Jump to content

secbiker

Membru
  • Content Count

    366
  • Joined

  • Last visited

About secbiker

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    sec233cbr@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Simleu Silvaniei
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    KTM EXC 350
  • Numar Moto
    SJ 35 SEC
  • Club
    Simleubike

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mz Etz 251, Gilera Runner FXR 180, Gilera Rx 125, Yamaha Dt 125 R Etc, Honda CBR 600 F, Suzuki DRZ 400s, Honda SH 150i

Recent Profile Visitors

1,128 profile views
  1. CF Moto a evoluat foarte mult la capitolul calitate. Cum s-a intamplat si cu telefoanele Huawei. Eu nu avut nici o retinere sa cumpar de la acest producator, recent am achizitionat un atv produs de ei nou si sunt foate multumit.
  2. Nu comparati Yuasa cu restul bateriilor de pe piata. Pretul cerut este justificat.
  3. Verifica simeringuri la ambielaj. Sau bagi prea mult ulei.
  4. Nu e placebo clar. Am ureche pt. asa ceva, ieri am dat jos uleiul (am bagat iar putoline) si filtru. Folosesc Putoline de 6 ani, cam 5 ani l-am folosit la CRF 250 X cu big bore si cam de un an de cand am EXC-ul. Acum la ultimul schimb am bagat Motorex. Revin dupa ce fac cateva ore EXC-ul sa vedem cum se comporta, daca a fost de la ulei sau de la altceva.
  5. Sunt curios ce parere aveti despre cele doua uleuiri din poze. Duminica am patit cu exc 350-ul meu sa clantane ambreiajul (cred, ca se auzea din dreapta) de am crezut ca trebuie sa renunt la endureala . Acum este motorex in motor. Inainte foloseam doar Putoline si nu am patit sa clantane nimic niciodata. Dupa ce s-a racit motorul nu a mai avut acel clantanit. Sa fi fost problema din cauza uleiului? Adevarul este ca erau multe grade celsius.
  6. E zic ca din gama Honda sa alegi mai ales SH 125, 150 si 300i. Am detinut sh150i, era un scuter super cu perfomante bune.
  7. Ma tem ca marea majoritate a bateriilor de la noi sunt fabricate in China. Cine vrea ceva inca bun sa-si cumpere Yuasa.
  8. Cele pe Gel sigilate sunt gata formatate (eu si astea le mai pun pe redresor ca cine stie de cand stau). Cele AGM cu acid separat se lasa cel putin o ora deschise dupa care se incarca cu un incarcator care incarca cu un curent slab.
  9. Eu nici enduro nu spal niociodata cu spuma activa.
  10. Nici eu nu sunt multumit de motoarele Rotax, sunt performante dar necesita atentie sporita. Pacat ca Aprilia nu face si motoare, ei isi echipeaza motocicletele cu motorizari de la alti producatori. Am detinut un XT 660 X cu motor de Yamaha/Minarelli super fiabil, dar Pegaso cu aceeasi motorizare arata mult mai bine.
  11. Sunt de acord ca placutele de inmatriculare sa fie vizibile, evacuarile aftermarket mai ales cele de pe site-urile chinezesti fara nici o omologare nu au ce cauta pe motoare in trafic. Avem in oras niste baietasi cu asa ceva montate, deranjeaza lumea pe unde trec si trec de multe ori, parca numai in localitate exista drumuri. Noi care suntem in regula suntem luati in aceeasi oala, ca doar toti suntem motociclisti.
  12. Sunt curios daca a mai patit cineva cu EXC 350 2013 injectie sa nu mai stea la relantii? Motorul inca cauza pornea destul de greu indiferent daca era tras socul sau nu, de o vreme avea tendinta sa se opreasca. Acun relantii deloc, da si unele rateuri cand las acceleratia (backfire), de tras trage bine. Am incercat cu un alt rezervor echipat de pe motorul meu care functioneaza perfect pentru a elimina pompa de alimentare si face la fel. Becul FI nu arde. Astept sugestii, care ar fi cauza problemei sau daca a mai patiti cineva la fel.
  13. De asta sunt mecanicii care stiu ce trebuie inlocuit in cazul in care un motor consuma ulei. Si de la chiulasa poate provine problema, neaparat trebuiau verificate supapele si ghidurile, inlocuite semeringurile supapelor.
  14. Te duci cu contract de cumpare vanzare si o declaratie ca asa a fost cumparat fara acte la RAR.
  15. Cam asa arata cadrul dupa vopsirea electrostatica. Sunt multumit de cat de dura este acum vopseaua.
×
×
  • Create New...