Sari la conținut

gingimingi

Membru
  • Număr conținut

    13
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Motocicleta
    suzuki sv 650

gingimingi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. sigur o sa-ti trebuiasca un set de imbusi si o surubelnita in cruce, toate carenele de pe SV sunt prinse in inbusi, inclusiv rezervoru asa ca nu uita acasa imbusi si pt un drum atat de lung te sfatuiesc sa-ti verifici releul regulator , tensiunea de incarcare daca e mica descarca bateria n-ar fi o problema prea mare dar daca iti baga peste 16 V e nasol eu am patit-o si nu s-a stricat doar regulatorul ci si :baterie ,CDI, s-au ars toate becurile si chiar si vitezometru. fa o verificare serioasa la toata motocicleta releul de gsx se potriveste dasta am si eu acum dar are 4 fire 2 + 2 - , ala original are doar 1 + si 1 - un radiator cam micut si are tendinta sa se c-am prajasca mai ales ca e si prost pozitionat, nu are nici o aerisire. drum bun si asfalt uscat
  2. asta o sa fac voi merge la mecanicul care mi la reglat in toamna, are experienta si se pricepe lucreaza de multi ani in domeniu moto, dar ca orce meserias bun are si el un viciu , de data asta voi insista sa stau langa el, mai intai facem treaba si dupa aia ne cinstim, oricu trebuie sa-i schimb si uleiul si filtru si sa curat toate contactele electrice ce mai revizia de primavara, si un temeinica pt ca tipul de la care am cumparat motorul il c-am abandonase , nu-i mai pornea si nu vroia sa bage nici un ban in el motorul fiind din 83 edestul de batranel dar pt mine e foarte bun SI sigur trebuie reglat carburatorul pt ca consumul e destul de mare , cam 7 la 100 km pt un motor de 440 cm cubi. multumesc pt sfaturi
  3. dimineata erau vreo 2 grade , cam frig dar intre 5 si 10 ma risc. SA VINA ODATA PRIMAVARA ! nu mai vreu iarna , vreu asfalt uscat :bounce: pt toti nu doar pt mine supape de admisie, evacuare te referi?( nu sunt mecanic nu ma pricep prea bine) sau sau supapele alea de vacum din carburatoare(garnituri de cauciuc sau cum s-or numi) SI a stat curezervorul plin si fara aditiv si deci si benzina in carburatoare
  4. multumesc pt raspunsuri. da KZ e racit cu aer.Carburatoarele au fost curatate si sincronizate , dar nu stiu cat de bine.motorul l-am luat in toamna si atunci am fact sincronizarea si nu am apucat sa merg suficent de mult cu el, a venit frigul si au fost numai porniri la rece duminica l-am pornit prima data pe anul asta si a pornit destul de greu asa ca azi am schimat bujiile si am vazut ca cele vechi erau diferite si nici nu erau de KZ. Dupa ce le-am schimbat a pornit la a doua cheie dar problema relantiului a ramas . cele vechi erau negre iar astea noi le-am scos dupa vreo 15 min de mers la relanti si erau si astea negre deasta cred ca carburatoarele nu au fost curatate cu trebuie si ca amestecul aer carburant e cam bogat in benzina Fum nu scoate. Socul cred ca e functional cand o pornesc si e tras motorul porneste undeva pe la 3000 ture iar daca il apas turatia scade problema e atunci cand motorul incepe sa se incalzeasca , atunci incepe sa scada relantiul sper sa nu fie o problema de compresie .
  5. salutare tuturor, am si eu un kz 440 din 83 si am o problema cu relantiul. Mai precis : motorul porneste bine , are filtru de aer si buji noi, cand o pornesc si motorul e rece relantiul e stabil dar dupa cateva minute cand motorul incepe sa se incalzeasca incepe sa scada turatia motorului pana se opreste fapt destul de enervant cand opresti pe la semafoare si trebiue sa o accelerezi intruna. A mai avut cineva probleme similare si cum se pot rezolva ? Carburatoarele au fost curatate si sincronizate in toamna , dar nu stiu cat de bine.DIN carburatoare sa vina problema?SI oricat as mari relantiul problema nu dispare. Orice safat este bine venit, multumesc
  6. salutare tuturor, sunt si eu posesorul unui sv 650 din 2000 pe care l-am achizitionat in primavara ascestui an.V-as recomanda tuturor sa va verificati din cand in cand regulatorul de tensiune , pentu ca aceasta piesa in momentul in care nu mai functioneaza in parameti normali poate distruge mare parte din instalatia electica, iar eu am patit-o. Baterie ,regulator,becuri si CDI toate s-au ars din cauza acestui regulator de tensiune. Il verificasem , cu vreo 2 luni in urma si stiam ca nu functioneaza chiar OK, 17 V la relanti dar cand aprindeam faza scurta scadea la 13,5 v.I-am spus unui mecanic iar acesta ma linistit spunandu-mi ca :" nu-i o problema si ca mai merge, sa-l mai las."si l-am lasat si rau am facut , m-am zgarcit la o piesa si acum cumpar 3. NU faceti ca mine, cand o piesa da semne de uzura inlocuiti-o .SI sa nu credeti ca sa stricat in fata casei , nu ma lasat in mers la jumatea autostrazi bucuresti -pitesti.
×
×
  • Creează nouă...