Jump to content

secbiker

Membru
  • Content Count

    343
  • Joined

  • Last visited

About secbiker

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    sec233cbr@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Simleu Silvaniei
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    KTM EXC 350
  • Numar Moto
    SJ 85 SEC
  • Club
    Simleubike

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mz Etz 251, Gilera Runner FXR 180, Gilera Rx 125, Yamaha Dt 125 R Etc, Honda CBR 600 F, Suzuki DRZ 400s, Honda SH 150i

Recent Profile Visitors

878 profile views
  1. Pot s-o fac si eu, desi nu am timpul necesar, dar m-am gandit la o vopsire profi electrostatica. Motorul asta va sta la mine o perioada si sa fie facuta ca lumea. Oricum trebuie sa-i fac si motorul, partea mecanica i-mi place si pana atunci sa mi-o vopseasca frumos undeva. Inainte la fosta mea hondita nu am avut problema asta, cadrul fiind integral din aluminiu.
  2. Salut. Cum sau unde as putea vopsi cadrul exc-ului meu din 2014. Din pacate in multe locuri pe cadru practic vopseaua este inexistenta. Iarna asta as dori sa rezolv problema asta, in multe locuri a inceput sa apara rugina. Multumesc.
  3. Salut. Sunt proaspat posesor de EXC 350 F 2014, acum incep sa o pun la punct putin si caut un cot de evacuare ca al meu este infundat in multe locuri. Poate are cineva ramas de la un upgrade sau a vandut motorul si a ramas. Multumesc.
  4. Lasa-mi o adresa de mail in privat. Ce an este X-ul?
  5. Nici o miscare pe sectiunea detinatorilor de X. Eu sunt foarte multumit in continuare, numai vremea buna sa soseasca ca dominsoarele sunt pregatite.
  6. Am incercat si mi-a zis ca nu se poate aduce. Din cauza asta caut piesa si folosita.
  7. Salutare, va rog sa-mi dati un sfat de unde as putea achizitiona nou sau folosit la un EXC 300 din 1999, piesa interioara din aluminiu la ambreiaj, cea care cupleaza discurile in interior si pe care se strang arcurile de presare. In engleza INNER CLUTCH HUB ii zice cod oem 54632002200. Problema e ca de noua nu se poate livra. Am bagat prea mult deja in motocicleta asta, ar fi pacat sa ramana asa deorece fara un arc patineaza ambreiajul.
  8. Salut. Ce inseamna cross ? Ce fabricant ? Ce model ? Vrei ajutor fara sa stim despre ce este vorba.
  9. Mergi la notar, dai o declaratie ca l-ai cumparat fara acte. Te prezinti la Rar dar trebuie macar contact de cumparare-vanzare. Daca-i o curat n-o sa ai probleme, daca nu-i cunosti istoria mai bine renunta la el.
  10. Poate intereseaza pe cineva un XT 660X in stare normala de functionare, fara consum de ulei, fara defecte ascunse, ITP 2019. Schimburi ma intereseaza mai ales cu, KTM 990 SM, ofer direnta normala. https://www.olx.ro/oferta/yamaha-xt-660-x-ID9nEin.html
  11. Salut tuturor. Doresc sa discutam putin despre modele Ditech deorece am trei bucati pe care fac experimente si unul doresc sa-l tin o perioada mai lunga. Am reusit din 3 sa fac doua sa mearga bine. Cel cu motor Morini mi se pare construit mai bine, are 120 in bord, la acesta calculatorul a fost ars, a primit alt ECU si acum merge bine. Mai am unul identic dar tare obosit, ala distruge bujia in 2,3 minute de functionare si nu stiu cum sa rezolv problema. Al treilea este cu motorizare Piaggio ala l-a stricat mai tare cel care a vrut sa-l repare si avea si ECU busit. Am pus ECU bun (fara comanda pompa ulei), ansamblu injector, pompa benzina si surpriza functioneaza perfect, numai ca motorul a stat mult si pompa de apa normal ca la orice piaggio curgea intr-o veselie. Care recomandati sa-l tin pt. mine ? Morini sai Piaggio. Piaggio parca are un cal in plus dar sincer nu se simte in mers. Doresc sa va mai informez ca ECU nu este compatibil intre cele doua motorizari deoarece Morini are pompa ulei electrica si ECU de pe Piaggio nu are comanda respectiva. La fel unul din ECU Piaggio merge pe Morini dar palpaie becul rosu si nu baga ulei, celalalt tot ECU Piaggio functioneaza bine nu palpaie becul dar tot nu baga ulei. Nici ansamblul injector nu este chiar identic dar se poate monta unu pe altu. Nu am putut masura compresia, toate 3 aratau 8.8 bar, cred ca din cauza compresorului de aer, deci nu am putut determina care este in starea cea mai buna. Morini nu scoate fum deloc cred din cauza pompei de ulei mai performante, Piaggio scoate fum aproape ca unul pe carburatie. Voi pune si cateva poze cu ele cand le voi monta ca toate sunt desfacute. Sunt curios cate mai sunt prin tara in stare de functionare.
  12. Sunt din Salaj, Simleu Silvaniei. Nu stiu daca un video este relevant. Esapamentele nu sunt chiar goale, au fost modificate de un coleg din Bucuresti. Suna bestial dar eu vreau OEM nemodificate.
  13. Salutare tuturor, n-am mai postat demult pe aici, motorul merge brici sunt incantat de el. Daca este interesat cineva sa schimbe tobele OEM sa fie cu armortizoarele din fabrica cu altele OEM de pe motorul meu doar ca ale mele suna frumos dar sunt putin prea zgomotoase pt. mine. Sau schimb cu altele aftermarket ofer si diferenta in functie de model. Sunt la cine ii place sa sune tare cum a fost fostul proprietar al motorului meu
  14. Va rog sa ma ajutati cu sugestii la un EXCR 530 care nu prea are chef sa tina relantiul deloc la rece. Pana nu se incalzeste mai da si mici rateuri. Si Crf-ul meu facea la fel dar am rezolvat prin montarea unui jicler mai mare de la 40 la 42, am facut si la asta fel dar tot la fel de prost se comporta. Cate ture se regleaza aerul ? parca merge mai bine putin de cand am inchis a jumatate de tura. La cald porneste fara soc doar daca primeste sprit altfel nici vorba.
  15. Aici se poate vedea: https://www.olx.ro/oferta/vand-honda-sh-150i-ID7lRPV.html
×
×
  • Create New...