Sari la conținut

cristian_dow

Membru
  • Număr conținut

    109
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.dow-media.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Carnet moto din
    07-2011
  • Motocicleta
    WR 250X
  • Numar Moto
    TM-22-DOW

Informații profil

  • Interests
    SuperMoto

cristian_dow's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Stie cineva daca la Taifun se poate face ITP-ul si pt moto? pt masina am facut acolo dar nu stiu daca au si pt moto.
  2. "Castile ar trebui scoase din regulament pentru ca sunt si vor fi inutile, mai ales la 250 de km/ora. Dupa conferinta de presa, va invit in parcare, unde va voi demonstra personal acest lucru. " :-) http://www.atitudinea.ro/articole/nebunie/motociclistii-cer-recunoasterea-slapilor-si-ochelarilor-de-soare-ca-echipamente-de-protectie
  3. Acelasi lucru ma gandesc si eu cand ma duc singur :-) pic pe nu stiu unde si mor ca sobolanu' singur in sant. :-) http://www.youtube.com/watch?v=h8TqQ2ZJOSM
  4. Cred ca 450-ul consuma 1 - 1,5 L in plus fata de WR250X WR250x - 90% offroad tura din weekend http://www.youtube.com/watch?v=nEq-iSs0a6A Mie mi-a placut 450-ul , sunetul motorului .. etc asta dupa ce am vazut pe tipul asta (vezi video), dar nu am gasit nicaieri in romania sa comand si sigur era mai scumpa. http://www.youtube.com/watch?v=dkGd2SbYgBk
  5. undeva la 3,2 - 3,5 este consumul rezervorul este de vreo 7 L (si ceva ..) deci ai o autonomie nu prea grozava de vreo 200 km, cand mai poti face vreo 100 km deja se aprinde becul de avarie pt benzina. iti poti pune rezervor mai mare eu personal nu am nevoie cam asa arata cu un rezervor mai mare
  6. Consumul este cam la fel indiferent de conditiile de mers, poate la offroad serios consuma mai mult. M-am documentat inainte sa o cumpar sunt ff atent cand vorbim de consum de benzina, eram interesat daca difera in oras sau exern, plus ca am si testat si asa este consuma cam la fel indiferent de conditii, inclusiv la peste 400 km pe zi .. sau mers mult pe asfalt undeva in 100 km / h. Dupa km pe care ii fac stiu deja cand urmeaza sa se aprinda becul de benzina.
  7. Corect, daca ii baga cineva mintile in cap cum trebuie .. ca 250 cc sunt pt scutere si moto cositoare nu mai mergea el prin desert :-)
  8. Ii poti pune fara probleme ... uite tipul asta se da prin desert mii de km http://rydnseek.blogspot.ro/ http://www.yamahawr250r.com/ http://rickramsey.net/WR250Rmods.htm
  9. 1 Cum e cu puterea? Sunt suficienti cei 30 de cai pe sosea? Are 31 de cai din ce stiu eu, in turele pe care le fac cu motoare mari >600 cc nu simt nevoia de mai multa putere, in general pe sosea mergem la 100 - 110 km/h 2 Care e viteza max de croaziera pe care o poate sustine? Eu am mers maximum 132 km pe autostarada TM - ARAD, mergea mai tare dar nu a mai fost nevoie depasisem coloana. Aici este: Sustinut mergi lejer la 110 zic eu. 3 Ai mers cu bagaje pe ea ? I se modifica mult comportamentul odata cu incarcarea? Eu am 94 KG + ce am carat in spate .. 2 sticle de apa chestii .. probabil mai mult de 110 kg nu a fost pe ea niciodata. (sau cand merg la servici am laptop mare de 17 in spate + alte chestii) Doar singur am mers pe ea! 4 Cum se comporta pe off tinand cont ca ai doar 17 pe fata? Nu am mai mers cu alta motocicleta (dacat la scoala de soferi si aia era din 82 tot de 250 cc), asta este prima si am doar 3000 km facuti, am carnet de 1 AN deci nu pot fi obiectiv. Eu zic ca bine, merge bine pe pista de cross, acolo unde cu moto mai mari nu se poate. Am putina experienta dar pe unde mergeau enduristii cu experienta am mers si eu, mai incet, mai cu grija, ma mai asteptau dar o duceam la capat si asta nu din vina motocicletei ci din vina mea ca nu am exp si nu prea imi place viteza am luat vreo 4 trante cu ea si am putina frica (unele probabil din cauza cauciucurilor, in 2 cazuri ghidulul s-a intors brusc si m-a "catapultat" sau ceva de genul) 5 Cate reglaje ai pe furca si cate pe amortizorul spate? Nu stiu .. singura modificare pe care am facut-o este YamaLink am dat-o putin mai jos eu am 178 si era prea inalta pt mine (modificarea a fost facuta la service). Acum m-as descurca probabil dar la inceput a fost greu. La 10 min ce am primit-o am dat deja pe jos cu ea pentru ca nu ajungeam bine cu picioarele. 6 Cat de incomoda e saua ? Cati km ai facut cu ea pe zi maxim si cum te simteai dupa? Am facut maximum 430 KM intr-o zi cu ea, am mers incontinuu pe ea, ff mult offroad gasesti pe youtube in link-uri la poiana rusca sunt 3 video vezi acolo conditii .. si asfalt dar si pietre de rau padure .. Nu este incomoda deloc! dar la fel nu pot fi obiectiv eu lucrez pe calculator si stau de dimineata pana seara pe poponeata, poate am curu' tabacit si nu simt :-) 7 Compar-o si tu un pic cu alte mobre din categoria Enduro - Touring daca ai detinut; sau cu mobrele cu care mergi am vazut filmele cu Poiana Rusca in care mai erau un Tenere si un Domi. De asemenea in alt film am vazut un Transalp un Strom si un F650GS. Fiecare are plusuri si minusuri, de offroad este buna (eu merg cu cauciucurile din stock care sunt 100% pt oras) pentru ca este usoara, daca te dezechilibrezi o poti tine un Transalp probabil nu poti, la fel o ridici usor daca tragi o tranta. Totusi este o motocicleta usoara pe asfalt altfel simti cand mergi cu viteza, spunea unul care merge cu un moto mai mare ca este ca si cum ai merge cu o bicicleta cu 100 de km la ora. Viteza o simti alfel, nu ai gemulet dinala de protectie tot aerul il iei in piept eu am si casca de enduro si ochelari .. iti dai seama. Alfel sta pe drum un moto mare. Totusi in oras nu cred ca are egal din cele de mai sus, te poti baga in fata la coloana, poti sa te urci pe bordura lejer, eu parchez intr-o parcare unde este doar piatra dinaia mica unde patinezi si iti fuge moto cred a ar fi mai greu cu un motor mai mare, plus ca intru cu fata si cand o scot trebuie sa ies cu spatele si trag la ea, cred ca ar fi greu cu un motor mare sa impingi la ea "manual". Poti sa povestesti si liber la genul ce iti place ce nu iti place ce ai modificat ce ai vrea sa mai modifici... Imi voi pune aparatoate dinaia la motor nu stiu cum ii zice .. plate .. nu sti cum. Imi pun tank bag , si oglinzi dinalea ori pe interior ori pe handguard (are niste oglinzi gen miki mouse) (handguardurile le-am pus eu nu a venit cu ele puse) .. in rest nu am nici o idee ce as putea sa ii mai fac. Eu personal sunt foarte multumit de achizitie, nu as cumpara altceva, imi pare rau ca am tavalit-o de cateva ori si este zgariata, nu mai arata chiar noua dupa 3000 de km :-) Merita sa iti cumperi moto ala daca: - mergi singur in calatorii cu pasager nu cred ca merge pe distanta lunga, toba este cam aiurea pusa - mergi la servici cu ea (eu merg zilnic, daca ploua merg cu masina daca nu ploua ma duc cu moto) - vrei sa faci ceva economie la benzina, consuma 3 L si ceva (consumi aproape la jumatate fata de cat consuma un moto mare) - nu ai nevoie de autonomie mare .. mergi 200 si ceva de KM cu un plin - nu ai bagaje multe - nu te simti complexat de motoarele mai mari :-) este posibil sa arate ca un scuter pe langa un Transalp - nu esti motociclist prea priceput si sa vrei sa iti repari singur , fiind mai nou probabil este un motor mai complex si o fi mai greu de reparat si probabil nici piese nu gasesti pe stoc sau sa iei de la dezmembrari (aud tot felul de povesti, am ramas nu stiu unde cu motor-ul si am gasit in 3 ore pe unul care dezmembra, probabil chestia asta nu se v-a intampla prea curand la un WR) Practic este ideala sa mergi la servici cu ea si sa bagi cate o tura in weekend, oriunde ai tu chef, fie asfalt fie off road, fie munte fie pista de cross ... WR-ul este un moto deosebit puternic si are multa tehnologie in el (din ce am citit eu nu ma pricep prea mult) are un design placut modern. Din ce stiu eu este cel mai puternic motor de 250 cc ce il poti gasi. Sper ca te-am lamurit. Daca ai alte intrebari nu ezita. Spor!
  10. Salutare, Am eu WR250X http://www.youtube.com/user/plaiurimioritice/videos Daca ai intrebari nu ezita , nu cred ca este prea mare dif intre X si R.
  11. http://www.youtube.com/watch?v=4sWbX8USkm0
  12. Bucharest Wheels ARENA, organizat in Centrul Expozitional Romexpo intre 8 si 10 iunie 2012, va prezenta publicului pe parcursul a 3 zile si 3 nopti, pe o suprafata exterioara si interioara de peste 40.000 mp, un concept inovator si cea mai mare expozitie auto - moto din Romania. Din dorinta de a prezenta vizitatorilor un spectacol inedit, organizatorii au inclus in cadrul secțiunii AUTO demonstratii de raliu, offroad, enduro, ATV, karting, hovercraft si multe alte surprize. Publicul poate participa in mod direct, prin inscriere, la demonstratiile de “safety drive. Articol intreg
  13. Azi a fost ceva accident in TM in jurul orei 19:40 .. ceva de genul pe .. Take Ionescu pe langa ING/cladirea analog, era Smurdul motocicleta pe jos pe o banda , langa masina salvarii era o geaca neagra si casca pusa peste. Era o motocicleta neagra
  14. cristian_dow

    Scoala

    Salut! Ai gasit/fost la scoala de supermoto?
×
×
  • Creează nouă...