Jump to content

nitrospeed

Membru
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About nitrospeed

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Motocicleta
    Aprilia Leonardo
  • Numar Moto
    354

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Gilera typhoon

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Salut grup, dupa cum spune si titlul, as dori sa aflu o parere de la experimentati in ale maxiscuterelor, care ar avea o durata de viata mai buna si un grip mai bun si anume ambreiajul multidisc in baie de ulei (in cazul de fata Yamaha T-max) si acel ambreiaj classic bazat pe sabotii care se umfla pe acea 'oala'. Astept parerile voastre!
  2. Dupa cum spune si titlul cumpar Yamaha T-max 500 intre 2008 - 2011. Pret maxim 3800 de euro. Astept oferte. Multumesc!
  3. Multumesc frumos, oricum eu stiu in mare mai tot despre el, doar ma gandeam ca pe aici se afla si un 'veteran' ce-l detine de cativa ani. Multumesc frumos!
  4. Salut grup! Numele meu este Teodor, si am deschis acest topic in speranta ca voi putea primi cateva informatii cu privire la Yamaha T-max 500 model intre 2008-2012. In curand voi achizitiona acest model si as dori sa stiu de la un cunoscator care detine T-max cat de fiabil este, ce probleme apar in timp la acest model, daca mentenanta si piesele sunt scumpe si daca achizitionez unul cu 50.000 de km la ce trebuie sa ma uit mai intai la el. Astept parerile in sectiunea de comentarii sii sper sa primesc cat mai multe. Va multumesc si week-end placut!
  5. Multumesc mult de tot, o sa incep sa caut, si sper sa rezolv problema » Post actualizat in 06 Oct 2014 14:39 Daca din intamplare mai stiti sectiunea unde s-a discutat, sau aveti idee care era titlul topicului, mi-ati usura si cautarile, multumesc!
  6. Salut, dupa cum spune si titlul am probleme cu scuterul meu si anume: imi da ulei cam mult pe la epuratorul de gaze, si nu sunt convins 100% ca aceasta problema vine de la segmenti. Motorul are circa 40500 de km, am cumparat-o la 18300 de km, de cand am cumparat-o am schimbat uleiul numai la 2000 de km si am folosit numai ulei motul 5100 ester 10 w 40. Faza e ca imi da foarte mult ulei atunci cand il ard mai tare la drum intins. M-am documentat pe net si am inteles faptul ca exista o oarecare uzura la segmenti, si din aceasta cauza in imi scapa pe langa ei o parte din gazele rezultate in urma exploziei in baia de ulei, eliminand si o parte din ulei pe epurator. Problema la aceste motoare este si faptul ca nu sunt dotate cu un oil catcher, furtunul intrand direct in galeria de admisie ce duce la carburator. Daca cineva imi poate da un sfat, o idee sau chiar o parere despre ce as putea face, il rog sa posteze aici. Trebuie sa mentionez faptul ca motorul nu a fost desfacut, si nu scoate fum deloc.
  7. Salut edysson, si eu ma aflu in aceeasi situatie cu un leonardo, ai mai construit acel epurator?
×
×
  • Create New...