Sari la conținut

badogistu

Membru
  • Număr conținut

    249
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    muresan_ag

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Baia Mare
  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    transalp pd06
  • Numar Moto
    MM 90 ..., MM 82...

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mobra s50, voschod 3m01,
  • Interests
    badog= tabla ruginita, regionalism

    acvaristica, electronica

Vizitatori Recenți Profil

470 citiri profil

badogistu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ai dreptate am ales solutia mai "eleganta", dar totusi ce am gresit de grosimea pachetului cu cele doua piese, este prea mare, asta fara sa le montez, doar puse una pe langa alta. Ma repet toate piesele puse corect nu mai permitea miscarea placutei de presiune. Cele 4 arcuri erau comprimate aproape la maxim, rulmentul de pe placa cu cele patru surube, piesa 3 mai avea cativa milimetri pana in ax. Nu am gresit absolut nimic, doar ca nu am luat in calcul din prima diferenta de grosime dintre EBC si original. Acum ceva pareri dupa o plimbare prin padure si asfalt, Se simte lipsa celor doua piese, ambreajul este mai brusc, trebuie manevrat mai cu grije, motiv pentru care dupa cateva mii de km voi incerca sa pun la loc cele doua placute, doar sa se uzeze putin placutele de frictiune. Va multumesc tuturor de sfaturi. Numai Bine
  2. Va multumesc tuturor de sfaturi, abia azi am rezolvat problema (mai greu cu imprumutatul pistolului cu impact). Problema era una chiar simpla, "TARANII" de la EBC nu specifica pe ambalaj ca discurile lor sunt un pic mai groase decat cele originale, prin renuntarea la piesele 10, 11, problema s-a rezolvat. Totul a fost montat corect din prima, dar cu kitul EBC si piesele 10, 11, cursa placi de ambreaj era inexistenta (prea gros intregul pachet), efectiv fizic placa de presiune nu avea unde misca. Asa ca aviz celor care schimba ambele tipuri de placute si pun de la EBC sa verifice cursa placutei de presiune si daca se impune sa renunte la cele doua piese 10,11. Sper ca se intalege ce vreau sa spun. Numai Bine
  3. Mersi de confirmare, zilele urmatoare voi incerca sa desfac din nou ambreiajul, doar sa fac rost din nou de o scula pneumatica cu impact. Montarea ambreiajului am reusit sa o termin doar seara la lumina lanternei, sigur ceva nu am pus bine la loc. Zilele urmatoare vin cu update. Numai Bine
  4. Buna, in urma schimbarii placutelor de la ambreiaj, metalice si de frictiune, a placi de presiune si a arcurilor, constat ca nu functioneza cum trebuie. Daca strang pana in capat cele 4 surube de la arcuri(2), boltul din capac (1), nu ajunge pana la rulment(3), nu se opune inaintarii, daca le destrang functioneaa dar nu cum trebuie. Problema e ca nu mai stiu daca cele patru surube erau stranse pana in capat. Odata stranse suruburile, distanta dintre rulment si piulita de pe ax (6) e aproape inexistenta Orice sfat e bine venit. Va multumesc Era sa uit, transalp pd06 din 93 » Post actualizat in 13 Jun 2015 15:02 Scuze vad ca nu ma lasa sa editez, rog un moderator sa mute topicul in Enduro Touring & Adventure va multumesc
  5. Aruncati o privire si aici http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=led+motorcycle&catId=0&initiative_id=AS_20140314044028 Cam toata marfa chinezeasca din tara asta e cumparata prin intermediul acestui site
  6. Revin la problemele mele (postul 4703), Ulei voi pune motul 10w40 5100, dar va rog sa-mi spuneti de cati litri am nevoie (mobra e PD06), de asemenea antigel acu e albastru dar voi pune rosu (pentru motoare aluminiu...) dar va rog sa-mi spuneti de cati litri am nevoie. Filtrul mi-e clar de care voi pune ii multumesc lui Kevinn pentru sfat. Va rog dati un sfat (chiar nu am aflat de cat ulei am nevoie si mult am sapat pe forum, de fapt de stau bine si ma gandesc in cei 10 ani de cand sap acest forum nu am vazut scrisa aceasta informatie) Numai bine
  7. Buna Va rog sa-mi recomandati si mie un tip de ulei si de cati litri am nevoie. Ultima data acu vreo 4-5 ani am pus Motul 5100, dar nu mai stiu vascozitatea. Specific ca nu am umblat cu motocicleta de multi ani. Mi-a crepat si un CDI iar intrebarea mea este daca si-a cumparat careva de la polonezi si daca trimit si in romania pise si care e procedura, http://motolancuchy.pl/pl/p/Modul-zaplonowy-Honda-XL-600-V-Transalp-model-PD06-/969 Antigelul va trebui sa-l schimb, de asemenea nu stiu ce tip si cat trebuie iar bateria sa vad daca o mai pot dezmorti dar preventiv va rog sa ma sfatuiti si in alegerea alteia noi. Filtru de ulei? care producator e ok Va multumesc tuturor anticipat Numai Bine
  8. Multumim dexter pt. aprecieri, chiar era nevoie sa se infinga cineva cu comentarii de acest gen, tu cu motociclete sub fund ar trebui sa sti ce e ala microb si ca boala de ori ce form nu poate tine departe un pasionat al motocicletelor de un motor. Tratament de specialitate primeste dar hrana pentru pasiunea lui nu prea. iar de mers la coasa de vrei te luam cu noi bem si o bere frigem si o slana si poate..., poate vei intelege mai bine oamenii si pasiunile lor. Numai Bine
  9. cele mai mari diferente sunt intre ta 600 pana in 94 si restul. in sensul ca pana in 94 au fost produse si asamblate in japonia, cea ce inseamna ca ai sanse foarte mari sa vezi un ta pana in 94 fara pata de rugina pe cadru la cele asamblate in italia rugina e la loc de cinste. daca vrei sa fortezi un pic nota pe noroaie e indicat tot unul mai vechi ca nu are atatea plasticuri fragile, si mai e si avantajul pretului cu 2000 euro poti afla unul mai vechi dar impecabil sau unul mai nou dar forjat. cel mai rentabil e sa-ti aduca o firma specializata unul din germania dar pt noroaie e bine sa fie cu crash bar si suport pt coburi arunca o privire la al meu /index.php?...92813&st=40 , eu am tavalit-o de foarte multe ori pe noroi si in padure si inca nu am spart nimic a mea a fost cumparata prin firma asta http://www.motobistrita.ro/contact.html, suna si vezi la ce pret pot sa-ti aduca, ofera si garantie
  10. Pot sa confirm si eu cele spuse de Hoinarul, eu fiind unul din cei 4 prieteni, motocicleta care o are acum, voshodul este fosta mea motocicleta, cea din semnatura, mm90... , Vasalica find cel care mi-a bagat microbul motocicletelor in sange, dupa cum spunea si hoinarul baiatul are hepatita tip c actualmente este in programul national de sanatate, sau ceva in genul acesta fiind sub tratament cu interferon, pentru cine stie. Intradevar pot aparea semne de intrebare legate despre boala lui la care nu are voie sa depuna efort, dar in plimbarile noastre nu se pune problema de efort, iar cu voshodul e cam greu pentru el, cunoscatori stiu ce probleme sunt la pornirea unui voshod si fiabilitatea lasa de dorit, voi pune o poza concludenta dintr-o iesire in natura, un voshod tractat de un suzuki dr650
  11. eu trebuie sa te contrazic, anul asta cred ca mai mult am mers pe aratura si noroaie cu alpul decat pe drum asfaltat, iar eu am ales modelul mai vechi tocmai pt. ca e mai de offroad. Evolutia transalpului reflecta foarte bina evolutia drumurilor in europa, iar in romanuia unde avem gropi si drumuri cu denivelari peste tot eu zic ca nu e recomandat sa mergi cu viteza prea mare si cum noi avem atatea locuri superbe dar izolate in cate o padure, ca sa ajungi pana acolo e nevoie de o mobra polivalenta. Cu noul TA nu prea vad cum ai putea ajunge in jumatate din locurile unde am ajuns eu fara sa-i crapi plasicele si blocul motor.
  12. na...acuma ce sa iti spun.....ai dreptate...dar eu asta il am si ma duce (inca) ... si am gasit la cineva ceva carburatoare de 750 cc cu 60-70 euro...ceea ce nu mi se pare mult pentru incercarea asta...
  13. este motor de vw polo model 1981. bineinteles ca nu ma astept la minuni, dar pentru mine si o imbunatatire de 1% ... e tot o imbunatatire. i-am facut o evacuare cu seripsori care are tevile egale ca lungime,(70-80 cm) si se observa o imbunatatire. i-am pus aprindere electronica cu senzor hall, ceea ce fabrica nu o facut pentru modelele alea, si l-am mai imbunatatit ... considerabil.
  14. Cer ajutor intr-o problema: doresc sa montez pe un motor de masina de 1100cc un set de 4 carburoatoare ca la motocicletele cu 4 cilindrii in linie. Ce model ma sfatuiti sa caut si care este parerea voastra. Voi obtine o imbunatatire a caracteristicilor motorului? Va multumesc.
×
×
  • Creează nouă...