Jump to content

Bigfoot

Super Membru
  • Posts

    1,460
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.youtube.com/user/njvog?feature=mhee
  • Yahoo
    njvog@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    BMW R1200R / Kawasaki KX450F
  • Numar Moto
    Personalizat
  • Club
    Singur pe drum.....

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    XT125R, XT660Z, Husqvarna450SMR, Pegaso650 MX, Pegaso650 I.E.
  • Interests
    Orice are o gramda de NM la o turatie cat mai joasa.
    Motociclete, plimbari, enduro, mecanica.

Recent Profile Visitors

2,536 profile views

Bigfoot's Achievements

  1. Comparatia nu isi are rostul. Un trec sau un mijloc de transport in comun implica X costuri adiacente. Asa cu moto/auto mijloc de transport personal, ajung EXACT unde imi doresc si MULT mai ieftin. Stai 2-3zile la mare, nimeni nu va pierde timp cu autobuzul, vei lua taxi de la gara la hotel si inapoi apoi alte mici curse locale adica maxim 10km (adio libertate de plimbare precum la auto-moto), la sfarsit daca tragi linie iti dai seama ca te costa, evident, cat NU face. Comparatia poate mai mult in dezavantajulu trenului ca si costuri strice Gara loc X - Gara loc Y daca folosesti o masina normala diesel (1.5dci sau 1.6hdi).
  2. Asa e. Nu ai cu cine. 50% din cumparatori prefera autovehiculul X cu 50-100k km din 2015-2016 vs acelasi vehicul din 2018-2019 cu minim 180-200k km si evident sunt deranjazati si de faptul ca pretul este >= cu vehiculul din 2015-2016. E clar ca vehiculul cu 200k km in 2 ani este tipla ca stare pentru ca a fost "alergat" constant si intretinut constant VS autovehiculul lui nea Ionel de la etajul 4 om serios ce a cumparat masina de noua acum 6 ani si care nu a investit nimic in acest autovehicul in 80-100k km. Eu nu cred ca, kilometrajul mic trebuie sa fie un criteriu, in nici un caz acesta nu reprezinta un avantaj cat timp masina are mai mult de 2 ani vechime.
  3. Misto topic Nu mai judecati ma aiurea ca cine are bmw merc Haudi etc SH e gunoi/troaca/tigaie. Sunt anumite stereotipuri care se adveresc, dar niciodata o masina de lux SH nu va fi o tigaie pe langa orice k.k.t. nou de max 20k. (Nici nu are rost sa aduc in discutie eroarea Dacia, foarte scumpa pt ce ofera la +10k) Problema este la voi cei care judecati si criticati aiurea masinile premium vechi prin prisma propriilor venituri si mentalitati, adica voi cautati smecherie pe saracie. Normal ca pentru unii dintre voi care suna dupa BMW-uri si au 14k sa zicem cat costa o "Oroare" de la MiLogeni, cauta BMW Merc Haudi Lexus etc.....dar bo$$ sa fie sub 14k eventual undeva la 10k maxim (si asta asa pt ca eJti tu mare baro$an si iti e mila de vanzator, ii faci "un bine"...evident) pentru ca altfel iti "iei nene" masina noua si "stii o treaba bo$$". Am dat de asemenea specimene cand am vandut atat masina si moto (BMW). S-au vandut mai greu dar s-au vandut cu cat am vrut, timp in care din pacate mi-am pierdut timp si cu oameni fara o educatie minima financiara sau defapt bun simt financiar ca sa fiu corect. Dupa cum spuneam se cauta smecherie pe saracie. Asta ar fi sloganul de tara in opinia mea in ceea ce priveste piata auto/moto. Texte din astea ieftine inclusiv la vanzarea unei masini cu motor de 3.0. Cat de sarac si necioplit sa fii sa imi zici: " hai bo$$ ca te scap de ea", oferind -1000e/-1500e pentru un automobil impecabil mecanic/tehnic. Probabil ca multi dintre voi aveti un prieten de genul asta (bo$$) sau poate chiar unii dintre voi v-ati furat-o fiind genul asta de "bo$$i", si acum huliti masinile vechi de 4-5ani impecabile cu standarde care iti ofera cu totul alta experienta la drum. Generalizand "ca astea dupeh Jermania sau UE ie cotete si tigai". Comparatia cu masina noua de 14k - 20k este stupida/jignitoare. O masina trebuie inteleasa mai departe de imaginea de poza pe instagram sau facebook. Acum un BMW F10 2017 in mintiile lui este undeva la 20k valoare pentru o masina intretinuta (nr de km este mega irelevant, cumperi mentenanta la SH nu kilometrii, alt subiect GREU pt bo$$ii care negociaza direct cu mia dah heuro), totusi pe autovit si olx se cauta exclusiv F10 eventual 2.0 "ca ie impozitu' mic" la maxim 13k, pentru ca evident tu mare bo$$ il suni pe "amaratul" ala de vanzator si ii zici: Bo$$ la 14k imi iau masina noua deja, lasa si tu din 13k 1-1.5k si poate vin sa o vad. Eeeeee si uite asa un bo$$ cumpara un k.k.t. de masina daH LuX cu 13k in stare "epava" in loc sa dea 20k cat costa una buna si apoi plange si jura ca toata viata va cumpara doar masini (de k.k.t.) noi, pentru ca are o siguranta domnule.........in conditiile in care mentalitatea si judecata lui reprezinta cel mai mare dusman/inamic prin prisma proastei judecati in alegerile facute. In cazul unui F10 asa e cand iti dai toti banii pe o epava(10-13k sh).......macar de ai da toti banii pe o masina care sa merite acest pret (20k sh), pret care iti va salva multe zile/ore la service si mai putini nervi, spre zero........dar "nu ie afacere" / "nu SE merita" cum zice bo$ii. De aceea apar tepele, pentru ca un om fara $ incearca sa vanda o masina de lux altui om de aceeasi teapa. Asa se duce printre bo$$i din vorba in vorba ca masinile de afara "ie gunoaie". Cat despre SUV-ul minune la 20k nou, unica varianta ar fi Sportage sau 2008/C4 care sunt cam micute. Personal as alege PSA in detrimentul Kia/Hyundai (de care am o parere buna). Consider ca PSA este mai atent la interior si izolare fonica fata de asiatice. Cat timp faci kilometrii 20-30k anual cel mai important e ca in masina sa fie liniste "mucles" apoi conteaza consumul, restul, piele, geamuri electrice spate, sunt mofturi.
  4. Next Base 4063 - best deal. https://www.domo.ro/camere-video-auto/camera-auto-next-base-in-car-cam-4063-2-7-fullhd-pMiU6NTYo-l/?gclid=CjwKCAiAp4KCBhB6EiwAxRxbpJfbvdEABV5YTkcS5T9RexLqCUKoR_bfv7BaxuxHhH3KGaHvOw6DEBoCfo0QAvD_BwE Filmeaza foarte clar noaptea, numerele de inmatriculare se vad perfect. Orice camera filmeaza bine ziua, o camera de bord buna se vede atunci cand isi mentine claritatea detaliilor in lumina scazuta, seara, ploaie, noapte. De 4ani folosesc Next Base si sunt foarte multumit. PS: Orice camera ai avea, la fiecare 3-4saptamani trebuie sa dai un format la cardul de memorie ca sa nu se blocheze camera in mers.
  5. Stiu ca la offroad nu conteaza consumul, dar de curiozitate totusi: Cat consuma in extraurban? 10-12% la mers batraneste 100-110km/h, din B pana la destinatia de offroad.
  6. Extraordinar. Iti dai seama ca mai am de invatat pana sa cunosc eu atat de multe ca tine, sa ajung eu sa vad un dual sport din anii 90 racit pe aer lipsit de valoare, dpdv economic. Multe dintre ele sunt fara acte in Ro. Din cate imi amintesc este un mono cu o curea de distributie nu cu lant. Cat despre topic si supele reincalzite, 690 enduro si 701 ar fi singurele "dual sport" valabile si pt distante mai lungi. Motociclete usoare si cu garda la sol adevarata. Probabil ca oamenii se feresc de ele pt ca vibreaza sau sunt "speriati" de costurile de intretinere, ori nu au inaltimea necesara, iar piata creeaza "enduro"naked bikes/"enduro" touring si pentru cei care sunt mici de statura. Interesant ar fi sa avem un model nou de la Kawasaki cu noul 400cc paraleltwin, cu o masa de maxim 130kg. Vibratii mai putine in teorie si o fiabilitate mai buna pentru cei speriati de running costs.
  7. Foarte misto conceptul! Arata mai "atletic" ca T7. Moto-station este o sursa fff buna de documentare/stiri moto, de multi ani frecventez pagina lor.
  8. Orice iesire din garaj este o plimbare. Nu trebuie sa mergi la Nordkapp pentru a dovedi ceva. Cat timp iti face, sau va face placere go for it, nimic altceva nu conteaza. Nu iti baga ala care te apreciaza sau critica, benzina, ca discutam de o plimbare de cartier de sau de turul unui continent. Eu am iesit azi asa la chill 12km m-am fatait de colo colo cu boxerul, o tura de cartier. An nou bun sa aveti motociclistilor! Sa fiti sanatosi si la punga gro$i!
  9. Partial corect. Ideea este 100% corecta dar asta tine de mentalitatea celui ce detine si intretine masina. Nu uita ca masinile FR sunt transportate in America de Sud, din fabrica au un tratament special antirugina. Cate FR cars ai vazut sa prinda rugina dupa 10-15ani vs alte marci. Fiabilitatea unui produs tine 70% de intretinerea acelui produs. Cat timp se cauta piese din dezmembrari sau anvelope SH, ca si mentalitate.... ca ai Renault Clio 0.9tce sau M3 rezultatul final peste 10-15 ani va fi acelasi. Pot sa fac o paraelela cu lumea moto. Toata lumea fuge de hardenduro sau de Dual Sport pt ca sunt "greu" de intretinut. 690 enduro R este o oaie neagra, in schimb un Vstrom sau XT660R este "ce trebuie" pentru "dirt roads". De ce? Pentru ca totul se rezuma la costurile de intretinere si asa se poate pune o eticheta de "Fiabil" si de "Catastrofa" Cat despre "Nurburgring" asta pentru mine este mai mult decat irelevant, eu folosesc masina in viata reala pe sosea, pentru mine conteaza cum ma simt in masina, nu neaparat X secunde intr-o "bula"........pt sentimente de genul asta am 450-ul si remorca.
  10. Corect. S-a dat liber la rafuieli, pt ca a fost deranjata "Sfanta Treime" BMW, Merc, Audi. Perceptie asupra "cazanelor", "tomberoanelor" frantuzesti, este foarte matura, plina de experienta si de "open mind" # Respect!
  11. Tare sunt curios daca astia care critica orice altceva in afara de nemtoaice conduc zilnic o masina cu motor de 3.0 sau +3.0 . Ipocrizia e mare nene.
  12. Interesant. Totusi mai multe coafeze, poate si gunoieri, am vazut conducand BMW-uri de bugetari, max 2.0 ..........cel putin in Ro. Importanta e sigla de BMW pentru multi, la 150-200 de cai si FWD merge fara cusur, nu ai nevoie de mofturi gen 4x4 sau nuj ce megalink ca suspensie daca le ai cu "covrigul". Nimeni nu a observat ca am criticat motorul de masina de spalat, dar orbirea crunta cu "masinile nemtesti" a scos "revolta" cum ba sa se tina pe viraje un RCZ mai bine ca un 330. Asta e, chiar asa este. Cand o sa am GTR sau 911 mai vb, pana atunci vorbesc despre ce imi permit sa am si sa conduc zilnic, nu ocazional inchiriat pe pista sau in weekend. Anyway cele 2 masini mentionate mai sus nu sunt genul meu, un seria 8 G18 sau Infiniti Q60 3.0t are my cup of tea.
×
×
  • Create New...