Jump to content

Colbiocin

Membru
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About Colbiocin

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Yamaha YZF R6 2001
  • Numar Moto
    B-117-CMA
  1. Salut Ghidon, furca, suport prindere bord, roata fata cu discuri frana..ax... (mai putin cauciuc si frane), radiator, galerie evacuare, carene laterale, aripa roata fata. Multumesc M-am grabit. Scuze. Pentru motorul de la avatar - yamaha r6 2001 Multumesc
  2. Inteleg explicatiile legate de accident de munca.. eu unu nu il consider asa.. nu am ce sa le reprosez momentan. Nu am avut neintelegeri cu ei .. din contra.. sunt ok.. doar ca am primit o oferta mai buna ce nu o pot refuza. La client trebuia sa ajung in acea dimineata.. dar nu am fost obligat sa trec cu motorul pe acolo..direct de acasa. Motorul il folosesc ca mijloc de transport personal sau cand am o urgenta unde circulatia e blocata. Am oprit fiindca a fost in drumul meu .. ca sa ajung la munca in spatele mitropoliei.. am varianta sa o iau pe plevnei si chei.. sau pe la victoriei .. romana.. unirii. Asta e motivul pentru care am oprit direct la client. Daca drumul de acasa la munca este tratat ca accident de munca .. nu cunosc.. si nici nu vreau sa pornesc pe aceasta varianta.. nu ar fi corect. Sunt sigur ca o sa ne intelegem. Seful meu este si el fost motociclist.. stie ce inseamna.
  3. Azi am fost la control la un alt doctor pentru o a 2-a parere. Din fericire totul e ok. Aveam o mica teama. Umarul e normal sa se comporte asa de la impact .. chiar daca am avut protectiile din geaca bune. Impactul cu asfaltul a fost destul de puternic. Dar nimic sa ma ingrijorez momentan. Legat de glezna recomandarea a fost putin diferita.. 2 saptamani sa nu calc pe picior.. dupa care inca 2 pana se schimba betonul cu ceva mai lejer.. in total cu recuperare daca totul e bine .. estimarea a fost de 2 luni. Ma asteptam ca intr-o luna sa fiu gata sa tzopai ca un iepuras.. dar recomandarea a fost sa nu o fac ) . Inainte sa ajung la spital am trecut prin intersectia cu pricina. Prima data cand revad locul accidentului. Sunt foarte multumit de alegerea facuta. In momentul accidentului totul parea deformat.. Am avut impresia ca am suficienta distanta de franare.. dar nu este asa.. cu un metru mai tarziu daca franam... eram in roata lui spate cu tot cu motor sau mai rau.. ma agatam de coada masinii. Aveam cel mult 50% sanse sa il pot evita pe stanga si sa scap. Acum am realizat cu adevarat structura intersectiei si ce noroc am avut. La stiri tocmai am vazut ca cel de la directia 5 a avut accident cu motorul .. foarte asemanator.. din sens opus unu face stanga si nu te vede . Cel mai comun tip de accident. Initial am avut dubii in privinta alegerii mele si si a reactiilor. Acum nu. Distanta era foarte mica. Respectivul a confirmat ca initial a vrut sa opreasca in fata vulcanizarii, inainte de trecerea de pietoni, dar acolo era ocupat si a ales dupa trecere. Va doresc sa NU aveti parte de incidente in trafic.. si daca se intampla.. sa aveti inspiratia in a alege raul cel mai mic.. si noroc cu caru'.
  4. Multumesc pentru vestea cu glezna.. ajuta. Imi doresc sa fie asa. Sper si la job sa renunte la perioada de preaviz.. oricum nu ar mai avea rost sa ma tina decat daca se ambitioneaza inutil. Ramane sa ma inteleg cu soferul pentru cheltuielile ce apar legate de motor si restu.. sper sa rezolvam amiabil. Eu sunt fericit ca am scapat usor.. se putea mult mai grav. Legat de cauciucuri.. era cam imposibil sa le incalzesc.. tocmai plecasem din sediul enel de la o interventie. Mersi mult pt suport.
  5. Concediul medical suspenda perioada de preaviz... daca perioada de recuperare este doar de 1 luna.. inca sunt obligat contractual sa continui preavizul cat mi-a ramas.. aproape o luna. Din cauza sensibilitatii ce o voi avea o perioada mai lunga de timp, nu o sa imi mai pot indeplini sarcinile de servici corespunzator. In acte sunt pe functie de programator dar in realitate sunt mult mai mult. Sunt tehnicul pe zona de sud-est ce implica sa stiu si sa pot face tot.. de la a da gauri in pereti la a monta sistemele firmei si a instala aplicatiile .. configurari.. cursuri.. tot. Partea de instalare fizica a sistemelor implica efort intens.. scule.. materiale.. instalarea.. ( sisteme de securitate, pontaj, supraveghere video etc ). Firma nu este obligata sa imi anuleze demisia si nici sa ma tina daca nu mai pot face fata cererilor. Job-ul nou implica strict programare web - web developer - efort fizic minim.. diferenta mare la salariu. Acest job l-am obtinut dupa un test si interviu si nu se obtine oricum. Dar au nevoie acum de om.. mi-au acceptat perioada de o luna.. totusi daca vin cu prelungirea perioadei cu 2 luni.. s-ar putea sa nu mai fie ok. Inca nu am apucat sa semnez contract. Trebuia sa ma duc saptamana viitoare pentru asta. Plus cheltuieli care nu sunt pe chitante.. tractarea motorului 200 ron.. spaga prin spitale.. doctori.. medicamente.. cine stie ce mai urmeaza... multe fara posibilitate de a justifica cu hartii. De aici teama mea ca o sa raman intr-o situatie extrem de delicata. Daca firma renunta la perioada de preaviz si ma elibereaza de contract dupa concediu medical.. daca ma refac sa ma pot deplasa la noul loc de munca. in timp util.. daca ma pot intelege cu soferul sa imi achite cheltuielile aparute ce nu se pot obtine de la asigurare.. daca.. daca... daca este pace pe planeta si viata vesnica... sunt satul de atatia daca. Ma intereseaza ce alternative legale am sa nu raman cu buza umflata fara a provoca rau daca se poate. Mi-am asumat anumite riscuri cand m-am urcat pe motor dar banuiesc ca si soferul respectiv cand a facut manevra respectiva. Il inteleg - dar am vazut moartea de aproape si am scapat. (doar ca de data asta am ramas cu ceva probleme). Nu as vrea sa fac plangere pentru vatamare si sa cer despagubiri.. exista alta varianta ? Nu cunosc ce implica si ce se poate face. E prima data de cand am permis din 2001 cand am un accident si prima data in 30 de ani cand am ceva rupt. Chiar nu m-am lovit de astfel de probleme. Sunt foarte precaut din fire.. prefer sa ma asigur de 10 ori. Daca stiti care sunt pasii ce se urmeaza.. am inteles ca o sa fim chemati amandoi la politie pentru a ne confrunta declaratiile.. ca am 2 luni sa depun plangere pentru vatamare... ca pot ajunge la o amiabila cu respectivul.. Ma intereseaza cineva cu experienta ce imi poate explica in detaliu ce implica fiecare varianta si ce risc eu precum si celalat sofer.
  6. Va multumesc mult pentru gandurile pozitive. Chiar ajuta din punct de vedere psihologic. Tocmai am fost contactat de persoana cu Iveco. S-a interesat cum ma simt. Am fost foarte inspirat ca am ales sa franez. Dar foarte neinspirat ca nu am calculat cu 1 metru mai tarziu. Puteam opri in siguranta. Am aflat ca nu a fost doar o impresie a mea.. omul venise sa lucreze la macazul de acolo .. si el chiar oprea. Vroia sa opreasca in fata vulcanizarii dar acolo era ceva agitatie. Daca nu opream iti imaginezi ce eram acum . Nu m-a vazut.. in momentul in care a facut stanga.. era clar ca sansele erau de 10% sa se mai uite in dreapta pe langa pasager. Sunt bucuros ca am totusi instincte bune si nu ma pierd dar sunt extrem de dezamagit de eroarea de calcul facuta - ma costa enorm. De 4 zile mi-am bagat preaviz la firma unde lucrez pentru ca intr-o luna trebuia sa incep la o firma pe salariu dublu. Acum risc sa le pierd pe ambele. E posibil sa am ceva si la umarul stang. Trebuie sa fac un control. In anumite pozitii cand ridic mana sa imi dau o bluza jos.. imi sare umarul din imbinare.. nu cunosc termenii medicali momentan. Probabil o mica avarie ce nu s-a vazut in radiografii. Nu simt durere inafara de ceva gen vanataie.. si de la injectiile pentru anticoagulare ce le fac in zona respectiva. Sa vedem ce se intampla cu reparatia motorului.. la care cred ca o sa imi dea dauna totala. Pe langa asta avand in vedere ce cheltuieli am si ce trag de pe urma la accident.. si mai ales riscul de a pierde locul de munca ( ca tot omu am rate la banci ) ma gandesc sa iau legatura cu un avocat si sa cer si daune morale - asiguratorul stiu ca despagubeste si asa ceva. Nu stiu ce implica asta si pentru el. Nu sunt genul de om care sa fac rau altuia. Apreciez orice informatie si sfat din punct de vedere legal, precum si service ce ar fi capabil sa repare motorul pe rca-ul lui la omniasig. Multumesc. Asfalt uscat si mai ales lipsit de neatenti grabiti ( nu ma exclud nici pe mine fiindca sunt sigur ca toti avem momente in care facem parte din aceasta categorie ).
  7. Multumesc. Sa speram ca nimeni nu se va afla intr-o situatie asemanatoare Daca stiti un service bun pentru Yamaha R6 care sa repare pe rca la OMNIASIG va rog sa imi comunicati. Apreciez si sfaturi juridice daca sunt cunoscatori. Multumesc.
  8. Salut. Eu sunt. Sunt ok.. daca putem spune asa. Din fericire am scapat cu o fractura prin zdrobire de glezna stanga picior stanga si ceva contuzii pe la genunchi. Am si poze dar nu stiu daca le pot pune aici.. o sa pun link unde sa fie vizualizate. Am plecat de la semafor pe verde dupa stationare ( sa isi dea seama lumea ca nu aveam viteza chiar daca pilotez un r6 ). Ma indreptam spre piata victoriei.. drept.. din sens opus unu cu o autoutilitara iveco a zis ca poate face stanga prin fata mea sa se intoarca spre Iacob Felix prin fata service-ului ce se afla acolo. Nu imi dau seama daca el a crezut ca e asa rapid incat sa nu riste un accident. Am gandit ca pot evita stanga dar riscam sa ma lovesc de masinile ce venea. Am relizat ca ma intersectam cu linie de tramvai si stiam reactia ce o are motorul. Am preferat sa merg drept sa franez imediat ce se termina linia dar nu am realizat ca o sa prind cu spatele metalul liniei... am franat doar cu fata dar din inertie toata greutatea a venit in fata si spatele cum a prins linia care era in diagonala a fugit.. astfel imi explic cum de m-a trantit. Am preferat sa risc asta fiindca am considerat ca nu ar fi mai sanatos sa intru in masina respectiva.. nici nu s-a grabit suficient. Motorul a cazut pe stanga.. mi-a prins piciorul.. l-am impins si l-am lasat sa se duca tarash in roata spate a autoutilitarei iar eu m-am pliat fiindca nu aveam viteza si am oferit posibilitatea sa ma rostogolesc pe lateral. Casca nu are nimic.. geaca avarii mici .. ceva cusaturi.. geaca moto cu protectii.. manusile ok.... ce pot zice.. MOTORUL PRAF. Sunt multumit ca am scapat doar cu atat dar nemultumit ca am anticipat atatea detalii dar nu ca e posibil spatele sa imi prinda linia.. ma gandeam ca daca nu se blocheaza.. nu o sa fuga. O experienta in plus.. Plimul incident de cand am permis moto si primul in 10 ani de cand conduc. Imi place viteza dar responsabil.. asa ca va rog nu puneti comentarii rautacioase ca vitezana sau fara experienta.. orice motor reactiona tot asa. Am franat fiindca l-am vazut ca incetineste si nu se baga pe strada in timp util. Puteam accelera si evita stanga.. 80% sanse scapam.. dar tot asa era riscul sa ma fac praf si acum sa fiu mort sau inca in spital. Va multumesc pentru interesul acordat si tinem legatura. Daca cunoasteti martori ce au vazut accidentul ar fi super. PS: politistii au fost super .. socant.. chiar ei imi ziceau ca 80% din accidente moto sunt din cauza soferilor :| Dau semnal si ma asigur de 10 ori pana si pe stradute intre blocuri .. si pe motor.. nu e foarte comod sa faci asta. Nu e suficient Daca aveam crash pad-uri probabil nu imi strivea glezna si scapam doar cu julituri.. daca nu imi taia calea.. nu se intampla nimic.. daca franam 1 metru mai tarziu o puteam opri.. daca... daca... Sunt bucuros ca sunt viu si sanatos sa simt placerea moto in continuare.. sezonul asta s-a incheiat pentru mine.
  9. Salutare. Tocmai m-am trezit ( din inconstienta fiindca nu am verificat mai des ) ca una dintre placutele de frana fatza s-a mancat pana la metal. Astept recomandari de placute pentru modelul asta de motor ( r6 an 2001 ). Vreau sa le schimb pe toate 4 pe fata - nu mai tin mult nici celelalte (am sperat ca termin sezonul fara sa fac asta). Merg zilnic in orasul nostru drag, Bucuresti - franari bruste, distante scurte, ploaie daca este cazul sau asfalt udat de dragii nostri edili - dar si iesiri in locuri unde sunt permise viteze supersonice. Deci ma intereseaza ceva care sa fie in echilibru. Multumesc.
  10. Am vazut joi 14.07.2011 peste 20 motoare trecand pe la Unirii in jurul orei 19:30. Stie careva despre ce e vorba? Deplasare organizata? S-a stabilit ceva miercuri? Nu am reusit sa ajung la Arc.. nu mi-au iesit numerele la timp E prima data cand vad in trafic atatea motociclete impreuna. Era impresionant.
  11. Revin cu ceva informatii noi in special pentru cine are probleme asemanatoare. Manuale am descarcat de cand l-am cumparat. Toate Inainte sa postez m-am interesat pe internet si am verificat circuitele electrice. Mi-a prins bine... acum daca raman pe undeva cu ea stiu cu ce se mananca Daca nu iti merg pozitiile si circuitul electric este ok ( continuitate....) e foarte posibil ( ca la mine ) daca nu ai contactul original sau compatibil, sa nu fie legat pe firul care trebuie. A trebuit sa desfac contactul dupa ce am verificat toate cablurile, sa imi dau seama ca firul la care era legata pozitia era imposibil sa dea curent. 3. Am schimbat "neutral switch"-ul si acum este ok. Problemele de bord care imi apareau au fost de la o siguranta ( cea verde de 30 ) ce m-a pacalit. Am avut un scurt si s-a ars. Cea cu care am facut schimb era de foarte proasta calitate ( ATENTIE !!! la ce sigurante utilizati ). Era mai subtire decat cele vechi iar in momenul in care se incalzea motorul isi pierdea din proprietati. Nu mai facea contact cum trebuie - combinat cu vibratii... Ciudat este ca am tot pus mana pe ea si i-am mai indoit lamelele fara nici un rezultat. Asta m-a pacalit. A fost rezolvata de doctorul la care am dus motorul. 2. Si cea mai mare realizare ( din punct de vedere financiar ) este ca am reusit sa repar "rectifier/regulator"-ul. Se poate daca nu este complet nimicit. Dupa cum stiti nu se poate desface. Este turnat un fel de cauciuc. Am reusit cu mare atentie sa tai din acest cauciuc doar cat sa am acces la lipituri intre lamele si fire. Le-am cositorit. dupa care fixat lamela cu superglue ( plasticul in care intra cupla era topit in jurul ei ) si am pus la loc bucatile de cauciut scoase ( lipite tot cu superglue ). Cupla care intra in el am aruncato ( era topita.. sparta... ) si am inlocuit toti papucii de pe fire cu unii noi (izolati). I-am presat cat sa intre mai greu si sa faca contact bun pe lamele. Logic ca lamelele le-am curatat ( erau oxidate ). Am dat drumu la jucarie.. masurat la baterie daca incarca - pe la 3-4k ture imi indica 13.9 - 14 V. Dupa ce am dat cateva ture si am incins putin motorul, am verificat daca firele se mai incing si totul a fost in parametri normali. Se incalzesc dar de la caldura motorului . NU este indicat sa se faca astfel de improvizatii, dar daca te pricepi cat de cat si le faci ca la carte nu ar trebui sa ai probleme. Logic ca o sa cumpar unul nou cand o sa am posibilitatea. Trebuie sa monitorizezi acest releu de incarcare fiindca vad ca se intampla foarte des sa se topeasca cupla. De obicei de la contact imperfect. Periodic recomand toata instalatia electrica sa fie verificata, curatata. Vei evita consturi mari si inutile. Am dus motorul la Monsters Garage in Giulesti. Acolo mi-a rezolvat problema cu siguranta si am facut o sincronizare de carburatoare ce a schimbat comportamentul motorului destul de mult. Pot spune ca acum sunt mai linistit. Ramane pe viitor sa schimb - curat toti papucii electrici si sa mai rezolv probleme pe la motor si cutie. Momentan merge ok.
  12. Salut Am ceva probleme cu un un r6 din 2001 achizitionat de curand. 1. Stiti unde pot gasi tot ce inseamna cabluri electrice originale.. cu papucii neoxidati sau ruginiti? ai mei sunt toti oxidati sau topiti ( cel de la rectifier - am inteles ca e o buba des intalnita ). 2. Ma mai intereseaza si un "rectifier" - cand s-a topit cupla.. s-a topit si o parte din plasticul lui si mi-a iesit o lamela . Acum merg cu o improvizatie.. contact imperfect acolo. Am schimbat toti papucii ; cei vechi erau oxidati sau carbonizati. ( am uitat sa precizez ca s-a intamplat si s-a iasa fum din cupla cand un fir se incingea ingrozitor - atunci am schimbat toti papucii vazand ca sunt compromise contactele ) 3. Ma mai intereseaza un "neutral switch". Cel care intra in cutia de viteze, sub sa, unde e si amortizorul. E nimicit. Circuitul este ok. Am legat firul la cadru si imi vede ca e in neutral mereu . Am fost obligat sa fac asta ca sa pot porni motorul pe cric si fara ambreiaj. 4. Fiindca nu stiu cand e in neutral, iar cutia mai face figuri ( nu intra in trepte mereu decat daca dau drumu la ambreiaj putin sau daca sunt in miscare), se intampla sa se opreasca motorul la semafor. De aici si alta problema. Chiar daca pun contactul este inutil. nu se aprinde nimic. Remediu este sa scot siguranta de 30 ( verde de langa baterie ) si sa o pun la loc. Nu se arde. Probabil asa se lasa fara curent electronica si se reseteaza. 5. A inceput si sa imi indice turometrul in mers 0 rotatii, iar vitezometrul cand stau pe loc 40km/h ) banuiesc ca e legat tot de partea electrica. 6. Cand stau pe loc se intampla foarte des sa imi stea motorul turat pe la 2500 rot/min. Inainte rezolvam aceasta problema turand putin motorul - scadea la 1400-1500. Daca nu era problema pe partea electrica ma gandeam ca este doar de la cablu de acceleratie care nu mai aluneca cum trebuie. Am observat inainte sa schimb papucii de la rectifier ca atunci cand miscam mufa varia turatia motorului. 7. Am gasit firul de la senzorul de ulei ( ce se duce sub motor) ca era deconectat din imbinarea ce se gaseste sub sa. L-am conectat si sta mereu aprins ledul rosu de pe turometru si apare intermitent semnul de ulei. Am verificat daca are ulei si pare sa fie in limite cat de cat normale. Il verific destul de des fiindca am observat ca imi arunca pe undeva. Probabil o sa trebuiasca schimbate ceva garnituri pe la motor. Daca sunt atent merg sezonul asta asa si ii fac revizia la motor la inceputul anului viitor cand trebuie oricum facut schimb si toate cele. Poate stiti ce poate fi .. senzor defect.. presiunea aiurea.. ulei prea putin . Motorul nu ma plang... trage frumos. Foarte violent daca iti doresti asa ceva. Avand in vedere ce probleme am enumerat, am inceput sa cred ca mi-am luat o tzeapa de zile mari. Ce inseamna neatentie combinata cu graba si lipsa de experienta ( experienta care incep sa o cumulez pe partea electrica si banuiesc ca si mecanica in curand ). Orice ajutor referitor la aceste probleme ar fi super. Ma intereseaza un doctor bun pe partea electrica dar si mecanica, cu o vasta experienta ( de preferat pe yamaha r6 ) care pune suflet in ce face si nu incerca sa te prosteasca sau sa te jupoaie de bani. ( de preferat in sectorul 6, am inteles ca ar fi un service bun si prin Giulesti dar nu stiu unde - eu stau in Crangasi ) Daca stie cineva de unde pot face rost de piesele cu probleme enumerate, va rog sa imi spuneti. Tot am cautat dezmembrari de r6 dar singurele gasite sunt prin Timis. Si nu vreau sa cumpar ceva care nu il vad si testez pe motor. Imi ajunge o tzeapa. Multumesc
  13. Salutare Yamaha R6 an 2001, Bucuresti, cartier Crangasi.
  14. Salutare Yamaha R6 an 2001, Bucuresti, cartier Crangasi.
×
×
  • Create New...