Nu cred că mă cunoști, eu am permis din 2001 și sute de mii de km pe zeci de motociclete cumulat, primul drum lung l.am făcut până in muntenegru pe o Aprilia RS125 acum vreo 12 ani.
Eu am facut prezentarea pentru soferi de mașina,ca sa cresc vizibilitatea motocicliștilor in randul automobilistilor.
Sunt o persoana foarte tehnica si legat de cultura italiana, sunt fan, poți vedea pe canal numeroasele mele prezentări cu masini italiene, cu intro cantat la acordeon si vorbit in italiana.
Zic uneori rider, alteori pilot, alteori sofer, sunt nuante putin diferite, dar le folosesc tocmai pentru ca publicul general sa înțeleagă.
Da, goldwing pornește foarte usor pentru ca are starter generator de tip ISG care nu are bendix sau volanta cu dinti, este un tip de demaror ce foloseste motor trifazic fara perii, si nu produce acel "tâgâdâgâdâm" la pornire.
Si legat de putere, cine conduce un k1600 sau un Ktm1290 sigur ar prefera mai multa putere, insa am explicat foarte clar de ce nu are nevoie de mai multa putere.
Te asigur ca foarte putina lume din mediul online al prezentarilor auto si moto cunoaste detalii si se documentează precum o fac eu, dupa o vizita la Adâncata la un eveniment am constatat cu tristete ca doar inca o persoana care are tangenta cu domeniul știa ca yamaha pe motoarele cp3 si cp4 foloseste tehnologie crossplane, sau că evacuarea la cp4 este de tip 4 2 1 insa arata diferit din cauza ordinii de aprindere.
Este rusinos ca om de presă să nu cunoască asa ceva.
Sau oameni care spuneau ca r1 nu trage si ei ieseau pe circuit cu power level 5 in loc de 1.
In marea asta de necunoscatori apar eu care pun pasiune in ce fac si dau multe detalii tehnice