Jump to content

secbiker

Membru
  • Content Count

    356
  • Joined

  • Last visited

About secbiker

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    sec233cbr@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Simleu Silvaniei
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    KTM EXC 350
  • Numar Moto
    SJ 35 SEC
  • Club
    Simleubike

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mz Etz 251, Gilera Runner FXR 180, Gilera Rx 125, Yamaha Dt 125 R Etc, Honda CBR 600 F, Suzuki DRZ 400s, Honda SH 150i

Recent Profile Visitors

1,066 profile views
  1. Sunt de acord ca placutele de inmatriculare sa fie vizibile, evacuarile aftermarket mai ales cele de pe site-urile chinezesti fara nici o omologare nu au ce cauta pe motoare in trafic. Avem in oras niste baietasi cu asa ceva montate, deranjeaza lumea pe unde trec si trec de multe ori, parca numai in localitate exista drumuri. Noi care suntem in regula suntem luati in aceeasi oala, ca doar toti suntem motociclisti.
  2. Sunt curios daca a mai patit cineva cu EXC 350 2013 injectie sa nu mai stea la relantii? Motorul inca cauza pornea destul de greu indiferent daca era tras socul sau nu, de o vreme avea tendinta sa se opreasca. Acun relantii deloc, da si unele rateuri cand las acceleratia (backfire), de tras trage bine. Am incercat cu un alt rezervor echipat de pe motorul meu care functioneaza perfect pentru a elimina pompa de alimentare si face la fel. Becul FI nu arde. Astept sugestii, care ar fi cauza problemei sau daca a mai patiti cineva la fel.
  3. De asta sunt mecanicii care stiu ce trebuie inlocuit in cazul in care un motor consuma ulei. Si de la chiulasa poate provine problema, neaparat trebuiau verificate supapele si ghidurile, inlocuite semeringurile supapelor.
  4. Te duci cu contract de cumpare vanzare si o declaratie ca asa a fost cumparat fara acte la RAR.
  5. Cam asa arata cadrul dupa vopsirea electrostatica. Sunt multumit de cat de dura este acum vopseaua.
  6. Mai bine monteaza ceva de calitate. Nu cacao-urile alea chinezesti sau ala vechi alezat cu un piston Prox, Vertex .....
  7. Verifica platina si carburatorul. Eventual daca nu este esapamentul infundat. Nu bagati piese ieftine chinezesti, nu functioneaza bine cu ele.
  8. Vezi bobina din aprindere (platou) care genereaza tensiune pentru CDI. Posibil cand se incalzeste sa nu mai aiba scanteie.
  9. Am eu de vanzare un CRF 250X tipla, gata inmatriculat cu itp valabil.
  10. Riga Delta V 50 - scula sovietica, nu cred ca trebuie sa le cataloghez Opel Vectra A 1.8 - super masina
  11. Mutumesc de raspuns. Am reusit sa scot acel circuit de racire din cadru. Bine ca mi-ai adus aminte de serie, ca sigur o rezolvam. Da este de exc 350 an 2014. Va ganditi ce-mi place si mie cum arata, asa l-am cumparat din pacate. I-mi este dor din acest punct de vedere de fosta Crf 250 X care avea un superb cadru din aluminiu.
  12. S-o folosesti sanatos, este superba. Candva sper si eu sa pot detine una.
  13. Va rog sa ma ajutati cei care ati vopsit cadrul de Ktm, la motocicleta mea arata jalnic. Daca stiti pe cineca care vopsesc electrostatic va rog sa ma anuntati. Va rog sa-mi spuneti cum se scoate circuitul de alimentare din cadru. Multumesc.
  14. Pot s-o fac si eu, desi nu am timpul necesar, dar m-am gandit la o vopsire profi electrostatica. Motorul asta va sta la mine o perioada si sa fie facuta ca lumea. Oricum trebuie sa-i fac si motorul, partea mecanica i-mi place si pana atunci sa mi-o vopseasca frumos undeva. Inainte la fosta mea hondita nu am avut problema asta, cadrul fiind integral din aluminiu.
×
×
  • Create New...