-
Număr conținut
617 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
rocristea
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2004
-
Motocicleta
FZ6-S Fazer GT
-
Numar Moto
...ROC
Informații profil
-
Motociclete detinute
Yamaha FZ6-Fazer
-
Interests
Sport, natura, motoare de orice fel....
Vizitatori Recenți Profil
1.982 citiri profil
RoC's Achievements
Newbie (1/14)
-
Salut Bug spoilerul este disponibil, este cel original yamaha si se potriveste cu crash bar givi. Pret 200 lei.
-
Salut! O sa fi super multumit de Bagster Rider. L-am avut pe o suzuki Hayabusa timp de peste 5 ani, a stat in ploaie, soare, vant...nu s-a stricat nimic. Acum folosesc geanta de top de la ei, Carbon Racer. Pot spune ca e geniala!
-
Caut tobe sport pt fz6 2004-2006, second hand. Daca are cineva, sunt interesat. Deasemenea am un set de crash bar - Kappa negre, pt FZ6, ca noi, un Bug spoiler original Yamaha negru modificat sa poata fi montat impreuna cu bug spoilerul si un set de crash pad - Rizoma, unul putin zgariat, pt ca si-a facut f bine treaba la o cazatura de pe loc. preturile "de vara" pt posesori de pe forum. Le vand pt ca am pus carene plastic. » Post actualizat in 18 Oct 2018 13:41 Multumesc user Motomus, Tobele au ajuns si sunt perfecte! Akrapovic FZ6 S 2006.
-
De la Kappa/Givi pretul variaza intre 300 si 400 de euro genti plus kit de prindere, dar pot ajunge si la 500/600 euro daca optezi pt Hepco Becker. Eu am dat 100 de euro pt kit si am luat de pe olx gentile laterale Kappa cu 850 de lei(aproape noi).
-
Salutare! Dupa mult timp m-am intors inapoi la prima ,,dragoste''! Am gasit-o intr-o casa din Caraiova cu doar 3000 de km la bord si nu am putut rezista...asa ca... din nou calare pe FZ6 S Fazer-2006. Bineinteles ca primul lucru pe care l-am facut a fost sa o accesorizez.
-
Salutare! Dupa 14 ani de FZ6 S Fazer si aproape 100.000 km cu ea, m-am intors la...Fazer! Ea este noua mea jucarie:
-
Rolul crashpad-urilor este sa minimalizeze efectele unei caderi de pe loc si la viteza f mica. Din cauza ca sunt de fapt doar niste tampoane, la orice cazatura, in afara de punctul de impact al crashpad-ului, motorul va mai atinge cu alte doua(cel putin)puncte de impact. La tine au fost capacul si maneta zgariate usor, crash-urile facandu-si treaba, in principiu... La viteze mari, sau forte de impact puternice, pot duce la fisurarea sau ruperea cadrului, de aceea producatorii de motociclete le fac foarte scurte si deobicei, casante!
-
Va salut! Daca sunteti interesati de o sa originala modificata pt confort, husa rezervor Bagster sau carene laterale negre, bagati un ochi aici: /index.php?/topic/745080-carene-laterale-si-husa-rezervor-bagster-yamaha-fz6-s-fazer-2004-2005/ Pt userul "Capuzu", ma uit, cred ca mai am si parbrizul original cu tenta gri, daca gasesc dau mesaj! O vara frumoasa si asfalt uscat! » Post actualizat in 21 Mar 2017 17:43 Mai am si Crashpad-uri protectie Rizoma, negre si grila protectie radiator din aluminiu cu logo Fazer.
-
Da, arunca aerul pe langa genunchi, la fel si apa murdara pe vreme urata, raman blugii curati!
-
Va salut! Am de vanzare cateva accesorii pt FZ6 S - Fazer. Toate au fost cumparate de noi de catre mine, sunt folosite dar in stare buna: Kit carene laterale negre din plastic; grila aluminiu cu logo"fazer"; kit geanta si husa rezervor din piele Bagster; top case 50 l si suport top case originale Yamaha, kit complet genti laterale Hepco Beker Junior cu tot cu gentile interioare de transport din cordura, parbriz inalt touring original Yamaha; o sea originala retapitata de userul Darian. Pt preturi, negocieri sau alte detalii, astept mesaj. » Post actualizat in 20 Sep 2016 12:28 Link cu anuntul din sectiunea vanzari/altele/motociclism.ro, pt vizualizare preturi: /index.php?/topic/741700-accesorii-touring-yamaha-fz6s-fazer/
-
. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri macar la fel de mult ca mine, de ea! Motul 10w40 full sintetic...asta am folosit mereu. Bafta!
-
Fara suparare, dar deja mergeti prea departe cu discutia. Cineva mai sus spunea ca fiecare ar trebui sa-si simta propriul motor sub poponeata si sa stie singur de ce are nevoie. Eu intodeauna am pus cauciucuri dedicate pt Hayabusa sau macar cu specificatii pt motociclete sport-touring de peste 230 kg. Si asta pt ca sunt solid(98 kg.), pt ca eu calatoresc numai cu partenera si cu bagaje in scop turistic, adica peste 2000 km la fiecare tura si pt ca am incredere in inginerii producatorilor de renume care chiar fac studii pt fiecare tip de anvelopa pe care o produc. Compromisul pe care il fac eu este ca atunci cand merg la serviciu sau la ture scurte, nu alerg cu ea ca la circuit, logic, pt ca am niste anvelope stradale un pic mai dure. Asta nu inseamna ca merg incet, iar cei care ma cunosc stiu ca placerea mea suprema este sa fac derapaje controlate pe frana spate. Dar imi cunosc motorul si stiu limitele anvelopelor. Astfel am ajuns sa fac 75.000 km cu fazerul, 41.000 cu Hayabusa(amandoua de noi) si inca vreo 30.000 km cu alte motoare sau scutere. Cu toate astea de fiecare data testez alt tip de anvelopa si deobicei aleg ultimele aparitii care mai iau si premii pe teste de aderenta si anduranta. Ca o concluzie in 2012 am fost f incantat de ROAD 3. Ce frumos ar fi sa discutam la o bere toate astea....Hai cu vara... P.S. Mai puneti si voi poze recente:
-
La multi ani, tuturor! In weekend am dat si eu o mica tura cu ,,pasarea" mea, vremea a fost superba iar motorul s-a comportat minunat. A pornit imediat si aderenta pe sosea era foarte buna. In ultimii doi ani am folosit Angel ST pe Busa si sunt foarte multumit. Eu merg tare si nu am avut niciodata probleme de aderenta si nici nu am schimbat guma sub 10.000 km. Anul trecut am pus pe Fazerul meu Michelin Pilot road 3 de care am fost foarte incantat, asa ca anul asta le voi pune si pe Busa.
-
Uraaaaaaa! Bine ai revenit Pantero! Ai grija nu te lua in gura cu doctorii, fa ce "zic" ei, ca se pare ca "zic" bine! Sanatate multa si nu pune la suflet ce s-a intamplat......de acum ar trebui sa ai mai multa experienta si chiar mai multa minte! Bafta! Din pacate am cam lipsit in ultimul an de pe aici...nici de motor nu prea am avut timp. In ultimul an viata mea s-a dat peste cap si s-a schimbat cu 180 de grade. Acum m-am linistit sufleteste si toate au intrat pe un fagas normal. As putea spune ca sunt chiar fericit acum. Asa ca, incerc sa vin si eu maine dimineata la Focsani. Sunt racit varza, dar poate pun motorul pe platforma pana acolo, ca sa va pot insotii pe motor macar la plimbarea de sambata. Sper sa ma simt mai bine sa pot pleca dimineata! Va salut pe toti!