Salut, dupa cum spune si titlul am probleme cu scuterul meu si anume: imi da ulei cam mult pe la epuratorul de gaze, si nu sunt convins 100% ca aceasta problema vine de la segmenti. Motorul are circa 40500 de km, am cumparat-o la 18300 de km, de cand am cumparat-o am schimbat uleiul numai la 2000 de km si am folosit numai ulei motul 5100 ester 10 w 40. Faza e ca imi da foarte mult ulei atunci cand il ard mai tare la drum intins. M-am documentat pe net si am inteles faptul ca exista o oarecare uzura la segmenti, si din aceasta cauza in imi scapa pe langa ei o parte din gazele rezultate in urma exploziei in baia de ulei, eliminand si o parte din ulei pe epurator. Problema la aceste motoare este si faptul ca nu sunt dotate cu un oil catcher, furtunul intrand direct in galeria de admisie ce duce la carburator. Daca cineva imi poate da un sfat, o idee sau chiar o parere despre ce as putea face, il rog sa posteze aici. Trebuie sa mentionez faptul ca motorul nu a fost desfacut, si nu scoate fum deloc.