Jump to content

Mihai Florea

Membru
  • Content Count

    239
  • Joined

  • Last visited

About Mihai Florea

  • Rank
    riders.of.the.storm

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    mihai_nightrideer_86

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    constanta
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    fb 125,suzuki gsx 400e,ntv revere 650
  • Numar Moto
    ct-07-dgl , tm-90-cug , ct-08-zpb,ct-95-ran
  • Club
    lonely riders

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    motoreta honda cub 50cc , first bike formula 125 , suzuki gsx 400ez , 2x honda ntv revere 650 88' & 89'
  • Interests
    electronica,muzica,service computere,munte,speologie

Recent Profile Visitors

492 profile views
  1. de incaput stiu sigur ca incape,am citit pe un forum ca si-a mai montat cineva ( in uk si in usa) ,unul pe 93' altii 2 pe 94' si inca unul pe 99' inca nu mi-a sosit pinionul,in 2 zile vine ,au intarziat cu livrarea ca nu era pe stoc , performantele mai de sus le-am realizat cu motoreta stock ( 16/43) am mai dat azi o tura cu reglaju aer carburatie nu la 2, ci la 2,5 ture , dat jos topcase+suportii, bagat la cutie sub parbirz , coborat suspensia fatza din telescoape cu 4 cm , mers distanta dus -intors constanta cernavoda , 157km cu 6 litrii ( era aproape uscat rezervoru cand am pus 10 l
  2. mi-am comandat pinion de atac cu 18 dinti ( de la generatia 5 ) , cel original fiind de 16 . sper sa mai apuc vreme buna sa-l testez sa revin cu detalii pana acum la orice drum la care n-am sarit de 100-110 , 5500rpm si gentil cu acceleratia , consumul a fost de 4,4 % pasagera inclusiv testat la 3 drumuri de aprox 300 km, de la plin la rezerva de fiecare data
  3. pt senzatia de wow => rapoarte scurte deci acceleratie de sportiva . 3 motive , unu fiindca are de unde si cuplu/putere excedentara tot timpul la orice turatie peste 3500 , am avut ntv650 , greutatea e doar cu 13kg in + , iar curbele de dyno sunt absolut identice pana la 6400rpm ( cuplu si hp ) . ntv-u la 4500 avea 100km/h ,asta are la 4700 wtf? => merge supraturata. inclusiv la modele mai noi rapoartele sunt mai lungi . doi pentru o mai mare economie de carburant in trepta a 6-a (depinde si de stilul de mers) si trei...i-am si testat top speed-ul si ajunge imediat in zona
  4. va salut...de cand am luat motoreta , un vfr 750 din 90 , m-as fi asteptat ca avand 6 viteze sa aibe totusi raportul final macar egal daca nu mai lung ca la fosta motoreta ntv650...pt stilul meu de mers as dori niste rapoarte un pic mai lungi ,mai ales ca motorul chiar are de unde. dupa ceva documentare , cum foi pinion spate de 42 n-am gasit sa se potriveasca ( are 43T standard ) , caut pinion de 17T . se mai potriveste si de la cbr 900rr /954 sau 1100xx . cele de 18T care le-am gasit nu par sa se potriveasca la inelul interior ,fiind modele vechi ( anii 80') pinionul de atatc fa
  5. salut , o sha pt un vfr 750f din 90' am . necesar : inaltata pt pilot ( am 1,88 /70kg si inca stau cam indoit cu genunchii , un 3-4cm in plus nu strica ) plus ceva comfort . lateralele din zona rezervorului ar trebui sa-si pastreze oarecum proportiile . culoare gri sau negru . in rest fara alte modificari , gen cusaturi speciale sau material anti aderent . doar cu material simplu , si subtil delimitare intre pilot/pasager. ( mai putin decat ce se vede aici prin poze) un pret si un termen pls? ( in principiu ar fi "libera de dat" shaua de pe 8 septembrie ) merci .
  6. corect, fiindca pe ntv dupa operatie inca nu puteam sa stau si ma durea rau genunchiul fiind foarte flexat ca si pozitie.....surprinzator, pe vfr pot sta . nu e mare diferenta,,dar e mai confortatibila, mai ales ghidonului tip bara nu semighidon si shaua un pic mai inalta . ca si precizare, n-am mers atata pe motor,de la sighisoara pana la cta , alt prieten a mers pe el calare ,personal am facut cu el doar 50km. abia la anu urmeaza mai multi. as fi vrut de la anu doar sa iau altceva dar...la 3 zile dupa ce am vandut ntv-ul m-am suit pe un vfr si...voila...n-am mai avut rabdare
  7. am rezolvat surprinzator de repede cu vfr-ul....am gasit una in sighisoara din 90 ce-i drept dar f f bine intretinuta necrapata necazuta original tot pe ea , cu ghidon normal nu semighidoane din fabrica...adusa din germania ,cartea service originala , rulata in ro doar 200km inmatriculata......si bineinteles am cumparat-o, pretul fiind la feld e bun..... azi noapte la 12 am ajuns cu bine in c-ta am scos consum 4,5 % mers pana in 120 si chiar e un pic mai confortabla decat ntv650...cam cu 2-3 cm mai sus shaua , si avand ghidon normal pozitia e mult mai touring si comoda . fata de ntv e cu 2
  8. va salut............ vreau sa trec si eu la un vfr .dar pana acum ce erau oferte ok s-au dat pana am reusit sa fac rost de bani. ofer pana la 1500 euro inclusiv pentru o honda vfr 750f 94-97 sau din 90-93 doar modelele L-P ( musai modelul cu 2 faruri despartite) vezi poza aici http://www.bikehps.c...o-COL53567.html (exclus modelul cu far gen cbf f2 , cum sunt majoritatea din 86-93) nu tin mortis sa fie si cu fiscal ( dar recomandabil) , carte talon sa fie ok. mecanic sa fie ok , fara tiganeli in ea, si in primul si cel mai important rand , carenele sa fie 100% complete si ne
  9. din pacate am decis sa-mi vand batranica ntv revere din motive de sanatate ( operat deja de 4 ori la picior in urma unui accident cu urmari a se vedea cateva pagini mai inainte acum 3 ani ) sezonul asta e deja compromis. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-ntv%20revere%20650-din-1990-526974.html o honda ntv 650 revere 1990 ce arata ff bine pt anii ei , merge excelent... .cateva defecte optice... pregatita complet de senzon . ..suport topcase original si topcase givi , manere incalzite .....52000km pe ceas .......pret 1000eur poze in l
  10. am o motocicleta avariata nereparabila (lovita rau in fatza) de la care poti lua tot spatele dar trebuie cativa cm indreptati sub sha partea dreapta (rezolvabil),am si plasticele laterale si din spate,shaua completa ,doar de retapitat .....sunt din Constanta , tel 0740598467 , pe yahoo : mihai_nightrideer_86 .... preturi decente.....vorbim
  11. poti cauta de TRANSALP sau NTV DEUVILLE ...folosesc acelasi motor.
  12. salut,nu te ingrijora,nu merita sa iei alta......semeringurile sunt ieftine, iar daca ai nevoie de un motor complet am eu de la motorul meu accidentat asta toamna...mergea brici, 52mii km reali...cu tot cu carburatoarele montate pe el+filtru aer+ulei ,nu scapa ulei,consum ca-n fabrica....da-mi add pe mess si vorbim iti fac pret f bun mihai_nightrideer_86
  13. pai ce meserias mai e ala care o regeaza asa aiurea? probabil e reglata pe maxim de putere = maxim de consum....sigur ti-a pus cuiul de la jigler pe poztia maxim deschis....si s-ar putea si reglajul de aer sa fie dat peste cap ( amestec prea bogat ) ....asta o poti face si tu daca dai jos rezervorul,si capacele de la carburatoare unde sunt mebranele si cuiul ce trece prin jigler si pus pe o pozitie de mijloc,si aerul undeva la o tura jumate....e f imp inainte sa faci modificari sa-ti notezi pozitiile de dinainte de modificare...oricum chiar si asa,ar trebui facuta si o sincronizare a carburato
  14. da dar ce ma fac ca jegosii de la asigurari vor numai ca pret de referinta piese originale si astea nu se mai gasesc toate ce am eu nevoie,iar ei de piese sh nici nu vor sa auda.....oricum,da-mi add pe ym mihai_nightrideer_86 ca sa tinem legatura eventual vorbim de pretul pieselor : rezervor cardu evacuari roata..... si ce mai ai........
  15. nhu mi-ai mai dat semn pana la urma...oricum n-am mai reusit sa fac nimic cu ea,inca ma cert cu cei de la carpatica sa ma despagubeasca,si intre timp am descoperit ca si cadrul e fugit in spate sub sha si...din ea au mai ramas intregi 3 semnalizari,motorul,carburatoarele,lampa spate,instalatia electrica,manerele ghidon fara jug,roata spate,plasticele laterale alea in forma de triunghi. cine e interesat de astea am lasat nr de tel si id de mess in postul anterior. pun si 2-3 poze pt cei interesati de piese sau care stiu ca m-ar ajuta cu cele avariate daca le au(la preturi decente totusi)
×
×
  • Create New...