Sari la conținut

adi_aja

Membru
  • Număr conținut

    38
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    adi.murariu

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    ilfov

adi_aja's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Rossi poate ca nu e cel mai bun pilot al tuturor timpurilor sau cel mai bun pilot in viata, ar fi si greu de dat un astfel de verdict si nici nu prea ma mai intereseaza acest aspect, dar pentru mine este si va ramane cel mai spectaculos si mai fun de urmarit pilot ai ultimilor 10-12 ani si poate si ai urmatorilor pana la retragerea din curse. Discutia despre cine e mai bun ca cine sau cine e cel mai bun mi se pare la acest moment absurda si foarte seaca. Rossi in opinia mea e pentru MotoGP si motociclismul de viteza in general cam ce a fost Michael Jordan pentru baschet.
  2. Asta e argumentul tau favorit de cateva posturi incoace cand vine vorba despre cat de credibile sunt spusele lui Rossi sau nu Am vazut mai demult ca esti totusi documentat si destul de exact in ceea ce priveste datele asa ca am doar 2 intrebari sa-ti pun: 1. in ce data a facut Rossi declaratia cu pricina? 2. La ce data si-a rupt Pedrosa clavicula risipind si ultimele temeri ale lui lorenzo in ceea ce priveste titlul mondial? Discutiile despre cine e mai bun intre cei 2 mi se par absolut inutile. E incontestabil faptul ca Lorenzo e un pilot al naibii de bun, cu un material de concurs pe masura, la fel cum e incontestabil faptul ca e cel mai infumurat si nesuferit pilot din MotoGP de la Biaggi incoace. Macar "batranul" Biaggi de cativa ani incoace pare mai placut, probabil maturizarea n-a actionat doar la nivel fizic . E|u cred ca Lorenzo a constientizat ca banii nu se fac doar pilotand bine, ci si prin cat de bine ti se vinde numele, deci avea nevoie de un brand. Cum brandul cu baiatul nostim, vesel si optimist era deja luat si "interpretat" foarte natural de catre altcineva, a decis ca brand-ul lui trebuie sa fie altfel si mai in concordanta cu firea lui, ca sa poata fi interpretat la fel de natural Eu unul ma mir ca a avut decenta si nu si-a manifetat bucria catigarii titlului decat atunci cand matematic nu mai avea cum sa-l piarda, desi practic a devenit campion mondial in momentul in care Pedrosa si-a rupt clavicula. Si daca, Doamne Fereste, lorenzo isi rupea gatul la montegi si n-ar mai fi participat la nici o cursa pana la sfarsitul acestui campionat tot ar fi iesit campion mondial. Si mai am o intrebare pe care o adresez tuturor: De ce vorbim atata de Lorenzo pe un topic dedicat lui Rossi?!
  3. uite unul care nu s-a multumit sa aiba doar o pereche de muchi foarte puternica
  4. de ingrasat nu te ingrasi doar dintr-atat, dar ajuta a refacerea rezervelor de proteine si mai furnizeaza ceva glucide de "rontaiat" organismului flamand dupa un antrenanent greu, care in lipsa de altceva ar "rontaii" proteina deja existenta in muschi. In orice caz acest lucru nu te ajuta sa slabesti. Ouale daca sunt proaspete consumate crude in cantiatate mica nu dauneaza, dar cum nu prea creste nimeni dintre noi prepelita sau gaina in balcon ... mergi la risc.
  5. vad ca ultimele pagini au ajuns mai mult un versus "faza scurta vs. faza lunga pe timp de zi" ceea ce nu e neaparat rau pentru ca e o chestiune strans legata de siguranta in trafic. Eu deocamdata sunt doar un moto wanna be, deci imi voi exprima in continuare doar opiniile de automobilist. Toata lumea vorbeste de faza lunga, faza scurta, dar ce ne facem cu cei care considera acest lucru o inutilitate (probabil considera ca le consuma bateria ceea ce e eronat evident) sau poate din neatentie uita sa le aprinda si merg cu luminile stinse indiferent ca sunt inafara localitatilor sau in orase aglomerate. De automobilisti nu mai vorbesc ca sunt si mai petarde, probabil fiind mai multi mi se pare ca si procentajul e mai mare. Din punctul meu de vedere, al unui coonservar (deocamdata), care intalneste destui motociclisti care n-au nici macar pozitii aprinse va spun ca as prefera ca toti motociclistii pe care-i intalnesc ziua sa aiba faza lunga decat sa mai intalnesc vreunul fara lumini aprinse indiferent ca sunt pe sens cu mine sau din sens invers. Intr-o dimineata destul de devreme mergeam din Baneasa spre centru si pe Kiselff un tanar motociclist, binenteles fara nici un bec aprins la motoreta, "croseta" de zor cam orice intalnea. Nu mergea foarte tare, dupa estimarile mele care am incercat sa-l prind din urma cred ca a ajuns si putin peteste 100km/h) Spre norocul meu l-am prins la semaforul de la intrarea in P-ta Victoriei si fiind liber am oprit paralel cu el si am coborat geamul si am scos o mana ca sa-l fac atent ca vroiam sa-i adresez ceva. Initial s-a ratoit la mine crezand ca cine stie ce inchipuiri de-ale lui vroiam sa-i spun. Cand i-am zis ca are luminile stinse si ca ar fi mai sigur pentru el sa le aprinda mai ales ca "se grabeste" si-a cerut scuze si le-a aprins si in mod surprinzator continuarea drumului atat cat s-au mai petrecut traseele noastre, a facut-o la viteze mai cuminti. Concluzia mea este ca mai deranjanti sunt cei fara lumini decat cei cu faza lunga pe timp de zi, iar daca stilul de mers e si unul "agitat" devin extrem de periculosi. Valabil si pentru motociclisti si pentru "conservari"
  6. frumoase poze, frumos traseu, frumoasa motoreta! ordinea poate fi oricare, realitatea e aceeasi Felicitari!
  7. Multumesc mult pentru lamuriri. Cat priveste partea cu "lenevie" ce sa-ti zic ... si cei care acum se dau de ceva vreme cu R1 sau mai stiu eu ce alta "racheta" ar vrea sa fie in saua unei motociclete si mai si . Asta e o lege a naturii, sa vrei mereu mai mult decat ai, daca n-ar fi cred ca societatea n-ar progresa. Eu imi stiu nevoile, dar si limitele asa ca daca pana la urma se va intampla ceea ce-mi doresc, cred ca va fi o legatura de durata. Multi km fericiti si poate intr-o zi ne vom saluta in trafic, fiecare in comapania visului lui . Mesaj completat PS De-ar fi fost si a mine doar problema banilor sau a experientei ... dar, ti-am mai povestit eu ca la mine e o problema a naibii de incurcata
  8. cred ca acelasi lucru ti se intampla si daca mergi cu 150 km/h in loc de 70. Pacat ca un suflet tanar s-a dus la ceruri inainte sa guste viata. cand mergi tare sau foarete tare sau in orice caz mult mai tare decat limita impusa in zona respectiva esti constient ca iti asumi niste riscuri si la fel esti constient ca iti asumi niste riscuri si cand tai line continua sau line dubla continua. un accident cu doi vinovati dar in care din pacate unul dintre ei a murit. Odihneasca-se in pace si condoleante familiei.
  9. Inca nu am gasit nicaieri sa declare ca participarea poate prematrura din germania si mai ales la cursa mult mai solicitanta din state i-ar fi afectat negativ recuperarea. Eu sper din tot sufletul sa revina cat mai aproape de forma maxima avand in vedere ca Brno e la 3 saptamani distanta de Laguna Seca.
  10. Sa o stapanesti sanatos in continuare si sper sa iti indeplinesti visul din semnatura as acum imi doresc mie sa am o astfel de motocicleta Ma atrage foarte mult motocicleta asta si mi-o doresc foarte mult ca prima si de ce nu poate unica motocicleta (sunt o fire deslul de statornica . Ma bucur sa aud ca multi dintre voi o recomanda ca prima motocicleta pentru ca altii incearca s ma sperie cu cuplul mare disponibil inca din ture mici ceea ce in opinia lor (unii dintre ei tot incepatori) o face mai greu de controlat deact una care trage liniar si atinge valoare asta de cuplu la turatii foarte mari. Ma rog ... poate spun asta si pentru ca incearca sa-mi induca gusturile lor inclinate mai mult spre sport/super sport, dar nu si-au gasit omul pentru ca sunt berbec incapatanat Nu ca o motocicleta sport nu mi-ar placea, dar nu o consider utila pentru mine in primul rand ca incepator si in al doilea rand pentru necesitatile mele zilnice. Eu vreau motocicleta asta ca sa merg zilnic sau aproape zilnic (cat permite sezonul) cu ea din Ciolpani in Bucuresti si prin Bucuresti daca e cazul sau imprejurimile Ciolpaniului si eventual drumuri scurte gen Valea Prahovei. Cred ca MT-03 se incadreaza aproape perfect in cerintele astea nu?! Cu tremuratul cred ca m-as obisnui usor si chiar ar fi necesar, dupa o zi de stat la birou, atunci cand plec spre casa . Ti s-a parut greu de strunit sau ca are un comportament violent datorita cuplului peste o anumita turatie?! in sensul ca trage lin la inceput dupa care are un moment in care urcand mai mult in ture "explodeaza" si te surprinde poate neplacut incepator fiind?
  11. din pacate problematica sociala si mai ales administrativa de la noi e mai complexa. Ambele exemple date de tine au si oaresce sosele, autostrazi, etc. Mereu vor fi automobilisti si/sau motociclisti care se grabesc in trafic dintr-un motiv mai mult sau mai putin intemeiat si pentru acest lucru trebuie sa faci ceva (mai exact autostrazi) tu ca tara ce te vrei in secolul 21 si nu in epoca de piatra, pentru ca astfel de intamplari nefericite sa fie muuuuult mai rare. Masinile si motocicletele s-au inventat ca sa putem ajunge din A in B mai repede, autostrazile sau inventat ca sa facem acest lucru posibil si intr-un grad de siguranta mult mai mare. Totusi sa ajungi sa faci cu o masina ce-a facut neghiobul ala insemna ca esti retardat mintal si habar n-ai despre ce se poate intampla cu agregatul de sub tine. Ce e cel mai grav e ca neghiobul ala mai devreme sau mai tarziu va conduce iar si sunt convins ca nu a invatat nimic din tragedia pe care a infaptuit-o. Pana una alta din pacate nimic din ce-am putea sau facem noi nu-l va aduce pe acel baiat inapoi printre cei dragi lui, dar cred ca am putea contribuii ca astfel de tragedii sa devina mult mai rare, daca tot mai multi am lua atitudine. Sunt intru totul deacord ca trebuie facut si ce te-ai gandit tu, dar astfel de masuri daca sunt luate fara a fi insotite si de efectuare unora "hardware" se vor gasi intotdeauna oameni din sistemul de stat fara frica de a ramane fara agregat sau permis pe viata pentru ca au depasit cu 100km/h viteza maxima legala pe zona respectiva de drum si astfel vor facilita repetarea unor asemenea tragedii.
  12. Dumnezeu Sa-l Odihnesca in Pace! Sunt inca marcat de ce am putut sa vad in unele fotografii din acest topic. Fac drumul asta zilnic (Ciolpani-Bucuresti) si din cauza imbecililor de acest fel nu pot sa-mi convig sotia sa fie de acord sa imi iau motocicleta fara sa divortam inainte. Cum iti poti convinge apropiatii ca ai nevoie sa fii mobil in alt mod decat cu un automobil dupa ce ei vad sau aud de astfel de accidente (motociclist mergand cuminte si bizon idiot facandu-l praf si pulbere)?!
×
×
  • Creează nouă...