
motosicli
Membru-
Număr conținut
20 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
București
-
Carnet moto din
-2024
-
Motocicleta
-
-
Numar Moto
-
-
Club
-
Informații profil
-
Motociclete detinute
-
Vizitatori Recenți Profil
Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.
motosicli's Achievements
Rookie (2/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Recent Badges
-
Merci pentru răspuns. Din câte am văzut oferta de motociclete e mult mai variată pe kleinanzeigen.de ca pe mobile.de. În mare îți cam dai seama dintr-un anunț dacă e ce te interesează sau nu, însă poți cere mai multe detalii sau, esențial, să întrebi dacă sunt dispuși să-ți păstreze motocicleta. O să insist cu înregistrarea contului.
-
Din start rog să fiu scuzat că scriu aici, dar are legătură indirectă cu subiectul. Nu reușesc să-mi fac cont pe kleinanzeigen.de. Selectez registrieren, bifez privat, las adresa de mail (am încercat atât cu yahoo cât și cu Gmail), setez parola, bifez că nu sunt robot și.... nimic. Ar trebui să primesc pe mail mesaj de confirmare a înregistrării, lucru care nu se petrece.
-
You've made my day! Omule, iti multumesc din suflet. Ai mare dreptate la treaba cu banii. La inceputul lunii am ratat - cum altfel daca nu ca prostul - ocazia de a cumpara un Ducati Monster in stare impecabila, fara modificari ireversibile si la un pret extrem de bun. Pana am reusit sa fac rost de bani, jucaria s-a dat. Pe principiul scumpul mai mult pagubeste, tind sa raman tot in cautarea unui Monster, cu toate ca, raportat la disponibilitatile mele financiare, este scump, chiar si varianta Dark, dupa care nu ma innebunesc. A doua optiune e Honda NTV 650 Revere, o motocicleta mai grea si probabil mai putin manevrabila ca Monster-ul, dar foarte fiabila, cu un aspect agreabil si cu preturi omenesti. A treia optiune ar fi BMW-ul F650 CS, cum vad ca aduci unul si in tura asta. E probabil motocicleta care tine cel mai mult cu casa, fiind alegerea cea mai rationala, desi nu pot spune ca ma atrage. Ultima optiune e asemenea primei, una mai putin rationala, BMW R45. O motocicleta pe de-o parte grea, pe de alta puturoasa, dar fabricata in mare parte din metal si care (la modelele pana in 1980) are kickstarter. Stiu ca in ziua de azi e un accesoriu inutil, dar pentru linistea mea sufleteasca, un mare plus. Am mai avut pe lista R850R/ R1100R in varianta Classic, cu roti cu spite si capacele cilindrilor nichelate. Totusi fiind destul de rare, preturile sunt mult mai mari decat ale variantelor normale cu jante din aliaj. Mai au si problema - din punctul meu de vedere cel putin - al actionarii si anularii absolut neintuitive a semnalizarii, unde mai pui ca la vreo 240 de kilograme nu sunt nici recomandabile unui incepator. O sa imi screm mintea sa iau o decizie, iar cand ma hotarasc, te sun. iti multumesc inca o data.
-
Salutare! In primul rand, chiar daca e cu intarziere, iti urez la multi ani, sa fii sanatos si sa ai putere de munca. Ghinionul meu e ca ti-am citit postarea abia acum si presupun ca s-a profitat deja de oferta ta. Am obtinut permisul categoria A pe 22 octombrie, iar motocicleta sau scuter nu am mai avut pana acum. Nu-i bai, oricum tot la tine am de gand sa apelez pentru achizitionarea primei motociclete. Spor!
-
Salutare, Din pacate doar cartea mai este disponibila. Iti trimit nr de tel, daca te mai intereseaza. Le multumesc tuturor celor care mi-au trimis mesaje pentru interesul acordat. Seara buna!
-
Donez "sticle" de semnalizare si Instructiuni pentru folosire si intretinere pentru scuter Manet, precum si un stop pe care scrie Jawa. Ultimul a fost demontat tot de pe un scuter manet, insa nu cred ca venise echipat cu el din fabrica. "Sticlele" de semnalizare nu sunt in stare perfecta, insa in lipsa de altceva pot fi utililizate. La fel si stopul, care dupa cum se vede este crapat. Instructiunile par a fi un xerox destul de slab calitativ, in sensul in care fotografiile sunt destul de neclare. Daca cineva considera ca obiectele ii sunt de folos pentru scuterul lui, i le dau cu tot dragul. Predarea se face in Bucuresti.
-
Intreb de curiozitate, De ce ai desurubat etrierul? Nu era mai simplu sa demontezi roata si sa indepartezi splintul ca sa scoti placutele? La prinderile postmount exista riscul de a rade filetele furcii daca nu ai mana formata sau o cheie dinamometrica buna. P.S. Sa stii ca Tektro nu sunt gunoaie. Banuiesc totusi ca bicicleta nu este noua.
-
Nu te arunca la manete dedicate v-brake-urilor. De functionat vor functiona, dar iti va fi greu sa dozezi forta de franare. Cauta manete de frana pentru cantilever (sau orice maneta de frana cu cablu bowden: disc, tambur, roller-brake...), dar nu pentru v-brake. Tektro are niste manete de frana (probabil au si alti producatori) care pot fi folosite atat pentru v-brake cat si pentru celelalte tipuri de frane actionate de cabluri: Tektro RT354AG. Succes!
-
Vrei sa il "cobori" putin pe seat tube inspre monobloc? In general pentru slabirea clemei e nevoie de un inbus de 5 mm.
-
Priceput nu sunt, dar in cazul problemei pe care ai semnalat-o lucrurile sunt destul de simple. Jantele initial sunt niste profile de aluminiu care ulterior sunt roluite. In urma roluirii acele profile devin o spirala spatiala (asemeni unui arc elicoidal). Acel cilindru obtinut este taiat pe generatoare si astfel se obtine un numar de jante egal cu numarul spirelor acelui "arc". Unele jante din aluminiu sunt sudate, insa pentru majoritatea - e si cazul jantelor tale - se foloseste o asamblare cu stifturi.
-
Aveti idee, exista ceva cursuri de mecanici de biciclete sau service-uri dispuse sa primeasca ucenici?
-
Desi pretul este bun, pe mine nu m-ar interesa un astfel de butuc decat intr-o perspectiva foarte indepartata, Din pacate informatiile pe care le gasesc pe net despre Alfine 11 sunt putine si destul de contradictorii. In principiu as vrea sa-mi cumpar o bicicleta cu care sa fac naveta indiferent de vreme, sa necesite cat mai putina intretinere si care sa poata fi utilizata ocazional si pe drumuri mai putin bune. Cel mai bine pare sa raspunda criteriilor mele de selectie bicicleta asta. Da, stiu ca asta e genul de bicicleta care constituie moartea pasiunii pentru majoritatea ciclistilor. Ce mi se pare realmente respingator la Cube-ul asta e schimbarotul Shimano revoshift. As putea totusi sa merg doi - trei ani cu bicicleta in configuratia originala, urmand eventual sa schimb butucul Nexus 8 cu un Alfine de 11 viteze cu accesoriile aferente. Imbunatatirile astea, chiar facute in regie proprie, aduse unei biciclete si asa scumpe (~1000 de Euro), costa multi bani.
-
Voiai anul trecut sa-ti schimbi butucul alfine 8 cu unul de 11 viteze. Ai facut pana la urma pasul? Daca da, cum se comporta in comparatie cu cel de 8 viteze?
-
Din capul locului precizez ca sunt un mare fan al butucilor cu viteze integrate (angrenaje planetare) si, mai mult, consider sistemul cu deraioare si combinatie de foi si pinioane unul mult mai costisitor din punct de vedere al intretinerii. Totusi, cursiera e o bicicleta (singura cred eu) careia acest sistem i se potriveste perfect. Asadar o cursiera cu componente de calitate merita cumparata. Vezi insa de ce iti amortesc doar degetele de la mana dreapta. Tii cumva degetul mare si aratatorul pe manetele schimbatorului de viteze? Daca da, e posibil ca asta sa fie cauza amortelii pe care o simti in degete. Daca ti-ar fi amortit degetele de la ambele maini, atunci treaba era clara, cautai sa-ti reglezi ghidonul si saua astfel incat disconfortul sa dispara. Pornesc de la premisa ca ai marimea cadrului potrivita staturii tale. Revenind la intrebarea ta, nu stiu daca upgrade-ul la Alfine 11 e compatibil cu bagatul mintilor in cap. Citeste recenziile de pe net. Unii considera ca varianta cu 11 viteze ar fi mai putin robusta ca cea cu 8. In multe cazuri apar scurgeri de ulei. Daca te tin curelele si restul componentelor de pe bicicleta ta sunt de Doamne-ajuta, atunci iti recomand upgrade la Rohloff. Acolo ai si plaja foarte larga a rapoartelor de transmisie, iar de fiabilitate nu mai vorbesc. Vazusem un butuc Rohloff nou cu 3000 de lei pe un site online. Nu stiu daca la pretul asta primesti doar butucul sau si accesoriile (cabluri, camasi, schimbator de viteze etc).
-
Aproape sigur e o problema de la rulmenti, mai ales ca spui ca atunci cand bicicleta e ridicata de pe sol zgomotul nu se aude. Probabil a patruns apa sau mizerie in interior si suprafetele de rostogolire ale cuvetelor si/ sau conurilor s-au corodat. S-ar mai fi putut produce o deformare mecanica (brinelling), daca roata din spate a suferit o lovitura radiala puternica (gura de canal, sant...). In cazul acesta pe suprafetele de rostogolire ale cuvetelor sau conurilor vei gasi inste indentatii de forma circulara, urmele lasate de bilele rulmentilor. Daca ai noroc si e doar mizerie presata pe suprafetele de rostogolire, atunci, dupa ce cureti bine zona, ungi fara sa te zgarcesti rulmentii (coronite, conuri, cuvete) cu vaselina. Nu folosi sub nicio forma vaselina cu grafit sau cu cupru. Inainte de a te apuca sa desfaci butucul, cauta ceva filmulete pe youtube.