Sari la conținut

gLAUdius

Membru
  • Număr conținut

    24
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Profil

  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    Suzuki Gladius

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Aprilia RS125

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

gLAUdius's Achievements

  1. Lasa ca rezolv eu cu detaliile ca am filmat un material cu yamaha si bmw la adâncata Nu, doar cu acesta nou
  2. Eu doar roteam gaz ca sa vadă lumea pe filmare dinamica. La drum lung am mers foarte liniștit, și am apreciat mersul relaxat al motorului și rafinamentul cutiei. Legat de progres, îmi place suspensia față, modul crawl și pe înainte, și că este mai ușoară
  3. Nu știu despre faza cu geaca neagra, eu doar i am criticat pentru ca filmau un s class in trening si unul din ei s.a descălțat si a pus adidasul pe scaun cu talpa in jos. Alta data ziceau ca oltcitul are arcuri elicoidale si ca bmw face motoare v6 bune :)) eu merg mult mai departe decât fisele de specificații, si asa cum zici tu, nu e o reteta sigura pentru un conținut interesant
  4. Ba da, cenzureaza, scrisesem k k t si a aparaut cacao :)) S.o dea la ăștia de la superspeed sa vezi acolo banal :)) Nu e niciun soc, eu accept orice critica argumentata. Banal, monoton, poate sa para unora insa important este ca fac prezentări detaliate care contin istorie, punerea in context a modelului filmat, si multe detalii tehnice. Cati explica de distribuție, unicam, dct, isg, furca paralelogram, etc?
  5. Mulțumesc, important e ca mă mână pasiunea, nu vreun interes financiar Da, prezentări din.alea tip roata e rotundă, aerul se respira si apa se bea :)) foarte tare cu cartea aceea, e misto când se gasesc materiale profesioniste pentru informare
  6. Spre stiinta ta, colaborarea mea cu honda trading nu este platita in vreun fel, si a inceput la recomandarea lui dan Demetrescu de la motor team care mi.a urmarit filmarile cu masini si cei de la trading au zis ok, vino si ia motociclete, masini, ca ne place stilul. Oricine poate face testdrive la Motorteam in București si la Autosincron in cluj. In loc sa va bucurati ca cineva din romania face continut cat de cat elevat, abordati stilul asta arogant. Legat de limbaj, daca zici handel, cacao, rahat, excrement... sunt sinonime pentru acelasi lucru, scopul e sa inteleaga treburile astea un public mai puțin tehnic. Iarasi, eu pun in context niste lucruri, nu sunt un om al cuvintelor puține, pentru ca sa înțelegi un lucru mai amplu nu poți prezenta pe fuga in 5 minute cum fac altii
  7. Nu cred că mă cunoști, eu am permis din 2001 și sute de mii de km pe zeci de motociclete cumulat, primul drum lung l.am făcut până in muntenegru pe o Aprilia RS125 acum vreo 12 ani. Eu am facut prezentarea pentru soferi de mașina,ca sa cresc vizibilitatea motocicliștilor in randul automobilistilor. Sunt o persoana foarte tehnica si legat de cultura italiana, sunt fan, poți vedea pe canal numeroasele mele prezentări cu masini italiene, cu intro cantat la acordeon si vorbit in italiana. Zic uneori rider, alteori pilot, alteori sofer, sunt nuante putin diferite, dar le folosesc tocmai pentru ca publicul general sa înțeleagă. Da, goldwing pornește foarte usor pentru ca are starter generator de tip ISG care nu are bendix sau volanta cu dinti, este un tip de demaror ce foloseste motor trifazic fara perii, si nu produce acel "tâgâdâgâdâm" la pornire. Si legat de putere, cine conduce un k1600 sau un Ktm1290 sigur ar prefera mai multa putere, insa am explicat foarte clar de ce nu are nevoie de mai multa putere. Te asigur ca foarte putina lume din mediul online al prezentarilor auto si moto cunoaste detalii si se documentează precum o fac eu, dupa o vizita la Adâncata la un eveniment am constatat cu tristete ca doar inca o persoana care are tangenta cu domeniul știa ca yamaha pe motoarele cp3 si cp4 foloseste tehnologie crossplane, sau că evacuarea la cp4 este de tip 4 2 1 insa arata diferit din cauza ordinii de aprindere. Este rusinos ca om de presă să nu cunoască asa ceva. Sau oameni care spuneau ca r1 nu trage si ei ieseau pe circuit cu power level 5 in loc de 1. In marea asta de necunoscatori apar eu care pun pasiune in ce fac si dau multe detalii tehnice
  8. si eu am inceput pe 125, luat de nou, o aprilia RS 125, dar mi s-a luat repede de ea, pentru ca fiind italieneasca, nu prea pornea, dar daca mergeam zilnic cu ea nu aveam probleme. in 2010 am fost pana in muntenegru si inapoi, vreo 3000 km in 5 zile, nu stiu daca s-a mai aventurat cineva asa cu un 125:)) un 125 chiar e un motor bun de inceput, mai ales ca la permisul A1 nu ai alta alternativa pacat ca se aprinde repede baiatul asta, nu inteleg reactia de a-si injura colegii de forum
  9. gLAUdius

    Legenda

    cum dracu' sa nu le iasa la motoare?...au multe solutii tehnice interesante, mie suspensia fata mi se pare tare, am auzit ca se comporta foarte bine pe franare puternica...telelever este a ta, si alea mai noi parca au duolever, unde ghidonul nu este conectat la roata prin telescoape, ci printr-un cuplaj cu balama,ceea ce inseamna ca e cu totul altfel ca senzatie, cel putin pe un drum cu gropi. cat despre consum, il cred realizabil, deoarece are cuplu foarte mare, si nu e nevoie de ture multe la un mers normal...si eu aplic aceeasi tactica in afara, bag a6a imediat, si oricum motoarele in v au ture mai mici, si nu vad nicio problema in a conduce in ture mici, atata timp cat nu fortezi
  10. frumos peisaj...eu am fost in muntenegru la budva, prin belgrad, si am iesit din tara tot pe la turnu severin...prima imagine placuta este la popasurile de pe defileul dunarii pe partea sarbeasca...la ei totul curat, frumos, si pe malul romanesc numai moloz.. mie mi-a placut drumul ca descopereai cate ceva frumos la fiecare pas. cel mai frumos a fost cand am vazut adriatica la budva, dintr-o data asa, si dupa 3 zile de mers e o imagine mult dorita. voi vorbiti sarbeste? ca ziceai intr-un post mai sus ca v-a frecat un vames cu data nasterii...am patit si noi ceva similar la granita cu muntenegru,in vama care este un container muncitoresc pe marginea drumului..ne-a tinut vreo 30 de minute
  11. imi pare rau pentru presupunere, nu am vrut sa se interpreteze asta...clar a fost vina acelei soferite, si convingerea imi este intarita de faptul ca foarte des trec prin acea zona, aproape zilnic, si tot timpul rasare cate unul cu masina fara sa se asigure...acum am vazut ca au pus semn, dar tot degeaba! eu nu l-am cunoscut pe radu, stiu doar motocicleta. inca o data imi pare rau, am scris in graba si imi dau seama ca orice vorba sensibila are un impact asupra familiei
  12. astazi am trecut si eu pe la locul accidentului, imi petrec mult timp in acea zona, si aproape in fiecare seara drumul meu spre casa trece exact pe acea straduta...am stat 5 minute si efectiv eram pierdut cand am vazut lumanarile si poza lui, si m-a afectat acest accident, chiar daca nu il cunosteam pe radu ii stiam motocicleta foarte bine, deoarece el a avut serviciul intr-o casa unde sta un bun prieten, si stiam ca isi face concediile cu sotia pe motocicleta, si ca a mai avut un scuter piaggio x9 inainte de vfr...cred ca era un tip foarte prietenos si cu care mi-ar fi placut sa vorbesc...intr-o mica masura pot spune ca aceste calatorii ale lui, despre care stiam, m-au manat sa merg cu o aprilia rs125 pana in muntenegru, a fost foarte misto, mai ales ca acea aprilia nu e deloc facuta pentru asa ceva...chiar m-am gandit la el cand am ajuns la adriatica. e tare trist ca era un rider cu experienta si imi explic foarte greu cum de a putut sa aiba viteza in acel loc, mai ales ca dupa respectiva intersectie este un stop...si defapt cel mai tare ma intristeaza ca accidentul cred ca s-a petrecut la mai putin de 1 minut de serviciul lui, unde isi tinea motocicleta. eu merg in fiecare dimineata pe motocicleta la birou, si nu mi-am pus niciodata problema ca s-ar putea intampla ceva dintr-o data, din nimic. nu stiu ce sa mai spun, chiar imi pare foarte rau pentru ce s-a intamplat, si sper ca acea soferita macar sa ramana cu o pata adanca in suflet pentru ceea ce a facut
  13. foarte frumoase pozele, am facut si eu traseul bucuresti-turnu severin - belgrad - budva. pacat ca ne-am grabit si nu am apucat sa vedem kotor, ulcinj si canionul tara, si dubrovnik. am trecut prin uzice,zabljak, mojkovac si podgorica, frumos drum:)
×
×
  • Creează nouă...