Sari la conținut

Tralfast

Membru
  • Număr conținut

    79
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    Tralfast_74

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Magurele Ilfov
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Kawasaki gpz 900
  • Numar Moto
    IF 74 TTT

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mz 125
  • Interests
    De tot ce are motor

Tralfast's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am verificat toate mufele , leam dat cu spray de contact SI..... La fel, doar o scanteie. Raman la Ideea cu cdi, Dar de CE da totusi o scanteie???
  2. stau aproape de tine , in Varteju, daca Ai putea Sa treci AR FI super
  3. Da, daca pun contactul am doar o scanteie apoi nimic, daca iau SI pun iar contactul iar am doar o scanteie » Post actualizat in 24 Sep 2015 04:37 daca astept un pic SI dau iar nu da nici o scanteie
  4. Am SI EU o problema la un gpz 900 , daca pun contactul SI dau la automat da o scanteie SI atat , daca Mai Vreau Sa vad Alta scanteie trebuie Sa iau SI Sa pun contactul din Nou, SI iar Mai da doar o scanteie, Sa fie pare cdi sau Alta cauza???
  5. Pana duminica nu am timp, Dar duminica o Sa verific din Nou tot SI daca tot nu vrea o Sa dau tci la reparat. O Sa VA tin la curent.
  6. Am spus Mai sus ca au scanteie toate 4 SI ca am probat SI cu alte bobine SI......la del! » Post actualizat in 16 Apr 2015 03:56 Revin ca tot in ceata sunt, privitor la tranzistori am sunat aseara un prieten electronist SI a spus ca nu sunt o problema, in caz de nevoie II schimba cu altii bu806, Dar SI el a spus ca daca era tranzistorul dus 2 SI 3 nu porneau atunci cand Scot fisele la 1 SI 4. Probabil ca duminica o Sa am timp Sa vad CE de intampla. Multumesc tuturor pentru sfaturi SI idei, daca Mai aveti spunetile ca sunt binevenite.
  7. Diseara verific, acum sunt la munca , Dar cred ca Ai dreptate cu tranzistorul ( yo4ydx) diseara iti spun modelul.
  8. In seara asta voi continua verificarile. CE am uitat Sa spun este ca daca merg cu ea in viteza 1 sau 2 la Peste 5000 rpm pentru fractiuni de secunda se aprind SI 2-3 , zici ca esti la rodeo, in viteze superioare 3-4-5-6 nu se Mai aprind.
  9. Fzr 1000, an 1990, scanteie am PE toate 4 fisele , fiecare bobina separat lucreaza foarte bine , Dar impreuna cred ca este o desincronizare la timpii de aprindere
  10. Sper Sa nu fie Cdi. Dar cred ca daca ar fi cdi-ul nu ar merge bobinele foarte bine PE rand.
  11. Fzr de 1000 merge in 2 pistoane, daca pun fisele la 1 SI 4 porneste , in 2 pistoane, daca pun fisele la 2 SI 3 porneste in 2 pistoane, daca pun toate 4 fisele 2 SI 3 nu Mai merg. Bujii noi. Incercat cu alte bobine. Sincronizate carburatoare. Etc. Poate ma ajutati Sa Mai scutesc din timp cu incercarile
  12. Cu pistol cu aer cald si pt lipici exista o soluție specială , dacă nu gasesti te duci la o spălătorie si ceri 100 ml de spuma activa nediluata , nu da cu benzina ca subtiezi lacul
  13. Depinde ce set vrei sa bagi , pret între 300 lei si 2000 lei, dacă vrei tuning etc.
  14. Da, dar la noi nu este cazul , la noi se distruge bujia in interior ( afara nu are depuneri , nu se albeste de la combustibil sărac ) , am tăiat o bujie pe lungime cu flexul si fata de alte bujii care au un rezistor si un arc asta are un cărbune fix care după o ora de lucru nu mai ajunge la electrod rămâne o distanță care opreste continuitatea, ramân la ideea ca sunt facaturi de bujii
  15. Nu înțeleg de ce ar trebui sa crape rezistorul in bujie dacă nu merg bine carburatoarele ( merg bine) in cel mai rău caz le ancraseaza, le albeste etc. Ramân la ideea ca bujiile sunt prost făcute (ngk)
×
×
  • Creează nouă...