Sari la conținut

adriangl

Membru
  • Număr conținut

    297
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Permis moto din
    2011
  • Motocicleta
    GSXR 1000 K7
  • Numar moto
    fara numar

Informații profil

  • Motociclete detinute
    F4i, cbr 1000RR
  • Alte autovehicule si vehicule
    Bmw

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

adriangl's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. adriangl

    AGV - Discutii Generale

    Odata cu schimbarea mobrei vreau sa mi schimb casca shoei xspirit 1 care o am de 7 ani cu un model de la Agv m ar interesa cum e cu marimile la ei la shei port L si alta chestie ce ati alege intre un Agv k3sv sau un Agv k5, ca si pret vad ca se invart cam la acelasi buget
  2. Am inteles da nu prea am ramas la 7100 ca pe circuit nu stiu daca ajung prea curand, multumesc ptr raspunsuri, in 1000rr si k7 1000 care le am avut in trecut bagam 300v 15w50 si mai si faceam cu el 5-6 mii de km intre schimburi sa inteleg ca uzam aiurea motorul pe strada atatia km cu 300v
  3. Salutare am o mica nedumerire legata de un ulei moto, sunt proaspat posesor de kawasaki zx10r 2004 si sunt in dubii ce ulei sa bag in ea, motoreta are 44 mii km si motorul e in mintile lui, as dori strict parereri intre motul 300v 15w50 sau 7100 tot 15w50 cu mentiunea ca motoreta o folosesc ptr mers stradal, oras si cateva drumuri cand se ivesc pe curbe o cheia, un siriu, etc. Am prieteni ce imi recomanda 300v iar altii 7100 zicandu mi ca e mai ok ca 300v se uzeaza mai rpd, ms si astept recomandarea voastra
  4. Salutare tuturor, tocmai ce am achizitionat un zx10r 2004 de care sunt super incantat si vreau sa i schimb placutele de frana fata la revizia care vreau sa o fac saptamana asta, ptr posesorii primului model de zx10r ce placute folositi si sunteti multumiti si inca o chestie din ce am inteles trebuie sa cumpar 2 seturi de placute adica 8 bucati ca vin cate 4 per etrier, ms si asfalt uscat
  5. exagerat de putini km , nu cred sa fie pe bune cel putin dupa cum arata farul care are sticla urme pe ea de la caldura degajata de lupa si guma spate , la km aia trebuia sa fi avut gumele noi dar dot vechi , iar astea din poze par a fi rulate mai mult de 650km cel putin ala de spate pe mijloc . Sa fi avut cateva mii de km mai credeam insa la 650 km ar trebui sa fie ca noua fara nici cea mai mica urma de uzura si sincer motocicleta de 12 ani in atatia ani sa nu fi facut nici un drum nici o iesire imi e greu sa cred si daca iesea cu ea odata pe an tot avea mai multi km Si nici lantul ala nu arata a uzura de 650 km fii serios
  6. Salutare tuturor , dupa ceva pauza de moto anul trecut anul asta as vrea sa imi iau ceva insa nu prea ma ajuta asa tare nici bugetul ( sper sa mai strang pana la un r1 de 2005 )) ) insa iau in calcul si o motoreta mai ieftina cu care sa imi fac damblaua si am dat peste linkul asta https://www.olx.ro/oferta/yamaha-r1-2003-ID8DXrl.html , in afara de capacul ala polizat si de codita aia care se lipeste sau se schimba cu alta cunoaste cineva motoreta din anuntul asta ? As fi interesat la modelul asta ce probleme specifice au , eventual sa stiu la ce sa ma uit in caz ca ma hotarasc sa ma duc ptr o vizionare ? Cu mentiunea ca as cam vrea miar ca asa de 600 am mai gasit cate ceva si pana acum am avut in ordinea asta de cand am luat permisul F4i , 1000RR 2004 , Gsxr k7 1000 si un 929 si cu mentiunea ca in principiu as vrea ceva pe injectie. Ma tot uit pe anunturi si vad ca piata moto la motoarele vechi in loc sa se iefteneasca preturile tot sus sunt si fata de acum 4 ani cand am vandut 1000RR in stare foarte buna acum daca vreau sa ma apropii de RR e mai scump ca acum 3-5 ani (or fi ca vinul motoretele cu cat se invechesc cu atat se scumpesc sau care e faza
  7. In caz ca are careva nevoie am de vanzare un stop spate nou nemontat de honda 929 , fumuriu pe leduri si cu semnale incluse , pret 200 lei negociabil Il comandasem ptr 929 meu si intre timp am vandut motoreta si am dat de el prin casa
  8. adriangl

    Accident live

    Nu vreau sa fiu rautacios si sunt de parere ca toti incepatorii cel putin pe vitezane au indreptat odata motoreta pe curba si s-au dus pe contrasens mai mult sau mai putin insa nu inteleg ce plm sa cauti cu pasager pe curbe si incepator pe deasupra , nu zic ca nu se poate am un prieten care se da si cu genunchiul pe jos daca are pasager care stie sa se lase dupa el si sta bn , iar la chestia cu franarea cine nu se da cu vitezana nu prea are de unde sa stie asa ceva, poti sa tragi usor de frana si daca esti inclinat pe o parte cum era el insa sa stii sa o dozezi si usor si nu ai nici o treaba tot nu iesi pe contrasens. Care va stiti in astfel de situatii puneti si exersati diferite franari, franare de urgenta, stoppie si tot asa pana incepi sa stii sa mergi nu iei pasager ca il mai ai si pe ala pe constiinta. Bn ca a fost doar atat si n-au patit nimic , au avut mare noroc, multa sanatate si beliti ochii ca daca nu beliti altceva si dupa se da cu RIP in vreun topic
  9. Are careva nevoie am un stop cu leduri cu semnalizari incluse, fumuriu, nou nemontat, doar ce mi a venit din afara dar acum 2 zile am vandut cbr 929 le, ca si pret vreau 200 lei fix ca atat m a costat » Post actualizat in 20 Jul 2016 10:08 .
  10. daca vrea careva codita de 954 fara probleme doar carena am de vanzare, astept un pm. Are careva un far de 929 de vanzare?
  11. Salve ma ajuta cineva cu senzor tps- Throtle position senzor la o kawasaki 636 fabr 2005, vin JKBZXJC145A013872 , ma inteereseaza de unde pot comanda asa ceva nou si cat costa sau chiar sh daca are cineva unu bun. Ca si simptome motorul nu e achizitionat de mult, cu clapete scoase consuma de spargea in jur de 130km cu un plin, s-au pus clapetele la loc blocate pe intre-deschis insa in ture sus nu mai trage deloc insa nu mai scoate fum. Ma poate ajuta cineva cu recomandare despre ce e de schimbat/de facut? Moto e in GL si e cam incomod sa o aduc la Bucuresti ptr verificare , ms
  12. Salutare are careva un 929 la dezmembrat sau stiti pe careva care dezmembreaza, am nevoie de un far in principiu cu geamul intreg , ca a fost spart si pus in loc un plexiglas si sta distantat de carena(poate are careva far cu geamul intreg si urechile rupte ) Caut si un stop de spate daca are cineva pe led sau unul oem in stare buna si sa vad ca maine daca am timp sau zilele urmatoare desfac mobra si in fct de asta vad ce mai am nevoie. Azi am intrat in posesia ei ce-i drept a cam stat pe dreapta dar motorul si cutia merg tipla si trage f bn , estetic o mai aranjez eu nu e problema in timp . Altceva ce as vrea sa imi ziceti daca o pot rezolva o chestie mobra are cheia pe care e cipul rupta si o alta cheie facuta cu care se porneste, doar ca in momentul cand se pune contactul trebuie apropiata de contact cheia rupta pe care e cipul, doar la pornire. Se poate face ceva sa nu mai stau cu 2 chei, aveti sa imi recomandati pe cineva care face treaba asta sau sa imi ziceti daca o pot rezolva la mn in oras, ms
  13. _undeva pe la iesire din Buc intr-un cartier rezidential care e in constructie_(am scris mai sus) asa parca Dudu ii zice, iar de intamplat s-a intamplat din ce stiu s-a intamplat in noaptea de 03.08 sau 04.08 ca in urmatoarea zi m-au sunat vreo 2 prieteni comuni sa imi zica de incident. Pacat de el insa la volan era un pic teribilist si mergea foarte tare cu masina(bn ac avea si cu ce) , exact asta si era motivul ptr care nu isi lua moto, ca de placut ii placeau maxim
  14. Hai sa va zic eu exact cum a fost cu accidentul de mai sus, baiatul decedat imi era foarte bun prieten, pacat de el Dumnezeu sa il ierte dar si-a facut-o cu mana sa. Cei 2 prieteni de altfel nedespartit, nu poseda niciunul permis moto(doar auto) si s-au gandit ei pe la ora 23-00 sa bage moto intr-o duba si sa se duca undeva pe la iesire din Buc intr-un cartier rezidential care e in constructie sa se dea cu moto, s-au urcat amandoi pe moto, bineinteles fara casca niciunul si intr-o mica curba a pierdut controlul mobrei intrand in bordura unde i-a aruncat pe amandoi, pasagerul din ce am inteles doar cateva copci la cap, iar conducatorul din ce am inteles a dat cu capul de o bordura de i-au ramas acolo creierii, nici vorba de echipament de protectie. Pacat de el si de tineretea lui ca era baiat super descurcaret dar si-a facut-o cu mana sa, chiar vorbeam cu el de ce nu da de permis si sa isi ia motor si mereu imi zicea ca nu isi ia ca el o sa moara daca are moto si uite ca de ce i-a fost frica de aia nu a scapat, maine sunt funeraliile, inca nu imi vine sa cred cele intamplate nici acum
×
×
  • Creează nouă...