Sari la conținut

bigfellow

INACTIV
  • Număr conținut

    4
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Ploiesti, PH
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    suzuki VX 800
  • Numar Moto
    PH88SPK

Informații profil

  • Interests
    Diverse..

bigfellow's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Merci de raspuns. Da cred ca voi verifca si asta cand voi merge sa curat carburile. Decamdata vreau sa schimb bujiile sa elimin din start posibilitatea asta.
  2. Salut. Multumesc pentru raspuns. Imi sunt de mare ajutor sfaturile. . Sper sa ma descurc. Am descarcat si manualul ca ghid teoretic. Practica ne omoara! . Voi mai apela daca (si sigur) voi mai avea nevoie. Numai bine! Salut calaretilor! Hai sa va spun prima mea problema..calare! Probabil eu am cauzat asta. Ieri dimineata, dupa o noapte racoroasa si o ploaie abundenta am hotarat ca e cazul sa mai scot "camiloiul"! Am dat husa jos, imi aprind o tigara ( cu gandul ca va dura putin pana se incalzeste), pun contactul, trag socul cam la 90% si dau start. Porneste cateva secunde si se opreste. In mintea mea zic " n am tras socul suficient" si trag mai tare. Dupa doua starturi instabile ( pornea 2-3 secunde) porneste. Dar, nu se tura suficient..era undeva usor peste 1000. ZIc "bine ca a pornit" ..m am echipat..am inceput sa imping socul..turatia la fel..1200-1300..cand am impins socul complet a scazut pe la 1000. Plec..printre blocuri totul bine..mergeam usor in viteza 2. Cand am iesit in principala si am inceput sa i dau "sandale" am constatat ca nu trage. Eu, a mecanic si..incepator..m am gandit ca daca ii dau tare in ture isi revine. Sentimentul era ca atuci cand la raposata dacie se infunda carburatorul sau prindea ceva mizerie. Si dai..si trage! Nimic..!.. Am ajuns la serviciu ..mai usor..mai fara depasiri..deja am ajuns ingrijorat. Aici, am inca 4 colegi motoristi dintre care 2 au tot Suzuki, mult mai experimentati si mai vechi in domeniu decat mine. Am dat adunarea si am inceput sa ne invartim pe langa ea. Baietii din prima au verificat galeriile si bineinteles ( mai citisem aici pe forum) pistonul din fata nu mergea. Din 2 truse de scule de Suzuki si 4 truse de scule de la 4 masini nu am gasit o cheie de bujii de care mi trebuia mie. Astazi unul din colegi a venit dotat si am reusit sa scot bujia. Bineinteles, afumata. Am curatat o si merge brici. Ce voiam sa va intreb: este posibil sa o fii afumat o eu cand am fortat socul? Sa fii bagat prea multa benzina fara sa o arda? Sau poate stilul meu de mers? Merg undeva intre 3500 si 4000 la drum. E prea putin? Ar trebui sa i dau mai multe ture? Sau pur si simplu se mai intampla?... Merci si sa auzim numai de bine!
  3. Salut tuturor ! Sunt de putin timp mandru posesor de VX..e prima mea motoreta. Am undeva pana in 400km facuti pe el. Ce sa zic?..Dragoste la prima vedere. Problema mea este, fiind incepator ( si la capitolul mecanica) nu prea stiu ce si perioada la care, sa verific. I am schimbat uleiul, inclusiv la cardan, il verific zilnic...dar mai mult..) ce ar trebui sa verific periodic?..Lichidul de racire nu sunt lamurit cum se schimba\completeaza..se verifica nivelul? Daca cineva din Ploiesti sau imprejurimi are VX il scot la o bere (fara alcool normal) . Multumesc anticipat! Drumuri bune!
×
×
  • Creează nouă...