Sari la conținut

tx9030ax

INACTIV
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Constanta
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    First bike
  • Numar Moto
    CT-09-JTD

tx9030ax's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Gata. Am reparat-o. Nu era cine stie ce filozofie dar drebuia sa gasesc pe cineva care sa o faca din pasiune. Merge si ma bucur de ea. I-am dat jos coburile , parbrizul , cele doua faruri laterale si saua spate. Arata super. Vreau sa gasesc un drag bar ( aviz celor ce vor sa vanda unul) sa il schimb pe asta original si la anu' sa ii schimb aripa spate ( vreau una scurta cu stopurile si nr inmatriculare mutate in lateral - e mai complicat si o las pentru la anu' ). In rest merge ok ; parca arata mai bine. Am mai vorbit cu cineva care a schimbat carburatorul cu unul japonez si cica s-a vazut diferenta ( trecut in wish list). Oricum pentru incepatori si pentru cei ce merg mai mult in oras sau in judet este excelenta ... la banii ei.
  2. Ma gandesc ca in primavara sa o dezmembrez si sa o refac/repar. Incerc sa o fac bobber dar am nevoie de cineva priceput din Constanta. Daca stie cineva as fi bucuros.
  3. De toamna adunate : This bike is a crap . Reparat rulmentul ... dupa 200 km spart ... again. Baiatul care s-a ocupat a spus ca nu are contrapiulita si se strange singur pana se sparge. Am reusit sa scot suruburile dar ... toba a uzat blocul care este din aluminiu. Acum trebuie sa vad cum incarc cu Al sa pot veni cu alte suruburi ( adica dat jos chiuloasa ... etc ). Ma gandeam sa o dezmembrez toata si sa o refac bucata cu bucata ca deh ... ce faci cu mana ta e .... . Daca e cineva prin Constanta care are vreun atelier si e mai priceput poate discutam in primavara. Daca tot o dezmembrez, incerc sa o fac bobber ... e o idee.
  4. Nu cred . Cursa e chiar foarte lunga si nu prea mai lasa loc de " in plus" . Si eu caut limitatorul
  5. Salut , Am un King de 125 cm din 2011 si aproape 1000 km. Merge in general bine dar am avut urmatoarele probleme: Un furtun alimentare fisurat pe drum ( curgea benzina intr-o veselie ) , capac ornament rezervor crapat ? , diverse alte plastice crapate . Cel mai deranjant este ca de curand s-au rupt suruburile de prindere ale unei tobe de blocul motor si culmea , o parte au ramas in interior . Asa ca pe langa zgomotul deranjant , trebuie sa imi bat si capul cum sa le scot . In rest e ok. Ultima treaba : am rulmentul de la directie ( rulmentii si ce-o mai fi in interior ) spart . Offfffffff. Il dau jos si vedem. Nu inteleg de ce nu fac si astia de la FB o treaba pana la capat. O sa caut niste rulmenti mai buni .
  6. Multumesc de informatie. Daca e asa la 125 un maxim 200 cc ar merge. Nu sunt prosti cei de la FB deoarece pe caroseria asta au avut motoare de 125 si 200 cc , cred ca tocmai din aceasta cauza.
  7. Acelasi tip de motor insemnand de 125 , sau monocilindru ca al meu? Cei de la FB au pus pe aceasta caroserie si motor de 200 , deci merge. Dar daca e sa te gandesti am vazut si virago de 125 dar cu doi cilindri ( sper sa nu ma insel ). De modificari nu vorbesc de extreme ci doar ajustari ( o simplificare deoarece are prea mult chineese bling bling ) in timp si o inlocuire a pieselor principale cu piese de calitate. De stantat stiu ca se prind cei de la rar ( experienta neplacuta cu o masina ). Oricum m-am lovit de cateva ori de "profesionalismul" celor de la RAR si fug de ei ca de .... .
  8. Da , cu motorul e mai complicat , mai ales daca vrei legal. Deci sa inteleg ca de cadru sa nu ma ating deloc .
  9. Salut , Am un FB de 125 . Intrebare : Ce se poate modifica legal la o moto ? Nu ma intereseaza ca aspect ci ca si calitate. Ma gandeam sa schimb parte din accesorii cu altele de la japoneze din dezmembrari ( tot de 125 ) .
×
×
  • Creează nouă...