-
Număr conținut
576 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
raula13@yahoo.com
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
bucuresti
-
Carnet moto din
2005
-
Motocicleta
BMW K1200RS '99
-
Numar Moto
nu-l tin minte
-
Club
BMW
Informații profil
-
Motociclete detinute
Dnepr MT-11 1992 fara atas BMW K100RS 4V 1992 BMW K1200RS 1999 BMW K1300... cand o aparea
Vizitatori Recenți Profil
785 citiri profil
raulus's Achievements
Newbie (1/14)
-
si sa inteleg ca voi, restul, stati toti la cort? (nu ca ar avea vreo importanta)
-
daca ar fi dupa mine as dormi si sub cerul liber, dar nevasta vrea musai la hotel/pensiune ce o fi numa acoperis sa aiba
-
daca ma primiti, ma inscriu si eu, pe acelasi princiupiu ca DDU, adica nu am fost niciodata, dar imi doresc de mult cum e cu cazarea la garmisch, ceva pensiune rezervata din timp, sau ce s-o gasi la fata locului?
-
mai exista si MHS, dar mai ieftin nu o sa gasesti. e un pret standard aproape. cauta pe ebay mai bine
- 9.813 răspunsuri
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (și 4 alții)
-
da, scrie ca se baga aceeasi specificatie SAE 80w90, dar pe cutiile castrol cu specificatia asta sunt desene diferite: pentru cutie e manerul unui schimbator de viteze iar pentru cardan e un diferential. eu nu cred ca degeaba le-au pus.
- 9.813 răspunsuri
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (și 4 alții)
-
din cate mi-a zis fosul proprietar al fostului meu bmw , care atunci detinea (si inca le mai are) atat un r1100 cat si un r1150 (amandoua GS totusi), se pare ca motorul r1100 e mai putin pretentios la multe si chiar mai sportiv decat r1150 cu amandoua modelele poti sa faci ce vrei, dar fiecare e pe treaba ei. pozitia de pe S e mai aplecata, pe cand pe R stai ca pe modelele de politie. poti sa te orientezi foarte bine si la modelel GS, mai ales ca prin maramures nu toate drumurile sunt... la standarde europene sa ma exprim asa. si eu ma gandeam mai demult la un R1100S, dar in final am ramas la seria K, un fel de corcitura intre un Panzer cu numai doua roti si un Messerschmit cu reactie.
- 9.813 răspunsuri
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (și 4 alții)
-
am uitat sa spun: oricum speranta de viata la o pompa de benzina la K100 e in jur de 100.000km
- 9.813 răspunsuri
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (și 4 alții)
-
filtru de benzina se schimba la 40.000km uleiul la 10.000km in rest cum s-a zis mai sus
- 9.813 răspunsuri
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (și 4 alții)
-
si la mine se auzea destul de tare pompa de benzina... da nu chiar ca un tiuit, mai degraba un fel de fasait... asa am luat-o din italia, nu mi s-a zis ca ar fi ceva neinregula se auzea chiar cand puneam contactul, vreo juma de secunda sau chiar o secunda sa zic, apoi tacea pana porneam motorul, moment in care se auzea suficient de tare
- 9.813 răspunsuri
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (și 4 alții)
-
pai da si tu un pret, ce marime e...
- 9.813 răspunsuri
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (și 4 alții)
-
primul pas ar fi resetarea ABS-ului, care se face diferit in funtcite de model tre sa ai o mufa cu trei contacte undeva sub sa. cu mufa aia se reseteaza, cum, cauta pe net
- 9.813 răspunsuri
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (și 4 alții)
-
nu ne-am intalnit sigur. asa cum am zis, de abia am intrat in tara, mai exact miercuri seara eram in nadlac. despre frecare... ai si tu dreptate. eu vorbeam despre frecarea dintre doo suprafete. la aerodinamica e vorba de altceva si cum ai zis, depinde de suprafata si de patratul vitezei... parca. stii tu mai bine daca asta zici ca lucrezi. practic, miercuri intre budapesta si seghed (sau cum s-o scrie ca nu reusesc niciodata sa tin minte orasele unguresti) pe la vreo 220km/h eu stand la verticala m-am ascuns dupa parbriz si fara sa mai trag de gaz, aproape instantaneu a sarit la 240km/h da, e vorba de un K1200RS 130cai din '99 cu aproape 40.000km la bord dupa cartea de service (?) pe care l-am adus tocmai de pe langa frankfurt (Iphofen mai exact) la un pret de 5500e (cu tot cu acte) (inca mai e pe mobile)
- 9.813 răspunsuri
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (și 4 alții)
-
forta de frecare este produsul dintre coeficientul de frecare (ce tine de natura suprafetelor implicate adica calitatea nu cantitatatea suprafetei) inmultit cu normala la suprafata (forta rezultanta din greutate, perpendiculara la suprafata) ridicatul in scarite nu modifica nici greutatea, nici fortele de frecare, dar face sa se modifice drastic centrul de greutate schimbandu-se total manevrabilitatea mobrei lasand la o parte fizica, abia am intrat in tara cu:
- 9.813 răspunsuri
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (și 4 alții)
-
da din romania de la mhs sau de la bavaria ce avea? ajungea in cateva zile... sau l-ai luat second, ceea ce schimba problema
- 9.813 răspunsuri
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (și 4 alții)
-
525 Exc - Iesire Solo Pe Malul Argesului
topic a răspuns lui raulus în low gearul POZE & FILME din iesirile enduro
cum ai mai scos-o din nisip???