mai de marca ar trebui sa reziste fara sa se strice la prima folosire... Astea mai sanatoase care sunt garantate pt 170 kg, sigur rezista si la 200 kg la o utilizare normala si mers mai cu grija..
  2. -WERNER-

    Facerea de bine...

    Pop Mihai Lucian...te-ai luat de cine nu trebuie...si mai ales ca DeVazut_TM :-) a incercat sa glumeasca :-) si e pe forum de ceva vreme, incat "are voie" sa mai faca si o gluma :-) :-D ce trebe atata filozofie la scoaterea unui "prezon"...care este defapt un surub infiletat intr-o gaura..cu filet... 1. invarti de prezon.. nu merge..treci la pasul 2... 2. maresti gaura cu filet (incalzire gaura si racire prezon.degripant..etc..miscat in ambele sensuri) si iar pasul 1 fara sa vrei treci la pasul 3 cand rupi prezonul... 3. micsorezi prezonul..defapt il tai..si dai gaura in el..il scoti pe bucati prin gaurire.....si refaci filetul ..pui alt prezon... problema defapt e cand nu ai cu ce (fara scule nu are rost sa te apuci), sau spatiul nu lasa ..nu ai acces maxim la prezon....nu incape bormasina...etc...
  3. -WERNER-

    Facerea de bine...

    Caut pe cineva care e familiarizat cu programarea unui microcontroler! am o placa de dezvoltare cu Atmega644P, si asi avea nevoie de ajutor pt a face un mic proiect. Daca cunoasteti pe cineva care are putin timp sa ma ajute, evident contra cost.. puteti sa ma contactati prin PM Multumesc,
  4. -WERNER-

    Arad, 16.05.2015

    nu rezist sa nu comentez la acest accident...mai uitativa foarte atent la filmare...cand opreste masina..si unde este motociclstul care filmeaza....de unde apre asa in cateva secunde... Masina a oprit din cauza motocicletei care a "filmat"... Masina a incercat sa treaca prin intersectie, s-a asigurat..la inceput erau doar doua masini la care trebuia sa dea prioritate, care circulau cu viteza destul de mica...la prima vedere se putea trece prin intersectie fara nici o problema...(vezi prima masina ce usor a trecut intersectia care era in fata masinii care a oprit) dar la urmatoarea clipa..au aparut doua motoare care circulau cu viteza mai mare decat celealte masini ...asta a schimbat muult situatia!!!! Soferul banui nu mai se uita chiar in stanga de tot..ci se uita la cel care filmeaza. mai spre mijlocul intersectiei...ca initial pana cand nu au aparut motoarele se putea trece fara problema.. ...in clipa in care a vazut motocicleta care "filma" si venea destul de tare dintre masni spre el...avea doua posibilitati...continua drumul dar l-ar fi calcat/accidentat pe cel care filmeaza... sau se opreste... masina s-a oprit... varianta pe care asi fi ales si eu..daca asi fi fost surprins in felul acesta intr-o intersectie asa mare... ghinionul era ca masina a patrus mai mult in intersectie si oprirea a facut-o pe banda unu.necestia timp sa "recalculezi toata situatia cand apar lucruri imprevizibile".. Cine se uita cand se asigura la randul doi de masini.....te uiti doar la masinile din randul din fata, care vin spre tine... "nu iti trece prin cap ca din spate pot aparea alte vehicule cu viteza mult mai mare" .... mai uitativa peste filmare...si veti vedea...ca toate masinile circula cu viteza destul de redusa,...si daca motoarele ar fi fost mai "prudenti" ...cel care filmeaza ar fi trebuit sa incetineasca...poate si masina ar fi continuat drumul si nu s-ar fi intamplat nimic.... motocilistul "accidentat" defapt credea ca masina va trece prin intersectie..si doar in ultimul moment a constientizat ca trebuie sa franeze.... ...... naspa situatie......
  5. in cazul in care nu gasesti sa cumperi altul..eu am reusit sa gasesc un stungar care sa o bucseze pe exterior...Am cumparat un rulment normal de marimea corespunzatoare, spart interiorul, scos bilele..exteriorul rulmentului e bucsa.. si luat la strung din roata dintata ..exact cat sa se poata inbina exteriorul rulmentului cu roata dintata prin "presare"...prin incalzire exteriorului si racirea roti dintate si presat... ....singura problema este cu centrarea si bataia care poate sa apara daca nu e bine facuta..sunt turatii mari acolo in timpul functionarii...
  6. :-) si eu doream sa-l iau :-) ma asteptam la problemele descrise de tine...dar daca merge bine motorul ,e pe injectie a meritat banii :-) Verifica neaparat jocul la supape..si partea de decompresor..arcul acela mic.. (stiu ca BMw-ul are..banui ca si aprilia e la fel) ca daca nu lucra bine decompresorul, se forteaza partea de pornire..din cauza asta se distrug rotile dintate si se uzeaza rapid rulmentul de pornire (sprag cluch) ..se arde demarorul cand e blocat!!! .
  7. Vand, din motive personale BMW F650 din '96, 75000 km pe bord. are defecte optice, zgarieturi.. Completa, functionala, acte in regula, merge ok pt varsta si km rulati.. Pret. 1000 EUR informatii suplimentare prin PM, sau Tel. 0721991881
  8. Azi am constatat ca BMW nu mai vinde ulei 20W50 pt motociclete!!!...au standardizat oferta de uleiuri, si exista doar doua feluri de uleiuri pt moto..sau asa am inteles eu.. idea e..ca nu pot cumpara de la BMW doar 15w50 si la pret dublu de pana acum peste 80 lei litrul... Voi ce ulei ati bagat anul acesta? stiu ca e intrebare "stupida" intr-un topic de 210 pagini.... anul acesta poate e alta oferta la uleiuri fata de alti ani..:-)
  9. Si eu am lasat releul in pozitia originala..dar am pus o tabla de aluminiu pt marirea suprafetei de racire, care este prins si de cadrul motocicletei sa disipe caldura si catre cadru... ..ca idee pt cine nu stie cum sa faca cu releul :-) Dar si asa tot se incalzeste
  10. ca sa reduci din evacuare...trebuie sa scazi diametrul tobei la final sau cum ai spus tu bagi bureti de sarma in finala..practic motorul o sa meaga bine la relantiu, si turatii mici si nu o sa te lasa sa o turezi ca nu are unde sa evacueze gazele arse.. practic nu mai ai putere la turatii mari...problema e ca si la mers constant in alta treapta de viteza tot nu o sa aibe putere la turatia respectia...asa limetzi puterea maxima a motorului!! ...... cea mai buna solutie e modificarea raporturilor la lantz.. e cea mai eleganta solutie! si puterea motorului ramane acelasi!
  11. de ce nu? argumenteaza si tu daca stii ca sunt cu probleme!..Poate sunt mai multi cu aceasta problema.. fiindca cuiul are in varf un materal de cauciuc, care banui ca imbatraneste in timp si problema practic apare la motoarele de aceeasi varsta.. de unde ai luat cuiul? bucata e la 5 euro?
  12. Hai nu va mai ofticati ca am incercat sa privesc din alt punct de vedere acest motor, si aceasta vanzare... Am facut comparatie cu o masina, fiind motor cu atash..stiu ca e mare diferenta, de la cer la pamant si nu se pot compara..imi cr scuze fata de atash-isti ..doar ca am vrut sa scot in evidenta ca suma respectiva de bani 7500 eur, se poate cumpara totul altceva pe piata auto!!!..si nimeni nu poate sa ma contrazica ca nu primesti tehnologie, calitate..pe care poti sa te bazezi multi km...poti parcurge 25000 km cu intretinere minima. si sa-l vinzi mai departe cu mult mai mica pierdere..fata de ceilalti 2-3 la un loc...costurile sunt enorme la astfel de scadere de pret la numarul asa mic de km..(parerea mea ca totusi a parcurs mai multi km in astia 10 ani) Uralul eu il consider motor pe viata, ca un harley, ca un royal einfeld, bmw....cel care da o suma asa mare pe ea, il cumpara fiindca astfel de motor isi doreste si nu vrea nici cum altceva!!!! ..totusi 3 au fost deja care l-au vandut mai departe si nici nu au circulat destul...oare de ce... toti visam sa avem astfel de motor dar cine il are il vinde... eu am facut comparatie cu royal enfield care chiar ca este retro ..poti cumpara motocicleta cu 5500 eur si 2000 atash-ul , totul NOU...ca si fiabilitate eu zic ca cel din india se apropie de ural ca se fabrica intr-un numar foarte mare comparativ cu uralul... http://www.royalenfield.hu/ http://www.oldalkocsi.com/ totusi la ce pret sa vandut? chiar mi-ar fi placut sa vad niste poze mai de aproape..asa sa vad 10 ani si 25000 km..cum se vad pe un astfel de motor!!! Mai ales ca este o raritate!!! chiar nu am vazut ural si nipru de foarte mult timp in zona de vest a tarii.. Puteai sa ne impartasesti si noua ce motor frumos ai avut! nu doar poze asa cu peisaje in spate..ci poze de catalog..motorul, rotile..uzura pe unde se vede..zgarieturl..partile frumoase mai ales!! ar fi fost interesant petru astia ca mine care doar salivam cand vedem astfel de motor! pe site scrie viteza maxima 110 km/h.....
  13. Acum fara suparare.. Dar eu nu inteleg cum pot fi unii multumiti sa piarda 7000 eur si sa mearga cu un motor 25.000 km in 10 ani???... Si nu inteleg cum poate cineva sa dea cash 7500 pe un motor..cand putea sa isi ea, motoare adevarate..harley, honda, bmw..de capacitate asemanatoare dar fara atash in stare exceptionala de showroom!!!! chiar sunt in romania oameni cu bani care vor sa se plimbe cu motor cu atash?!! si sa dea pt asta 7500 eur? :-) pana nu apare cumparatorul cu niste poze recente, si nu ne explica cum a fost in stare sa dea atatea bani pe un motor cu atash cand putea sa isi ia o masina noua, eu nu cred povestea asta!!! trebuie sa fii inconstient si este total inpotriva gandirii rationale acest motor ca si pret si ca si fiabilitate!!! doar daca il foloseste in alte scopuri..afaceri..plimbare de mirese..inchiriaza motorul..ori ce om normal face ceva sa scoata investitita!!! eu am un motor cumparat cu 1000 eur..investit inca 500 si am facut 20.000 km..sa inteleg ca daca asi vrea sa-l vand ..eu ar trebui sa-i dau bani cumparatorului dupa principiul tau!!! cum sa pierzi 7000 eur..tare pute treaba pe aici... dar na..eu pana la urma cred toata povestea!!! eu daca asi cumpara asaceva cu asa multi bani..mi-ar fi rusine sa merg acasa..da mai sa intru pe forum si sa ma laud.. :-)))) si cine are 7500 eur pt motorul acesta chiar nu avea bani sa ia unul nou? chiar asta era afacerea vietii?.. asi vrea sa aud parerea cumparatorului!!!
  14. se mai intampla ca si din cauza decompresorul-lui s-a dus frey-ul..aveti mare grija..daca nu lucra cum trebuie decompresorul forteaza toate angrenajele..rulmentul..rotile dintate si demarorul.. e un mic arc care se slabeste in timp la decompresor..de la variatiile de temperatura..varsta..etc.....si face daune de sute de eur in motor la partea de pornire... problema mai nasoala ca si arcul nou luat de la BMW nu e perfect..
×
×
  • Creează nouă...