Sari la conținut

motosicli

Membru
  • Număr conținut

    22
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    București
  • Permis moto din
    -2024
  • Motocicleta
    -
  • Numar moto
    -
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    -
  • Alte autovehicule si vehicule
    masina

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

motosicli's Achievements

  1. Ai dreptate, nu e o motocicleta sportiva. De asta am si scris ca rog un moderator sa mute mesajul meu acolo unde considera ca s-ar incadra mai bine. Poate n-am cautat bine, dar nu am gasit categoria motociclete touring. Merci! Cand imi fac drum prin Pantelimon, te contactez. S-o stapanesti sanatos. A doua varianta iese din discutie, iar cu prima ce sa zic? Sunt o gramada de forumisti care si-au cumparat motociclete din afara prin intermediul unor oameni ca Marcel (Motologistic). Imi vine greu sa cred ca au si probat motocicletele respective inainte de a le cumpara.
  2. Salutare tuturor! Doresc sa-mi achizitionez o Honda Pacific Coast din strainatate. Exista vreun forumist din Bucuresti sau din imprejurimi posesor al acestui model de motocicleta? Daca da, ar fi dispus sa ma lase sa vad (nu vreau sa ma dau cu ea, vreau doar sa ma urc pe ea sa vad cum este pozitia de condus) in carne si oase modelul inainte de a-l achizitiona. Din cate am inteles, citind review-uri, e o motocicleta practica, confortabila si surprinzator de manevrabila pentru greutatea ei. Intuitia imi spune ca nu am postat unde trebuie, dar functia de cautare nu m-a ajutat foarte mult. Prin urmare rog un moderator sa mute postarea la locul potrivit, daca este cazul. Multumesc anticipat!
  3. Merci pentru răspuns. Din câte am văzut oferta de motociclete e mult mai variată pe kleinanzeigen.de ca pe mobile.de. În mare îți cam dai seama dintr-un anunț dacă e ce te interesează sau nu, însă poți cere mai multe detalii sau, esențial, să întrebi dacă sunt dispuși să-ți păstreze motocicleta. O să insist cu înregistrarea contului.
  4. Din start rog să fiu scuzat că scriu aici, dar are legătură indirectă cu subiectul. Nu reușesc să-mi fac cont pe kleinanzeigen.de. Selectez registrieren, bifez privat, las adresa de mail (am încercat atât cu yahoo cât și cu Gmail), setez parola, bifez că nu sunt robot și.... nimic. Ar trebui să primesc pe mail mesaj de confirmare a înregistrării, lucru care nu se petrece.
  5. You've made my day! Omule, iti multumesc din suflet. Ai mare dreptate la treaba cu banii. La inceputul lunii am ratat - cum altfel daca nu ca prostul - ocazia de a cumpara un Ducati Monster in stare impecabila, fara modificari ireversibile si la un pret extrem de bun. Pana am reusit sa fac rost de bani, jucaria s-a dat. Pe principiul scumpul mai mult pagubeste, tind sa raman tot in cautarea unui Monster, cu toate ca, raportat la disponibilitatile mele financiare, este scump, chiar si varianta Dark, dupa care nu ma innebunesc. A doua optiune e Honda NTV 650 Revere, o motocicleta mai grea si probabil mai putin manevrabila ca Monster-ul, dar foarte fiabila, cu un aspect agreabil si cu preturi omenesti. A treia optiune ar fi BMW-ul F650 CS, cum vad ca aduci unul si in tura asta. E probabil motocicleta care tine cel mai mult cu casa, fiind alegerea cea mai rationala, desi nu pot spune ca ma atrage. Ultima optiune e asemenea primei, una mai putin rationala, BMW R45. O motocicleta pe de-o parte grea, pe de alta puturoasa, dar fabricata in mare parte din metal si care (la modelele pana in 1980) are kickstarter. Stiu ca in ziua de azi e un accesoriu inutil, dar pentru linistea mea sufleteasca, un mare plus. Am mai avut pe lista R850R/ R1100R in varianta Classic, cu roti cu spite si capacele cilindrilor nichelate. Totusi fiind destul de rare, preturile sunt mult mai mari decat ale variantelor normale cu jante din aliaj. Mai au si problema - din punctul meu de vedere cel putin - al actionarii si anularii absolut neintuitive a semnalizarii, unde mai pui ca la vreo 240 de kilograme nu sunt nici recomandabile unui incepator. O sa imi screm mintea sa iau o decizie, iar cand ma hotarasc, te sun. iti multumesc inca o data.
  6. Salutare! In primul rand, chiar daca e cu intarziere, iti urez la multi ani, sa fii sanatos si sa ai putere de munca. Ghinionul meu e ca ti-am citit postarea abia acum si presupun ca s-a profitat deja de oferta ta. Am obtinut permisul categoria A pe 22 octombrie, iar motocicleta sau scuter nu am mai avut pana acum. Nu-i bai, oricum tot la tine am de gand sa apelez pentru achizitionarea primei motociclete. Spor!
  7. Salutare, Din pacate doar cartea mai este disponibila. Iti trimit nr de tel, daca te mai intereseaza. Le multumesc tuturor celor care mi-au trimis mesaje pentru interesul acordat. Seara buna!
  8. Donez "sticle" de semnalizare si Instructiuni pentru folosire si intretinere pentru scuter Manet, precum si un stop pe care scrie Jawa. Ultimul a fost demontat tot de pe un scuter manet, insa nu cred ca venise echipat cu el din fabrica. "Sticlele" de semnalizare nu sunt in stare perfecta, insa in lipsa de altceva pot fi utililizate. La fel si stopul, care dupa cum se vede este crapat. Instructiunile par a fi un xerox destul de slab calitativ, in sensul in care fotografiile sunt destul de neclare. Daca cineva considera ca obiectele ii sunt de folos pentru scuterul lui, i le dau cu tot dragul. Predarea se face in Bucuresti.
  9. Intreb de curiozitate, De ce ai desurubat etrierul? Nu era mai simplu sa demontezi roata si sa indepartezi splintul ca sa scoti placutele? La prinderile postmount exista riscul de a rade filetele furcii daca nu ai mana formata sau o cheie dinamometrica buna. P.S. Sa stii ca Tektro nu sunt gunoaie. Banuiesc totusi ca bicicleta nu este noua.
  10. Nu te arunca la manete dedicate v-brake-urilor. De functionat vor functiona, dar iti va fi greu sa dozezi forta de franare. Cauta manete de frana pentru cantilever (sau orice maneta de frana cu cablu bowden: disc, tambur, roller-brake...), dar nu pentru v-brake. Tektro are niste manete de frana (probabil au si alti producatori) care pot fi folosite atat pentru v-brake cat si pentru celelalte tipuri de frane actionate de cabluri: Tektro RT354AG. Succes!
  11. Vrei sa il "cobori" putin pe seat tube inspre monobloc? In general pentru slabirea clemei e nevoie de un inbus de 5 mm.
  12. Priceput nu sunt, dar in cazul problemei pe care ai semnalat-o lucrurile sunt destul de simple. Jantele initial sunt niste profile de aluminiu care ulterior sunt roluite. In urma roluirii acele profile devin o spirala spatiala (asemeni unui arc elicoidal). Acel cilindru obtinut este taiat pe generatoare si astfel se obtine un numar de jante egal cu numarul spirelor acelui "arc". Unele jante din aluminiu sunt sudate, insa pentru majoritatea - e si cazul jantelor tale - se foloseste o asamblare cu stifturi.
  13. Aveti idee, exista ceva cursuri de mecanici de biciclete sau service-uri dispuse sa primeasca ucenici?
  14. Desi pretul este bun, pe mine nu m-ar interesa un astfel de butuc decat intr-o perspectiva foarte indepartata, Din pacate informatiile pe care le gasesc pe net despre Alfine 11 sunt putine si destul de contradictorii. In principiu as vrea sa-mi cumpar o bicicleta cu care sa fac naveta indiferent de vreme, sa necesite cat mai putina intretinere si care sa poata fi utilizata ocazional si pe drumuri mai putin bune. Cel mai bine pare sa raspunda criteriilor mele de selectie bicicleta asta. Da, stiu ca asta e genul de bicicleta care constituie moartea pasiunii pentru majoritatea ciclistilor. Ce mi se pare realmente respingator la Cube-ul asta e schimbarotul Shimano revoshift. As putea totusi sa merg doi - trei ani cu bicicleta in configuratia originala, urmand eventual sa schimb butucul Nexus 8 cu un Alfine de 11 viteze cu accesoriile aferente. Imbunatatirile astea, chiar facute in regie proprie, aduse unei biciclete si asa scumpe (~1000 de Euro), costa multi bani.
  15. Voiai anul trecut sa-ti schimbi butucul alfine 8 cu unul de 11 viteze. Ai facut pana la urma pasul? Daca da, cum se comporta in comparatie cu cel de 8 viteze?
×
×
  • Creează nouă...