Sari la conținut

Becheru_Cristian

Membru
  • Număr conținut

    58
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Not Telling

Becheru_Cristian's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Si eu tot un K5 iti recomand, asa mai era cineva care spunea ca din punct de vedere al durabilitatii, performantelor, si mai multe aspecte Ducati a fost si va ramane mereu motocicleta care este mereu mai sus fata de o japoneza sau orice altceva, ca o paranteza probabil cel care a spus asta a spus un adevar.
  2. KIT turbo complet pentru Yamaha YZF-R6 gasesti, dar banuiesc ca nu vrei orice sistem ci vrei unul cat mai bun, o sa-ti faci zile fripte daca vrei sa pui un sistem de-asta pe motor, in primul rand trebuie sa umble un mecanic priceput aproape la tot motorul si sa faca diverse modificari pentru instalatie cu turbina, sa nu mai luam in calcul ca dupa niste kilometri motorul il distrugi, (ii limitezi viata) daca nu iti ajung cei 120-130 de hp pe care ii are motorul (am scris 120-130 hp pentru ca puterea difera de la an la an) iti poti cumpara altceva cu o putere mai mare, dar cu drumurile din Romania nu folosesti tu nici 100 de hp.
  3. Asa si Ducati acum ca ofera toate tunningu-rile din fabrica,si ca are nu mai stiu eu ce motoare este pe primul loc la motociclete,are centura neagra???Ducati face cele mai fiabile,performante,de viteza,motociclete din lume???
  4. Ba cam are...alea vechi nu au circuit comun de ungere motor-cutie...deci ia mai gandeste-te... Mai intai uite-te in grajdul tau si apoi vorbeste de "copii incepatori care spun ce aud prin zvonuri" si apoi leaga-te de altu'...apropo enumera-mi si mie toate subiectele la care am eu puncte slabe in materie de motociclism,ca sa stiu sa ma "perfectionez"
  5. [modest]in primul rand nu-s copil[/modest] in al doilea rand ce ar mai trebui sa invat despre motoristile astea?
  6. Daca este s-o luam drept,pentru fiecare detaliu,sunteti de acord cu mine si cu foarte multi motociclisti experimentati ca motocicletele japoneze (Honda,Kawasaki,Suzuki,Yamaha) au fost,sunt,si vor ramane cele mai fiabile,performante,nervoase,etc motociclete.Sa va explic ceva,de exemplu daca cineva isi achizitioneaza un ducati de-asta,de unde ia gogu' respectiv piese de schimb la pret mai mic decat cele noi de la reprezentanta?Motocicletele japoneze le cunosc toti oamenii ca fiind cele mai fiabile,etc motoare,acum fiecare crede ce vrea,dar logica mea de balta asta spune.De exemplu achizitionati de nou un Suzuki GSX1300R Hayabusa sau orice altceva,va apucati si puneti doar piese strict necesare (nu piese pentru aspect,gen oglinzi cu imitatie de carbon,sau mai stiu eu ce) pentru pilotarea motorului,gen: -Furca si suspensie,ambele noi cu tot cu toate accesoriile,de la marca Ohlins. -Filtru de aer K&N,filtru de ulei K&N ambele noi. -Furtunase,etrieri,placute frana,pompita fata si spate,toate de la firma Brembo sau Nissin. -Toba sport (intermediara+finala/-e),4-2-1 sau 4-2-2 dupa preferinte. -ECU-ul dus la niste oameni experimentati sa ti-l conecteze la un calculator,sa-l reseteze total,si apoi sa instaleze un soft special,"fara limite",care elimina orice fel de limitator (turatii,viteze,etc) posibil. -Niste bujii Bosch sau NGK. -Un ulei foarte bun pentru motor,si la fel unul foarte bun pentru cutia de viteze. -Benzina 95. -Foloseste antigel la racirea motorului. Poate mai sunt si altele,sper sa completati voi daca am gresit pe undeva.
  7. Salut! Am citit in posturile anterioare despre un "recall" la Kawasaki ZX14R care s-au fabricat intre anii 2006-2007. De la modelele 2008 pana la modelele 2012 mai sunt existente problemele cu "recallul"?
  8. Salut!Multumesc mult pentru sfaturi...Deci Hayabusa mea din 2008 este 100% stock este limitata din ECU.@pantera mi-a spus ca pot trimite ECU-ul in Germania la niste tipi priceputi sa-l delimiteze total cu calculatorul (sa traga maxim in fiecare viteza 1-6,etc.).Mai am niste probleme,se cam incinge motorul,ce ar trebui sa fac,am vazut in postul 5200 al tau ca ai facut ceva anume ca sa fie motorul mai mereu rece,ma poti ajuta si pe mine? "Resoftare TNG Performance ce include: PAIR VALVE eliminate fizic si din soft 2 Softuri diferite benzina si avans accesate prin intrerupator instant Harta clapete secundare Quick shifter incorporat in soft si senzorul made TNG Performance Valoare de pornire a ventilatoarelor mai scazuta pentru un motor mai rece Delimitare Top speed Harta Dwell Harta Ramair" Banuiesc ca asta cu reoftarea TNG este cea mai buna resoftare,dupa mine cred ca reseteaza total tot soft-ul motorului,si apoi instaleaza alt soft "fara limite",nu-i asa?
  9. Dar ce parere aveti de un sistem complet turbo pentru un Suzuki GSX1300R Hayabusa din anul 2008,se merita sa dai 100-200 de milioane pe un sistem turbo complet si de cea mai inalta calitate ca apoi sa-l montezi pe Busa si sa o alergi?Ce modificari mai trebuiesc facute pe motocicleta pentru a instala un asemenea kit?Si daca avansam pana la folosirea motorului cu kit-ul turbo,acesta va dauna motocicletei in timp si la acumularea mai multor kilometri?
  10. Pai dupa ultimele sfaturi ar iesi cam asa: Tobe Yoshimura 4-2-1 sau 4-2-2,noi. Filte de aer sport K&N sau BMC+filtre de ulei tot K&N daca e cazul,noi. Etrieri (fata+spate) Brembo,Nissin (cam astea cred ca ar fi cele mai bune),placute frana,furtune racing (fata+spate),noi. Xenoane (banuiesc ca xenoanele sunt primele care lumineaza cel mai puternic dintre toate,halogen,etc) pentru faza lunga si scurta,acum va las pe voi sa-mi spuneti cam ce ar trebuie sa cumpar,ce xenoane pentru lunga si scurta. Daca mai raman bani,mai cumpar si alte accesorii.
  11. Deci Hayabusa de dupa anul 2000 teoretic este limitata,din ECU este limitata?Hayabusa 2008 cunoaste cineva daca are alt limitator in alta parte?
  12. Salut!Am un Suzuki GSX1300R Hayabusa din anul 2008,pe motocicleta nu a fost absolut nimic modificat.Am un buget destul de maricel pentru niste piese sport de firma,ma gandeam la un set de amortizoare Ohlins,la niste filtre de aer sport K&N,la niste tobe sport 4-2-2,un Power Commander,niste xenoane pe faza scurta si pe faza lunga,astept posturi cu opinii,etc.Multumesc.
  13. Salut!Am un Aprilia Rs 125 din anul 2005 (ultimul an in care modele mai vechi s-au fabricat inainte sa se fabrice cele noi 2006+),pe motor totul este original,neumblat la nimic.Doresc sa culeg cateva sfaturi de la posesorii de Rs 125,care intradevar dau un sfat bun,nu incepatorii care isi dau cu parerea din zvonurile auzite.Deci ma gandeam sa pun cateva piese (piese de firma,bugetul nu il luam in calcul) pentru a urca in putere cativa cai,ce piese imi recomandati sa cumpar,si ce firma?Motorul fiind in 2 timpi eu ma gandeam sa pun un filtru sport,o toba sport(intermediara+finala),un carburator (spuneti-mi voi care ar fi cele mai bune firme pentru toate piesele care le-am spus eu mai sus,si daca mai sunt si alte piese de schimbat va rog sa mi le spuneti.Referitor la uleiul pentru amestecul cu benzina,ce ulei ar fi cel mai bun???Cel full-sintetic???Referitor la benzina,ce benzina ar fi cel mai indicat sa-i cumpar??? Nota I:motorul are power valve,este editia cu 34 de cp.
×
×
  • Creează nouă...