Sari la conținut

Yamaha XJ900

EX+
  • Număr conținut

    30
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.motortuning.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Tg. Secuiesc
  • Carnet moto din
    1991
  • Motocicleta
    Yamaha GTS 1000 ABS
  • Numar Moto
    CV 04 HBG
  • Club
    Free Frog's Riders

Informații profil

  • Motociclete detinute
    MZ ETZ 125 MZ ETZ 250 Cagiva Elephant 650 Aprilia Pegaso 650 Yamaha XJ 900 Yamaha GTS 1000

Vizitatori Recenți Profil

300 citiri profil

Yamaha XJ900's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare la toti! Acum m-a sunat un prieten ca este discutie aprinsa in legatura cu Metabond pe site. Eu de 6-7 ani vand aceste produse, in timp a devenit un hobby adevarat pentru mine. Partea de afacere nimeni nu spune aici, dar trebuie stiut ca multi incep ca "afacere" dupa servici, care dupa 1-25 ani de munca va deveni principalul venit al familiei. In acesti ani s-a format o retea de 850 persoane, dintre care unii castiga frumos sau foarte frumos, unii putin sau deloc. Depinde de fiecare cum recomanda mai departe produsele aflate pe paleta (tratamente, vaseline, uleiuri, tuning motor, etc) Pentru cei care se intereseaza de motoare, tuning motor, etc., si crede ca in cercul lui de cunostinte poate sa promoveze mai departe, trimiteti-m un mail pe office@motortuning.ro si eu trimit informatii suplimentare si modalitatea de lucru. Numai bine! Nyaguly Sandor 0267-36 36 96 0744-86 16 27
  2. Aditiv de benzina: METABOND MEGALENE – PRODUS PENTRU TRATAREA BENZINELOR Produsul METABOND MEGALENE este un aditiv pentru tratarea benzinelor pentru motoare cu explozie. Acest produs este un dispersant multifuncţional, cu acţiune de poponeataăţire, pe bază de hidrocarburi, care arde fără cenuşă şi nu conţine fosfor. Testele de motor efectuate pe scară largă au confirmat rezultatele pozitive în ce priveşte gazeificarea combustibililor, împiedicarea formării gheţii, îndepărtarea diverselor depuneri de pe supapele de admisie şi nu modifică cifra octanică a combustibililor. METABOND, agentul de reducere a frecării se leagă chimic de atomii materialelor tratând un strat de penetraţie microscopică pe suprafaţa metalelor. Datorită efectului de superfinisare a produsului METABOND, suprafeţele care sunt în contact vor asigura o etanşare foarte bună, iar suprafeţele interne ale galeriilor de admisie devin prin poponeataăţire netede. În acest fel scade turbulenţa aerodinamică mărind puterea motoarelor. METABOND MEGALENE, recomandat pentru tratarea benzinelor poate fi adăugat în orice tip de benzină, chiar şi în benzinele fără plumb utilizate la motoare cu catalizator fără să existe pericolul distrugerii lor. Avantajele folosirii produsului METABOND MEGALENE în cazul utilizării sistematice conform prescripţiilor: • curata chiuloasa, carburatorul şi tratează sistemele de injecţie; • Îmbunătăţeşte arderea, mărind puterea motorului; • poponeataăţă rezervorul şi conductele de benzină; • Împiedică depunerea calaminei; • Dizolvă depunerile de pe supape; • Îmbunătăţeşte gazeificarea combustibilului scăzând totodată emisia gazelor nocive; • Împiedică diluaţia cu aer fals; • Scade colmatarea uleiurilor în segmenţii pistoanelor; • Este anticorosiv, împiedică formarea ruginii, măreşte viaţa motoarelor, scazând uzura lor; • Neutralizează acizii; • Uşurează pornirea la rece; • Scad cheltuielile de întreţinere; • Aduce o economie de combustibil de 3-10%; • Elimină autoaprinderea la oprirea motoarelor; • Elimină formarea dopurilor de gheaţă în instalaţiile de alimentar. Limitează uzura pieselor metalice tratate! Modul de utilizare : METABOND MEGALENE la început, pentru primii 200 l de combustibil se adaugă 20 ml la 40 l combustibil. Pentru un efect spectaculos se pot introduce 50 de ml chiar în carburator. După aceea se vor adăuga 10 ml la 40 l benzină. METABOND MEGALENE se poate amesteca cu combustibilul înainte de introducerea lui în rezervor, dar se poate introduce cantitatea recomandată şi direct în rezervor, înaintea alimentării cu combustibil. Atenţie! METABOND MEGALENE este inflamabil, de aceea trebuie evitat contactul direct al produsului cu focul deschis. Produsul este verificat şi certificat RAR. Pret lista: 81.90 RON cu TVA, discount club motociclisti 10% = 73.70 RON cu TVA inclus, destinat pentru 500 litri benzina. Daca faci un calcul, costurile sunt aproape inexistente, fiindca trece un timp pana cand consumi 500 litri benzina! Se poate cumpara chiar si 2 prieteni. Numai bine, Sandor Daca vrei sa cumperi, te rog trimite un fax cu aresa ta completa la 0267-363696 (FORTE SRL) sau e-mail la office@motortuning.ro Multumesc pentru intrebari. 1. De 6 ani de zile de cand promovez Metabond, m-a instruit destul de bine in tribologie. Nu sunt inginer, am terminat doar management, dar din cauza ca ma intereseaza si este si un hobby pentru mine, ma documentez in continuare. Momentan am 600 (!!!) revanzatori in tara cu contract incheiat, care la randul lor promoveaza pe piata toata gama de tehnica de ungere ce avem pe paleta. 2. Reactiile sunt urmatoare: la nivel microscopic, frecarea se produce in felul urmator: rogozitatile suprafetelor se ating (varfurile) si produc o temperatura foarte mare: metalul se topeste si practic varfurile se sudeaza intre ei. Datorita miscarii continue, aceste varfuri sudate in fractiuni de secunde sunt rupte: o parte de metal cade in ulei, iar o parte ramana pe suprafata formand alte rugozitati. Bineanteles aceste lucruri se petrec la nivel microscopic. Ce face Metabond? In clipa cand se formeaza temperatura foarte mare, intra in reactie chimica cu metalul topit, formand o molecula mare, care in acelasi moment nu permite "sudarea" metalului. La miscarea pieselor acest molecula este "impins" in santuri de rugozitate, astfel aceste santuri vor fi umplute cu materialul propriu. Cam asa stau lucrurile. 3. Otelul in continuare va ramane otel, fiindca reactiile se petrec doar la suprafata. Duritatea este mult mai mare, care se pot masura cu aparatele speciale. 4. PTFE este depasit tehnologic inca din anii '70: motoarele moderne au tolerante mici, deci nu are loc unde sa lipeasca. Este permis folosirea lor numai la motoare de generatii vechi, cu o uzura foarte mare (consum de ulei din cauza uzurii > 1 litru/1000 km). Nici un fabricant de motoare nu permite folosirea FTP -ului (sau PTFE), dar permite folosirea Metabondului... (vezi mai sus) Scuze ca te-am plictisit cu tribologie, tu m-ai intrebat
  3. Domnilor, avantaje financiare NU SUNT prea mari pentru mine, accentuezi faptul ca as vrea sa-l incercati, fiindca este foarte bun pentru motoare "suprafolosite": sport, enduro (praf, racire), etc. Dupa cum am scris renunt la 10% din adaosul de 20% (preturile sunt aproape la fel in toata tara, se pot verifica la www.motortuning.ro sau la www.metabond.ro sau la orice reprezentant. Nu toti sunt deschisi la tehnica noua (noua... de 15 ani s-a conceput), deci am inceput discutia in speranta ca unii dintre voi va incerca si va aduce noi clienti (vrand-nevrand cam asa se intampla). Vine primavara!!! Sa ne vedem cu bine. Sandor
  4. Probabil tipul era incepator. Fiecare incepe de undeva... Bineanteles Volvo, Mercedes, VW, Ferrari, Lancia, etc. FOLOSESC Metabond in fabricatie. Avem referinte in limba germana (si traducere), unde recunosc acest lucru. In Romania avem ca clienti cu contracte incheiate Mercedes (Aliat - Tg. Mures), VW ( Autoworld- Cluj Napoca), Volvo Trucks (Brasov), Renault - Nissan (Mida - M. Ciuc), etc. Ei au inceput comercializarea produselor Metabond dupa aprobarea firmelor-mama. Ca referinta interesanta: importatoril de Harley-Davidson din Germania (Big Bike Corners) pune la fiecare motor Metabond. Cu bine Sandor Multumesc, esti singurul care ma sustine. Si noi am pus (cu colegii mei, nu eu singur) Metabond la multe-multe motoare. La inceput la cateva, dupa care ei au adus clienti... Chiar astazi m-a sunat cineva de la Bucuresti, ca a folosit la motorul lui, si ca ar vrea si pentru prietenul... Si la urma urmei aceasta este cea mai buna reclama: clientii multumiti aduc noi clienti. Eu nu am vrut sa fac afaceri de miliarde cu voi, (am lasat jumatate din adaos), am vrut doar sa vi-l prezint o tehnica noua. Poate unii ma va contacta pentru detalii sau intrebari. Numai bine Sandor Salutare! Metabond nu se lipeste, deci nu trebuie sa faci griji din cauza ambreiajului. Face reactii chimice doar cu metalul, reactii care are loc la FRECARI si la TEMPERATURI INALTE, cum foarte bine a precizat cineva de aici. Si Metabond nu este produs de minune, sunt doar niste produse de tehnica de ungere de inalta clasa. Numai bine Sandor
  5. Ai perfecta dreptate!!! La uleiurile actuale nu avem voie sa folosim aditivi de ulei! Fiindca, astfel am strica echilibrul aditivilor aflate deja din fabrica in ulei, si am face mai mult rau decat bine. Metabond nu este aditiv de ulei: desi se pune in ulei, nu modifica structura fizico-chimica a uleuirilor. Uleiul are rolul doar de a transporta pana la metal, unde prin legaturi CHIMICE schimba stratul superficial a metalului, la nivel de molecule. De altfel, nu schimba nici toleranta motorului, deci nu este Duralube sau produsele americane care contin de obicei teflon (sau FTP). Este tehnologie germana de ultima ora, aparut in anul 1991 si s-a progresat pana azi. Nu poti spune ca germanii nu le au cu tehnologie... Cu bine Sandor Metabond nu poate sa inlocuiasca uleiul: nu are calitatile unui ulei. Stii ca in general, un ulei de calitate contine cca 43 aditivi diferiti. Repet, nu "ajuta" uleiul, ci netezeste si innobileaza suprafetele aflate in contact. Incerc sa pun o poza cu suprafata metalica, vazuta cu microscop (marit de 675 de ori). Desi pare neteda, la microscop se vede suprafata parca ar fi lunara. Pe partea de jos, se vede netezirea lor dupa tratament. Cu bine Sandor
  6. Nu stiu cum sunteti voi, dar eu nu am gasit nici manual pentru motorul meu. Este vorba de Yamaha XJ900 din 1986. Stiu ca vi se pare batrana, dar eu IUBESC! Daca cumva gasiti vreun manual, va rog sa-mi scrieti la office@motortuning.ro Multumiri.
  7. Din 1984. Nu am gasit nicaieri. Va rog daca puteti sa ma ajutati. Multumesc office@motortuning.ro Sandor
  8. Vezi la pagina www.motoruning.ro, este a mea, inca in "copilarie". Acolo gasesti deja informatii, dar daca imi dai un mail, pot sa-ti trimit eu descrieri cu preturi. Sandor
  9. Salut! Nici la mine nu apare GSF ci GSX 250. O fi motorul la fel, doar carena schimbata? Eu cred ca da. Daca este asa, pot sa-ti dau codurile la filtre, sau pot sa-i trimit direct. Uite, la CHAMPION apare, cod: X307, pret cu TVA 170.000 lei. ASta e filtru de ulei, iar filtru de aer nu fac cei de la Champion. Trimite-mi un mail la adresa office@motortuning.ro daca pot sa te ajut cu ceva. Bafta multa! Sandor
  10. MIIIIII de scuze, la filtru de ulei m-am referit adinauri!!!!!!!!!!!! Acum caut codul pentru filtrul de aer. Am gasit. CHAMPION cod: J304, pret cu TVA 799.200 lei. Nu este foarte ieftin. Este pe stoc 1 buc. Vezi daca gasesti mai aproape. Codul este corect, raspund pt. ea. Scuze ca ti-am dat adinauri filtru de ulei. Bafta multa Sandor office@motortuning.ro
  11. Iarasi ai dreptate. Anumite tipuri de ulei nu merg la anumite motoare, insa: Yamaha XJ900 din 1984 cere ulei 20W40. Fiind un ulei de calitate inferioara, abia se mai gaseste in comert (numai de ala de 30.000 lei, romanesc) am pus un Repsol 15W50 4T Moto. La rece este un pic mai mic vascozitatea, dar la cald este mai mare: ideea mea era ca, fiind motorul "mai in varsta" sa fie putin mai vascos uleiul la cald (100 grade C). Cu toate ca, la cele 3 schimburi am folosit Repsol, si inainte nu a mancat. A, am pus si un tratament Metabond Gold inca de la primul schimb de ulei. Stii cat s-a schimbat motorul? Merge mult mai silentios, rotund, trage mai bine si consuma mai putin. Eu recomand la toate lumea. Sandor
  12. Salut! Nu stiu care este problema cu filtrul de ulei??? La mine apare foarte simplu, este pe stoc. Sunt din Tg. Secuiesc, daca vrei iti trimit filtrul, dar daca gasesti mai aproape, atunci iti scriu reperul: CHAMPION K301 = 272.000 lei cu TVA inclus. Vezi ca la toate modelele GSX 750 asta merge, deci nu puteti gresi la magazin. Sa nu accepti alt filtru, sau daca da, inainte sa ne consultam. Lucrez de 10 ani cu filtre si uleiuri, cam stiu care-i mai bun. Bafta multa. Mailul meu: office@motortuning.ro Sandor
  13. La exact 1000 km. Stiu ca nu este foarte mult, dar ma supara fiindca pana acum nu a pierdut nimic. La schimbuil de ulei am schimbat si filtrul, fireste, si intr-adevar nu am umplut pana sus, deci dupa pornire si oprire a fost nivelul la mijloc. Ideea cu cardan este foarte bun, nici nu m-am gandit la asta. Verific chiar acum. Multumesc pentru sfaturile tale. Sandor
  14. Am un Yamaha XJ900, cu motor de 4 cilindri. Deja sunt la al 3-lea schimb ulei, pana acum nu a trebuit completat uleiul. Si acuma, ieri observ ca lipseste ulei din ea, am completat aproape 800 grame. Desi: - nu pierde ulei , nu se vede nmimic dedesubtul motorului - nu are gaz la carter, am tras furtunul jos si nu se vede nimic, nici urma de ulei in furtun - nu scoate fum albastru la pornire - deci nu poate fi din cauza simeringurilor de supape - nu stiu unde ar putea...... Ce parere aveti? Manual de service nu am gasit nicaieri, m-am uitat si in forum. Mai precis, pe gratis nu am gasit, pe bani da. Cere 26 $, as plati dar dupa stirea mea din Romania nu se poate plati prin internet. Daca aveti cumva idei, v-as multumi. office@motortuning.ro
  15. Si eu sunt de parere ca canalul de soc are ceva... Infundat sau trage aer fals. Am avut problema asemanatoare cu Cagiva Elefant 650. Prima data am facut distanta la bujii de la 0.6-0.7 la 0.4. M-a ajutat, sa stiti, a pornit mai usor... Dar tot nu a fost stralucit. Dupa aceea am demontat carburatoarele, si am curatat cu SPRAY DE CURATAT CARBURATOR 2+2. Cred ca se gaseste la fiecare statie de benzina. Este foarte important dupa mine, am incercat si alte spray-uri, dar asta s-a dovedit cel mai bun. Nu uita, doar aerul comprimat si cu diluant nu rezolvi mare lucru. Multa bafta Sandor
×
×
  • Creează nouă...