Sari la conținut

dot977

Membru
  • Număr conținut

    125
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male

Vizitatori Recenți Profil

493 citiri profil

dot977's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Va salut! Sper sa nu fiu considerat prea intruziv sau mesajul meu inoportun, dar pt ca mi-am vandut motocicleta si temporar renunt la mobre din lipsa de timp, va propun spre vanzare un cablu de ambreiaj nou, pt Yamaha XTZ660 Tenere (a mea era din 96), cumparat de pe wemoto si aflat in ambalajul original+ o bujie noua NGK DPR8EA9(tot pt Tenere) si un cui pontou original, in stare buna (cumparasem de la Romimoto kit-ul de carburator complet si am schimbat atunci si cuiul). Pretul pt toate este de 100 lei (doar cablul m-a costat mai mult). Toate astea le-am gasit in garaj pe un raft si n-am ce sa mai fac cu ele. Daca este cineva interesat sa-mi trimita PM. Eventual, accept si un schimb cu cateva carti interesante, dar fara mazgalituri pe ele sau deteriorate( literatura contemporana, carti de navigatie maritima, mateorologie maritima etc). Multumesc! » Post actualizat in 16 May 2017 20:18 Intre timp am mai gasit si cateva mambrane din kit-ul de reparatie a robinetului de la rezervor (tot de la XTZ660 Tenere din 96). Intra si astea in pretul initial de 100 lei (desi as prefera cateva carti interesante).
  2. Multumesc tuturor celor care au raspuns solicitarii mele. Zala nituibila am renuntat s-o montez. Am cumparat una cu siguranta, iar montajul a decurs in mod intuitiv. Am dat si o tura de proba si vad ca deocamdata se tine bine . Sper sa tina mereu asa. Bafta multa va doresc!
  3. Daca cineva mai arunca un ochi pe aici, sa-mi spuna si mie cum se nituieste zala de legatura. Inutil sa spun ca n-am presa de lant si nici nu stiu pe cineva sa-mi imprumute. Cand am scos din ambalaj zala am incercat s-o montez provizoriu la capetele lantului, doar cat sa inteleg cam cum se aseaza si sa ma gandesc unde si cum sa lovesc cu dornul. Problema e ca am observat ca bolturile alea nu ies in exterior suficient cat sa pot lovi in ele. Lantul e DID , motorul e un monocilindru (deci lantul nu suporta sarcini mari) si m-am gandit sa-mi montez eu kit-ul de lant. La pinioane nu cred c-o sa intampin probleme, dar nituirea zalei de legatura e ceva ce n-am mai facut, iar cand am asezat-o si am vazut ca bolturile nu ies in exterior m-am blocat. Cum si unde lovesc eu cu dornul, fara sa distrug zala ? Multumesc celui care ma poate indruma !
  4. salutare! am nevoie de sfaturile voastre in ceea ce priveste reglajul jocului la supape. m-ar interesa recomandarea celui care a facut cu mana lui asa ceva, nu doar a auzit de la altii. de cand am mobra nu am verificat niciodata jocul supapelor, iar in manual se recomanda masurarea la 5000 km. eu ii schimb acum uleiul si am dat jos capacele la admisie si evacuare, am invartitit motorul cu o tubulara de 19 pana cand am ajuns la semnul ala de pe volanta. problema e ca nu stiu cu ce sa tin de tija supapei (partea superioara cu margini patrate, nu stiu cum se numeste) ca sa misc piulita aia de 10. cei care si-au verificat singuri jocul stiu la ce ma refer. n-am cum sa verific PMS-ul introducand ceva prin orificiul bujiei, pt ca paiul de plastic pe care l-am introdus se loveste de cadru cand urca pistonul, asa ca m-am uitat la crestatura aia de pe volanta, dupa cum am vazut in cartea tehnica. afara de adus pistonul sus, mai trebuie sa fac ceva inainte de a masura jocul ? iar lera trebuie putin indoita, ca altfel vad ca nu intra bine intre supapa si culbutor. l-am sunat si pe tata care pe vremea lui ceausescu ( si chiar pana pe la mijlocul anilor 90) avea dacie, dar mi-a spus ca nu e suficient sa duci pistonul sus, mi-a zis ceva cu 15 grade...n-am inteles, ideea era ca reglajul il face doar cineva care a mai facut si se pricepe si sa nu ma bag eu. dar eu vreau sa ma bag, pt ca am citit capitolul privitor la reglarea supapelor si nu mi s-a parut mare inginerie incat sa ma duc la service. voi cum ati procedat corect? multumesc!
  5. YUK: referitor la toba finala, colegul de forum Raul mi-a spus ca diametrul interior al acesteia trebuie sa fie cuprins intre 4,5 si 5cm, altfel ies prea repede gazele. Toba a carei poza am postat-o mai sus are diametrul interior de 5,5 cm. I-am spus si lui Raul, eu credeam ca finala e doar amortizor de sunet si nu-i o problema ca ies gazele mai repede decat la cea originala, poate e doar usor mai zgomotoasa, doar ca citind forumul am vazut ca omu' nu vorbeste sa se afle in treaba si s-a documentat mult atunci cand si-a restaurat XT-ul. Imi pare rau ca aia de GSXR nu e potrivita pt un mono, pt ca imi placea si era si ieftina. O sa caut altceva. Asa arata un interior de toba XTZ, sectiune longitudinala (poza de jos) : am uitat sa intreb: are cineva sa-mi vanda si mie cateva nipluri compatibile cu spitele de la XTZ660 ( 91-99) ? am mare nevoie. pot fi cu tot cu spite (doar de 17). roata la xt600 e identica cu cea de la xtz660 ? am gasit cateva nipluri noi pe ebay, dar pt roata spate de xt600 si sa nu dau banii aiurea? printre voi n-are nimeni niste nipluri fara margini rotunjite. eu am stricat vreo 2 si am nevoie sa le inlocuiesc. multumesc?
  6. T63 sunt printre cele mai bune anvelope noduroase. Foarte aderente pe toate suprafetele, mai ferme decat Siracurile si K60 in viraje, o buna rezistenta in timp la exploatarea pe asfalt ( nu se rup nodurile alea, asa cum se intampla cu anvelopele cramponate abuzate pe asfalt), pe iarba aluneca ca mai toate gumele, indiferent de profilul lor, pe pietris danseaza spatele (dar fara sa pierzi controlul), pe noroi nu se incarca, dar arunca si te murdaresti ca porcu'. Sunt f zgomotoase pe sosea, de la 70 km/h nu mai auzi toba. Se tocesc mai repede prin comparatie cu Siracurile, dar mai bune decat K60 . Ia-le doar daca mergi cel putin 50% pe coclauri. Comparatii cu alte gume nu pot sa mai fac. Bafta!
  7. salutare! intreb si eu pe cei care si-au inlocuit toba originala la xtz660 : se poate construi un cot pt o toba care are sistemul asta de prindere ? e treaba simpla pt orice atelier de sudura, sau e mai complicat ? tobele cu sistem slip-on sunt mai scumpe, iar asta e de la un suzi gsxr, arata ca noua si e f ieftina (mi se cer 150 lei). o pot adapta ori ba ? multumesc!
  8. Da ! Este prima motocicleta cu roti spitate pe care o am. Pana acum am avut doar vehicule cu roti tubeless, insa n-am facut niciodata pana. La dejantare mi-au lasat banda aia care protejeaza spitele pe jante si am observat in ce stare se afla. Vechile anvelope au facut obiectul unui schimb, iar pana au sosit noile gume am avut timp sa inspectez starea rotilor si sa le duc la centrat. Cand schimb anvelopele ma duc la vulcanizare, nu le schimb eu. La motoare am dat intotdeauna mai multi bani pt demontarea rotilor/dejantare ( prin comparatie cu masina), dar imi convine ca nu mai stau sa surubaresc eu . Bicicleta lui fii-miu am dus-o in portbagaj la vulcanizare, nici macar n-am luat chei pt demontarea rotii care avea pana, s-au descurcat baietii de la vulcanizare. N-am nici timp, nici chef si nici veleitati de mecanic. Ai vreo problema cu felul meu de-a fi ?
  9. Stiu la ce foloseste banda de protectie, dar nu sunt convins ca banda power tape e la fel de rezistenta in timp. Vechea banda de cauciuc era uscata si la palpare avea textura cam rugoasa, mare miune ca n-am facut niciodata pana. Nu stiu cum se prezinta in timp banda power tape, d-aia i-am intrebat pe cei care la montarea cauciucului au folosit-o. Eu am cerut banda de protectie pt janta de 17, dar pe ea scrie 18/19. Pe fata au nimerit-o bine. Asta de 18/19 nu e f larga, dar nici nu se muleaza bine. Ma enerveaza faptul ca pt a comanda alta potrivita, mai scump e curierul, pe langa timpul pierdut si imposibilitatea de a face o tura cu noile gume weekend-ul asta.
  10. power tape direct peste nipluri, sau peste banda aia de cauciuc larga ca s-o fixeze mai bine ?
  11. salut, alex ! nu zmuceste nimic deocamdata si nici n-am cum sa tai bucati de cauciuc sa fixez pe acolo, pt ca n-ar avea loc, uzura nu e atat de mare. doua dintre tampoane au rupta legatura dintre ele, iar piciorusele alea sunt uzate inegal (aprx 1-2mm). pinionul n-are joc in suportul ala, cel putin cat pot sa trag eu cu mana de el sa verific. multumesc si sper sa revii curand in lumea bicicletelor motorizate ! yuk: hai, te rog, nu ma baga la cheltuiala, deocamdata mai merge.
  12. e vreo problema majora daca tampoanele alea de cauciuc de la foaia spate ( de la transmisia lant) au unele picioruse uzate inegal, iar legaturile dintre ele ( o banda subtire de cauciuc) sunt rupte? multumesc!
  13. mie imi pare ca nu se muleaza prea bine, d-aia vreau s-o lipesc de cerc. multumesc!
  14. salut! cu ce pot lipi pe cercul rotii banda aia de cauciuc care protejeaza camera de aer de spite ? prenadezul e ok, sau se foloseste altceva ? multumesc!
  15. Intentia mea n-a fost de a polemiza cu cineva sau de a obtine bani pe gume. Am intrebat daca exista cineva amator de coclauri si echipat cu gume de asfalt, care este interesat de un schimb cu mine. In felul asta, eu nu le mai tocesc aiurea, iar el nu-si mai tine in frau adrenalina. Sa-mi spuna Andry ca sunt un escroc care vrea sa insele pe nu stiu cine, e cel putin ofensator pt mine si deloc adevarat. Acum m-am facut inteles?
×
×
  • Creează nouă...