-
Număr conținut
271 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
cj
-
Motocicleta
Suzuki VanVan 125cc
Vizitatori Recenți Profil
1.106 citiri profil
Old's Achievements
Newbie (1/14)
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Exact asa stiu si eu. Asa am si adus-o si circul cu ea pana finalizam toate actele si schimbat numere (in afara de perioada in care chiar astept numarul meu)
- 4.718 răspunsuri
-
- scuter
- inregistrare
-
(și 9 alții)
Setat cu taguri:
-
Multumesc pentru raspunsuri!
- 4.718 răspunsuri
-
- scuter
- inregistrare
-
(și 9 alții)
Setat cu taguri:
-
Salutare! Am si eu situatie. Vreau sa cumpar o motocicleta din alt oras si am hotarat cu vanzatorul sa ne intalnim la mijloc. nu sunt foarte priceput la partea de acte si nu imi e frica de faptul ca imi iau teapa, omul chiar pare foarte de incredere. e posibil sa facem tranzactia in alt oras intre cele doua? cu ce acte ar trebui sa ma lase, daca se poate? (asta pana imi trimite restul, dupa ce scoate fiscalul) Mersi anticipat!
- 4.718 răspunsuri
-
- scuter
- inregistrare
-
(și 9 alții)
Setat cu taguri:
-
Florin_escu a trecut ieri prin sibiu sa ma ajute cu motorul (cu ceea ce credeam ca-i doar o problema la carburatoare) si tre sa-i multumesc ca m-a ajutat s-o pun pe picioare cat sa o aduc la cluj! ne-a luat cam de la 1 pana la 5 jumate, dar a reusit sa o faca sa nu mai vomite. Nu ti-am mai trimis mesaj ca am pornit la drum, dupa ce am incarcat putin bateria si am dat o fuga pana la o benzinarie sa nu merg pe aburi. a pornit mai greu, dar a pornit! Am reusit sa ajung cu ea pe la 12 jumate- 1, dupa care a trebuit sa palavragesc cu un vecin taximetrist ca vez doamne, cat loc ocupa o motocicleta si nu ie locuri de parcare (el avand doua masini parcate, ambele la blocul meu, desi sta vis-a-vis). Azi a pornit mai greu putin, din cauza temperaturii scazute si a vascozitatii uleiului (20w40- pentru moment - pe care mi l-a adus tot florin, multumesc foarte mult ) si a scos putin fum negru. urmeaza sa-i fac schimb de ulei cu motul 10W40 si sa-i caut garaj, ca mi se pare ca se cam raceste afara. Deci, Florin_escu, mersi din suflet! Fara tine, aprilia mea ramanea acolo cu paianjeni pe ea si poate o dadeam la dezmembrat, de nervi. Incet-incet, se invata... apropos de GPL
-
Ok, daca se poate asa momentan, ar fi super, ca vreau sa nu ramana si peste iarna in sibiu la scara unui bloc in apropierea garii, ca deja o pandeau tiganii ultima oara. Apoi incerc sa strang bani sa o fac cum trebuie pentru sezonul viitor si poate o vand sa raman fara moto o vreme. @remu1: nu ma acuza de nimic, am bagat deja peste 1000 de euro in ea de cand o am si m-am plimbat 3500 km maxim cu ea. deci nu e normal. plus de asta, proprietarul de inainte o avea de vreo 3 luni sau mai putin cand am cumparat-o. o adusese din italia, sigur ratacita prin garajul cuiva. si sigur proprietarul de inaintea mea nu a avut grija de ea, mai tarziu am observat ca imi curgea lichid de la pompa de apa. pana la urma am rezolvat-o. omul nu mi-a raspuns la telefon din secunda in care am cumparat-o. printre astea, acum tre sa-i fac si un schimb de ulei si sa gasesc o modalitate sa desfund drena din rezervor prin care ar trebui sa curga apa cand ploua in capac. si s-o vopsesc. si sa schimb placutele de frana. si tot asa, lista continua...
-
multumesc pentru vesti si pentru ajutor, acum tre sa ma gandesc cum sa fac, ca nu prea mai am de unde sa mai bag bani in ea (am bagat peste 500 de euro numai ca s-o scot pe asfalt anul asta) si poate reusesc sa gasesc ceva intre nou si SH cat mai rapid. daca nu, strang bani pentru kit-ul pe care l-ai luat si tu. mi se pare ciudat sa platesc de 2 ori la service pentru verificarea carburatoarelor si repararea lor in caz de e ceva si de fiecare data sa-mi zica "e bine, le-am desfacut, totul e ok". daca-mi si aduc aminte bine, prima oara am platit pentru inlocuirea membranelor crapate. asa-i cand nu stii... ah, stai ca ai zis ca ti-ai luat 2 kituri. ceea ce inseamna ca-s 16 lire plus transport, nu? (sau trebuie cate un kit pentru fiecare carb?)
-
momentan e inca intepenit. nush daca e cel original, pentru ca-i mai moale decat celalalt (care are capul putin mai lat). am incercat multe metode (cu wd40 de fiecare data), deocamdata am esuat. celalalt carb are un surub de acelasi tip, tot asa tocit, imi vine sa-i dau foc, dar mi-e ca explodez. cu carburile in congelator nu stiu ce sa zic, nu or mai fi vapori de benzina ceva ce pot crea probleme? poate astept pana luni si caut un zpecialist sa imi degripeze suruburile, poate sa imi si curete carburile... dar maine e o noua zi, asa ca inca primesc sugestii momentan i-am facut santuri cu o panza de bomfaier pentru surubelnita lata, dar tot nu vrea. suruburile de celalalt tip s-au desfacut usor.
-
ok, mai am doua intrebari, daca nu deranjez: 1. de unde imi pot cumpara o-ringurile ce trebuiesc inlocuite? 2. are cineva la bookmarks linkul catre topicul ala de pe advrider unde explica modul in care trebuie dezasamblate, calibrate si reasamblate carburatoarele? ma uit in manualul utilizatorului si ma ajuta sa inteleg ce-mi explicati voi pana in punctul ala. oricum, multumesc mult pentru ajutor, nefiind in domeniu deloc, incep incet-incet sa pricep ce tre sa fac.
-
(ca sa nu exclud posibilitatile): poate sa fie si de la poaie, deoarece si mie imi cam intra apa pe acolo din cand in cand si nu stiu cum s-o rezolv (acum o sa incerc sa pricep cum). plus ca i-am zis mecanicului sa verifice furtunasele de la rezervor si sitele (toate pe unde or fi) si sunt destul de sigur ca nu s-a uitat. iar eu am mers 1600 km prin toate tipurile de teren (sibiu-vama in mare) si m-a batut furtuna des. uitasem sa va mentionez ca scoutruile se comporta exceptional pentru nivelul meu de pregatire si stau lipite de asfalt cum trebe. nu ma mai pot inclina la fel de mult, dar cam atat.