Sari la conținut

tot_raz

Membru
  • Număr conținut

    29
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Honda CBR F4i Sport
  • Numar Moto
    AB-90-BWG

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha TDM 850, Yamaha XT 600

tot_raz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Buna ziua. As dori si eu daca se poate un parbriz mai mare pentru Yamaha TDM 850 3VD .
  2. Astazi am rezolvat problema cu telescoapele. Le-am dat jos fain frumos si m-am dus la un prieten care avea pistol dinala pe aer ce se foloseste si la vulcanizare si asa am reusit sa desfac surubul din partea de jos. Am dat afara uleiul ce l-am bagat eu si i-am pus ulei ATF. Am pus si 0.5 aer in telescoape dupa aceea am montat totul la loc. Suspensia se comporta foarte bine acum. Cred totusi ca a fost de bai si uleiul ce l-am bagat eu initial Valvoline 10w fork oil.
  3. Vă mulțumesc pentru răspunsuri. O să fac eu cumva să desfac Âşurubul ăla de jos Âşi să curăț pe acolo dacă trebuie sau dacă mai trebuie schimbat ceva o să schimb. Mă apuc săptămâna asta de ea că acum am fost prea ocupat. O să vă spun ce am reuÂşit să fac după aceea. Toate cele bune.
  4. Păi pe acolo am dat Âşi eu drumu la uleiul vechi, dar nu Âştiam sigur dacă de băgat se bagă pe sus pe unde am băgat eu sau trebuie desfăcut în partea de jos Âşi băgat pe acol. Aer nu i-am băgat deloc. Trebuia oare să fie furca liberă când i-am băgat ulei? Deci erau aerisite telescoapele Âşi nu se lăsau aproape deloc la denivelări. Ăla de la care am cumpărat motocicleta (care în 3 ani cât a avut-o nu i-a schimbat decât uleiul din motor) mi-a spus că nu trebuia să bag ulei pe sus că acol este numai aer Âşi că nu ar trebui să comunice partea cu aer cu cea în care se găseÂşte ulei Âşi de aceea am vrut să vad voi cum ați procedat pentru că mă gândeam că din cauza asta sunt aÂşa tari. Tot din acest motiv mă gândeam sa desfac Âşurubul de jos ca să o desfac toată Âşi să văd eu exact ce îi acolo. PS Ulei i-am pus 10 W Valvoline Fork oil.
  5. Cred că o să desfac furca Âşi o să o duc la ceva service pentru că eu nu am reuÂşit sa desfac Âşurubul ăla de jos. Am încercat să-l desfac cu cheie imbus Âşi cu o țeavă în capăt Âşi nu am reuÂşit decât sa stric cheia. Probabil trebuie încăzit Âşurubul înainte. O să-i las pe cei de la service să-Âşi bată capul cu el că eu m-am săturat ).
  6. Bună. Sunt proaspăt posesor de Yamaha XT600 model 1989. Este prima mea motocicletă Âşi fiind destul de veche bineînțeles că a trebuit să umblu puțin la ea. Nu sunt eu mecanic dar îmi place să schimb eu tot ce pot. În weekend i-am schimbat semeringurile la furcă pentru că am văzut că pierdea ulei. Dacă tot am schimbat semeringurile am decis să îi schimb Âşi uleiul din furcă pentru ca eram convins că a rămas foarte puțin (sub 300 de ml am scos în total ulei din amândouă). Am cumpărat ulei 10w special pentru furcă. În carte am văzut că zicea să-i bag 538 ml în fiecare. Eu am băgat 500 ml într-o parte Âşi 500 ml în alta pentru că nu am avut decât un litru. După ce am strâns la loc furca nu mai amortiza aproape de loc. Era foarte țapănă. Acum am mai scos ulei din fiecare parte Âşi s-a mai înmuiat. Voi cât ulei a-ți băgat în ale voastre? Aer nu am băgat deloc. Mă gândesc că dacă bag aer se întăreÂşte Âşi mai tare . Pe forum am văzut ca se poate băga ulei prin partea de sus a furcii Âşi aÂşa am procedat Âşi eu deoarece nu am reuÂşit să-i desfac Âşurubul din partea de jos. Acum aÂştept să-mi spuneți voi dacă am făcut bine Âşi dacă nu să-mi spuneți cum să procedez.
×
×
  • Creează nouă...