Jump to content

Bigfoot

Super Membru
  • Content Count

    1,304
  • Joined

  • Last visited

About Bigfoot

  • Rank
    DURACELL

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.youtube.com/user/njvog?feature=mhee
  • Yahoo
    njvog@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    BMW R1200R / Kawasaki KX450F
  • Numar Moto
    Personalizat
  • Club
    Singur pe drum.....

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    XT125R, XT660Z, Husqvarna450SMR, Pegaso650 MX, Pegaso650 I.E.
  • Interests
    Orice are o gramda de NM la o turatie cat mai joasa.
    Motociclete, plimbari, enduro, mecanica.

Recent Profile Visitors

2,006 profile views
  1. Am detinut o Husqvarna 450SMR acum ceva timp si...ma gandesc sa-mi iau un set de roti SM. Cu aceasta idee in cap, ma uitam pe youtube la diverse filmulete si din KX450F SM am dat conform recomandarilor Youtube de acest filmulet, care in opinia mea merita promovat. Foarte buna calitate in ceea ce priveste filmarea, editarea, muzica, procesare tot de top, inclusiv baietii stiu sa mearga corespunzator motocicletelor pe care le au.
  2. Am dat de articolul asta acum cateva zile si m-am gandit sa il impart cu voi. https://www.bikesportnews.com/news/news-detail/two-strokes-back-in-motogp-by-2026 Ar fi interesant ca 2t sa revina plus ca ar fi mai puternice si mai usoare. 2t=lucru mecanic la o singura rotatie completa de arbore cotit. 4t=lucru mecanic la doua rotatii complete de arbore cotit.
  3. Da astea nu au treaba nu prea merg........ Discutia e axata pe tranzitia colegului NU pe ce moto am eu sau pe ce masina as avea eu, astea sunt total irelevante pentru tine sau pt altii pentru ca e treaba mea. Conceptul despre care discutam este relevant adica o masina relativ puternica nu o matoaga si o motocicleta dedicata de enduro sau motocross, ceva nou pentru unul obisnuit cu asfaltul. La moto nu puterea este totul, foarte greu de inteles din pacate. Intram in chestii complicate, centru de greutate, masa, rapoarte, cuplu bla bla.
  4. @Tornada, cat de cat e plauzibil ce spune Superbec aici, ma refer la pct. 2 si 3. Eu unul am trecut prin pct 2 si 3. Eram motociclist din ala inrait impotriva automobilelor si aveam Tenere si R1200R si o pocnitoare de 80 sau 90 de cai. Am trecut la o masina de +200de cai am mai mers cred 1luna cu R1200R si apoi l-am abandonat total de buna voie. Mai mergeam la softenduro acolo inca mai simteam interes. Acum am +300cai si 630Nm pe masina(mi-ar placea si mie 400cai ca in exemplul lui Superbec), inca o masina de sacrificiu care trage la remorca KX450F-ul care ca si efect psihologic/satisfactie este dpmdv wow. Ai 1.90m si +100kg si eu sunt cam la fel deci nu esti constrans din punct de vedere fizic sa incerci sectorul asta enduro sau motocross. O motocicleta noua este cam 9000euro un 250cc care probabil te va face sa simti ca "traiesti" mai mult decat orice 1.2, 1.3 sau 1.4 pe doua roti. Un 450 mai ales daca este de motocross te va bubui si daca esti experimentat, nu esti atent/cu bun simt, matura cu tine pe jos imediat. 30min de mers la padure sau circuit la maximul tau de bun simt (nu sa faci pe eroul) echivaleaza N plimbari pe asfalt ca si "reward" asta subiectiv vorbind. Inca mai am moto de strada dar nici eu nu stiu de ce o mai tin inca, o vad de cate ori iau kawa+remorca si nu imi mai "trezeste" interes, doar amintiri. Succes in tranzitia ta, poate vei incerca si varianta lui Superbec pct 2 si 3, la mine a functionat.
  5. Am fost la motor-in Basarab si am vazut acolo Klim Radius Pro. M-am documentat si pe net despre ei, par sa fie ce trebuie. O sa ma duc si cu casca mea de motocross sa vad cat de compatibili sunt. Ar fi fost bine sa gasesc ceva heliomat, dar nu e nimic pe piata, sau eu nu am gasit.
  6. Dupa cum ai mentiinat mai devreme cred ca o sa iau de snowmobil. Interesant. Nu am schimbat ochelarii de ski cu cei moto. Casca mea este o casca simpla de motocross de la MT. Am notat. Multumesc pentru sfat!
  7. M-am gandit si la asta, dar nu as dori sa incurc echipamentul de ski cu cel de moto. Ma gandeam la ceva pentru moto si atat. Am mai cautat si am gasit modelul asta: https://www.motor-inn.ro/ochelari-snow-klim-viper-fade-orange-orange-tint.html DAR observ ca mai este un model mai scump: https://www.motor-inn.ro/ochelari-snow-klim-viper-mountains-red-bronze-silver-mirror.html Acum, nu stiu si nu ma pricep, este o diferenta de 100ron intre ele, o fi marketing sau chiar are ceva in plus? Aici apelez la voi in baza experientei voastre.
  8. Salut, Acum ca este cat de de cat frig afara si ceva zapada, ma lovesc de doua probleme mari. 1. Ochelarii se aburesc. 2. Cand bate soarele pe zapada efectiv imi dau lacrimile, mai ales daca esti relativ in panta si soarele este la amiaza.....aia e nene, albul zapezii+soare=lacrimi. Am niste ochelari de motocross normali, transparenti, care vara isi fac treaba (nu se aburesc). Pe internet am vazut preturi de la 100ron la maxim 600ron pentru ochleari enduro cross din aceea cu tenta de culoare. Nu caut un chilipir, caut un produs de minim nota 8, dar nu stiu ce sa cumpar ca sa imi respecte criteriile mentionate la punctele 1 si 2. Am vazut ochelari de KLIM https://www.moto24.ro/produse/cross-enduro/ochelari-cross-enduro/klim-ochelari-viper-pro-flatline-orange-lt-smoke-red-mirror-2019.html . Ce parere aveti de acestia? Voi ce folositi? In baza experientiei voastre ce recomandati? Exista un brand anume pe care il recomandati? Eu m-am gandit la Klim pentru ca....Klim :)) nu stiu poate sunt si altele de top in aria asta enduro/cross/offroad. Exista ochelari la care sa poti schimba geamul-viziera, cu diferite tente de culoare si care sa fie mai ventilati, sa nu se abureasca imediat? Acum este prima oara cand imi pun problema unui ochelar cu tenta de culoare. Cat timp mergeam pe asfalt viziera transparenta a fost excelenta, iar acum la padure sau Ciolpani vara ochelarul transparent iarasi a fost foarte bun. Acum observ ca trebuie sa ma "adaptez" la mersul iarna, frig=aburire si soare pe zapada=orbire.
  9. Wow. Felicitari pt RABDAREA de a merge cu scuterul pana acolo. Cred ca a fost distractiv pe Transfagarasan cu scuterul, dar pana acolo.....pffff dureaza. Ca si pozitie la drum lung a fost confortabil scuterul?
  10. Ciudat. Eu in sectoarele 2,3 si 6 nu am simtit nici un fel de problema in ceea ce priveste aderenta iar cu auto(175mm, 215mm sau 255mm latime) zero probleme de aderenta in zona Unirii, Piata Alba Iulia, Vitan, blv Basarabia. Probabil conteaza si presiunea, dot-ul etc. Pe Iuliu Maniu noul covor asfaltic este mai aderent vs versiunea veche 2018 cand au inceput lucrarile. Ride & drive safe!
  11. Si eu trebuie sa schimb ambreiajul dupa ultima tura pe Transfagarasan in 2. Pe mine m-a tinut 45000km, acum doar cu 1-a si 2-a mai tine ambreiajul 100%.
  12. ? Nu vad care este problema ta. O masina din afara RO trece prin RAR iar samsarii daca vor sa o vanda si te vad hotarat pe masina, rezolva ei tot, tu doar iti iei masina cu cele doua hartii rezolvate de ei, care pana la urma sunt responsabilitatea lor, ca le merge cu aerieni care iau masina asa pe ochi frumosi fara RAR este altcv. Depinde si de situatie sau samsar, asta al meu o fi fost disperat sa o dea.... Nu inteleg rostul comentariului tau, are un iz cam de gargara. Eu am discutat le topic cat de cat. Bo$$... Whatever.
  13. Daca samsarul scoate el cartea este excelent. Cum a zis cineva mai sus, este scoasa in "blank" si se completeaza atunci cand exista un proprietar cu intentie de inmatriculare in RO. Daca o vrei pe post de bibelou ai carte RAR in "blank". Samsarii in mod normal scot cartea si certificatul de autenticitate. Daca TU te duci la RAR sa le faci tu poate dura chiar ai 2luni. Samsarii au ei metodele lor si ai cele doua hartii a doua zi. Am cumparat acum 1sapt un DS4 si am vzt cum lucreaza ei.
  14. Pazea la offroad cand vine vb de motociclete trecute de prima tinerete. Eu m-am mai prostit cu Pegaso 650 la offroad, cum sa zic cand merge este excelent zici bai ce chilipir am facut, DAR cand nu iti porneste la baza unui deal, te uiti in jurul tau copaci peste tot , drumul asfaltat la 8km.........iti cam vine sa ii dai foc, mai ai si 180kg de manevrat, pe damburi sau noroaie, iarba. Este sensibila treaba cu motocicleta veche, in pustietate......hmmmm. Incerci o data dar a doua oara parca te gandesti de doua ori. Cand te duci la mama naibii departe de lume unde nici retea la telefon nu ai, ar fi bine sa ai si o motocicleta pe care sa te poti baza in mintile ei si USOARA ca sa o poti manevra usor in caz de pana motor. Nu este prea frumos cand te lasa ambreiajul la Pegaso pe Tabla Butii, te faci cu un BMX de 180kg......... NU te zgarci cand alegi o motocicleta de offroad/enduro/cross s-ar putea sa iti para rau exact cand nu te astepti.
  15. Folosind varianta cu remorca vei avea si posibiliatatea (obligatoriu din punctul meu de vedere) de a purta echipament adevarat pt noroaie, nu o geaca si pantaloni enduro touring. Echipament care te protejeaza perfect raportat la destinatia lui, echipament care te-ar deranja la drum intins si pe care nu l-ai folosi, deci nu te-ai proteja la fel de bine pe offroad atunci cand vei iesi de pe asfalt.
×
×
  • Create New...