Jump to content

secbiker

Membru
  • Content Count

    380
  • Joined

  • Last visited

About secbiker

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    sec233cbr@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Simleu Silvaniei
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    KTM EXC 350
  • Numar Moto
    SJ 35 SEC
  • Club
    Simleubike

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mz Etz 251, Gilera Runner FXR 180, Gilera Rx 125, Yamaha Dt 125 R Etc, Honda CBR 600 F, Suzuki DRZ 400s, Honda SH 150i

Recent Profile Visitors

1,214 profile views
  1. Nici nu potriveste setul de 107 cc pe cele de 50 cc. Motorul complet se poate in cazul tau, are prinderile la fel.
  2. Patineaza cureaua. Du blocul motor mai in fata.
  3. Problema de carburator sau statorul nu produce energie suficienta.
  4. Eu am avut, recomand, este destul de fiabil, era bine daca avea putin mai multa putere. P.S. a fost singura Yamaha in care am avut incredere, deoarece are motor dezvoltat in colabarare cu firma italiana Minarelli.
  5. Trebuia sa drenati benzina veche din carburatoare intai. Dupa aia sa incercati pornirea, daca faceati asta nu se ajungea la cheltuiala cu releul. PS poti sa-i dai curent de unde vrei, dar nu insista daca vezi ca nu porneste.
  6. Din pacate peste tot apar personaje similare, pun titluri de senzatie, nici un fel de descriere, nici nu stiu exact de vor, asteapta doar raspunsuri. Multi nu fac diferenta intre atv si quad, nu stiu daca detin motoare in 2 sau 4 timpi, etc..... Oare sa fie rezultatul invatamantului online? sau le este frica sau lene sa scrie.
  7. De obieci se incalzeste tare de la amestecul sarac. Carburatoarele Keihin FCR de pe modele astea cand fac uzura nu prea se pot regla corespunzator. Vezi ca la toate enduro sau cros 4T se cam inroseste evacuarea la iesirea din chiulasa chiar si la 2 minute de functionat pe loc. La unele chiar care nu au vas de expansiune dupa 5 minute deja da afara din antigel. Sa dai mai multe detalii inclusiv despre motocicleta.
  8. La WRE nu prea se mai gasesc piese. In schimb la Yamaha orice, doar dureaza vreo 2 saptamani.
  9. Pret - Calitate e ok. Daca nu abuzezi de el tine mult. Trebuie pus Loctite pe suruburi, sa nu-l tii mult in umezeala sau la soare, ca va arata nasol dupa o vreme.
  10. Va mai dau un motiv ca Led-urile nu-s tot timpul cele mai bune. La masina personala, la stopurile din spate exista doar leduri, pe dreapta o intra apa in tripla, au decis s-o inlocuiesc, prima data cu ceva sh din dezmembrari, normal n-am gasit, asa ca am luat nou pe un producator mai ieftin. Dupa doua saptamani constat ca mai multe leduri nu mai functioneaza, ma adresez magazinului de unde am achizionat ca doar trebuie sa exista ceva garantie. De 6 luni inca nu au reusit sa-l inlociasca. Daca era ceva clasic pe bec, il schimbam si scapam de aceasta problema.
  11. Sr-ul meu Morini Ditech stoc prinde aproape 100 pe ceas, deci si din 50 cmc se poate ajunge la viteze mari.
  12. Nu ai specificat ce model de SR detii. Minarelli, Morini, Piaggio. Cu injectie sau carburatie? Al meu Ditech cu motorizare Morini prindere aproape 100 km/h fara nici o modificare.
  13. CF Moto a evoluat foarte mult la capitolul calitate. Cum s-a intamplat si cu telefoanele Huawei. Eu nu avut nici o retinere sa cumpar de la acest producator, recent am achizitionat un atv produs de ei nou si sunt foate multumit.
×
×
  • Create New...