Jump to content

Bigfoot

Super Membru
  • Content Count

    1,419
  • Joined

  • Last visited

About Bigfoot

  • Rank
    DURACELL

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.youtube.com/user/njvog?feature=mhee
  • Yahoo
    njvog@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    BMW R1200R / Kawasaki KX450F
  • Numar Moto
    Personalizat
  • Club
    Singur pe drum.....

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    XT125R, XT660Z, Husqvarna450SMR, Pegaso650 MX, Pegaso650 I.E.
  • Interests
    Orice are o gramda de NM la o turatie cat mai joasa.
    Motociclete, plimbari, enduro, mecanica.

Recent Profile Visitors

2,301 profile views
  1. UP! Accept schimb (indiferent de valoarea diferentei) cu Mitsubishi Pajero Euro5, sau cu orice masina de offroad adevarata E5. Pot lua in considerare si schimb cu pick-up desi nu este my first option ca sa zic asa, depinde de model si de stare. Nissan Patrol nu stiu sa existe Euro5 si aceasta ar putea fi o optiune daca exista E5. Exclus SUV-uri sau jucarii gen Suzuki/Daihatsu/LandRover. Am nevoie de o masina mare do it all cu motor decent raportat la masa ei, care sa faca treaba in casa si care sa fie buna pentru iesirile offroad, masina caruia sa nu ii m
  2. Foarte corect. Rar vezi o femeie sa fie atrasa de moto, in adevaratul sens al cuvantului, de multe ori este doar o curiozitate "de bifat" indiferent ca vorbim de o Honda sau un Ducati. In opinia mea mersul in 2 pe moto strica tot, indiferent ca ai "o gagica" sau sotia cu tine in spate, motocicleta sau motociclismul este ceva egoist. Hai ca mergi in oras in 2 cu aspect utilitar it is fne, dar sa mergi la munte pe Transalpina/Transbucegi/Transfagarasan/Cheia/Siriu in 2, mai bine iei un Golf sau tren direct,, macar aveti timp mai mult de vorba impreuna, decat sa strici asa o experi
  3. Motorul este in 4 timpi deci va fi fiabil. Tu trebuie sa ai grija sa controlezi nivelul de ulei pe joja la fiecare 1000km daca mergi in oras. In ceea ce priveste drumurile mai lungi extraurban cand motorul va sta turat mai mult timp, recomandat este sa iti verifici nivelul de ulei la plecare cat si la intoarcere. Eu am inceput pe 125cc 4t XT125R nou si am stricat/calat motorul pentru ca nu am verificat uleiul in mod constant, ce e drept si mergeam cu el 105km/h tot timpul in afara orasului adica il tineam turat tot timpul.
  4. Nu cred in marca X sau Y. Asta cu marca X sau Y este pentru nostalgici in opinia mea, mai ales daca discutam de autovehiculele din ultimii 20 de ani, tinand cont de globalizare si platforme la comun. Da acum 20 de ani un Hyundai nu se tinea dupa un BMW. Acum daca pui Kona 1.6t 4wd dct vs seria 1 1.5t BMW incepe sa planga dinamic vorbind. Totusi interuorul de BMW si calitatea acestuia vs o kona te va face sa uiti ca trenul acestuia de rulare nu e asa de agresiv ca un kona 1.6t 4ws dct. Cred doar in clasa unui autovehicul si gama acestuia mai de lux sau mai de low end. Cel mai bun
  5. Condoleanțe. Nu imi permit sa judec alegerea, imi cer scuze daca s-a inteles asa. Am inteles de la inceput notiunea de buget infim pt o masina de "tranzitie" pt o perioada pana se aseaza apele. Cum ai zis buget gen 2000e. Eu ma refeream strict la optiunea de a alege un atv carosat vs o masina reala in 2500e. You can get (much) more for your money. Gen Panda 2000e sau Justy VS 308/Golf/Astra/C4 la un 2500-2700e o masina adevarata mult mult mai practica si calitativa. La revanzare nu prea ai ce pierde cand discutam de 2000-2500e. Imi permit sa spun asta pt ca
  6. Care este "motivul" pentru care se cauta masinile astea? Am avut si eu asa ceva o Fiesta......in afara de faptul ca putea fi parcata teoretic mai usor pt ca este cu 20cm mai mica decat un vehicul compact, gen Focus, Golf, 308, C4, Seria 1, alt "avantaj" nu exista. Costurile de intretinere sunt cu maxim 15% mai mici decat costurile de intretinere ale unei masini adevarate cat de cat precum cele mentionate mai sus. Izolarea fonica este mai proasta decat la un Schubert C3/C4 pe un naked bike. Spatiul interior este jenant. Anvelopele sunt cu 200ron maxim mai ieftine deca
  7. Anunta si tu mai din timp. As fi venit si eu cu remorca dupa mine.
  8. Am comandat bujii de platina Beru Z332, pt ca nu e varianta de 200de cai sau de 270de cai cum e RCZ R sau 308 GTI. De ajutor a fost si acest site: https://www.etuners.gr/peugeot-citroen-thp-engine-maintenance-servicing-101/
  9. Eu am avut pe kawasaki kx450f 2016 bujie cu iridium pt ea (pe codul ei) si mergea praf rau de tot, abia pornea, cand pornea (daca pornea) mergea neregulat, nu isi tinea ralanti-ul, dadea rateuri. Asa am cumparat motocicleta. Am schimbat cu o bujie normala de 20de lei NGK pe codul ei pt motocicleta respectiva, diferenta a fost enorma, porneste la sfert de pedala, isi mentine ralanti-ul, nu da rateuri deloc. Tind sa cred ca este o teapa bujia pe iridium. Am auzit din cunoscuti pe GS1200 2008 cu raport de compresie 12,0 :1 a pus iridium nu ii statea la ralanti mergea neregulat, apoi a s
  10. Maxim. In UK se conduce civilizat nu ca in Ro. Hai sa facem comparatia corecta, nu sa ne "laxativ" pe noi aiurea. Daca tu cetățean roman esti din "Poplaca" sat sau oras de provincie lejer si liber gen Govora (oras ff frumos), normal ca atunci cand tu ajungi in B iti pare haos, apoi tu ajungi intr-un sat sau oras de provincie din UK (Poplaca de UK) iti pare ca se conduce superb si civilizat. Hai sa fim corecti si sa lasam laxativele astea ieftine. Dau cazul meu concret. Vin din B si eu si consoarta. Bai tata B are trafic mai greu dar este parfum comparativ cu L
  11. Excelent explicat! Eu puteam sa imi montez singur camere de luat vederi pe casa nu ma costa 2400ron pentru 4 camere amarete si un DVR, luam de pe net cu 1200-1400lei tot. Camerele bat atat in curte cat si pe strada, pentru ca ele bat si pe strada atunci evident am apelat la o firma autorizata in instalarea camerelor de luat vederi. Niciodata nu stii cand ai nevoie de factura aia sau cand dai de un vecin (cuvant urat), scoti factura si ii zici "plimba ursu' nene, fa pasi". Este o chestie de care ai nevoie rar dar e bine sa ai o instalare facuta cu o firma autorizata, for you
  12. Produsele lor sunt strict pentru naveta punctul A spre punctul B. Nu au nimic sofisticat sunt cat mai simple. Unicul lucru "sofisticat" este injectia de pe ele, pentru ca trebuie sa fie conform normelor EU. Solutia tehnica a motoarelor este probata in timp si mai mult ca sigur este un patent sau o copie exact a ceea ce Honda Suzuki faceau acum Nsssppeeee mii de ani. Un piston monociclindru racit pe aer la 125cmc 2supape o bujie si aia e. Pretul lor este foarte mic si asa macar ai o motocicleta noua la 2000e sau 2400e cu garantie, deci fiabilitatea NU te intereseaza, nu o re
  13. Nu cred ca ai citit cu atentie tot ce am scris la punctul 6. Judeci deja bmw de 50k la garsonoera si asa mai departe tipic romanesc, ca atitudine. Poate ca ala are alte 3 garsoniere si o casa in IF. Te-ai gandit la asta? Uneori suntem atat de superficiali nici macar nu citim eticheta. Defect national. Citeste tot punctul 6 cu atentie si liber de prejudecati. O sa vezi ca am mentionat garaj interval orar commuting sau hobby si cel mai important daca esti de al lor cu un carnet UK. Un coleg de la Ford cu 1200GSA nou 2016 la acea vreme, avea asigurare full cu 1000lire pe an.
  14. Trebuie sa iei in calcul si faptul ca astea mai noi pe injectie pot fi mai puternice/violente decat una mai "veche" pe carburatie. Am avut un 450 de la Husqvarna din 2006, puternic nu am ce zice, putin mai puternic in acceleratii decat boxerul meu. Acum am un model de motocross ce e drept omologat pt a putea merge si pe strada, KX450F 2016 cu 3 harti de putere. Chiar daca puterea dureaza 5 secunde pana cand schimbi treapta, modalitatea de a oferi puterea este atat de brutala/violenta incat boxerul meu la capitolul acceleratie este absolut inofensiv, daca ar fi sa le compa
×
×
  • Create New...