Sari la conținut

Mihai32

Membru
  • Număr conținut

    71
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Adjud / Brasov

Mihai32's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Cu cateva luni bune intarziere, postez intentia de a vinde mobra, bineinteles, cu pozele aferente. Nu o dezmembrez, o vand intreaga. Pretul: 4500 RON. Precizez ca in momentul de fata, ii trebuie schimbat ambreiajul, discuri si placute fata, kit lant, pneuri fata-spate, robinet rezervor, bujii. In afara de toate astea, aparatoare de lant si carena codita au fost lipite nu prea ok in urma unui incident cu lantul. In plus, rezervorul are o portiune lipita cu poxipol in urma unui alt incident petrecut in garaj. Atasez si un link catre un filmulet pe youtube unde e pornita si se poate vedea cum raspunde motorul la acceleratie. Zgomotul ciudat care se aude in film e de la 2 nituri slabite la colierul de la toba. Telefon: 0740564623. https://youtu.be/6zn8uiPhypA Poze: https://drive.google.com/open?id=0B2WZ6mnOl4T6VXFSbUI1NTE1Qlk
  2. Scot topicul asta la suprafata cu o dilema care ma macina de ceva timp incoace. Mi-am pierdut interesul pentru mobra prezentata in paginile anterioare, sta si rugineste in garaj, si nu a mai facut un kilometru de prin 2014. Deocamdata, am alte prioritati si vreau sa o vand. Acum, ca fiecare, as dori sa scot cat mai multi bani de pe urma ei. Asa ca dilema e urmatoarea: S-o vand intreaga sau sa incep sa o dezmembrez? Stiu ca e babaciune, am lucrat mult la ea si a fost unul dintre proiectele mele de suflet, dar poate pentru un cumparator nu prea conteaza asta cat conteaza performanta, ciclistica, look-ul, etc. Precizez ca in momentul de fata, ii trebuie schimbat ambreiajul, discuri si placute fata, kit lant, pneuri fata-spate, robinet rezervor, bujii. In afara de toate astea, aparatoare de lant si carena codita au fost lipite nu prea ok in urma unui incident cu lantul (s-a rupt lantul, a spart aparatoare si carena si m-a lovit in spate). Si tare am eu impresia ca trebuies sincronizate iar carburatoarele. Pun in cateva minute ceva fotografii cu starea actuala. Poate cineva sa imi dea un sfat, o parere?
  3. Eu am patit ceva similar la F2. Verifica robinetul de benzina de sub rezervor, e posibil sa aiba membrana gaurita.
  4. Am dat busonul rezervorului jos, l-am spalat, am bagat un furtun de la compresor si l-am lasat toata noaptea sa sufle aer inauntru, deci eu cred ca e destul de aerisit. Iese din discutie sa cositoresc eu, fiindca nu ma pricep, si decat sa stric ceva, mai bine nu ma bag. Imi e frica totusi ca daca se intervine cu flacara de la autogen in zona aia, sa nu se inmoaie si cositorul de la stutul de prea plin, sau mai rau, sa nu se strice vopseaua de pe marginea inferioara a rezervorului, sa trebuiasca dupa aia sa il vopsesc iar. Mi-a zis cineva daca daca se umbla cu lampa cu benzina, e mai mica temperatura. O sa merg maine sa incerc varianta asta, si ce o fi o fi...
  5. Asa era, conducta era rupta in rezervor chiar in partea de jos. Am taiatul stutul care iesea in afara si am curatat alama din jurul gaurii, dupa care am largit un pic gaura. Datorita curburilor pe care conducta in cauza le are in interiorul rezervorului, si faptului ca ruptura s-a produs la nici un mm de fund, am putut sa o trag cam 1 cm in afara si sa o scot pe gaura. Am vorbit cu un bun sudor, si mi-a zis ca ma poate rezolva cu sudura in argon; am vorbit si cu cineva care alameste si mi-a zis ca se poate rezolva si cu alama. Intrebarea mea este: oare cu poxipol nu rezolv mai rapid si fara bataie de cap toata treaba?
  6. Acum cateva zile, a inceput sa curga benzina din ştuţulul de aerisire al rezervorului (ala subtire de langa stutul de prea-plin). Am rezolvat problema pe marginea drumului cu niste poxipol. Abia dupa ce a inceput sa se opreasca motorul in mers si abia am ajuns acasa, m-am documentat si am vazut ce prostie am facut. Acum intrebarea mea e urmatoarea: cum naiba e posibil sa curga vreodata benzina pe acolo? Stutul ala avea cumva vreo supapa de sens, care e posibil sa fi cedat? Am gasit o imagine pe net cu un rezervor, am indicat ştuţul:
  7. Poti incerca la Evo Motors, in Bacau, sau la Adinel, tot in Bacau. Preturile zic eu ca sunt ok. Daca vrei detalii da-mi un PM.
  8. Te ajunge fix 350 de lei. Vezi ca lupele au pretul de 250 la set. Daca ai fi citit si ultimele postari ai fi vazut ca nu il mai am.
  9. Uite aici un video ca sa iti faci o idee despre iluminarea oferita de lupe.Cred ca afara, in aer liber, se putea observa mai bine cum lumineaza, insa nu am putut sa o scot afara, e blocata intr-o magazie. P.S. Acum am vazut si eu... ) Nu atinsese lichidul de racire temperatura aia, doar ca sonda e incompatibila cu bordul de f4i.
  10. Salut. Nu mai am nici unul, nici altul. Salut. Chiar ajung in weekend-ul asta prin bucuresti. O sa iti dau PM. Farul este stock. Oglinzile din far nu mai au nici un folos dupa ce se pun lupele respective. Mai concret, lupele se monteaza in interiorul farului, in locul becului, prin dezlipirea sticlei si lipirea acesteia la loc. Abia daca mai ramane 1 mm intre lupa si sticla farului dupa aceea. Astfel, lupele ajung mult mai in fata oglinzilor. Eu ma gandeam sa imi vopsesc oglinzile negre... Imediat dupa ce am facut montajul, a inceput sa ma preocupe incalzirea sticlei (care e din plastic de fapt), dat fiind faptul ca e lupa atat de aproape. Dar dupa un timp, am observat ca, chiar daca se incalzea, nu era o problema. Lupele le-am luat de pe rdxenon.ro, pare-mi-se ca sunt chiar modelul asta: http://rd-xenon.ro/index.php?dispatch=products.view&product_id=29965 Balasturile le-am cumparat separat, tot de la ei. La montarea pe instalatia electrica, se foloseste un releu care vine in pachet cu balasturile, pentru a comuta intre faza lunga si faza scurta. In rest, sunt foarte multumit de cum se vede noaptea. Se delimiteaza foarte bine zona in care lumineaza fata de cea in care nu lumineaza. Scuze pentru intarziere, dar abia astazi am ajuns in tara.
  11. Nu mai am farul. Si eu ma gandeam sa ii schimb furca cu una upside down. Nu stiu ce sa fac in privinta rotii, as vrea sa pastrez formatul de 5 spite cu roata de F2 pe fata si sa ii pun una de 919 RR pe spate. Ramane oricum de vazut daca se potrivesc discurile cu axul de pe 600 rr pe roata mea fata, dar asta in iarna. Eventual, m-am gandit la o roata spate de F4 sau F4i si fata cum ai zis tu, de 600 rr. Intre timp, am mai facut niste reglaje la aripa fata, care acum se asaza mult mai bine si am montat semnalizarile fata. In schimb, dupa ce am spalat-o acum cateva zile, am vazut ca imi iese fum in mers din cablaraia din carena fata. Am oprit, am cautat si am vazut ca iesea din controller-ul de la angel-eyes, care se topise. Asa ca, fara angel-eyes pana cand gasesc o solutie. Tot recent, am observat ca imi patineaza ambreiajul uneori. Sper sa fie din reglaj, altfel trebuie inlocuit si asta in iarna. Deocamdata, incerc sa ma bucur de fiecare data cand e vreme frumoasa si pot sa ies la o tura.
  12. Mihai32

    Accident DN2 - Adjud

    nu ma contrazic deloc. am afirmat eu undeva ca erau ciobanii beti? in privinta lui marian, nu se aude nimic de bine.... vedem mai multe maine.
  13. Mihai32

    Accident DN2 - Adjud

    ambii ciobani au fost testati cu etilotestul de catre politie, acesta aratand valoarea 0,0 la amandoi.
  14. Mihai32

    Accident DN2 - Adjud

    intrucat am folosit "cine o sa plateasca pentru treaba asta?" la primul meu post, s-a inteles cu totul altceva decat ce voiam eu sa zic. eu eram mai mult interesat de cine o sa raspunda pentru faptul ca au intrat oile pe carosabil, nicidecum de vreo despagubire. Asta ca sa lamuresc orice confuzie sau barfa printre persoanele care citesc acest forum si au speculat altceva.
  15. Mihai32

    Accident DN2 - Adjud

    noutati!!! a miscat cateva degete si a fost dus de urgenta la tomograf. s-a stabilit ca raspunde la tratament, e posibil ca maine sa fie nevoie de sange A2 + , in vederea efectuarii unei operatii. am strans deja o mica armata gata sa doneze. nu avea nici o problema cu vederea si motocicleta functiona ireprosabil. in ceea ce priveste fpvs, am o oarecare experienta cu acestia, si nu se aplica aici nici una din conditiile lor de despagubire.
×
×
  • Creează nouă...