Jump to content

gHapciu

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About gHapciu

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Carnet moto din
    -
  • Motocicleta
    Pieton momentan
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    -

Recent Profile Visitors

61 profile views
  1. Hornet Ce e in neregula cu motocicleta asta? La prima privire nu vad probleme, dar parca e prea ieftina...
  2. Din ce am mai citit pe aici si din discutiile cu cativa amici care se dau pe doua roti, inteleg ca e la nivel cu intretinerea Golfului meu. Aproximativ. Oricum mai studiez problema, sa stiu exact la ce sa ma astept. Motorul e monocilindru?
  3. @alex230ro Foarte frumoasa! Me gusta! Cum e consumul?
  4. Nu stiu ce e aia BigBang. Nu ma luati tare, am citi eu cate ceva, dar sunt doar la inceput.
  5. Am doi acasa, pe care trebuie sa ii impresionez. Al treilea mi-ar lipsi :)) Eu sunt constient de faptul ca scuterul e varianta cea mai buna pentru oras. 125, max 200 cmc sunt suficienti. Mic, fasnet, scapi de grija ambreiajului etc. Pret de achizitie mai bun, intretinere mai ieftina, echipament mai putin costisitor. Are toate avantajele. De asta nici nu il exclud. Eu ma tot gandesc la motocicleta pentru ca as vrea sa prind experienta, in ideea de a putea sa ma bucur de ce imi doresc eu (la un moment dat). ER6N mi-a atras si mie atentia. O sa studiez un pic treaba, sa vad cum sta si pe consum. @Ice-D R1 e o sportiva. Nu agreez din mai multe puncte de vedere...
  6. Teoretic sunt. Am mai citit una alta. Ideea e ca nu prea le vad pe la vanzari. 90% din nakeduri sunt de 600. Nu "imi e frica" de 600, dar as prefera sa o iau batraneste. "Nevoile" mele nu reclama super putere in orizontul de timp de 2 - 3 ani. In schimb, am vazut multe cbr-uri de 250, decarenate. Clar sunt difere te (dpdv al pozitiei in sa), dar motoarele sunt aceleasi?
  7. Trecand peste discutiile despre echipament, m-ati facut curios. O sa arunc un ochi si la scutere. Totusi, dintre motoarele naked, exista si ceva cu motor mai mic de 600?
  8. Din punctul meu de vedere, ideal ar fi: 1. Pentru inceput scuter. 2. Dupa un sezon, o motocicloanță de 250, in paralel cu scuterul. 3. Dupa inca un sezon in care se acumulează experienta, se vinde 250ul si se ia o motocicleta serioasa. Scuterul ramane, pentru everyday use, iar motorul ocazional si la ture mai lungi. Poate gresesc. Mai vedem cum ma simt la scoala. Clar, bugetul nu imi permite si una si alta. Cel putin momentan.
  9. Eram sigur ca voi fi orientat catre scuter. :)) Nu exclud varianta asta, dar parca nu ma atrage. As vrea sa capat experienta pe moto, ca sa pot, la un momentdat, sa ma bucur de boneville-ul ala fara sa mor. In ceea ce priveste recomandarile, la honda nu ma apropii. Ambele mi se par neatractive (sunt elegant) din punct de vedere al aspectului. Dar, repet, sunt constient ca parerea mea este prea putin fundamentata de experienta. Asa ca nu as zice nu BMW-ului ala. Ma incanta tare transmisia pe curea. Desi vad ca e conceputa special pt oraș, mi se pare foarte generoasa la dimensiuni. Nu e cam mare pt trafic? Si capacitatea cilindrica e maricica. Cum e la consum? Naveta nu presupune neaparat viteze mari. Vorbim de Dragomiresti - maternitatea Bucur. Deci exclusiv localitate. Poate cateva sute de metri de centura, dar neglijabil. Sper ca, totusi, sa prind si niste plimbari mai lungi, prin țara. Cand zici de injectie, te referi la scuter sau si la motocicleta?
  10. Salutare, dragi colegi. Desi am contul aici de ceva ani, abia acum mi-am facut curaj sa deschid primul topic. De mai multa vreme cochetez cu ideea de a ma muta pe doua roti, insa pana acum nu am gasit contextul necesar (bani, timp, curaj etc.). De ceva vreme m-am mutat in Ilfov (deh... am zis ca e mai bine pentru plozi), lucru care mi-a dat un pic viata peste cap, din punct de vedere al deplasarii zilnice, asta in conditiile in care am de parcurs cam 40 - 50 de km in minunatul trafic al capitalei noastre europene. Ei, ziua in care am facut 2 ore de la munca pana acasa a pus capac si mi-a dat imboldul final. Am deschis subiectul pentru a va ruga sa ma ajutati cu ceva sfaturi legate de motociclete la care sa ma uit, pe care sa le studiez. Datele problemei sunt asa: - călareț cu inaltimea de 180 cm si greutate de peste sută; - categoria B de vreo 14 - 15 ani; A-ul urmeaza, sper ca in primavara sa fie deja printat pe permis; - bicicicst ocazional, de trafic de Bucuresti (pe cursiera); - scopul principal al motocicletei ar fi combaterea traficului zilnic si, ocazional, cate o tura mai lunga; - criteriul cel mai important acum este consumul - vreau ceva cu consum de scuter; din punct de vedere al capacității cilindrice, ma gandesc la ceva micut, gen 250 cmc - oricum, sub 500); - bugetul... destul de redus. 1500 - 2000 euro; as vrea sa fie o motocicleta de incepator, de care sa nu imi para (prea) rau daca o pun jos si care ulterior sa ramana strict de oraș (prin prisma consumului redus); - la nivelul meu actual de cunoastere a problemei, prefer dezbracatele (cel mai atras sunt de Hornet), din ratiuni estetice si a pozitiei in sa; dar mi se par cam mari motoarele pentru inceput; - orizontul de achizitie e incert; clar dupa ce iau permisul - sper sa fie ambele obiective atinse in primavara; In perspectiva, dupa ce as acumula experienta, mi-ar placea mult un Triumph Bonneville. Dar mai e pana departe . Deci, dupa ce sa ma uit acum?
×
×
  • Create New...