Jump to content

sparco_alex

Membru
  • Content Count

    108
  • Joined

  • Last visited

About sparco_alex

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    KAWASAKI ZXR
  • Numar Moto
    B 48 KAW

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    -Poket-bike CBR style (2003-2006)-Poket-bike Chopper style(2003-2005)-Peugeot Ludix One (2006-2008)-Aprillia RS 125 2008
  1. "Flash-to-pass" este butonul pt flash. Din explicatia mea reiese ca nu imi functioneaza faza scurta. Din ce stiu eu, cand motorul porneste ar trebui sa se aprinda faza scurta. Mie nu mi se aprinde. Cum am zis si mai sus, faza scurta se aprinde doar cand comutatorul este pe faza lunga si apas pe butonul flash.
  2. Am trecut la cea de a treia motocicleta, anume o Honda CBR 1000 RR din 2004. Cand am cumparat-o totul era ok in afara faptului ca faza scurta nu functiona. Am observat ca mufa era scoasa din far. Am bagat-o dar degeaba. Faza lunga mergea doar pe modul "flash-to-pass".Cand butonul de selectare a fazelor este pe faza lunga si apas butonul de flash imi aprinde si faza scurta si lunga. Cand butonul este pe faza lunga si apas pe flash imi aprinde doar faza lunga. Pana acum am facut urmatoarele: -Am schimbat becurile -Am verificat continuitatea firelor de la mufa becurilor pana la releu -Am verificat sigurantele -Am inversat releleele -Am verificat si recositorit firele pe butonul de "START"(am vazut pe forumuri din afara ca e o problema generala, dar la mine era tot ok) -Am verificat "masa" Ce sa ii fac?
  3. Motocicleta a trecut printr-o mica reconditionare ca sa zic asa: -frane servisate(desfacute, curatate, gresate, lichid nou) -robinet benzina reconditionat -carburi curatate -toata instalatia electrica desfacuta, matisata si mufele date cu spray de contact -vopsita verde Kawasaki+ Xirallic albastru+ lac Standox HS. Toate suruburile au fost schimbate si au fost puse piulite cu blocare.
  4. Multumesc mult ! Ala este codul, maine ma apuc de cautat... EDIT: Se pare ca e selectat ZX250R, difera fata de a mea din ce vad. Robinetul meu e acelasi cu cel de pe ZXR 400, sa vad poate gasesc pentru aceea.
  5. E vorba de un ZXR 250 din 1992. Imi curge benzina pe la robinetul de sub rezervor. Am schimbat kitul de reparatie(acel "zambet", o-ring selector si garnitura rezervor) dar imi curge in continuare pe la vaccum. Am desfacut acolo dar garniturile sunt topite, nu mai e nimic de facut. Ce pot sa fac? Gasesc un kit de reparatie si pentru vaccum?
  6. Multumesc mult de indrumari ! Cunostinte de mecanica si scule am. Masinile care le-am avut pana acum le-am reparat singur, de la schimb de ulei pana la schimb de ambreaj, grup, etc. Pentru anvelope am vorbit, saptamana viitoare imi ajung. Pentru furca de unde iau ulei, simeringuri si cuzineti? De asemenea si rulmentii pentru jug? Frana e ok, placute noi din ce vad, discurile sunt ok. As vrea sa ii schimb si eu fltre si ulei. De unde le procur si ce ulei sa ii bag? De asemnea ce bujii sa ii bag? Trebuie curatat ceva pe la motor? Sa dau carburatoare jos sa le curat? Ar fi ok?
  7. Imi puteti spune ce sa iau? IRIDIUM e ok noaptea? Se vede ok prin ea?
  8. Am si eu 2 casti care au vizierele foarte matuite. Am incercat sa le polishez dar nu tine. Unde gasesc niste viziere la un pret rezonabil? Sau e cineva care le reface? AGV K2 Nitro- MHR-06
  9. Chiar m-am uitat la DOT acum..fata e ok..dupa 2012 mi se pare, iar spatele...dezastru, 2004, deci se pare ca necesita anvelopa spate. Se pare ca nu e chiar asa OK motocicleta.. De restul nu stiu detalii...dar vreau sa le fac. Imi puteti da niste indicatii? Cum fac furca? Ce ulei? De unde iau piese? De asemenea la frana ce trebuie sa fac?
  10. Nu necesita pentru moment. Motocicleta am luat-o de la o fata care lucra un service moto. Am fost cu ea si la alti mecanici si e ok din punct de vedere tehnic.
  11. In 2013 am avut un RS de 125 pe care am reusit sa ma invat, iar acum am trecut la ceva mai mare, dupa 3 ani de stat doar pe 4 roti. Am ales un Kawasaki ZXR 250 din 1992, cu motor in 4 cilindrii, bun pentru categoria mea A2. O am de 3 zile, am facut cam 100 km si momentan sunt foarte multumit. As dori sa ii fac schimburile. Ma poate indruma cineva ce sa iau? Ce ulei, ce filtru si de unde? De asemenea as dori sa o vopesc, poate vine cineva cu niste idei. Eu as fi vrut albastru estoril complet+lac mat.
  12. Multumesc frumos de lamuriri. O sa ma indrept ori spre CBR500F PC20 daca il gasesc pe 35 kw ori pe un Suzuki GS500F.
  13. O simpla gresala de tastare . Am citit, dar cand am vazut acel anunt m-a pus un pic pe ganduri. Am calculat si stiam deja treaba asta. Uite anuntul cu pricina, unde s-a omologat : http://olx.ro/oferta/yamaha-r1-25kw-categoria-a2-ID3RzlE.html#79c2aafa2a
  14. Am vazut zilele trecute un anunt cu vanzarea unui R1 limitat la 25 kw. Motocicleta inmatriculata in RO, omologata puterea, viteza maxima trecuta in talon 170 km/h. Omul a trecut titlul "R1 compatibil pt A2", care m-a pus un pic pe ganduri. Intrebarea mea e urmatoarea. Este legal sa conduc o motocicleta de 1000 limitata cu cateogoria A2? Daca ma opreste politia poate sa imi faca ceva? La mine este vorba de o Yamaha YZF-1000 Thunder Ace de la un prieteni pe bani putin si ma gandesc ca l-as putea limita cu acele kituri speciale si apoi sa il omologhez. Va rog frumos sa imi raspundeti doar daca stiti, nu ma intereseaza parierile "de ce motor de 1000 cmc?" "de ce nu cauti un moto direct pentru a2?" etc pentru simplul fapt ca motocicleta respectiva o iau pe bani putini, este intr-o stare exceptionala si peste 2 ani doar ii scot limitatoarele si nu ma complic.
  15. Va multumesc de replyuri. O sa aleg CBR500 pana la urma . Niste sfaturi de la cunoscatori? La ce sa ma uit cand o cumpar?
×
×
  • Create New...