Sari la conținut

URK

EX+
  • Număr conținut

    44
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Numar Moto
    Leasing, Habar-n-am

URK's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. In Bucuresti visavis de mcdonalds Buzasti am echilibrat si jante de aliaj si spitate. Cam piperat insa la pret. Spate + fata +montat anvelope cca 500mii
  2. Si al meu era foarte zgariat. Solutia este lac cu putin negru in el. Iese fumuriu lucios si arata ca nou - zici ca l-a facut fabrica. Bafta si minuni, Stefan
  3. Iata ce ma ingrijoreaza la CDI: circuitele O/W, O/R si Y/B Stefan
  4. Va multumesc mult ca va bateti capul cu problema mea. Am fost azi la drum cu ea - vreo 60km. La dus s-a oprit de 2 ori. Am last-o putin am miscat cricul am actionat kill-switch-ul (pe care sincer nu-l prea folosesc) am frecat cheia in contact si pana la urma a luat-o. La intoarcere n-a mai facut nici o problema. Incepe sa ma dispere ca nu am nici un raspuns logic (si nu sunt atehnic deloc). Aseara am masurat diodele si sunt ok. Am verificat intrerupatorul de la cric - ok (apropos nu are legatura daca merg pe denivelari sau asfalt lin, cu momentele cand se opreste). Am verificat inca odata soclul sigurantelor de coroziuni si nu am gasit nimic. Maine dupa birou imi propun sa dau jos carenele si sa ma uit la mase daca nu sunt corodate in prinderile de pe motor, desi sincer ma indoiesc. Ce ma enerveaza este ca nici la "doctor" nu ma pot duce cu ea pt ca evident pacientul se insanatoseste subit cand e vorba de tratament. Apropos de CDI are doua mairi mufe - din una din ele respectiv din cea mare, ies trei fire care merg direct la releul de la pompa de benzina. Problema e ca din service manualul pe care l-am luat de pe net zice ca in CDI este citez "side-stand - neutral - safe interlock rellay". Daca asta e problema am belit-o pentru ca evident CDI-ul e capsulat si nu se poate desface iar unul nou nu costa "decat" 460$ la Suzuki. In caz de "stejar extrema urgenta" m-oi scarpina de bani sa iau unul fie si second-hand, dar daca nu e CDI-ul... nu sunt stupid? Inca o data va multumesc ca ati avut rabdare sa-mi cititi ofurile si daca va mai vin ceva idei dati-mi si mie de veste. A, sa va povestesc ceva dragut. Am pus intrebarea si pe forumul gsxr.com si ce-mi raspunde un american amabil, citez, "verifica daca ai bateria incarcata si foarte atent atunci cand o incarci sa pui firele de la charger rosu la plus si negru la minus. Poti fi sigur ca asta este, mie mi s-a intamplat absolut la fel numai ca nu-mi mai pornea deloc" Am intepenit cand am citit raspunsul. M-am gandit ca am zbarcit intrebarea in engleza. Am verificat intrebarea - oha, era absolut ok - fac engleza de la 8ani. M-am utat la profilul omului repectiv gandind ca e vreun copil pierdut de parinti si care s-a ratacit pe forum - oha, omu meu are patruj-de-ani e din Ilinois si are doua GSX-R unul de 600 ca al meu si unul de 750. Consternare! Evident am multumit amabil pentru raspuns am inchis calculatorul si m-am culcat linistit, cu un zambet instalat in coltul gurii, eram fericit - exista oameni mai ghinionisti decat mine... Bafta si minuni, Stefan
  5. Ajutoor, Am verificat: mufe, contacte si relee, toate ok Nu stiu sa verific CDI si nici nu stiu daca se poate sa fie cauza. Ati mai intalnit asa ceva? Simptome: Uneori nu porneste ( nu am curent in releul de la starter si nici in releul de la pompa de benzina - in rest totul merge) Alteori moare motorul in mers (turometrul desi este in viteza nu mai indica nimic si evident motorul nu merge - in rest are curent peste tot) A, si sa nu uit singurul remediu identificat de mine ste sa scot siguranta de la "ignition" si sa o pun la loc de mai multe ori cu contactul pus pana aud pompa de benzina ca a pornit. Nasol nu? Ajutor! Recomandati-mi un electrician priceput la motociclete Foarte multumesc anticipat, Stefan PS: Printre relee am gasit unul cobinat - releu de la senzor cric cu releu de semmnalizare si DIODE la ce dracu folosesc diodele astea? Uite si atachement
  6. Este Shadow VLX600 din 1995 are 16.000mile, a fost adus in 2002 in RO di U.S. M-a costat 4500$ cu totul si am mai bagat 700Eur in accesorii. Cred ca ma voi desparti cu regret de ea in toama asta din dorinta de a-mi lua ceva mai mare.Poate ne intalnim la o plimbare daca esti din buc. Merci de aprecieri, Stefan
  7. Asta e Shadow-ul meu.Nu apar pt ca eu faceam poza.
  8. URK

    Roata Putin Ovalizata

    In ordine: 1. Am avut si eu limitare la admisie, am scos-o dar sincer nu am simtit mare diferenta. E adevarat ca eu am motor de 600cmc. S-ar putea ca la un motor mic sa se simta un surplus de putere. 2. Ai intins lantul dupa specificatiile producatorului? Adica ai lasat sageata pe care o indica Yamaha. De pilda la mine este de 25mm la mijlocul distantei dintre pinioane - dar asta e valabil pt Shadow 600. In cazul in care ai facut asta corect, iti sugerez sa schimbi lantul deoarece probabil ca nu a fost bine intretinut (curatat si uns regulat cu substantele recomandate) si s-au mancat o-ring-urile de la zale. Evident asta e valabil in cazul in care ai lant cu o-ring-uri - ceeace e totusi putin probabil la un chopper cu motor mic. Apropos din ce an si cati km are moto? Vezi ca gasesti multe accesorii la magazinul de la metrou de la Romana pt Virago - crom, coburi, engine-guard, sissybar, proiectoare, parbriz etc. Cam scumpel, dar super... Succes, Stefan
  9. URK

    Roata Putin Ovalizata

    Ai un nr de tel de la "Sorin" sau cum pot da de el ca nu stiu de unde sa incep cautarile.. ce e "CSTA"?? CSTA este Clubul Sporturilor Tehnico-Aplicative si se afla vis-a- vis de Petromul din Baneasa si gazduieste scoala moto a lui nea' Iancu. Locul si omul care-l sfinteste (Sorin Parloaga) mi se par de notorietate de-aia nu am insistat cu indicatiile. Acolo se fac cele mai profesioniste reparatii de carene si in general orice inseamna fibra de sticla, si totodata, cea mai tare mana in vopsit motociclete. Ar fi o singura problema - sunt extrem de aglomerati.
  10. URK

    Roata Putin Ovalizata

    Dupa cum vad ca nu are racire si pe apa, inteleg ca e de 250. Sa o stapanesti sanatos!... si la mai mare! Bafta si drum bun! p.s. Vorbeste cu Sorin de la CSTA despre roata. E singurul pe care l-am vazut facand profesional reglajul rotilor spitate. Si daca a reusit sa centreze o roata lovita in accident, sigur te rezolva si pe tine.
  11. Si eu tot de la "romana" mi le-am luat intr-adevar cu doua faze. Le-am legat la instalatia de la far (am pus o siguranta putin mai mare - 15A in loc de 10A). Singurul incoveniant este pretul... 3.100.000 fara cozoroace care mai costa separat 550.000. Dar ai certitudinea ca sunt de calitate si sunt gandite pt asa ceva. Numai bine PS Firul alb la faza scurta, firul albastru la faza mare. Nu are nevoie de fir de "masa" pt ca se face prin carcasa. Atentie, firul negru nu e de masa, este plusul de la pozitie. Stefan
  12. URK

    Inca o victima?

    Mda, Eu era sa mi-o iau impreuna cu nevasta-mea aseara cand veneam de la Snagov, de la un grup de imbecili de pusti emancipati care mergeau intr-o corabie de Dacie verde si care la un moment dat, cand eram exact in spatele lor, au aruncat o cutie de bere aproape plina pe geam - exact in rotile mele. Numai faptul ca am chopper si ca merg mai incet m-a salvat de la o cazatura poate chiar fatala (aveam 90-100). Doamne fereste! Cum am reactionat? Nebuneste - m-am dus paralel cu ei si i-am fortat spre dreapta pana i-am scos de pe drum putin. Sunt insa convins ca nu au inteles de ce am facut asta. Probabil ca erau si cu aburi de alcool... Bucuria mea a fost ca toata scena a fost observata de un Jeep care a inteles ce se intamplase si cred ca s-a si oprit la ei. Eu nu am mai avut nervi pentru asta, mai ales ca nevasta-mea nu mai era in apele ei. Sinistu a fost ca la exact 2 min am trecut pe langa accidentul cu Skoda neagra de langa Prisma unde au murit doi baieti din cauza vitezei si care abia se petrecuse. Una dintre victime era intinsa pe sosea si cineva incerca sa o resusciteze. Doamne fereste... masina era efectiv rupta in dpua bucati distincte care se aflau la o distanta de 50m una de alta. A fost sinistru drumul spre casa de-aseara. Azi nu am mai plecat cu motorul la birou, am luat masina - e mai safe... cel putin in oras. Sa nu mai auzim de nenorociri.... Stefan
  13. URK

    Miss Chopper

    Basty, Ce-ati mai facut cu motorul ala de elicopter? L-ati recuperat? Se contureaza ceva? Succese, Stefan
  14. URK

    Otopeni

    Da, am vazut si eu accidentul... o imagine terifianta. Nu stiam ca motociclistul a decedat in drum spre spital... ma intristeaza teribil. Intr-adevar asta a fost filmul nenorocirii... nubira, vulcanizare, stalp. Locatia exacta - podul de la iesirea din Otopeni spre Ploiesti. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace, condoleante familiei si prietenilor
  15. URK

    V2 Facut

    Off toppic: Doresc din nou, daca nu exagerez, sa rog noii membri sa foloseasca toate literele alfabetului pentru a exprima ideile. Atat timp cat nu avem de-aface cu un chat, unde viteza de raspuns este importanta, fac apel celor care scriu sa foloseasca cuvinte si expresii corecte gramatical si ortografic. Imi cer scuze daca interventia mea este deplasata. Imi este foarte greu sa urmaresc o astfel de compozitie "literara". On toppic: Cum ramane cu distributia timpilor la supape? Sa ma lamureasca si pe mine cineva dintre cei care viseaza sa-si faca motor "hand-made" cum vede rezolvata aceasta problema? Succes, Stefan
×
×
  • Creează nouă...