Jump to content

utzi22

Membru
  • Posts

    106
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Nu mai am :(

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    -

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

utzi22's Achievements

  1. Care vara Bec ? De o luna de zile aproape ca ploua non stop aici :)). In singura zi cand am prins soare pe aplicatie si am fost la test ride la bmw, m-a udat pana la chiloti.
  2. Ca solutie tehnica da, prefer ambreiaj hidraulic, dar chiar mi s.a parut foarte usor fata de alte ambreiaje pe cablu. Nu am reusit sa o fac sa smuceasca din ambreiaj , doar din quick shifter si asta pt ca l.am folosit la ture joase. Cert e ca nu exista motocicleta perfecta. Din pacate am avut o perioda mai nasoala si n.am apucat sa ajung la Ktm. Am sunat la Ktm , ramasese sa revina baiatul cu o oferta si ceva info, dar cred ca a uitat de mine ca n.a mai revenit. Maine vreau sa dau o fuga pana la Dementor sa discut fata in fata ca e mai usor si mai "uman" decat prin telefon.
  3. @PzKpfW Nu te bagi deloc aiurea, e parerea ta. As lua oricand S1000RR 2020/21, dar doar daca as mai avea ceva touring pe langa. Referitor la cuplul XR-ului, da nu e exploziv la ture joase, dar e decent pt un 4 in linie. Super Duke GT nu ma atrage, dar nu stiu sa-ti zic de ce. 1290 SAS as lua strict din perpectiva comfortului si a performantelor, plus ca am o afinitate catre v2 si v4-uri. Sincer stiu ca, compar mere cu pere, dar am ajuns la modelele astea doua din urmatoarele motive: - Caut ceva comfortabil - Puternic - Cat de cat agil - Protectie la vant decenta. M-am gandit si la R1250GS, dar sincer as vrea ceva mai "exciting" plus ca nu stiu cat e de fiabil sistemul ala electronic pt ShiftCam. L-as combina doar cu un s1000RR, ca sa-mi iau cumva nebunia din sportiva si comfortul din adventure touring. Din pacate avand putine optiuni de test in Romania, e foarte fosibil sa nu fac alegerea corecta....
  4. Update: Am facut ieri un test cu BMW S1000XR Pro: - Puterea: Trage liniar, suficient de tare cat sa te bage in belele daca nu esti atent. din pacate era limitata la aprox 8000-9000 rotatii si n-am putut sa vad potentialul real, dar banuiesc ca tragea destul de tare pana pe la 11-12 rotatii - Franele: Excelente, f usor de dozat - Ambreiajul : nu ma asteptam sa fie asa usor de actionat tinand cont ca este pe cablu - Suspensia : Testata si pe Road si pe Dynamic. Poate sunt invatat cu suspensii foarte moi, dar personal in ambele moduri suspensia mi s-a parut la fel de dura/tare, desi in review-uri am vazut ca multi zic ca ar fi diferenta de la cer la pamant. - Electronice: Nu am apucat sa ma joc cu setarile si meniul pt ca m-a prins ploaia dupa nici 20 de min de cand am parasit dealerul. - Manevrablitate: Am simtit de parca conduceam un naked de capacitate mica. Se simte foarte usoara si foarte manevrabila - Cutie de viteze, quickshifter : Cutia de viteze pare similara cu cea de la Harley, in sensul ca trebuie sa fii mai ferm cand schimbi viteza. Quick shifterul excelent la turatii mai mari, usor smucitor la viteze mai mici, dar e de inteles pt ca nu pt asta a fost gandit. Contra: - Comfortul : Saua, foarte foarte ciudata si deloc comoda. Poate nu am eu forma fundului potrivita pentru ea, dar toata greutatea/masa mea statea pe marginile dure ale șeii. Dupa nici 20 de min de mers deja ma durea dorsalul. De asemenea, posibil sa ma insel, dar m-am simtit cam inghesuit, in sensul ca, ori scaritele erau prea sus, ori fundul era era prea jos, ceea ce s-a transpus in ceva dureri de genunchi pana a finalul testului (aproximativ o ora) - Chesti de obisnuita (sau maini prea mici ) , dar cred ca din cauza rotitei pt meniu imi era destul de greu sa accesez butonul de semnalizare si cel de claxon. Overall o motocicleta foarte ok, doar ca nu stiu daca se poate face ceva decent cu saua aia ciudata si cu pozitia inghesuita (probabil tot din cauza seii). Cam asta a fost concluzia mea. Acum sa vedem unde gasesc repede un KTM Super Adventure S ca sa compar.
  5. Sunt obisnuit cu mistourile de la Vstrom. Cat de rau poate sa fie la KTM ? :)))
  6. Marea mea problema este ca : imi place mai mult cum arata XR-ul, dar sunt convins ca o sa-mi placa mai mult cum se conduce KTM-ul :)) @Steph, in cat timp ti-a ajuns jucaria de cand ai plasat comanda ?
  7. Mersi mult pentru informatiile detaliate! Inca o chestie, credeti ca ar trebui sa ma feresc sau nu de motocicletele "demo/test" (majoritatea cu garantie) vandute de dealeri? Cand mai frunzaream mobile.de am vazut ca erau unele la preturi ok si as avea avantajul ca scuti tva-ul daca as lua ceva pe firma, ceea ce s-ar transpune in accesorii extra
  8. De aproape 7 ani am vstrom-ul (a fost singurul motor. Deh alte prioritati, probleme cu bugetul si nu am apucat sa-l schimb). Am mai condus motociclete de capacitate mare de la sportive la choppere (singurul tip de motor cu care n-am apucat sa merg este V4), dar nu pt mult timp cat sa le testez suficient si nu pe astea doua vizate. N-am zis ca am mers super sportiv, am zis "touring mai alert" . Sunt constient de ce motor am ,asa ca n-are sens sa transformam topicul in vstrom vs ....
  9. Wow, Vad ca nu eram singurul in dubii prinvind genul asta de motoare. Am zis sa va intreb pt ca, venind de pe un vstorm 650, o sa mi se para avion oricare din motoarele enumerate aici. Tin minte cand am facut un test ride acum 4 ani cu tracer 900 si m-a lasat masca la capitolul putere/cuplu, dar asta dureaza cateva saptamani probabil pana te obisnuiesti si apoi incepi sa vezi si neajunsurile. O alta optiune ar fi sa inchiriez pt cateva zile modele vizate (chiar daca la noi chiria pe zi la mobre e cat rata la casa pe o luna), dar daca BMW XR mai am sanse sa gasesc, KTM super adventure S nu-mi fac sperante prea mari pt ca nu l-am vazut la noi la inchirieri.
  10. Referitor la mers pe coclauri. Am avut eu cateva tentative cu motoreta actuala si m-am calmat repede. Prefer offroad doar cu motorete enduro pana in 150 de kg :)) In cazul meu, mai mult de un forestier mai nasol nu cred ca o sa vada motoreta. Nu vrei tu sa te dai si cu KTM 1290 ? Impartasim pareri dupa Am luat in calcul si tracerul de 900, dar eu schimb utilajele super rar (ma atasez de ele ca de copii :)) ) si d-aia am zis sa trec direct la motorete cu de toate, putere, tehnologii precum suspensie semi-activa. In ceea ce priveste Multistrada, imi place modelul V4S, dar daca BMW si KTM am sanse sa le scot mai ieftin, MS nu iese sub 25k neam si deja e prea mult (si asa ma intind foarte tare si cu astea 2).
  11. Salutare, A avut cineva ocazia sa incerce unul din cele doua modele din titlu (sau chiar pe ambele)? Simt ca e timpul sa fac un upgrade si dupa ce am studiat un pic piata, cele doua par potrivite pentru stilul meu de mers (un touring mai alert). Teama mea e ca nu stiu cum se va impaca un 4 in linie (fie el si de 1000cc) cu pasager si bagaje la drumuri lungi comparativ cu un V2. M-am mai dat din cat in cand cu un 4 in linie (Un fz6, un z1000), dar nu am mers la drumuri lungi cu unul si cu atat mai mult , nu am mers cu pasager si bagaje. Am de gand sa fac test ride cat mai curand posibil (daca le gasesc la test), dar m-ar ajuta un pic experienta voastra cu modele astea, chiar daca sunt variantele pre 2020.
  12. Imi puteti recomanda un magazin de anvelope si o vulcanizare ok in Bucuresti ?
  13. Salutare, Postez in numele unei prietene al carui frate are nevoie de ajutorul nostru: "Buna, am mare nevoie de voi toti si ajutorul vostru. Fratele meu, IFTIME PANDURU CRISTIAN a avut un accident de motocicleta grav ieri , in Campina. Este internat la SPITALUL JUDETEAN PLOIESTI, terapie intensiva si in grija dr TOMA RADU. A suferit deja o interventie chirugicala si mai urmeaza si altele! AVEM MARE NEVOIE DE DONATII DE SANGE! Se poate dona oriunde in tara, doar specificat numele fratelui meu, spitalul si numele dr.ului.‼‼‼ Va rog si va multumesc frumos!!!" Ioana Iftime (sora persoanei accidentate) Gasiti mai multe informatii in poza atasata. Multumesc mult! Sanatate tuturor!
  14. Comparam mere cu pere ... nu incerc sa scot pe cineva vinovat. Doar evidentiam faptul ca putea sa-l vada, nu ca TREBUIA sa-l vada. Am condus un cap tractor cu oglinda d-aia de cateva ori si pare ca se vede destul de bine daca e ceva miscare in fata utilajului. Ce-i drept fiind incepator...eram super atent in toate oglinzile. Daca faci meseria asta de zeci de ani probabil te uiti in oglinda aia doar daca crezi ca e cazul.
×
×
  • Create New...