Jump to content

octa

Membru
  • Content Count

    224
  • Joined

  • Last visited

About octa

  • Rank
    free rider

Contact Methods

  • Yahoo
    octaviantudor

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Arad
  • Carnet moto din
    1997
  • Motocicleta
    awo simson 425s, yamaha virago xv535
  • Numar Moto
    AR 90 BBZ, AR 10 CLX

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    simson 425 s, yamaha virago xv535
  1. octa

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Am uitat sa precizez ca motorul era gatuit din fabrica la 25 kw cu bucse in evacuare, trecute in brieful nemtesc cu explicatii. Gatuirile erau demontate cand am cumparat eu motorul, dar urme de puncte de sudura sunt. Poze cu motorul meu aici: /index.php?/topic/226019-yamaha-virago-zone/?p=3723684
  2. octa

    Yamaha VIRAGO ZONE

    A mea e din '93, vin-ul e cu 2yl, seriile de pe motor si cadru cu 2yl, pe placuta de sub ghidon e ceva nr. de omlogare cu 3br in fata... Motor facut pt. Marea Britanie, 46 cp, carburatoare cu incalzire. Cumparat sh din Germania. Nu-ti pot da mai multe detalii, sunt departe de casa, fara motor, fara actele lui la mine. Ideea e ca e ceva combinatie d'asta de coduri.
  3. octa

    Yamaha VIRAGO ZONE

    frumoasa! sa te duca sanatos si sanatoasa! da'... sa fiu al naibii daca vad unde are schimbatorul de viteze si scarita aferenta...
  4. octa

    Yamaha VIRAGO ZONE

    multumesc pt. aprecieri! aseara tarziu, desi obosit, am stat vreo doua ore la polisat elemente cromate (mai putin rafuri). am folosit "prevent metal polish". rezultatul e uimitor! @chipu08: parbrizul e obtinut din doua parbrize de scooter (unul de piaggio si altul... nu stiu) pe care l-am gasit la piata de vechituri. parbrizul mare de piaggio l-am decupat cum am putut mai bine din forma data - avea aparatori pt. ghidon si era mult mai inalt, o imensitate. sistemul de prindere in doar doua puncte (de telescoape, intre juguri) e o combinatie intre piesele celor doua parbrize si niste pie
  5. octa

    Yamaha VIRAGO ZONE

    salve! multumesc tuturor celor care mi-ati venit in ajutor cu sfaturi si know-how. azi am scos motorul la o tura, pe strazi si sosele, in total vreo 70 km, bineinteles dupa ce am intrat in legalitate in privinta actelor (rca noua). sunt perfect multumit de motor dupa reparatii. ambreiajul merge brici, nu patineaza in nici o circumstanta, cursa reglata cum trebuie a dus la un efort acceptabil al actionarii manetei. se pare ca si firul de fum care parea ca iese din imbinarea esapamentului a fost o alarma falsa - dupa o vreme nu am mai sesizat scapari, desi la nici un cilindru nu am garn
  6. octa

    Yamaha VIRAGO ZONE

    salve! no, i-am dat de capat! desi azi nu aveam de gand sa surubaresc, m-am imbracat frumos (adica nu in salopeta), am luat doo chei fixe de 12 si am scos motoru' pe strada. am mai tras de cablul de ambreiaj incolo si incoace pana m-am declarat satisfacut de cursa manetei si de momentul in care cupleaza. jocul liber la maneta a ramas cam mic, de cca. juma' de mm, dar e acolo si asta inseamna ca nu foritez ambreiajul. odata cu reglarea cursei s-a mai micsorat si efortul de apasare a manetei. tot e mai tare decat a fost, dar acum sunt convins ca asa e normal si ca inainte era o problema: la
  7. octa

    Yamaha VIRAGO ZONE

    niciodata nu am inteles expresia asta, nici la moto nici la auto. cu maneta apasata si in treapta I-a de viteza, cand simti ca ambreiajul cupleaza? imediat ce lasi maneta sau mai tarziu, cand maneta a parcurs deja cativa cm? acum, mie-mi cupleaza imediat ce las putin maneta (1 cm)... nu prea-mi place si cred ca nici nu-i bine - inseamna ca ambreiajul e reglat la limita. intre timp m-am gandit ca poate si cablul e de vina, fiind vechi, poate se intinde la actionare, diferenta simtita fata de vechea configuratie fiind data in special de noile arcuri, mai dure, fara uzura si fara oboseala.
  8. octa

    Yamaha VIRAGO ZONE

    cristi, merci pt. interventie. arcurile noi au exact aceleasi dimensiuni ca si cele vechi, in toate privintele: lungime, diametru, grosime sarma, nr. spire. in schimb, fata de cele vechi si posibil originale, care sunt negre, cele noi sunt cromate (sau nichelate, sau ce-or fi). pe orice site m-as uita, arcurile astea noi sunt facute (si) pt. xv 535. un exemplu: http://www.amazon.de/Lucas-MEF111-5-TRW-Kupplungsfedern/dp/B00684MQBI - sunt exact ce am pus pe motor, dupa cod. produsul era sigilat, cu eticheta sub sigiliu. nu sunt convins ca arcurile vechi sunt de varsta motorului (din '93)
  9. octa

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Stiu... pana acum am schimbat anual rolele. Dar acum ma preocupa mai mult ambreiajul. astept ceva pareri inainte sa mai trag de reglaje.
  10. octa

    Yamaha VIRAGO ZONE

    salut! dupa peste 3 saptamani de stat desfacuta, mobra mea e in sfarsit impachetata, de o ora. am facut mai multe: -vopsit (spray) aripi, rezervor, capace laterale, far, capace motor. -montat role noi la ambreiajul de pornire. n-am gasit pinion de mers in gol mai bun decat al meu, nu m-am indurat acu' sa iau unu' nou (peste 100€), nu am reusit sa-l dau la mester strungar... probabil ca data viitoare cand rolele se vor uza voi fi nevoit sa fac una din miscarile astea... -schimbat discuri de frictiune ambreiaj si arcuri ambreiaj. la acest ultim punct am comentarii si va rog, pe cei c
  11. octa

    Yamaha VIRAGO ZONE

    exact asta am remarcat si eu. diferenta de aderenta, la dej't, la unghie, e notabila intre discurile vechi si cele noi.
  12. octa

    Yamaha VIRAGO ZONE

    am comandat ambreiajul inainte sa postezi... stiam de treaba cu uleiul, cu tine am purtat discutii undeva in paginile anterioare pe aceasta tema. am trecut de la motul la repsol, asa cum mi-ai sugerat. din pacate, dupa multi km parcursi, nu s-a observat nici o diferenta. acu'... poate m-am pacalit la miscarea asta... dar e prea tarziu sa dau inapoi. piesele au venit, le-am luat dar n-am avut timp sa le montez. oricum, nu va voi putea spune prea curand ce efect aduce noul set de ambreiaj fiindca zilele astea stau foarte rau cu timpul liber si inainte de a monta mobra vreau sa-i vopsesc si eu
  13. octa

    Yamaha VIRAGO ZONE

    chipu08, multam pt. raspuns. asa stiu sa nu cumva sa cumpar pinion aftermarket... desi nici n-am gasit. cele doo magazine moto pe care le-am vizitat nu au sursa pt. asa ceva. aduc numai pinion original, ce costa peste 550 lei... am aflat de un 535 de dezmembrat in oras, dar n-am apucat sa vorbesc cu nenea ce se ocupa de asta fiindca a fost plecat din tara. luni aflu daca marunteste mobra pana la nivelul pinionului de relanti, si daca il da si nu baga un pret aberant, il iau. daca nu... am vorbit cu un nene mester (chiar inginer) ce lucreaza la un atelier de strungarie bine dotat intr-o local
  14. octa

    Yamaha VIRAGO ZONE

    salve! va cer sfatul in urmatoarele probleme, referindu-ma la un xv 535 din 1993, model uk, 2yl: 1. cam de cand am motorul imi cam patina ambreiajul, mai ales cand trageam mai tare de el in trepte de viteza superioare. am schimbat uleiuri motul (nu mai stiu de care) anual iar in vara trecuta am pus repsol. tot patina. azi am desfacut ambreiajul sa vad cum sta treaba. -discurile de ambreiaj au grosimile dupa cum urmeaza: 3 buc. au 3,1 mm; 2 buc. au 3 mm; 1 buc. are 3,05 mm. manualul de reparatii spune ca ele au ca standard 2,9... 3,1 mm si un minim de 2,6 mm. -discurile metalice au g
  15. octa

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Drum bun si sa-ti savurezi cu maxima placere calatoria!
×
×
  • Create New...