Jump to content

CrisLuca

Super Membru
  • Content Count

    771
  • Joined

  • Last visited

About CrisLuca

  • Rank
    LONER

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    London
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    GS500 K3

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CB500, CBR600

Recent Profile Visitors

512 profile views
  1. Mi-am luat un GS aici sa-mi fac treaba cu el si vreau sa-i pun un parbriz ca ma cam lupt cu vantu' pe autostrada. Daca are careva mi-ar fi de folos niste pareri.
  2. Am trecut si eu printr-un accident similar de era sa raman infipt intr-un gardulet din ala mic pe Bdul Unirii. Deoarece am fost accidentat la un picior si am fost obligat de politie sa merg la spital pentru verificari, soferului implicat in accident i s-a retinut permisul de conducere si a primit amenda. Asta e pedeapsa pentru neasigurare soldata cu accidentare. Cu cat accidentarea este mai grava se ajunge si la dosar penal etc. Dar in cazul de fata cea mai buna razbunare este sa o dai pe domnisoara in judecata pentru daune morale, plata onorariului avocatului tau si toate cheltuielile cu spitalizarea si judecata, mai ales ca fratele tau va ramane pe viata cu cicatrice sau mai rau din neatentia ei. In opinia mea un judecator iti va da castig de cauza mai ales ca domnisoara are de unde sa dea. Pacat ca traim in Romania si trebuie sa ne gandim si la faptul ca oamenii cu bani cam scapa basma curata din orice k.k.t., sper ca tu sa ai noroc de un judecator care nu poate fi influentat de astfel de oameni.
  3. Iti place sa jignesti nu? Te simti barbat. Oricum citisem pe undeva ca s-a lovit si el dar avand in vedere ca a postat pe aici dupa accident am dedus ca nu s-a lovit. Iti dai seama cat de important este sa faci amenintari pe un forum daca nici cand esti "lovit foarte rau" nu te poti abtine. Alte detalii mai sti despre accident sau doar iti place sa te bagi in seama cu mine?
  4. Daca tot sariti cu gura ca toata lumea comenteaza fara sa stie ce s-a intamplat de ce nu dati toate detaliile? Ce s-a intamplat dupa ce a cazut Kiki cu fata? S-a lovit fata de ceva dupa ce au lovit bordura? El scapa fara nici o zgarietura iar fata se loveste asa rau incat face hemoragie interna si moare.
  5. Trist sa mori din cauza altcuiva. Imi pare rau de familia ei, nu e usor sa treci peste asa ceva, multi nu trec niciodata. Comentariul fetei care spunea ca este greu sa te abtii sa mergi ca pasager pe motor m-a facut sa realizez, din nou, cam cat de gresita este mentalitatea tinerilor din ziua de azi. Poate dupa ce cititi pe aici o sa va ganditi de doua ori inainte sa va urcati ca pasager pe orice motor, fie el condus si de un "maestru". A mai spus cineva (posibil tot un pusti) pe aici ca acest kiki "stia sa se joace cu motorul" si ca ceilalti nu ar sti sa faca nici macar 1% din ce face el. Bravo lui ca s-a perfectionat in ceva ce-i place, DAR partea proasta este ca degeaba sti sa te joci cu motorul in conditii controlate (parcari, drumuri goale etc), degeaba sti sa te dai tare pe circuit etc, daca tu apoi iesi pe strada si mergi cu viteza cand ar trebui sa mergi incet. Intr-un mediu pe care nu il controlezi nu conteaza cat de bun esti, se pot intampla atat de multe lucruri care nu tin de tine incat mersul pe strada poate fi privit ca un pariu cu sansa. Sunt multi care au murit pe motor si apoi prietenii spuneau ca mergeau super bine, stiu si eu unu sau doi care mergeau super bine si complet, de la jucat cu motorul la timpi buni pe circuit la echipament full, oameni care nu iti imaginezi sa faca vreo prostie sau vreo greseala si uite ca sunt dovada clara ca pe strada nu conteaza cat de bun esti, daca mergi tare prin zone cu riscuri ridicate (oras, serpentine, etc.) nu vei avea timp sa pui in practica toate cunostintele tale cand ceva imprevizibil se intampla. Cei care sunt cu adevarat maestrii pe strada sunt oamenii care practica mersul preventiv. Oameni care stiu sa mearga tare cand riscurile sunt minime si sa mearga incet cand acestea sunt maxime. SI FOARTE IMPORTANT sunt acei oameni care RECUNOSC zonele/situatiile cu riscuri ridicate si cele cu riscuri reduse si merg in asa fel incat sa se expuna la cat mai putine riscuri. Acum 4-5 ani cand eram si eu la inceput eram uimit de faptul ca eram lasat in urma pe autostrada si apoi ii lasam eu in urma pe ceilalti cand se aglomera sau mergeam prin oras. Ei stiau cand sa mearga tare si cand sa mearga incet astfel incat sa nu se expuna la prea multe riscuri. Eu fiind incepator nu puteam sa fac asta nici dupa ce mi-au spus cum sa merg, deoarece inca nu aveam experienta necesara sa analizez situatiile si credeam ca unele situatii sunt mai putin riscante decat erau cu adevarat. Mi-a luat aproape 3 ani pana sa ajung sa recunosc potentialul de pericol din fiecare situatie intalnita si sa merg conform acestora. Si inca mai sunt surprins din cand in cand. In motociclism tot timpul inveti, niciodata nu o sa poti spune ca sti tot, dar e absolut necesar sa ai o baza de cunostinte generale, lucruri de care te lovesti tot timpul sau destul de des, iar aceste lucruri se castiga prin experienta, trebuie sa treci prin ele sau sa vezi pe altii trecand prin ele ca sa sti cum sa le abordezi in viitor. De asta toti motociclistii mai vechi spun ca experienta este esentiala, pacat ca doar foarte putini intra si in detalii. Am scris asta sa stie si incepatorii de pe aici ca lucrurile nu sunt chiar asa simple cum par in mersul pe motor si sa aveti grija de la cine invatati sau pe cine incercati sa copiati, chiar daca vi se par "maestrii" cum cica e kiki asta, ca poate ajungeti ca baiatul care a luat bordura dupa ce "idolul" lui a luat-o primul. Pentru fata . . .
  6. Man inteleg ca ai alunecat pe o dara de cacao, dar ce ma macina pe mine este daca ai si cazut in acel cacao sau ai reusit sa-l eviti? Daca ai cazut in cacao, de dragul povestirii, poate ne impartasesti si noua cateva din gandurile tale cand ai realizat ca esti plin de cacao, cand iti curatai cacao-ul de pe haine sau cand te-ai apucat sa-ti repari motorul si ai realizat ca era plin de cacao. Cum te-au facut lucrurile astea sa te simti? De cacao?
  7. Ce ma enerveaza nenorocitii astia care semnalizeaza exact cand fac o manevra. Scopul semnalizarii este sa anunti pe cei din spate/fata ca vei executa o manevra, ca acestia sa aiba timp sa reactioneze trebuie sa semnalizezi INAINTE sa executi manevra, nu exact cand o executi. Aici se vede cel mai clar ce se intampla cand semnalizezi exact cand executi o manevra, e ca si cum nu ai semnaliza, pentru ca ceilalti nu au timp sa reactioneze. Astia sunt oameni care se gandesc numai la ei si ii doare in .... de ce se intampla in jurul lor, si singurul motiv pentru care semnalizeaza este ca atunci cand se intampla ceva sa poata spune "eu nu am gresit cu nimic, am semnalizat, daca ala e tampit si nu pastreaza distanta nu e vina mea". Iar partea si mai de .... e ca atunci cand se intampla ceva din aceasta cauza, martorii isi vor aminti ca omul a semnalizat dar nu si cu cat timp inainte de a executa manevra. Stiu asta pentru ca asa ceva mi s-a intamplat si mie. Oricum, ma bucur ca exista constiinta si oricat de rau sau indiferent ai fi la un moment dat tot vei fi afectat intr-un fel sau altul de durerea cauzata altora.
  8. Donez: - PLACA DE BAZA - cu slot pentru placa video pe AGP, nu ii merge un slot din cele 3 pentru RAM. Nu stiu ce model este dar cineva care se pricepe cat de cat isi da seama cam pe ce sistem ar merge. - TASTATURA - trebuie curatata in interior ca se mai blocheaza cate un buton din cand in cand. - ROLE - masura 39-40, o roata a evadat cumva si i s-a pierdut urma - RECEPTOR - pentru interfon Contact PM sau 0723.210.277 Cristi
  9. Incredibil cat ghinion, e foarte mica probabilitatea ca doua motociclete sa se loveasca frontal si sa nu ricoseze in lateral. Au avut un ghinion fantastic de s-au lovit fix pe centru, astfel a fost ca si cum ar fi lovit un zid fiecare. Cam stupid sa ajungi sa-ti pierzi viata dintr-o distractie. Pacat ca multi raspund la intrebarea "de ce vrei sa mergi pe motor?" cu "adrenalina frate" fara sa stie ca sunt si alte moduri in care poti sa te umpli de adrenalina fara riscul de a sucomba. Dar asta este viata, cine are minte invata din greselile altora, cine nu, merge in continuare pe crezul "nu o sa mi se intample mie". Pacat de aceste doua vieti irosite si de oamenii pe care i-au lasat in urma.
  10. Da, aici ai dreptate si multi dintre prietenii mei motociclisti nu intra pe aici tocmai pentru ca sunt numai discutii de 2 lei. Dar eu intru pentru ca vad si lucruri bune pe aici, cum ar fi intalnirile, vanzari-cumparari, etc. Treaba cu topicul este ca l-ai facut doar sa-ti dai cu parerea, ceea ce puteai sa faci intr-un post pe alt topic. Daca deschideai topicul pentru ca toti sa-si dea cu parerea ar fi fost altceva, ceva gen "Impresii SMAEB", iti spuneai parerea ta in primul post si apoi ar fi putut si ceilalti sa-si spuna parerea si ar fi devenit un topic productiv, in loc de unul de batjocura. Mersi de salutari dar din pacate Buni a decis sa-si incheie socotelile acum ceva ani. Ai inteles gresit, nu am spus nicaieri ca sunteti o problema, m-am referit la voi pur si simplu din prisma faptului ca postati foarte mult (ca numar si timp - acolo pe topicul vostru) in stilul chat-ului. Oricum, aveti o problema. Seek help ! ! ! Paste Fericit si tie.
  11. Aleksica "milioanele" alea de posturi ale mele sunt facute in vreo 5 ani, iar pe vremea cand eu postam pe aici tu inca descopereai internetul. Iar de petrecut tot timpul pe aici eu cred ca ma confunzi cu matrimoniacii (care sunt o specie aparte - in felul lor). Daca te uiti mai bine pe aceasta sectiune o sa vezi ca eu am facut primul topic cu pozele de la SMAEB care surprinzator au fost facute chiar de mine (fiind si fotograf printre altele). Eu iti inteleg refularile, reies foarte clar din postul tau, asa ca nu ma complic sa-ti mai scriu ceva. Cauta in DEX, R E F U L A R E.
  12. Gata am inteles, trebuia sa spui si tu de la inceput ca esti batran, nu te mai insultam. Stiu cum e la varsta asta, mi-a povestit si mie bunicu', atata timp cat nu mai poti face mare lucru cu manivela, fara ceva pastile puternice, nimic nu te mai impresioneaza si totul ti se pare "trist si plictisitor". Dar totusi nu inteleg de ce trebuia sa-ti faci propriul topic sa ne comunici acest lucru? . . . ah, am uitat de altceva ce mi-a mai spus bunicul, la varsta asta inaintata nici nu prea te mai baga lumea in seama. Vad ca totul se leaga, stiu ca e greu cu batranetea asta, dar nu crezi ca ar fi mai bine sa te duci in lume, sa profiti de timpul pe care il mai ai la indemana, in loc sa aberezi pe forum?
  13. Sa inteleg ca nu ai vazut celalalt topic cu poze cu fetele de la smaeb? Sau aveai nevoie de un topic separat sa mai faci ceva reclama la acel site? Oricum esti praf si meriti batut cu toba incinsa.
×
×
  • Create New...