Sari la conținut

vladmarius

Membru
  • Număr conținut

    33
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara

vladmarius's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Ok.Ii lipseste,totusi, un lucru sa fie competitiva in/cu ro. .....becalu' cu ranga!!!
  2. Da, ale dracului, sint extrem de frumoase.......Asa inzorzonate sau nu, sint extrem de "cuminti", si-s mindre de ele, nevoie mare......Au si de ce.... Profit de acest post si-i salut pe cei din poze, le doresc sanatate alaturi de cele mai frumoase cruisere aparute.....cele de 1500.... Na, ca am ajuns aici, pot sa spun (lasind la o parte treaba cu...."chestiune de gusturi") modelul de 1800, pe care am avut ocazia sa-l vad la un magazin Honda in Frankfurt, m-a dezamagit. A inceput cu foaia aia A4 pe care era trecut un pret care sigur imi spunea ca aia au facut pistoanele din aur alb....Undeva pe la 33.000e, asta acum 3ani, parca.....Asta(pretul)este o ...magarie. In rest, nu stiu daca e facut in EU sau in State, nu asta conteaza, conteaza ca e plin de plastic (!!!!), infiorator de mult plastic.....Nu contest tehnologia avansata, (satelit, intercom,blablabla) dar pretul ala (opinie) NU justifica. S-or fi smecherit si aia de la Honda, or fi inceput sa vinda si ei "brand", (vezi bmw) si nu motocilete. Concluzia, 1800 e urit cu ciucuri. 1500 e virf de gama, inca nebatut si vesnic competitiv.
  3. Aspancade nu are march-arriere.....La 1200 nu-i montat.... Si daca stai bine cu nervii,il faci bucatele si in spatele blocului......
  4. La GW 1100, 1200, 1500, (NU si la 1800), la cumparare, dupa posibilitati, da roata de spate jos! Verifica cuplajul dintre roata (partea danturata, de pe "stea", care se afla prinsa pe roata, cu 5 boltzuri in metalastice), si cuplajul care iese din angrenajul axului cardanic (prelungirea "pinionului de atac" din interior), vizibil imediat cu dai roata jos, fara sa demontezi cutia transmisiei de spate.... ACOLO sint singurele puncte slabe ale GW-urilor. Atentie mare acolo.Daca dantura nu este ascutita, semne de plecari pe-o roata sau de "remorcari" peste sarcina, atunci mergi cu barca 1.000.000 km. Motoarele lor (Honda), mai ales cele in 4 pistoane, (nu cel de 6) sint considerate pe buna dreptate cele mai reusite, ever.Merg "a proasta", te saturi de ele. Comparatia cu turingurile de la BMW nu se pune, sint doua sisteme de functionare diferite. Motorul racit cu apa prezinta o linearitate aparte.Atit momentan. Mai poti sa verifici si gradul de incarcare cu beculete, pomi ornamentali, faruri, orice consumabil de curent. Exista tendinta de-a incarca instalatia electrica peste puterea generatorului, a.i. acesta poate ceda. Se poate inlocui cu alternator de ....Tico..... Sper ca nu te-am plictisit. Numai bune, si bafta.....
  5. Super tare. Am facut si eu o astfel de "chinezarie". Dar nu mai fac. A fost o experienta adevarata. La ora 3 a.m. am "decolat"....Incepind de la o benzinarie din HU, ora diminetii, incep peripetiile.....cind apare soarele, la o pauza, vad pe unul ca se pune in genunchi si priveste atent spre tevile de esapament (Honda Goldwing).... Na, ma uit in jur, parea a fi singur....Na, gata, ne batem. Ma apropii tiptil, tipul concentrat, in genunchi, casca ochii, ba la tevi, ba la topcase.....iar la tevi, iar la topecase..... BA, NE BATEM, GATA.... Prudent, ma apropii si mai mult, in jur, nimeni care sa para ca-l insoteasca.....Gata, "il inghit".....ce plm se tot uita in gaura tevilor????? sau la guma de spate?????...te maninc..... Sorry.... Tipul nu gasise alt loc cu fata....spre soare, era rasaritul si apartinea unei religii musulmane. Era asezat in genunchi, pe covoras si se inchina la...Goldwing..... N-avea nimic cu rahatele alea de tevi, si nici cu guma de spate.....M-am rusinat si l-am lasat sa-si termine ce-avea de povestit cu Al de sus.... Da....ma speriase putin................ Atentie mare pe autostrada, indiferent unde se afla. Daca ai casti de 2 lei, asa cum am si eu, foloseste dopuri de urechi, altfel zgomotul de fond al autostrazii de doboara. Vuieste. Mi-am revenit dupa 3 zile...... Nu utiliza banda de avarie in caz de blocaj pe autostarada. DELOC. Eu am fost smecher in Austria, si era sa ma intorc in romania numai in chiloti. Am avut noroc. La un blocaj ce se intindea pe km buni, un alt "smecher" trece de noi ciupind banda de avarie, pe dreapta. Hop si eu......Draga mea, din spate, imi sopteste....."mars la locul tau"...Ma supun.... Dupa 5min. trece tare masina de politie, pe aceasi banda....Le spun alora din Germania ce si cum. Mi-au spus ca am fost norocos. Daca ma prindeau acum stateam de vorba cu ei doar in ...chiloti....Amenda e zdravana rau. drum bun........
×
×
  • Creează nouă...