Sari la conținut

secbiker

Membru
  • Număr conținut

    453
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Yahoo
    sec233cbr@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Simleu Silvaniei
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    KTM EXC 350
  • Numar Moto
    SJ 35 SEC
  • Club
    Simleubike

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mz Etz 251, Gilera Runner FXR 180, Gilera Rx 125, Yamaha Dt 125 R Etc, Honda CBR 600 F, Suzuki DRZ 400s, Honda SH 150i

Vizitatori Recenți Profil

1.930 citiri profil

secbiker's Achievements

  1. La RAR niste baietasi cu paraitoare de 125 au mers pentru modificarea sistemului de iluminat, au foat descoperiti si pentru tobe schimbate. In sfarsit cei de la RAR stiu ce au de facut.
  2. Mai nou la RAR costa dublu tariful ITP pentru redobandire certificat. La masina ieri am platit 435 lei. Deci atentie la asta am platit si amenda minima de 165 lei.
  3. Se uzeaza destul de repede din cauza suprasolicitarii. Multi cred ca sunt "speeduri" si trag de ele de le sar capacele.
  4. Da, sa vezi ce fac idiotii de tineri cu motoare de 125. Noroc ca Politia, care a pus tunurile pe ei, inclusiv cei de RAR au venir sa constate ilegalitatea esapamentelor
  5. Fa un efort, mai pune ceva banuti si cauta ceva 4T pe injectie. Eu am Ktm Excf 350 din 2015, mai avem si excf 250 toate pe injectie, sunt controlabile, consuma putin, se descurca peste tot. Nu vei regreta, sunt foarte fiabile.
  6. Vai de capul lor, asa ceva le mai lipsea. Numai uitati-va ce infrastructura au acolo.
  7. Cele mai bune sunt cele de 107 cmc 4T Hummer sau BMW le mai zice. Sa aiba sasiu mai solid, dupa care instalatia elelctrica trebuie recablata cu conductoare mai de calitate. Altfel sunt foarte ok, eu intr-o vreme le reconditionam, la vindeam ca painea calda.
  8. Bine ar fi sa dau de el. Pe cautare nu-mi da nimic. Te rog daca ai contactul lui trimite-mi in privat. Ms.
  9. Salutare, tot avansez cu pregatirea si reconditionarea motocicletei. Sunt decis sa o ridic din suspensia spate deoarece ajunge foarte usor pe jos. Sunt in cautare de linkuri suspensie mai scurte, am si gasit prin Germania dar la preturi astronomice. Oare nu are cineva de vanzare pe la noi sau nu gasim un meserias care sa le fabrice pe CNC. Poate ar mai fi doritori si sa se confectioneze mai multe bucati.
  10. Daca esti putin mai inalt cauta Dakar sau varianta normala. Eu l-am achizitionat recent si nu mi-am dat seama ca e varianta joasa, tot pentru sotie va fi destinat cand va face categoria A, dar pana atunci vrem sa ne bucuram de el, sa facem niste iesiri cu doua persoane. Problema e ca am detinut un XT 660X care a fost un vanator de curbe, cu asta asi proceda la fel dar ajunge foarte repede jos si cu o singura persoana, ca urmare caut ceva kit de ridicare, linkage, telescop....
  11. Si eu sunt proaspat posesor de GS dar nu de Dakar, ci modelul simplu. Am vazut cateva de vanzare, recomand cu incredere.
  12. Ambele sunt ok, mai poti lua in calcul o Honda CRF 250X, am detinut-o 6 ani, doar suspensiile i le-am facut mai soft, am fost foarte multumit.
  13. Asa fac majoritatea, traiesc cu speranta ca din bani putini poti face un scuter mai puternic. La astea trebuie modificate mai multe componente si nu cu set chinezesc.
×
×
  • Creează nouă...