Sari la conținut

alegros

Membru
  • Număr conținut

    29
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Dobroesti
  • Carnet moto din
    1990

alegros's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. S-a rezolvat!....amestecul era prea bogat, cu 40:1 adica 25ml ulei la 1L benzina nu mai stropeste aproape deloc si s-a curatat si de uleiul din interior dupa 1 ora de mers. Multumesc baieti pentru sfaturi! Se poate inchide.
  2. Fum nu scoate excesiv, reglajul carburatorului e din fabrica asa am inteles adica nu s-a umblat la el, cred ca nu s-a mers turat deloc cu el insa si amestec prea bogat, de unde as putea cumpara "vata" acea?
  3. Salut baieti, ceva motocrossisti sau enduristi prin zona Dobroesti exista?...ca am achizitionat si eu de curand o capra de cross si nu am cu cine sa ma dau....
  4. Mda... murdara treaba... dar daca fac un amestec mai sarac de 20 ml la L si ii dau o forja de cativa km, chiar daca ma stropesc ca oricum am geaca patata acum, se duce macar tot surplusul de ulei din esapament ?
  5. Eiiii...si cum il scot acum afara dupa esapament?....desfac doar finalul si il curat sau si saxofonul, sau cum altfel?
  6. Am citit acum pe un bidon de ulei de amestec care l-am cumarat ieri (MX5 Syntetic Off Road 2 Stroke Oil de la Putoline) si intradevar recomanda amestecul in proportie de 2%-4%. Eu i-am pus varful de gama de la Putoline MHX 100% Syntetic 2 Stroke Competision Oil, nu scrie pe bidon amestecul recomandat dar presupun ca este cel putin egal cu cel din urma sa (MX7) la care proportia este de 1%-4%.....deci cat am pus eu cam 3% (31 ml ulei la 1000ml benzina)ar fi in regula.....sa fie oare de la toba necuratata? sa se fi imbibat elementul silencer din toba cu ulei?...
  7. Sincer nu cred, iar primul proprietar cred ca a pus si mai mult ulei in amestec pentru ca atunci cand i-am facut proba am pus combustibil nou iar cel scos din rezervor era mai inchis la culoare decat cel preparat de mine la fata locului desi a fost folosit acelasi ulei de amestec si i s-a parut putin cat ulei am folosit eu (1:32 si nici nu citise cat este amestecul recomandat in manual)
  8. Pe bidon nu scrie nimic in acest sens si nu cred ca ar scrie pe altele deoarece raportul de amestec difera de la la un producator la altul (spre ex la KTM am inteles ca este 1:60) iar asta care-i folosesc eu este unul dintre cele mai performante....altul este motivul....
  9. Relantiul e ok, bujia e curata, porneste la a doua pedala, nu scoate fum excesiv, trage ok, functioneaza perfect...doar ca e stropitoare
  10. Motorul este ca si nou, nu are nici 20 de ore de functionare....nu cred ca este nici o problema cu toba... Mesaj completat
  11. Motorul este ca si nou, nu are nici 20 de ore de functionare....nu cred ca este nici o problema cu toba...
  12. Este vorba despre un motor 2T care nu are mai mult de 20 de ore de functionare iar amestecul benzina ulei este facut cum recomanda in cartea tehnica adica 1:30. Cu toate acestea in relanti mi-a stropit pe o raza de 4 metri iar in mers ma stropit pe spate si nu inteleg de ce, oare sa fie amestecul facut in carburator prea bogat?
  13. .....dar un kx250 (2T, 97kg) fata de un kx450f(4T,114kg), acelasi an si cam aceasi putere insa cuplu mai mare la ultimul si livrata mai liniar...
×
×
  • Creează nouă...