Jump to content

marcone

Super Membru
  • Posts

    2,108
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Prazilia
  • Carnet moto din
    Mai '08
  • Motocicleta
    V-Strom
  • Numar Moto
    tip C

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    sunt la prima

Recent Profile Visitors

2,079 profile views

marcone's Achievements

  1. Cam tarziu pentru un salon moto, la sfarsit de Mai toata lumea e calare pe cate ceva. Pe de alta parte, dupa doi ani de pauza, merge de o plimbare pana la Romexpo.
  2. Vand set de 4 rulmenti cu ace necesari la partea inferioara a articulatiei spate la motociceltele Suzuki (marcati in poza) Codurile Suzuki sunt: 09263-20073 (1 buc) 09263-17037 (2 Buc) 09263-17034 (1 Buc) Rulmentii sunt noi, aftermarket, marcile Koyo si FBJ. Rog verificati compatibilitatea cu motocicelta dvs inainte de cumparare. La prinderea basculei trebuie alti rulmenti. Pret 400 lei. Daca veniti cu/trimiteti tripoda, ii montez. zero sapte trei cinci zero cinci zero patru sapte patru
  3. Am intrebat caci am un prieten care are un V85TT Euro4 si-mi spunea ca merge mai ok cu benzina cu cifra octanica mai mare. Si nu e efect placebo, la ce pret are benzina in zilele noastre Treaba cu intratul in viteza si gasitul neutrului ar trebui sa se rezolve prin rodaj, doar sa ai uleiul potrivit in cutie. Treaba cu prea mult ulei pus in cardan/cutie/motor de catre dealer e la ordinea zilei, dupa fiecare revizie a tebuit sa mai scoata ulei si asta in Ungaria, nu aici. Sa nu le fi si amestecat caci sunt 3 uleiuri diferite, nu e ca la mobrele normale unde cu 10w40 ai rezolvat treaba.
  4. Mobra cu personalitate, ce sa-i faci. O sa se rezolve pana la urma dar 65 de cai vor ramane 65 de cai. Nu detoneaza cu benzina de 95?
  5. https://www.rammount.com/consumer/on-road/motorcycle https://www.rammount.com/consumer/off-road/dirt-bike
  6. Undeva am auzit-o si eu, daca nu e adevarata, mea culpa.
  7. Cu rabla nu va asteptati sa lase dealerul nimic, ba chiar ma tem ca salta preturile. Oricum e pret bine 3000ron pentru un tichet considerant ca poti lua 3500ron ducand rabla la casat fara a achizitionat masina noua.
  8. Au la Hornbach blaturi de lemn de esenta tare, fag sau stejar: https://www.hornbach.ro/shop/Blat-masa-lemn-incleiat-fag-calitatea-B-C-27x800x1200-mm/5157434/produs.html https://www.hornbach.ro/shop/Blat-masa-lemn-incleiat-stejar-calitatea-B-C-27x800x1200-mm/5909279/produs.html
  9. Eu am fost entuziasmat la inceput, scoti bateria, o bagi la incarcat in casa, fara zgomot, trecut pe la pompa samd dar mi-a dat cu virgula la calcule.
  10. Pai da, ca petrolul il vand altora: The top exports of Norway are Crude Petroleum ($29.6B), Petroleum Gas ($23B), Non-fillet Fresh Fish ($6.82B), Refined Petroleum ($6.11B), and Raw Aluminium ($2.93B), exporting mostly to United Kingdom ($20B), Germany ($15.5B), Netherlands ($11.1B), Sweden ($10.1B), and France ($6.58B).
  11. Nu l-as folosi zilnic, altfel ar fi mult mai multi km pe an dar nici nu am momentan incredere in longevitatea bateriile actuale. Astept sa fiu placut suprins fie prin fiebiltiate dovedita in timp fie printr-un pret scazul al bateriilor.
  12. La fiecare drum prin oras fac cel putin 40km. Scuterele electrice au autonomie sub 100km, deci la fiecare 2 drumuri ar trebui sa incarc. Plus ca bateria se deterioreaza si stand degeaba, conform principiului: folosesti sau nu, vremea bateriei trece.
  13. Topicul asta are multi ani inainte. Personal aveam de gand sa-mi iau scuter electric pentru oras (Bucuresti) sa nu mai frec motorul aiurea. Pusesem ochii pe un Niu, 70km/h max si 80km autonomie minima, roti de 14, numai bun pentru urban. Toate bune si fumoase pana am trecut la calcule. Cum la electrice principala grija e bateria, Niu spune ca, desi garantia bateriei este de (doar) 2 ani, ea poate fi folosita pana la 5 (cine are telefon mobil pate confirma cat de mult mai tine bateria dupa 5 ani ). Scuterul are 2 baterii, fiecare costa 1000 de euro, deci asteptarea e ca dupa 5 ani sa dau 2000 de euro in baterii noi (daca mai ofera chinezii in 5 ani baterii pentru model, altfel direct la reciclat) Cu motocicleta fac in medie in oras 3000km pe an, consum 5.5 cam 220 euro pe benzina, deci in 5 ani 1100 de euro. Acum ma chinui sa justific diferenta de 900 de euro. N-am pus la socoteala cheltuielile de mentenanta pentru ca motorul il folosesc si in afara, scuterul asta nu, mentenanta o fac in regie proprie iar frane si cauciucuri necesita si electricele. Ca o concluzie personala, electricul va fi adoptat atunci cand bateriile vor avea fiabilitate DOVEDITA in timp sau se vor IEFTINI (originale saui aftermarket) sau vom fi OBLIGATI sa le adoptam (gen limita de viteza 30km/h in oras, acces doar cu vehicule electrice, benzina 10lei/l). Pana atunci eu tot benzina bag. Pe partea de ecologie, m-am convins inca de pe vremea in care dieselul era impins ca solutie impotriva poluarii. Gura merge, banii fosnesc, altul la rand.
  14. Suzuki ar trebui sa fie mai ieftina, cu ceva rabat la calitatea plasticelor pe care ti le asumi la cumparare, insa ma astept la fiabilitate tinand cont ca motorul e model 2005 cu 17 ani de imbunatatiri incrementale.
×
×
  • Create New...