Jump to content

HondaSan

Super Membru
  • Content Count

    2,266
  • Joined

  • Last visited

About HondaSan

  • Rank
    Expert

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1977
  • Motocicleta
    HONDA ST 1300 PAN-EUROPEAN
  • Numar Moto
    ???????
  • Club
    AMR

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    inca in colectie:Motoreta Mini-Mobra,Motoreta Riga,Motoreta Berva,Motoreta Carpati,Mobra 50 S,Mobra Hoinar,CZ 125,Jawa 350 Ogar,Jawa 350 model 638,scuter Manet,IJ 49,IJ 56 solo,Ij 56 cu atas,Ij Jupiter 4 cu atas,Ij Jupiter 5,Ij Planeta 5,MZ 125 RT,MZ 175 ES,K 125,K 175,Simson S,Nipru MT 10 cu atas,Nipru MT 11 cu atas,Muravej utilitar,DKW 125 rt,Zundapp 350 DS,Suzuki 500 E,Honda 1300 X4.
  1. Manerul este de la primul model.Cel cu bascula.
  2. Sa-i uram insanatosire grabnica prietenului Geloni ce a avut un eveniment nasol pe la Oradea.
  3. Daca in conditii normale Mobra merge usor cu 70 km/h,cand este pistonul invers nu mai trece de 60 km/h.Dar merge.In 1978 am facut primul tur al Romaniei .1350 km.De rupt segmentii s-au rupr in Bucuresti,langa casa.
  4. Brava.Da ce faci cu doua topicuri identice?Roaga un moderationist sa la unifice. Cat a costat parbrizul?E de vanzare?
  5. Nu bei bere.Priveste atent la prima poza.Observi ca cele doua fante nu sunt pe mijlocul cilindrului?Asa sunt si la piston.Fa proba.Pune pistonul corect cu sageata la evacuare.Vei observa ca fntele de la piston si cele de la cilidru corespund.Pune pistonul invers si vei observa ca fantele nu mai calca perfect micsorand spatiul de acces al amestecului carburant. » Post actualizat in 21 May 2015 18:15
  6. Mai vlade,nu zisei io sa iei un piston sa te uiti la el atent?Drce n-ai facut treaba asta?Evitam discutii care ne tin de la alte treburi.Daca ai sa te uiti ai sa vezi ca fantele de la fusta pistonului sunt taiate dezaxat si anume catre evacuare.Implicit si ferestrele de pe cilindru sunt dezaxate.
  7. @vlad 58.Inainte sa faci afirmatii documenteaza-te.Adica ia in mana un piston de Mobra si priveste-l atent.Vei observa ca fantele nu sunt simetrice.Deci unde nu cunosti nu te baga.Io nu vorbesc din carti.Vorbesc din practica.
  8. O greseala frecventa este si punere pistonului invers adica,cu sageata spre admisie.Merge dar nu la capacitate maxima deoarece se micsoreaza ferestrele de admisie.Deasemeni vezi ca avansul sa fie bine reglat.
  9. Bai da e culmea fraieriei acest proxi,vanzator de tinichele de cea mai joasa speta.A auzit el undeva ca si reclama negativa e ceva.Si merge inainte ,ca netotul,pe aceasta pista.Si cu cat se cearta cu mai multi useri cu atat ii scad sansele sa vanda jegurile alea chinezesti.Vlad zicea ca se fac multe chestii sub licenta in ciaina (marele poluator universal).Ma folosesc de faptul ca sintetic e un baiat de treaba si nu ne injura ,pentru a prezenta una dintre aceste "licente".Am cumparat una dintre cele mai bune baterii de pe piata .Yuassa.Firma de unde am cumparat ,firma mare,serioasa.La bani maxim ,ca sa stam in fata ,sa nu avem probleme .N-a durat un an.E varza.Iata ce se aduce in Romania.Pe aceasta cale recomand Rombat.Daca tine numai doi ani si tot face la raport caitate pret.Asa ca sa nu ne mai abureasca obraznicul ala de proxi cu jegurile lui contrafacute si cu tonele alea de piese de prin cinestiece pivnite.Scuze sintetic si sa stii ca daca as fi avut nevoie de segmenti la motocicleta mea as fi luat de la tine.le vei vinde.Cu precizie.
  10. Ai ghicit.Nu are nicio logica.Nu le da .Pursisimplu.
  11. HondaSan

    Umanitar

    Am fost la Dan si l-am vazut.Arata destul de bine.Moralul mai ales este excelent.Multe pareri de rau pentru nefericitul accident.Sunt sufleteste alaturi de Danut.
  12. Domne,omu are grije de ele. Acu fo cinci ani erau dupa colt.Vazand ca tot dispare cate ceva de pe ele le-a mutat la strada mare.Cred ca e un colectionar pasionat.Nu le da.da vorba lu Urse.Incearca.
×
×
  • Create New...