Cine-si ia H-D nu o face pentru fiabilitate, cum nu-ti iei Ferrari pentru comfort. Daca vrei sa n-ai dureri de cap iti iei japoneza. H-D e alta poveste: e ca si cum ai sapa o groapa-n gradina si te-apuci sa torni bani in ea.
Eu mi-am luat pentru ca-mi place cum arata si cum suna (acu' astia care sinteti cu motoru-n singe nu-mi sariti in cap, mai sintem si flacai din astia, nu numa' gagicile...). De asemeni, e perfecta pentru stilul meu de rider de weekend si ocazional naveta.
Acu' despre ce-am ales eu: fiind incepator si asta fiind primul meu motor, m-am limitat la un 883 Sportster. Pentu ca am vrut un cruiser, am luat optiune Custom; astea de dupa 2004 au rezervorul mai mare si mai 'rotund' nu mai arata asa ieftin ca rezervorul traditional de Sportster. I-am pus bobtail fender si sissy bar, i-am facut Stage 1 tuning si acu' are ceva mai multa putere si suna cum trebuie.
Cind o sa cresc mare (in km) o sa-mi iau un Dyna Wide Glide, care (ca look) e varianta un pic mai mare la ce-am acu', plus un motor mai puternic. M-am tras si cu un V-rod, da' nu-i pentru mine; e practic un motor sport cu controale in fata.
In ce priveste problemele: Sportsterul e ca o Dacie cu aprindere elecronica, asa ca si pentru un amator ca mine nu cred ca o sa fie o problema. Mi-am luat manualul de service si acolo se povesteste ce, cum si unde; sper sa nu fie cazul prea devreme...