Sari la conținut

SILVIUKAWA

Membru
  • Număr conținut

    15
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    oradea
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Hornet 900
  • Numar Moto
    Bh-44-SYL

Informații profil

  • Motociclete detinute
    malaguti f12.aprilia area 51,kawasaki zxr750,suzuki sv650,cb900f

SILVIUKAWA's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Multumesc de idee...e foarte buna,,,pentru lucrari mici nu doresc sa apelez la service,de ex schimburile (ulei+filtre+placutze) le fac eu dar la lucrari pe care nu le-am mai facut nu imi bag mana.Imi place sa lucrez la motoru meu,nu sunt genu de persoana care nu stie ce este o bujie!!!
  2. Ms de reply desi e total pe langa...asa poti u sa faci la motorul tau...astept pareri de la alte persoane mai EXPERIMENTATE
  3. Buna tuturor. Am o problema micutza la o moto honda hornet 900...imi curge ulei pe la simeringul parghiei de la schimbator.( cate 2-3 picaturi dupa ce fac un drum si opresc).Sterg scurgerea de ulei iar dupa aceea in stationare nu mai curge. Va rog sa imi spuneti procedeul de schimbare a simeringului. Multumesc
  4. Buna. Uleiul pe care l-ai pus nu este bun pentru un motor de turatie care nu este folosit in reprize de --race-.Cu cat vascozitatea creste cu atat uleiul opune mai mare rezistenta.Cred ca fabricantul iti recomanda 10w40,poti incerca Motul 10w40 Ma2 cu ceva tehnologie noua pentru schimbarea mai usoara a vitezelor ( cel putin asa spune reclama).
  5. Buna. Daca se aude un frecat e ok.Daca se aude scartzait metalic si/sau vibratii in pedala de frana sau in maneta de frana atunci placutele trebuie schimbate,freaca ,,fier pe fier,,
  6. Problema e sus la tacheti...nu stiu cum se face reglarea---cu lera sau isi face singur prin presiune de ulei---Mergi la un mecanic si ii spui ca vrei o reglare de tacheti (daca se regleaza manual) si teoretic ai scapat.Pot fi uzate axele cu came,rampa de ungere obturata sau pompa de ulei care nu face presiunea necesara.Am avut zxr 750 si pot sa iti spun ca sunetul de distributie era total diferit,mai gros si metalic.Prima data incearca sus la axa cu came sa vezi ce e pe acolo si dupa aceea restu......
  7. Buna.Am citit topicu si am vazut ca Uzunov nu avea permis specific pt masina pe care o conducea....deci hummeru era peste 3.5 tone......atunci din start trebuia judecata ca si cum nu ar avea permis ,la care se adauga ink aia 3 ani....dar in Romania daca ai mai multe capete de acuzare primesti pedeapsa celui mai mare cap de acuzare.....linistit trebuia sa aiba acolo 7 ani cu executare.S-a facut ceva smenarie si a scapat de incadrarea cu permisu,in rest pedeapsa de 3 ani cu suspendare pt omor din culpa care-----( ,,are anumite valori morale si este un stalp al societatii''' )banuiesc ca asa a spus avocatu ca sa o incadreze asa jos---- e perfecta pentru acest gen de fapta.Mai bine motociciclistii dadeau cu rosii si oua stricate in judecatori si in procurori pentru ca ei poarta o foarte mare parte din vina. ASFALT USCAT!!! PS- UNDE DRACU-I primavara
  8. cablu vine pe langa tubu ala in care intra axu care tine furca,in fata tubului e farul si deasupra ceasurile.
  9. Buna.Am o problema cu acceleratia la sv 650n/2000.Mentionez ca am ghidon mai mare LSL.Cand virez la dreapta se accelereaza singura,am umblat acolo la intinderea cablului unde intra la maneta dar nu am rezolvat nimik.VA rog niste idei
×
×
  • Creează nouă...