Sari la conținut

alnke

INACTIV
  • Număr conținut

    30
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    p4l1n@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    pitesti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Honda cb500
  • Numar Moto
    AG91PER

Informații profil

  • Motociclete detinute
    decat hondica de incepator asa.inainte am mers cu scuterica.
  • Interests
    de toate

alnke's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. ms de raspunsuri.la tine daca scoti o borna de la baterie mai sta moto pornita?eu am incercat azi cu o alta baterie si dadea sa moara dar totusi ramanea pornita.a incercat si un prieten pe un kawasaki er5 si lui i se oprea direct.nu stiu exact cum sta treaba.cred ca mie nu imi incarca cat trebuie releul.e vreo solutie pentru asta in afara de schimbat?am masurat bateria(nu a mea)cu moto oprit si avea 12v...am pornit moto si crestea.la 2000ture aveam 14v aproxximativ.eu zic ca e in regula dar nu stiu ce sa zic de ce cu bateria mea nu a mai mers dintr-odata....?
  2. sal.am reusit sa o pornesc cu o alta baterie de moto.deci bateria e de vina.o intrebare mai am:cum verific daca imi incarca bateria.ma gandesc ca poate nu mai incarca si a mers pe baterie pana a terminat-o.ms mult
  3. am verificat bateria(voltajul),am si la bobina de inductie 12v.bornele le-am desfacut sa verific daca fac contact bine si e ok.nu am incercat sa ii dau curent de la bateria masinii dar eu zic ca are curent ca nu mi s-a intamplat niciodata sa nu porneasca.spuneti-mi unde e elctromotorul ca sa il verific si pe el(carbunii si daca e ok el).o alta problema ar putea fi releul de pornire dar nici ala nu stiu pe unde se afla.daca cineva se pricepe la partea de pornire a unui cb500 pot face si un filmulet pentru a vedea cam cum se comporta.multumesc pentru raspunsuri.
  4. salutare cb-isti.am o problema cu moto:nu mai porneste.ii pun contactul si cand dau la buton se aude un ticait decat si scade intensitatea luminilor de la bord.ca sa isi revina trebuie sa astept putin.motocicleta porneste impinsa.am verificat sigurantele si sunt toate ok.ticaitul acela se aude la bobina de inductie si daca tin mana pe ea se si simte.eu ma gandesc ca asta e problema dar poate fi si releul de pornire sau electromotorul.dati-mi sfaturi cum gasesc piesele astea care le-am zis si cum le verific.multumesc anticipat.
  5. exact la bataia cilindrilor m-am gandit si eu.la cb500 am 2 batai in timp ce la una sport am 4 in acelasi timp.la relanti nu ma intereseaza asa rau doar in ture cand ma dau cu ea.parca sunetul acela imi creste adrenalina.apropo:la orice toba merge pus dbkiller sau silencer(cred ca e acelasi lucru)?sunt interesat cam cum functioneaza asa ceva.am gasit pe net niste tobe foarte ieftine din inox cu silencer si nu stiu daca m-ar satisface.
  6. poti face un clip sa aud si eu?vreau sa imi cumpar o toba dar pe youtube parca toate se aud ca chopperele si nu ca vitezanele.
  7. salutare.are cineva cotele pentru niste buloane de cb500?un desen ceva,orice care sa ma poate duce la un strungar.macar aproximativ,sau cineva din apropiere de pitesti cu care sa ma intalnesc sa le masor chiar eu......siiii are cineva de aici toba sport care sa se auda ca o vitezana?ce toba ii pot pune sa faca zgomotul ala sport si nu ala gen chopper
  8. caut si eu protectiile de praf pentru furca la cb500.semeringurile le am.stie cineva de unde le pot cumpara si la ce pret?sunt pe louis la 10euro.alte propuneri?
  9. ms mult ptr raspuns.stiu despre ce vorbesti ca inainte aveam tot la fel probleme dar incercam de cateva ori si mergea apoi.vazusem care e problema doar ca am amanat-o.si la mine e la fel.a sarit din urechea aceea si nu mai e tensionata mantaua aceea pentru a deschide.tot la un soricel mic m-am gandit si eu sa o prin sa stea fixa.multumesc inca o data.
  10. care stiti cat ulei intra la furca?am citit prin forum dar am uitat si nu mai reiau 364pagini. am aflat cum e cu uleiul din furca.intra sub 1litru.alta intrebare daca e cineva pe aici pe forum.am nivelul mare la uleiul de motor.prima daca cand am verificat-o sezonul asta avea pana la filet ceea ce stiu ca e foarte mult.am mai varsat din el si acum e pe maxim,doar ca nu stiu exact cum se verifica:cu moto pe central si bag joja decat sau o si infiletez?la voi cb-ul 500 da sa moara la turatii joase?adica nu moare dar se aude fiecare urcare a pistoanelor.asta pana la 3000ture.dupa nu am probleme,dar la 2000nu prea imi vine sa o accelerez,mai bine ii dau inferioara ca parca se chinuie mai rau ca in turatii mari.la voi dupa 6000mai vedeti clar in oglinzi?la mine cam tremura in ture.e posibil sa fie carburatoarele desincronizate?,dar nu da fum ,nu consuma mult.inca ceva:cred ca unii dintre voi ati mai avut problema cu deschiderea seii.cum o deschid daca nu merge cu cheia?ce dau jos si pe ce parte ca nu stiu pe unde am acces la incuietoare.cam atat deocamdata.aaa nu.daca am benzina in ulei face ca o spuma la suprafata cand se incazeste? asfalt cat mai uscat si fara nisip e pe aici un cb-ist din pitesti care parcheaza prin trivale o frumusete verde maronie visine?am vazut moto de mai multe ori parcata printre blocuri la primul complex la mine.daca esti pe forum as vrea sa stam de vorba putin despre moto ca eu sunt fffincepator si am multe de invatat.
  11. cat sunt cauciucurile de la scaritele pentru pasager?
  12. cat ulei intra la furca fata?si un loc unde gasesc si eu semeringuri de praf pentru furca?
×
×
  • Creează nouă...