Jump to content

marshalart

Membru
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

About marshalart

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ploiesti, Prahova (zona dorobanti)
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Honda Shadow VT600
  • Numar Moto
    PH 60 FPS
  1. Referitor la topic recomand sa inceric pe ambele, Si apropo de schimbarile in exmen, cred ca e mai bine asa. Acum o sa isi dea si instructorul ala silinta sa te invete cate ceva si nu iti mai da drumu prin poligon ca besmeticu si apoi pleaca sa isi bea cafeaua sau sa vorbeasca cu pretenarii lui. Omul ala intotdeauna a fost responsabil sa te invete sa mergi in siguranta, doar ca acu tre sa isi riste si ei pielea. Cred ca asta o sa rezulte intr-o noua generatie de piloti mai capabili si mai pregatiti. Si pana la urama asta nu e pentru oricine si nu e un drept. Oricum la noi proba practica e
  2. Salut, petru Un honda shadow vt 600 din 2002?
  3. salutare tuturor, Sunt nou venit in zona si asi vrea sa stiu cam cum stati la capitolul siguranta si daca stiti de vre-un loc de garaj prin zona, ca asivrea sa aduc mobra cu mine eu stau la intersectia colentina cu teiul doamnei.
  4. Ca si o parere personala, Shadowul de 600 eusor de pilotat, tine la drum lung mai mult ca tine si rar o sa intalnesti probleme mecanice daca e cat de cat intretinut, insa dac poti iti recomand ceva mai maricel cu care sa te obisnuiesti putin mai greu dar care sa te tina mai multe sezoane, asta daca nu cumva intentionezi sa il schimbi destul de repede. Ca si greutate nu e o diferenta foarte mare intre un motor de 600 si unul de 800. Si chiar mai bine unul de 750, tot shadow care e mai comfortabil. Virago, tot o parere personala si foarte subiectiva, mi se pare neterminat, in special partea
  5. Cred ca ar fi mai potrivit topicul asta la Accidente sau Retineti si evitati
  6. Nota 10 pentru intrunire si tot ce s-a organizat Si o poza cu parcarea http://360.io/3SELvs
  7. Frumos filmuletul. Acu unde sunt restu de filmulee si poze, ca tot am vazut cameramani pe traseu care pareau pregatiti pentru sosirea noastra, si cred ca si organizatorii au filmat/pozat ceva dar nu am gasit nimic. Sa apara mai multe sa avem si amintiri digitale pe langa experienta live
  8. Dupa ce am cauat aproape 2 luni un filtru de are standard pt un shadow de 60 din 2002, am facut investitia in unul de la K&N L-am montat si am facut aproximativ 100km cu el Ca si review asa la prima impresie mi se pare ca raspunde ceva mai rpd la acceleratie si parca mi s-au mai alaturat 1,2 caluti. Ca sunet nu pot sa zic ca e o diferenta considerabila pt ca am tobe aftermarket si cam acopera orice alt sunet. Pornind doar de la scurta experienta cu filtru asta de aer pot sa zic ca sunt multumit. Si oricum cand intr-un final am gasit filtru stock era o diferenta de 10-15
  9. Salut, stie careva daca tipii aia cu coburi si veste de piele, plus tot felu de bratari si bandane, au vre-un site? Parca erau unguri. am luat o carte de vizita de la ei dar am reusit sa pierd o parte din maculatura colectata la expozitie si tot incerc sa imi aduc aminte cum sa dau de ei.
  10. Mr pentru raspunsuri, Nu ma asteptam ca subiectul asta sa fie asa polarizant. Desi sunt destule topicuri despre ulei, ce am gasit pe forum faceau referire la motoare mai "sportive" si care sunt ceva mai alergate si nu stiuam daca anumite branduri se preteaza mai bine anumitor tipuri de mobre. Oricum concluzia generala este ca orice ulei asi alege, cat timp nu e scur din tomberoanele de la McDonald's cu o aroma imbietoare de cartofi prajiti, o sa fie OK
  11. Salut, vreau sa schimb uleiul la mobra si dupa am studiat problema din punct de vedere mecanic (unde se afla lucrurile si ce scule am nevoie sa ajung acolo), cu manualul de service in fata, am ajuns la un mic impas si aici ma simt nevoit sa cer cateva sfaturi. Pe piata exista o sumedenie de branduri care produc filtre si uleiuri care,zic ei ar fii ideale pentru ce am eu nevoie, problema e ca nu stiu ce sa aleg, care e mai bun, de care sa ma feresc cu orice pret samd. Voi ce folositi si care credeti ca e varianta optima? Ms
  12. Ms de raspuns, verific maine dimineata si dau raportul. De scule nu prea ar fii problema ca am cam tot ce imi trebuie dar imi lipseste experienta
  13. Intr-um drum spurt pana la bucuresti, m-am trezit in mijlocul DN-ului ca nu mai imi indica viteza si nici nu mai imi contorizeaza km facuti, la intoarcere, odata ajuns in oras si-a revenit pentru o perioada si apoi a cedat iarasi. Practic un drum bucuresti ploiesti am reusit sa il fac in 5 km, sau cel putin atat a contorizat el. Intrebarea mea pentru cei mai experimentati este: ce poate fii de vina? Cablul sau vitezometru in sine, sau "melcul". Si asi vrea sa stiu cat de complicat ar fii de rezolvat si mai important depistat problema pentru o persoana care nu prea are marii inclinatii mecanice
  14. Salut, Urmeaza sa ma mut in cam intr-o luna in drumul taberei, pe undeva intre moghioros si favorit, si as vrea sa imi iau mobra cu mine ca sa ies si eu destul de repede din cartierul minunat fara sa stau cu orelel la razoare. Intrebarea mea e cum e cartierul asta pt motociclisti, ca siguranta. Stiu ca e un cartier relativ linistit ca am mai stat acolo cu ceva ani in urma, dar cat de frecvente sunt furturile moto in zona, si mai important daca sti undeva unde se poate inchiria 1 m^2 sa las motoru peste noapte ca nu prea imi vine sa il las langa scara. Voi cum procedati?
×
×
  • Create New...