Jump to content

Bigfoot

Super Membru
  • Posts

    1,519
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.youtube.com/user/njvog?feature=mhee
  • Yahoo
    njvog@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Kawasaki KX450F / Scorpa TY125
  • Numar Moto
    Personalizat
  • Club
    Singur pe drum.....

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    XT125R, XT660Z, Husqvarna450SMR, Pegaso650 MX, Pegaso650 I.E.,BMW R1200R
  • Interests
    Orice are o gramda de NM la o turatie cat mai joasa.
    Motociclete, plimbari, enduro, mecanica.

Recent Profile Visitors

3,435 profile views

Bigfoot's Achievements

  1. Da, aveam 6bar (mult) back pressure cand am luat masina. Acum nu am apucat sa mai verific cati bari are. Merg destul de mult pe extraurban, dar in regimuri tranzitorii in 50% din cazuri. Acum doar daca e tinuta in sarcina cu 6-a la 3700-4000rpm in acest interval tinuta asa incepe sa apara warning-ul respectiv. Inainte facea "prematur" asa si in 4-a sau 5-a sau in orice kickdown mai serios, hop aparea warning-ul, insa in ultimii 2000km a disparut efectul. In oras nu am primit mesaje dar nu prea sta masina in oras. Nici in coada de pe DN1 din Busteni cand stai 40min nu da mesaje.
  2. Citroen C5 Tourer 3.0HDI 2012 Un DPF Ridex & altele costa 1200-1500ron super decent. DPF sau FAP original nu exista deorece s-au vandut putine 3.0HDI, trebuie facut dosar de urgentare si asteptat sa vina cand o fi sa vina pt o suma modica de +5000ron........dar poate sa vina in 2 luni sau in 8 luni. https://www.prodpf.ro/servicii/?gclid=Cj0KCQjw9MCnBhCYARIsAB1WQVUxtEG4UK7nv_c2W5-BZucMidtPgJgnwiUTS0F5UR837lDQ6qxND0MaAr2GEALw_wcB i-am gasit pe astia pe net. Inclusiv resoftata ii voi pune DPF nou sau il curat pe asta. Nu imi place sa vad masini care merg pe lemne in trafic, mai ales cand prinzi unu din asta de merge pe coceni, pe drum cu o singura banda pe sens si linie continua Nu, dar...se lucreaza fizic pe masina, se scoate piesa se spala piesa se monteaza piesa. Lego. Vulcanizare style, de aceea nu inteleg de ce conteaza daca e Trabant sau Maybach.
  3. Eu caut un serviciu nu un mecanic. Exista vulcanizare de Opel sau de Nissan? Eu nu caut mecanic, eu caut o firma probată de tine de voi daca este cazul care a putut să ofere servicii bune pe tema DPF wash. +50% alt DPF OEM
  4. Salutare dragi motocicliști, În calitate de "diesel redneck" am luat o mașină SH evident, de care sunt foarte mulțumit din toate punctele de vedere, nu e topic de jale asta. Nu este cu adblue, nu este cu injector separat pe DPF, se regenerează cu postinjectii. Mașină a fost cumpărată de noua din Ro și folosita in Ro. Are 228.000km acum, eu am luat mașina de 6luni (8000km cu ea), o folosesc 90% extraurban, in regimul meu de condus on/off, nu sunt vitezoman neapărat, dar dacă am de depășit sau de atins o viteza anume, sudez accelerația de podea, pentru acele momente. Nu îmi place să pierd timpul, să aștept. Bun. La început îmi dădea DPF nu eroare, când eram cu ea "in talpa" gen 90-150, in jur de 140-150 incepea să apară warningul in speta după câteva secunde de talpa, nu am cronometrat, dar înțelegi voi intervalul de timp aferent unei accelerații. Apoi după o vreme aceste warning-uri s-au mai rărit ca si cadență, si apăreau pe la 170 tot așa după câteva secunde de talpa. Eee in ultima vreme pe autostrada strict in talpa grea la viteze mai neortodoxe dupa ce sta 20sec in talpa uneori mai apare acest de DPF. Sa zicem că stilul meu de condus a curățat cat decât DPF-ul și îl va mai curata probabil. Mecanicul meu abia așteaptă să o resoftam și să îi anuleze tot.....bine, clar o voi resofta, însă vreau sa o păstrez din fabrica cu DPF pe ea, in primul rand pt că este mult mai silențios un eșapament cu DPF vs unul non-DPF, plus că nu vreau să miroasă urat și sa fumege. Totuși nu merge pe lemne. Dilema mea este legată de companiile de spălare/curățare DPF, daca voi aveți ceva experiență daca îmi puteți recomanda ceva. Poate sa fie și în afara Bucureștiului nu mă deranjează distanta. E ceva de capul acestor companii? Voi după apelarea la o astfel de companie sunteți mulțumiți? A reușit mașina să facă macar 80.000km după DPF clean? Adică stau să îmi pierd timpul cu așa ceva? Sau mă duc direct și iau un DPF OEM? Un DPF aftermarket este "irelevant" ca și costuri, fata de cel de fabrica, însă mecanicul mi-a zis că tot ce era cu DPF aftermarket, nu își făcea regenerare, din ce a prins el, de aici probabil și "reflexul" sau de DPF off
  5. Eu am avut R1200R de nou luat, si mi-a cazut cutia de viteze si grupul spate pana in 35.000km. Cutia a fost in jur de 3000e (garantie) si grupul spate a fost schimbat cu 6100ron in 2012. Este adevarat ca merg putin mai sportiv sa zicem, insa piesele care cedeaza sunt scumpe. Cand ai 3000e nu poti sa iei BMW. O pereche de anvelope si accesorii Wunderlich te duc LEJER 1500e. Este ca si cum tu ai toti banii 25.000e si NU iti cumperi Skoda Octavia, dar iti cumperi Porsche Cayenne 2012. Iti cumperi BMW doar daca esti OK cu ideea ca daca se strica, zboara miile de euro, altel NU ai ce cauta la capitolul moto BMW.
  6. Eu as sta departe de BMW_uri. Sunt motociclete foarte bune, foarte misto, OZN-uri fata de muritorii de rand Honda Suzuki etc, insa un BMW serios trebuie sa fie unul mai nou, adica unul detinut de o persoana potenta financiar care schimba piesa, nu care mestereste. BMW-uri la 3000e, cumva imi spune ca au fost detinute la randul lor de alti "studenti" care au legat cu sarma si lipit cu guma de mestecat cand ceva s-a stricat. Poti sa iti cumperi un BMW la 3-4mii euro doar daca mai ai bani ca sa il pui la punct, atunci cand va pica ceva. De aceea am zis Honda NTV 650 sau 700 Deauville, este un Logan practic. Sigur in 3-4mii euro gasesti si Yamaha FJR1300 din 2002 gen dar aia s-ar putea sa te streseze putin financiar, raportat la cat esti tu dispus sa cheltuiesti. Cat despre transmisia finala, lantul il folosesti la Trial/Motocross/Enduro/Superbike, in rest pe sosea pe asfalt o transmisie pe lant, iti provoaca overall costuri nejustificate(kit de lant+spray lant), face zgomot (mare) la rulaj fata de o transmisie finala pe cardan si te mai ingenuncheaza la fiecare 600-1000km cand trebuie sa intinzi lantul...............foarte "smart" transmisia finala pe lant, la mersul pe sosea ce sa zic.
  7. Honda Deauville 650 sau Honda Deauville 700(asta din urma este putin mai scumpa), in Bugetul tau. Incearca si Yamaha BT1100 Bulldog, vezi cum te simti pe ea. O motocicleta cu cardan te scuteste de timp pierdut efectiv aiurea cu intins lantul curatat lantul + costurile aferente spray de lant si kit de lant.
  8. Un incepator NU are ce cauta pe o motocicleta grea., cu o masa mare. Un chopper/cruiser este efectiv un asteroid pe doua roti. Incepe pe o Yamaha YBR 125 Custom, macar 10.000km sa iti faci reflexele, apoi treci la categoria tancuri. A incepe cu 120-130kg masa a motocicletei, este ca si cum ai invata schiezi pe o panta lina fara a cara bagaje/ghiozdan. A incepe cu 200-300kg masa a motocicletei este ca si cum ai invata sa schiezi pe o panta abrupta cu frigiderul in carca. La 1.80 daca nu discutam de o jucarie de 125cc ar trebui sa ai o motocicleta mai ales daca e chipper/cruiser adecvata costitutiei tale, motocicleta care din pacate este grea ca masa, total contra indicat pt un INCEPATOR. Spun asta pt ca deobicei cruiserele mici ca si cilindree sunt pt oameni de statura mica.
  9. Probabil ca si voi il urmariti pe acest om Misha Charoudin pe YouTube. Na poftim minunea japoneza RWD S2000, nu ajunge briosa franceza, de generatie similara FWD Clio 2 Sport PH1, ambele 2.0 aspirate. Fanii Honda sa nu sparga ecranul la minutul 2:30 Mie mi-a placut momentul la minutul 8:47 . A se vedea la minutul 7:00 reactia celor doi, maxima, "loading...." gen , te dai tu jos sa o impingi? "sport". Si uite si o tura cu X6M G06. Dupa cum am zis si in alt post mai sus eu mergand cu 3.0d (4x turbo)..........tehnologia si conceptia sport din fabrica a sasiului si pachetului general face ca un GARAJ din asta 4x4 sa stinga la lumina cam la orice jucarie considerata sport (roadsetere 2.0), stabilitate, putere, raspuns etc.
  10. Ai dreptate referitor la industria auto, canta maneaua dupa cum cere publicul. Totusi nu stiu daca este valabil si in cazul unui X6, poate in cazul unui X1 X3, care sunt submotorizate 1.5 2.0. Eu am avut sansa sa merg pe Transfagarasan Vidraru - Cartisoara cu X6 G06 3.0d 4turbine, X6 5.0d scrie pe hayon. Nu este masina mea, nu pot cheltui atat pe o masina acum, si nici nu este genul meu SUV-ul ca si specie. TOTUSI, dupa ruta aceea, te dai jos din masina si incepi sa iti pui intrebari, bai cum merge "duba" asta in halul asta. Transfagarasanul il stiu bine il fac de 8x pe an in medie just for fun, imi place sa scot untul din masina pe viraje, indiferent de masina pe care o iau. Mai..........cred ca trebuie incercata experienta cu un X6 5.0d (probabil ca X6 4.4t este mult mai tare)..........no comment. Am condus si RCZ si MX5 2008 2.0i cu plafon metalic hardtop (o singura data) pe ruta asta, nu pot sa zic ca m-am plictisit insa .......mmmm nimic wow, zgomot mult redline, astepti si astepti si astepti, MX5-ul cam fugea de fund, RCZ-ul mult mai stabil si serios pe viraje, mai rapid. Cu un X6 G06 5.0d te caki pe tine daca tragi de el pe viraje, simti ca ceva "e anormal de bine" stabil, si din sasiu si din anvelope, sigur are si el X+1 sisteme, dar toate masinile au X+1 sisteme din 2010 in sus. Motorul super prezent, prea prezent as putea spune, irelevanta treapta de viteza trage la fel de hotarat si daca urci si daca esti pe plat. Nu exista momente moarte sau ezitari. Nu astepti "sa traga" ca la coada de la posta romana, nu exista asta, si spun asta raportat la alte motoare de 3.0d, nu il compar cu 2.0i sau 1.6t. Ca avea 1500rpm sau 3500rpm, panta de urcat sau nu.......masina tragea fara scrupule. De aici intrebarea mea domne..........ce facem cu MX5 oare este masina sport? Poate fi depinde de reperele fiecaruia. Sau daca MX5 este masina sport, atunci M2 F87 ce este? Ktm X-Bow ce este? Ok KTM-ul este un pic cam extrem sa zicem si este stupid de scump. Eu inteleg golaneala de-a latul, dar asta o poti face si cu 118d - 320d cu anvelope uzate, inteleg sentimentul si FUN-ul, insa FUN-ul nu inseamna neaparat sportiv/sport. Probabil ca 50% dintre noi ne-am dat de-a latul mai ales iarna cu masini de familie/naveta gen seria1 seria3, C class. Nu iti trebuie Honda S2000, Nissan Silvia sau BMW Z4 ca sa te distrezi "tembel" baieteste de-a latul. Unii dintre noi poate au incercat si cu Lada 1500 asta, aia fugea doar pe asfalt ud cu ceva praf pe el. Poate ca un Jeep Grand Cherokee poate fi considerat pe bune camion, am mers si cu asa ceva. Insa.........bai nene anomalia aia de X6 G06, pe mine m-a facut sa simt ceva la volan, sa ma sperii, sa ma bufneasca rasul pe acel drum. Cu MX5 sau RCZ mai ales cand urci ai momente.......gen "a few hours later". Poate ca era entuziasmul initial, poate ca am eu o parere preconceputa proasta despre "scutere" RCZ sau MX5 (motorizari Shimano), nu stiu a fost o experienta memorabila, arata a camion/duba/garaj pe roti cum vrei tu sa ii spui, bai dar merge masina aia in mare mare mare fel pe serpentine. In baza experientei mele fizice cu masinile, bate la fund din oficiu MX5 sau RCZ sau alte jucarii, poate ca nu stiu eu sa conduc, o sa zica unii...........o fi si asta......eu stiu. Incercati un X6 G06 din asta pe serpentine si vedeti ce simtiti. Este o comparatie Mere cu Pepeni, insa pachetul final dicteaza, un pepene scump (camion) merge mai bine ca un mar low end entry level, medium level, eu asta am simtit in calitate de "pacatos". Ce vreau sa zic este ca in prezent tehnologia a evoluat atat de bine incat "icon-uri" gen S2000, Silvia, sunt "niste rable" cu ghilimelele de rigoare, comparat la ceea ce poate face un BMW Z4 2.0turbo sau un RCZ R (1.6t 270cai), Megane RS Trophy 300cai 4control (ala de vireaza si cu spatele). S2000 sau Silvia fiind total irelevante in comparatie cu un M2 de exemplu, dar asta este scump rau, nu este pt clasa de mijloc. Tehnologia "maltrateaza" si modifica anual standardul de masina sportiva, ridicand nivelul. O masina din aceeasi clasa din 2005 este ..........irelevanta in fata performantei unei masini din 2020. Cine se gandea in 2005 ca un X6 din 2021 atinge si depaseste performanta dinamica a unui "kart" din 2005. Ar trebui sa facem o intalnire la Amckart cu cei de pe forum. Eu mai trec pe acolo din cand in cand. Cred ca iau kartul de 16 cai? sau ceva de genul, distractive paraitorile alea.
  11. Da il urmaresc pe Jason Cammisa, insa nu ii impart in totalitate opiniile, chestie normala, fireasca, tine de gusturi, asta nu inseamna ca nu ii apreciez clipurile si punctele de vedere. Pt mine de ex valoros este sa traga masina de jos la repriza, diesel/electric style si sa te iti lipeasca obrazul de geam cand iei viraje (Subaru Style), eficient sa zicem, fara scandal de-a latul exagerat. Nu ma int, rpm sunetul X Y Z, mult zgomot pt nimic. Adevarat cu patura de mijloc, universal valabil in orice domeniu nu doar auto.
  12. Ai mentionat de Raduta si m-am gandit ca erai in trupa care facea "naveta" Snagov-Bucuresti cu 125-urile "in blana" cu 94km/h la mine atat ducea hotarat 125-ul apoi, aveai timp de o pizza si un suc intre 94km/h si 100km/h, cand era cazul sa ajunga la 100km/h.
  13. Eu la așa ceva am crezut că te referi, ca mașină sport sport pur sânge, daca o mașină polivalentă coupe nu intra in calcul. Cum judeci, sau cum ar trebui judecat oare o mașină sportivă sau mașină sport in cazul următoarelor. Mazda MX-5, Mégane RS, X6M. Eu nu cred, sau nu înțeleg cum poți declara un MX5 mașină sport, când un FWD Hot Hatch, o scoate la tabla "din oficiu", pe același traseu, sportiv vorbind, ce sa mai zicem de un SUV sportiv X6M sau Alfa Romeo Stelvio 2.9t. Adică când o "anomalie mișto" X6M/Stelvio nu are ce discuta cu tine, cum te poți declara mașină sport, pt că ai două uși, motor frontal și propulsie......e cam "fake". Poate că un Porsche 911 este de drept și corect considerat mașină sport, pt el la randul sau scoate la tabla un X6M sau un Stelvio. Teoretic KTM X-Bow ar fi mașina aia sport, restul menționate mai sus fiind niște mașini puternice cu un șasiu adecvat destinației polivalente, fun pe viraje/track si daily driver. Așa mai îmi vine in minte un model de mașină polivalentă nu neapărat sport pur sânge, Morgan Aero 8, concept similar cu MX5, doar că reprezentat corect/adecvat în realitate 4.4v8 cutie manuala, propulsie și 1200kg, așa da Am înțeles ideea de fun la care trebuie sa muncești puțin, dar aici cred că intră și un Citroen C2 VTS, dar asta nu poate fi catalogata ca fiind mașina sport sau sportivă, cel puțin la standardele actuale 2023 mașină pt exercițiu de îndemnare, precum un MX5. Clipul asta tratează destul de corect problema subiectivă a unei mașini sport sau polivalente fun, la un buget omenesc.
  14. KTM X-BOW merge? Cauta cu atentie, sigur gasesti tu acolo un buton
×
×
  • Create New...