Jump to content

SnapShot

Super Membru
  • Content Count

    1,355
  • Joined

  • Last visited

About SnapShot

  • Rank
    The Great Cornholio

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Club
    Indep.

Profile Fields

  • Interests
    Variate.
  1. Da, daca mai e un topic ceva mai vechi, de obicei cel mai recent se adauga in continuarea celuilalt. On-topic, review-urile sunt favorabile. CycleWorld Motorcycle.com Motorcyclist online Forbes (da, Forbes) Wall Street Journal (yep) Cireasa de pe delishus cake: HellForLeather, din care voi si cita: Can anyone say "Shots fired".
  2. LOL. XV-urile sunt copii destul de fidele ale Harley-ului-care-nu-e-Harley. California 1400 pastreaza aceeasi linie din 1982, atata doar ca noua versiune are o idee mai mult 'rake' (si e, in mod evident, ceva mai mare si mai grea, din cauza motorului). In orice caz, toti motojurnalistii care au testat-o (deja) au apreciat, pe de o parte, nivelul dotarilor (superior mediei clasei, cu cruise control, traction control, ABS, ride-by-wire cu 3 harti si, in varianta Touring, lumini auxiliare cu doua faze), iar pe de alta, manevrabilitatea surprinzatoare pentru dimensiuni/gabarit. Punct negativ, caldura degajata in timpul mersului prin trafic. Nu ii plac orasele, vrea drum intins.
  3. Da' ce bre, voi nu stiti decat UPC si RDS? Cu batranul Dolce a.k.a. Romtelecom va apuca tusea magareasca?
  4. Felul sau de a pilota s-a potrivit mai bine cu SBK decat GP. Probabil singurul sau regret e ca nu a descoperit asta mai devreme.
  5. Haters gonna hate. Le-a aratat tuturor ca poate. Si inca la o varsta la care altii-si schimba nevasta de plictiseala.
  6. Au aparut primele informatii oficiale, pe motociclismo.it. Motorul are capacitatea neta de 1380 cmc, produce 96 cp la 6500 rpm si 120 Nm la 2750 rpm, acceleratia este RbW cu trei harti separate, cruise si traction control; ABS standard. Rotile sunt 18" fata, 16" spatele, acesta cu anvelopa de 200/60. Masa totala in ordine de mers (a versiunii de top, cu toate optionalele) 337 kg. Rezervor de 20,5 litri.
  7. Da, asta au zis pe gura, dar conform listei de la Ministerul de Externe, nenea ala Evciu cum naiba i-o zice, nu e de gasit pe nicaieri. Se poate ca Tytus Steel, aa, asta, Curlatzean, sa vrea a mushamaliza trebushoara ca sa nu iasa un incident diplomatic.
  8. Faza e ca nenea nu avea imunitate diplomatica. Nu era pe lista alora cu imunitate diplomatica. De fapt, nu era pe nici o lista. E ca si cum nenea respectiv nu exista.
  9. Dap, in timp ce fugea de filaj. De-aia nici nu aparea putzulanu' in cauza pe nici un fel de lista de acreditari pentru imunitate diplomatica. Si de-aia a fost si faza cu alalalt turbincar prins pe aeroport. A fost bagat de fazan la inaintare, ca sa-l faca scapat pe asta cu accidentu'.
  10. Excelent e acum Kandia. Au cumparat marca si s-au rebranduit.
  11. La cum i-a sarit polonezu' la impactul cu solul, cred ca omul nostru a plecat schiopatand cocoshat dupa ce i-a trecut influxul de adrenalina.
  12. ^ Huh? Do not understand. Consider Buell motociclete 'clasice' pentru ca nu se mai produc (si, cat timp va ramane penisardu' ala expirat de Wandell la conducerea HD, nici nu vor mai reincepe). Si sunt destul de distinctive prin solutiile tehnice adoptate. EDIT: (Sa ma pish in auto-append-ul de qakat al noului forum) Mda, clar, am discutat de ne-am spart in 1000 de cioburi. Iarasi inc-o data din nou, ma simt nevoit a deschide drumul, cu o mica introducere facuta motoretrelor enumerate de mine. Consider Daytona RS o motocicleta de referinta deoarece este ultimul model de serie larga produs de Guzzi cu valente sport (a se citi istoria lui John "Dr. John" Wittner). Consider Centauro o motocicleta de referinta deoarece este prima (si, pana la noua California 1400 ce va sa apara in toamna asta, singura) incercare a Moto Guzzi de a scoate un power-cruiser (foloseste acelasi motor, usor 'imblanzit' ce-i drept, ca si Daytona). Consider MGS-01 o motocicleta de referinta deoarece este "the last hurrah" al "vechii garzi" de la Guzzi (inainte de a fi asimilati in conglomeratul Piaggio). Este efectiv punctul terminus al unui concept ce a debutat cu Le Mans 850 in 1976. Consider Ghezzi-Brian motociclete "clasice" deoarece sunt de colectie. Acum, e adevarat, unii puristi considera ca nu toate modelele de colectie sunt si clasice, dar eu nu sunt asa pretentios. Despre Buell am spus mai sus.
×
×
  • Create New...