Jump to content

Bigfoot

Super Membru
  • Content Count

    1,292
  • Joined

  • Last visited

About Bigfoot

  • Rank
    DURACELL

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.youtube.com/user/njvog?feature=mhee
  • Yahoo
    njvog@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    BMW R1200R / Kawasaki KX450F
  • Numar Moto
    Personalizat
  • Club
    Singur pe drum.....

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    XT125R, XT660Z, Husqvarna450SMR, Pegaso650 MX, Pegaso650 I.E.
  • Interests
    Orice are o gramda de NM la o turatie cat mai joasa.
    Motociclete, plimbari, enduro, mecanica.

Recent Profile Visitors

1,792 profile views
  1. Ciudat. Eu in sectoarele 2,3 si 6 nu am simtit nici un fel de problema in ceea ce priveste aderenta iar cu auto(175mm, 215mm sau 255mm latime) zero probleme de aderenta in zona Unirii, Piata Alba Iulia, Vitan, blv Basarabia. Probabil conteaza si presiunea, dot-ul etc. Pe Iuliu Maniu noul covor asfaltic este mai aderent vs versiunea veche 2018 cand au inceput lucrarile. Ride & drive safe!
  2. Si eu trebuie sa schimb ambreiajul dupa ultima tura pe Transfagarasan in 2. Pe mine m-a tinut 45000km, acum doar cu 1-a si 2-a mai tine ambreiajul 100%.
  3. ? Nu vad care este problema ta. O masina din afara RO trece prin RAR iar samsarii daca vor sa o vanda si te vad hotarat pe masina, rezolva ei tot, tu doar iti iei masina cu cele doua hartii rezolvate de ei, care pana la urma sunt responsabilitatea lor, ca le merge cu aerieni care iau masina asa pe ochi frumosi fara RAR este altcv. Depinde si de situatie sau samsar, asta al meu o fi fost disperat sa o dea.... Nu inteleg rostul comentariului tau, are un iz cam de gargara. Eu am discutat le topic cat de cat. Bo$$... Whatever.
  4. Daca samsarul scoate el cartea este excelent. Cum a zis cineva mai sus, este scoasa in "blank" si se completeaza atunci cand exista un proprietar cu intentie de inmatriculare in RO. Daca o vrei pe post de bibelou ai carte RAR in "blank". Samsarii in mod normal scot cartea si certificatul de autenticitate. Daca TU te duci la RAR sa le faci tu poate dura chiar ai 2luni. Samsarii au ei metodele lor si ai cele doua hartii a doua zi. Am cumparat acum 1sapt un DS4 si am vzt cum lucreaza ei.
  5. Pazea la offroad cand vine vb de motociclete trecute de prima tinerete. Eu m-am mai prostit cu Pegaso 650 la offroad, cum sa zic cand merge este excelent zici bai ce chilipir am facut, DAR cand nu iti porneste la baza unui deal, te uiti in jurul tau copaci peste tot , drumul asfaltat la 8km.........iti cam vine sa ii dai foc, mai ai si 180kg de manevrat, pe damburi sau noroaie, iarba. Este sensibila treaba cu motocicleta veche, in pustietate......hmmmm. Incerci o data dar a doua oara parca te gandesti de doua ori. Cand te duci la mama naibii departe de lume unde nici retea la telefon nu ai, ar fi bine sa ai si o motocicleta pe care sa te poti baza in mintile ei si USOARA ca sa o poti manevra usor in caz de pana motor. Nu este prea frumos cand te lasa ambreiajul la Pegaso pe Tabla Butii, te faci cu un BMX de 180kg......... NU te zgarci cand alegi o motocicleta de offroad/enduro/cross s-ar putea sa iti para rau exact cand nu te astepti.
  6. Folosind varianta cu remorca vei avea si posibiliatatea (obligatoriu din punctul meu de vedere) de a purta echipament adevarat pt noroaie, nu o geaca si pantaloni enduro touring. Echipament care te protejeaza perfect raportat la destinatia lui, echipament care te-ar deranja la drum intins si pe care nu l-ai folosi, deci nu te-ai proteja la fel de bine pe offroad atunci cand vei iesi de pe asfalt.
  7. Incepi sa prinzi gustul pamantului. Frumoase excursiile tale. KTM 690 enduro poate ar fi unica varianta. Eu am avut XT660Z Tenere 2008, este o motocicleta capabila off road, cam grea 200kg la plin dar si tu trebuie sa fii masiv si cat de cat antrenat. Eu m-am descurcat 35.000km cu ea, 5000km poate am facut pe offroad cu ea daca scazi sub 15km/h trebuie sa ii faci fata, sa o contrabalansezi si sa te implici fizic, peste 15km/h merge din inertie, am fost la Babe, Costila, Cruce cu ea, pe vremuri. Daca ai o statura solida te poti intelege cu Tenere. DRZ400 l-am incercat pe vremea cand mergeam cu XT660Z Tenere ( care este departe de a fi puternica ) si mi-a parut ca merg cu o lesinatura.......acum fiecare cu gusturile lui si simturile lui. Ai un buget de 5000euro banuiesc. Daca ai unde sa tii o remorca, ia in calcul si varianta unei motociclete adevarate de teren plus o remorca. Nimic nu se compara cu o descarcare la maxim pe teren si apoi obosit(in sensul placut/pozitiv) fiind sa te intorci linistit acasa, imbracat lejer cu muzica, aer cond/caldura, scaun incalzit, depinde de sezon, o placere/relaxare drumul spre casa indiferent de anotimp sau de conditiile meteo, un fresh de portocale , cruise control pana la destinatie, 0 stress sau disconfort. Ti-ai facut damblaua 3h pe noroaie si te intorci linistit acasa "reaumatism free". Think about it
  8. 70% merg la circuit, deh este aproape de B si fff bine organizat 30% la enduro zona PH. Nu am incercat armura in adevaratul sens al cuvantului insa ma bazam pe o geaca foarte aerisita si subtire de moto ce continea protectii. Domne, era cam cald inclusiv acum pe circuit la Ciolpani seara. Sambata asta mi-am luat de langa Titulescu: Platosa + cotiere: http://www.motor-inn.ro/protectie-cot-thor-sentry-elbow-guard.html http://www.motor-inn.ro/protectie-trunchi-thor-guardian-black-red.html Evident am plecat dupa aceea la Ciolpani sa profit de ziua frumoasa si sa vad cum ma simt cu noul echipament. Din punctul meu de vedere este superb cu platosa si cotiere, in primul rand exista un confort termic foarte bun iar il doilea rand esti liber sa te misti nici nu ai zice ca ai echipament pe tine.
  9. Salut, Mai trebuie lucrat/structurat site-ul cu informatii. Eu am urmatoarele intrebari: 1) Cat costa ziua de inchiriat moto pe traseele voastre. 2) Oferiti ceva echipament? 3) Care sunt datele exacte im care voi iesiti? Ce traseu utilizati ca si grad de dificultate. 4)Lucrati cu o pensiune ceva? Intreb pt ca eu as dori sa vin cu cineva pt a ii arata ideea de enduro. Daca venim eu vin direct cu remorca si moto mea. Ma intereseaza o locatie safe in care sa pot lasa de ex remorca si moto. Astept un raspuns.
  10. Bigfoot

    Legenda

    In weekend am implinit impreuna 44.000km, ne-am plimbat prin zona Campinei, Telega, Bustenari si am facut cateva poze si filme. Saua noua este excelenta 10cm in plus se simt, stau mai bine pe motocicleta, s-a dus pozitia de Yoga, acum am 900mm inaltime la sa. » Post actualizat in 15 Oct 2018 22:16 Im sfarsit am scapat de caldura si nu ne mai chinuim pe motocicleta sa ne topim aiurea, vremea acum imi pare excelenta de moto. 13/10/2018 ora 7:20 ne urcam pe moto si invartim roata, coburile sunt puse plinul facut echipamentul de iarna imbracat. Prima oprire o facem la Rasnov 3grade Celsius, dupa ce trecem pe langa etapa V-a din campionatul national de enduro-cross, lasa alta data il plimb pe Kawa, hai sa mai scot si boxerul din garaj. Stam ceva timp in Rasnov apoi plecam catre Fagaras prin Poiana Marului, drumul acceptabil, suspensia este setata Confort cu 2 persoane, face fata destul de bine, nu ma pot plange. A doua oprire o facem la Fagaras unde si alimentam 15litrii, ca tot veni vb de benzina, consumul mediu a fost de 7% pana la Balea Lac, 6,5% Balea Lac-Pitesti si 10% Pitesti-Bucuresti, consum pentru doua persoane plus bagaje laterale. Ajungem pe Transfagarasan, partea cu Sibiu, ESA o setez in Sport cu 2 persoane, ne jucam un pic si din pacate ne oprim intr-un singur loc sa facem poze pe asfalt, apoi continuam pana la Balea Lac. In sfarsit ajunsi zicem sa facem si noi o poza mai de sus asa cu lacul si cabana, in fine urcam noi ce urcam si tot zicem hai inca 10 minute mai sus si tot asa si uite ca ajungem pe VF Buteanu la 2507m la ora 17:00, apoi ne intoarcem deloc grabiti la motocicleta. Ora 19:10, temperatura 5grade Celsius aproape intuneric ne urcam pe moto si plecam catre Pitesti unde mai facem o oprire, apoi la intoarcere mergem frumos pe A1 in spatele unui E-klass care ne-a deschis superb drumul cu ajutorul xenoanelor lui. Ora 12:30 14/10/2018 ajungem acasa si ne trezim a doua zi satisfacuti ca am avut o zi superba de plimbare + aventura de pe VF Buteanu, de neuitat. Sincer mi-a parut rau ca nu am luat masina+remorca cu mine, mai ales atunci cand s-a intunecat, dar asa macar l- am mai scos si pe "' asta mic" din garaj la drum lung 537km. Batranica mea fabricata in 2007 si inmatriculata in 2009 se tine bine, anvelopele Pirelli Angel GT au fost excelente raportat la stilul meu de mers si masa ansamblului nostru iar saua modificata de 900mm excelenta, cred ca puteam sa mai bag inca 30-50mm dar si cu 900mm e ok, adio pozitie de Pilates sau Yoga pe doua roti. Totusi................tot la enduro sau motocross (TCS Ciolpani) parca este mai frumos decat pe asfalt, in timp gusturile se schimba.
  11. Simplu mers in lene sau noaptea. Eu fac des pe DN1, B-Campina si retur si am facut un experiment la 80km/h constant : R1200R 6-a 4,7% noroc ca aveam castile la mine. Renault Symbol 1.5dci 5-a 2.8% 330D N52 manual 6-a 4.0% iar la 100km/h relativ constant 4,7% » Post actualizat in 10 Oct 2018 17:15 N52-ul la "rupere" B Piata Baneasa-Kaufland Campina = 30min cu tot cu statie si waze a luat 7,4% la dus. » Post actualizat in 10 Oct 2018 17:18 Viteza medie 171km/h, bine datele astea erau in BC probabil pe pompa consuma mai mult.
  12. Mama... Asa tare s-a mers? Nu stiu Lepsa nu am mers niciodata pe acolo nici macar cu auto. As mai adauga o categorie, aia care dupa ce mananca deobicei la jumatatea drumului, se desumfla total cand se urca inapoi pe moto. Dupa o masa buna, ma gandesc.... Pfff dc nu am venit eu cu platforma ca sa se aseze carnatii mai bn in stomac ) Cum zicea un coleg The Menthalist parca moto este si o refulare, nu neaparat o pasiune. Civilazata discutia, diplomata let's agree to disagree.
  13. Off topic. Nu are trb marca vehiculului, sunt mai multe nivele de securitate in raportat la responsabilitatea ta/functia ta. Ala vinde gogosi.Pe platforma industriala(nu in parcarea din fata) vezi Suzuki-uri, Passat-uri, Hyundai ce are fiecare. Vrajeala pura ce ti-a spus colegul tau. Accesul auto se da raportat doar la functia pe care o ai sau la misiunea pe care o ai pe platforma.
×
×
  • Create New...